supertest: mapa Mirny

Prototyp nowej mapy o roboczej nazwie „Mirny”, która trafiła na supertest 11 grudnia 2018. Test przerwano już po pierwszym dniu, a po przeróbkach wznowiono testy dopiero w styczniu 2019.
Oto przelot nad mapą.

You-funny-guy-you-make-me-laugh

XcTuVhgh20Q

8OI90tbmoYM

ź: WoT Express

12 Odpowiedzi do “supertest: mapa Mirny

    1. Trochę jak Mińsk? Wcale nie jak Mińsk…

      Na Mińsku cała centralna część mapy jest praktycznie nieużywana, dając jednocześnie przestrzały w każdą stronę. Tutaj masz budynki i obiekty ograniczające strzelanie ze wschodu na zachód i północy na południe. Do tego wschodnia część mapy jest połączona tylko dwoma mostami, a nie jak na Mińsku, gdzie rzekę można przekraczać w aż 5 miejscach…

        1. No tak…. Tak to jest jak się nie umie czytać… 😀

          Co nie zmienia faktu, że z Enskiem to ta mapa też nie ma wiele wspólnego 😉

          Bardziej to przypomina Himmelsdorf, pozbawiony centralnej części 🙂

        2. Ha, i tu się mylisz 😉

          Co do Enska… moje pierwsze skojarzenie, subiektywna opinia (na lewo zielone z małą ilością osłon, bazy w części miejskiej z kilkoma uliczkami)… Po dogłębniejszej analizie zmieniam zdanie. Nawet ciekawie to wygląda, jest dużo ścieżek, co +.

  1. Znowu jakieś otwarte gówno, gdziekolwiek zaatakujesz wpadasz w krzyżowy od kamperów

    1. Aha, bo lepiej robić tunele, gdzie jedynie ruskie ufo tanki (ewentualnie ciężkie japońce) wyładowane goldem po dach są w stanie coś zrobić?

      1. Przyznam racje Wariorowi. Tak samo jest na Erlebergu. Raz wjechałem w samo centrum miasta w najmniejszy kąt a tu bum od jagody za ponad 1k, miejsce wystrzału nieznane. Ot takie nieziemskie przestrzały z końca mapy w samo jej centrum!

        1. @majo174
          wszytko jest lepsze, wszystko byle dało by się coś pograć, POGRAĆ, postrzelać, pojezdzić i takie tam… bez bezsensownego stania i czekania, aż coś się stanie.

        2. no właśnie, a w tunelach co zrobisz? Pojedziesz po jedynej słusznej trasie, bo nie zrobisz nic odstającego od normy, gdyż mapa nie pozwala. Mapy powinny pozwalać graczom na walczenie każdą klasą pojazdów, dlaczego wycofali taki Stalingrad? Bo tam nie dało się grać niczym innym jak htkiem. Takich map jest coraz więcej, a tych, na których można się wykazać myśleniem strategicznym z każdą aktualizacją jest mniej

Wyłączono możliwość dodawania komentarzy.