Mapa 1100×1100, Lost Paradise.
Mapa do bitew standardowych
Rozmiar: 1100 х 1100 metrów
Miejsce: Pacyficzne wyspy
Środowisko: Lato
Minimapa:
Schemat szlaku:
1) Obszar dla mobilnych pojazdów i wczesnego zwiadu. Niskie zasłony, roślinność i niewielkie zróżnicowanie poziomu terenu.
2) Górna część przejścia dla dobrze opancerzonych pojazdów. Jest bardziej niebezpieczna niż przejście 3. Tędy przechodzi wiele linii ognia od i w kierunku tego obszaru. Teren jest odsłonięty na ostrzał z dział samobieżnych.
3) Główny teren dla potyczek czołgów ciężkich; wąski przesmyk z odnogą wzdłuż linii brzegowej.
4) Plaża. Składa się z małych wysepek i kamieni. Jest to niebezpieczny szlak, służący odciąganiu uwagi czołgów ciężkich od ich głównego obszaru walki.
5) Główne pozycje dla niszczycieli czołgów.
6) Alternatywne szlaki.
Schemat szlaków pojazdów i głównych linii ognia:
Zrzuty ekranu:
Przypomina mapę z AW . Tak mi się skojarzyło , kiedyś się grało…
Nie tylko Tobie 🙂
Wygląda bardzo ładnie, dobrze że 1100×1100 bo około 40% terenu jest niegrywalne. Północna wyspa oraz plaża na południu wyglądają na ciekawy koncept mogą stać się głównym celem dla czołgów lekkich i średnich jak wzgórze na Kopalni, tylko że z normalnym rozmiarem mapy. Plaża ma nawet ciąg kamieni więc nie będzie to misja samobójcza. Woda wydaje się też płytką więc cofając się do niej pewnie też znajdziemy osłonę chociażby kadłuba. Góry bardzo wysokie, artyleria będzie miała mało przestrzałów na ciężkie, z drugiej strony sporo wody wszędzie, więc artylerzyści również powinni być zadowoleni.
Na podstawie samego wyglądu widać iż mapa jest przestrzenna i oferuje wiele możliwości, niestety większość Wota jest i tak nadal na etapie map 800×800, pustego pola, bądź dwóch korytarzy na krzyż.
Ważne że jest przepychacz
Jest, i to od początków gry, artyleria…tylko że sztuka pływania ogranicza się do tonięcia.