supertest: M-III-Y

Amerykański czołg ciężki VIII poziomu M-III-Y wkrótce wkroczy do Supertestu.

M-III-Y, podobnie jak wysokopoziomowi przedstawiciele gałęzi Yoh, ma nową mechanikę zapasowych gąsienic. Ten pojazd ma dodatkową gąsienicę przymocowaną do głównej. Pozwala to temu pojazdowi pozostać w ruchu (choć z mniejszą prędkością) nawet, jeśli obie główne gąsienice zostaną zniszczone.

Do Supertestu pojazd ten przybywa z dwoma najlepszymi działami (90 mm i 105 mm). Pierwsze działo jest celniejsze i zadaje większe uszkodzenia na minutę, a drugie zadaje większe uszkodzenia na strzał. Test określi, która konfiguracja będzie ostateczna – czy pozostaną oba działa, czy tylko jedno z nich.

Działo kal. 90 mm zadaje 240 PW uszkodzeń na strzał. Siła przebicia głównych pocisków APCR to 223 mm, a specjalnych HEAT wynosi 290 mm. Celność działa wynosi 0,37, czas celowania 2,1 s, a czas przeładowania 6,4 s.

Działo kal. 105 mm zadaje 320 PW uszkodzeń na strzał. Siła przebicia jego głównych pocisków PP wynosi 208 mm, a specjalnych APCR – 245 mm. Celność działa wynosi 0,39, czas celowania 2,3 s, a czas przeładowania 8,9 s.

Przedni pancerz wieży ma 279 mm grubości, a wytrzymałość pojazdu wynosi 1450 PW. Czołg ten osiąga prędkość maksymalną rzędu 40 km/h, a moc na tonę wynosi 15 KM/t. Podobnie jak wysokopoziomowi przedstawiciele tej gałęzi, ten pojazd ma dobre kąty opuszczenia/podniesienia lufy: –10/20 stopni.

M-III-Y ma takie same wady i zalety, jak pojazdy IX i X poziomu w gałęzi Yoh. Pojazdem będzie się dobrze grać w nieregularnym terenie dzięki dobrym kątom opuszczenia/podniesienia lufy oraz mocnej wieży. Mobilność tego pojazdu i mechanika rezerwowych gąsienic poprawi jego żywotność – nawet w sytuacjach, gdy przeciwnik będzie próbował Was unieruchomić, będziecie mogli użyć nowej taktyki i manewrów na polu bitwy.

bg45eba

Wstępna charakterystyka:
Tier: VIII, HT, USA

Działo 90 mm:
DMG: 240/240/320
Penetracja: 223/290/45 mm
Czas przeładowania pocisku: 6,4 s
Czas celowania: 2,1 s
Celność: 0,37
Wychył pionowy działa: -10/+20°
Pojemność magazynu amunicji: 72 szt.

Działo 105 mm:
DMG: 320/320/420
Penetracja: 208/245/53 mm
Czas przeładowania pocisku: 8,9 s
Czas celowania: 2,3 s
Celność: 0,39
Wychył pionowy działa: -10/+20°
Pojemność magazynu amunicji: 54 szt.

V-max: +40/-15 km/h
Moc silnika: 675 KM
Stosunek mocy do masy: 15 KM/t
Obrót kadłuba: 28°/s
Obrót wieży: 25°/s
Ilość HP: 1450
Pancerz kadłuba: 178/89/38 mm
Pancerz wieży: 279/88/38 mm
Zasięg widzenia: 390 m
Zasięg radia: 745 m
Liczba załogantów: 4

0 0 votes
Oceń wpis:
4 komentarzy
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze
monk

No tak ruskie 320 dm amerykany 240 czyli amerykanie to idioci i robią gorsze czołgi czy tylko ja to widzę?

Wild_Butter

ale u amerykanów było co jeść, a gra obejmuje czasy gdzie radzieccy robili najlepszy sprzęt , od T72 już nic im dobrze oprócz machiny terroru nie wychodziło chyba że ukradli technologie z zachodu ale czasem nawet poskładanie według instrukcji im nie wychodziło gamonie xD

Edytowany 2 lat temu przez Wild_Butter
Sinecode

Przecież to radziecka gra to czego oczekujesz? Że jakieś germańskie szroty albo kapitalistyczne wynalazki będą lepsze od POTĘŻNYCH radzieckich maszyn?

Ten_warrior_

czy ty napisałeś właśnie, że ktoś tam robił gorsze czołgi, bo w jakiejś giereczce mają mniejszy dmg?