supertest: mapa Highground

Mapa 1100×1100, Highground.

Opis ogólny:

  • Rozmiar: 1100х1100 m
  • Tryb: bitwa standardowa
  • Lokalizacja: Europa
  • Środowisko: lato

Minimapa:

1 Highground V Minimap

Perspektywa:

2 Highground V

Schemat szlaków początkowych:

3 Highground V

Schemat szlaków wg typów pojazdów:

4 Highground V

  1. Obszar dla zwrotnych czołgów i do wykrywania pojazdów przeciwnika na ich początkowych trasach. Niska osłona, zarośla, niewielkie zróżnicowanie poziomu terenu i koryto rzeki.
  2. Główny obszar spotkań dla ciężko opancerzonych pojazdów; obszar miejski ze skałami.
  3. Główne pozycje dla niszczycieli czołgów.
  4. Trasy objazdowe.

Mapa głównych pozycji i linii ognia:

5 Highground V

Zrzuty ekranu mapy:

6 Highground V

7 Highground V

8 Highground V

9 Highground V

10 Highground V

11 Highground V

12 Highground V

13 Highground V

14 Highground V

15 Highground V

16 Highground V

17 Highground V

18 Highground V

19 Highground V

20 Highground V

6 Odpowiedzi do “supertest: mapa Highground

  1. Schemat wygląda na Wichurę z ulepszonym polem, rozmiarowo też prezentuje się ciekawie. Mam nadzieję, że zwiastuje to nowy kierunek w projektowaniu map dla każdej klasy i wysokich tierów.

  2. Jak zwykle z jednej strony miasto dla ciężkich, z drugiej krzaki dla tdeków i środek dla nikogo oprócz kołowców. Standard. Nuda. Wszystkie te mapy takie same są, nazwy tylko inne.

Wyłączono możliwość dodawania komentarzy.