supertest: mapa Linia Mannerheima

W tym superteście sprawdzamy potencjalne zmiany na mapie Linia Mannerheima

Minimapa:Mannerheim Line minimapObszar zmian:

Mannerheim Line locationsOpis zmian:

Część lokalizacji wzdłuż linii brzegowej została przeprojektowana, aby rozgrywka w głównym punkcie bitwy była bardziej wciągająca. Ta część mapy stała się bardziej przejrzysta i wygodna, zapewniając nowe możliwości dla ciężko opancerzonych czołgów i TD. Dodatkowo, zminimalizowano możliwość utonięcia pojazdów w drodze do punktu bitwy.

Skalisty grzbiet został przedłużony, aby zmienić trasę pojazdów do punktu bitwy. Teraz można je dostrzec i pojawiły się linie ognia.

 

Strefa w pobliżu brzegu została przeprojektowana, aby zapewnić więcej możliwości rozgrywki dla obu drużyn. Cały ten obszar jest teraz na tym samym poziomie, co ułatwia poruszanie się i flankowanie.

 

Dodano dużą skałę z drzewami na szczycie, aby zapewnić osłonę i zablokować przejście wzdłuż samej linii brzegowej.

 

Ta sekcja mapy teraz bardziej sprzyja strzelaninie i poruszaniu się.

 

Krzak został usunięty, aby ułatwić atakowanie tego obszaru.

3.7 6 votes
Oceń wpis:
4 komentarzy
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze
Lance

a komu to potrzebne ? ruszać mapę która jest 1 z lepszych w wot mogliby się zająć rybalansem czołgów bo niektóre już od lat się nie mogą doczekać

Sinecode

No tak, patologiczny brzeg w którym znaczenie ma czas dojazdu jednej albo drugiej strony a potem kamperiada i nikt nie wyjedzie bo TD-ki ustawione na linii od G4 do J4 walą każdego kto się spróbuje wychylić i wyjechać z dołka. Może teraz przynajmniej będzie trochę dynamiczniej a nie statyka i liczenie że albo przepchnie ktoś dół albo górę mapy. Pomijając to że około 40% mapy jest niegrywalna (woda, skały) a reszta to albo płaski teren gdzie łatwo zginąć albo rowy do kampienia.

ja-sie-pytam

Patologiczny brzeg? Kamperiada? To jedna z niewielu map na których TD-ki jeszcze coś znaczą, a większość bitew i tak trwa poniżej 5 minut. Dzięki TD-kom trzymającym pozycję również czołgi średnie, lekkie i artyleria miały czas żeby zaplanować grę i manewry, a wygląda na to że to będzie kolejna mapa tylko dla czołgów ciężkich.

Sinecode

Tak, patologiczny. A to czy TD-ki utrzymają flankę to też kwestia rozjazdu. Zobacz, na kwadracie G1 wystarczy jeden dobry TD który dopóki nie zostanie wyświecony, powoduje że cała ekipa stoi w miejscu i boi się jechać. Na H8 jak nie TD-ki, to arta która tłucze non stop i ani wyjechać ani cokolwiek zrobić. Koniec końców robi się kamperiada, bo nawet w drugą stronę: jak góra nie zostanie przepchnięta przez górkę na A5 to wszystko stoi na dole na F9 i nie wie co ma ze sobą zrobić bo wystarczy jeden czołg z opuszczaniem i ich trzyma krótko. WG tworzy patologiczne… Czytaj więcej »