supertest: Object 452K

Object 452K, nowy radziecki czołg ciężki X poziomu.

Object 452K posiada solidny, jak na ten poziom, pancerz. Przedni pancerz ma grubość 120 mm, a płyty pancerza wieży są zamontowane pod odpowiednim kątem, dzięki czemu ich skuteczny pancerz sięga 120 mm. Jego wysoka wytrzymałość równa 2300 PW pozwala mu wyjść zwycięsko z wielu pojedynków. Czołg ten osiąga maksymalną prędkość jazdy w przód rzędu 35 km/h, a moc na tonę wynosi 13,6 KM/t.

Pojazd jest wyposażony w działo kalibru 130 mm zadające wysokie 560 PW uszkodzeń i strzelające co 15 sekund. Wartości penetracji pocisków standardowych (PP) i specjalnych (kumulacyjnych) wynosi odpowiednio 260 i 320 mm. Czas celowania to 2,5 s, a rozrzut 0,4 m.

Object 452K to czołg ciężki, który może poprowadzić sojuszników do ataku. Dzięki swojemu solidnemu opancerzeniu pojazd może przyjąć na siebie ogień przeciwnika, umożliwiając jednocześnie lżej opancerzonym sojusznikom prowadzenie ofensywy. Jednocześnie, trzeba wziąć pod uwagę jego przeciętną mobilność i stosunkowo słaby pancerz boczny. Uwzględnienie jego mocnych i słabych stron pozwoli Wam uwolnić pełen potencjał tego pojazdu.

Object 452K

Wstępna charakterystyka:
Tier: X, HT, ZSRR
DMG: 560/560/700
Penetracja: 260/320/65 mm
Prędkość pocisków: 940/940/930 m/s
Czas przeładowania pocisku: 15 s
Czas celowania: 2,5 s
Celność: 0,40
Wychył pionowy działa: -7/+20°
Pojemność magazynu amunicji: 30 szt.
V-max: +35/-15 km/h
Moc silnika: 750 KM
Stosunek mocy do masy: 13,6 KM/t
Obrót kadłuba: 30°/s
Obrót wieży: 20°/s
Masa: 55 t
Ilość HP: 2300
Pancerz kadłuba: 120/70/50 mm
Pancerz wieży: 120/130/60 mm
Zasięg widzenia: 390 m
Zasięg radia: 730 m
Liczba załogantów: 4

2.8 5 votes
Oceń wpis:
3 komentarzy
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze
LPPP

Co oni ostatnio mają z tym balansowaniem armat że albo wyważają dużą alfę celnością jak z rozrzutnika gnoju albo celność przeładowaniem co trwa wieki? Nudne to już jest.

adwadaw

Nie wiem czy kolega jest w czołgach nowy, ale oni kierują się myślą z początku gry.
ZSRR strzelało za dużo, ale nie trafiało i długo ładowało
Niemcy strzelali za mało, ale trafiali i ładowali w miarę szybko
A USA strzelała za trochę więcej niż Niemcy, mając przy tym średnią celność i średnie ładowanie, ale za to twardy łeb

Sinecode

Szkoda tylko że to było lat.. 10 temu a nawet więcej? Do tej pory grę pozmieniali razy wiele, dodali nowe mechaniki, nowe czołgi i balans jest kompletnie zaburzony a cechy wyróżniające poszczególne nacje- zatarte.