W tym superteście sprawdzamy potencjalne rozszerzenie mapy Ensk.
Minimapa:
Obszar zmian:
Opis zmian:
Rozmiar mapy powiększono z 600×600 do 1000×1000 m. Dodano nowy kierunek w zielonym obszarze i zmieniono położenie baz. Teraz pojazdy mają znacznie mniejsze szanse na otrzymanie trafień na początku, a pierwsze manewry są bezpieczniejsze.
Kluczową pozycją nowego kierunku jest wzgórze z wieżą ciśnień. Dodano szereg pozycji do kontroli tego kierunku i gry czołgami średnimi oraz lekkimi.
Rozszerzono kierunek w zielonym obszarze wzdłuż krawędzi mapy. Zawiera on teraz liczbę pozycji wystarczającą do odpierania ataków przeciwnika.
Zmniejszono liczbę pociągów w centrum mapy i umożliwiono zmianę skrzydła przez centrum mapy.
Poprawiono główną strefę starcia ciężkich pojazdów pancernych: dodano więcej pozycji i zwiększono dystans ostrzału, aby uniknąć turbo-rozgrywki na tym kierunku i zsynchronizować ją z grą w zielonym obszarze.
Strefa starcia czołgów ciężkich otrzymała nowe obszary gry wzdłuż krawędzi mapy do manewrów oskrzydlających i obrony kierunku.
No kurna nareszcie!;!!
Myślę że zmiany na +
Ta. W tej grze mało ci jest na plus ostatnio
Tldr: Dodaliśmy nowy przepychacz tak aby nie wszystkie heviki jeździły do miasta. Przepychacz jest również przyjazny arcie.
na chuj te zmiany
Jak lubisz dostawać wpierdol 3:15 albo spuszczać wpierdol 15:3 w 3 minuty w każdej bitwie na Ensku to spoko XDDDDDDDDDDDDD
O to nie będzie się stać na hulldowanie 5 minut już? Ojojoj skill issue