Nowy niemiecki czołg średni IX poziomu, Kunze Panzer, wkrótce wjedzie do supertestu.
Cechą zasadniczą tego pojazdu jest jego tryb ostrzału. W przeciwieństwie do szwedzkich czołgów średnich (i STB-1), u Kunze Panzer tryb ostrzału nie włącza się automatycznie. Musicie go aktywować ręcznie, podobnie jak w szwedzkich niszczycielach czołgów. Kolejną jego charakterystyczną cechą jest sposób montowania wieży. Z przodu jest ona pochylona o 5 stopni. W trybie ostrzału zwiększa się pochylenie działa (do –15 stopni, przy uwzględnieniu pochylenia wieży) i poprawia się celność, za cenę zmniejszonej manewrowości, stabilności działa i szybkostrzelności.
Jego uszkodzenia na strzał wynoszą 390 PW. Standardowe pociski APCR przebijają 268 mm pancerza, a specjalne – HEAT –300 mm. Pancerz tego czołgu jest dość cienki. Jego wieża chroniona jest z przodu jedynie warstwą stali o grubości 63 mm. Pojazd posiada 1600 PW.
Kunze Panzer znacznie odstaje od normalnych czołgów średnich. W trybie ostrzału może służyć jako snajper, a w trybie przemieszczania może skutecznie wspierać sojuszników ze średniego dystansu, dzięki wysokim uszkodzeniom na minutę. Swój pełny potencjał osiągnie jedynie przy zamiennym zastosowaniu obu stylów gry, zależnie od sytuacji.
Wstępna charakterystyka:
Tier: IX, MT, Niemcy
DMG: 390/390/480
Penetracja: 268/300/53 mm
Wartości w nawiasach dla trybu ostrzału
Czas przeładowania: 9,3 (12,3) s
Celność: 0,42 (0,3)
Czas celowania: 2,7 (1,8) s
Obrót wieży: 37°/s
Wychył pionowy działa: -10/+15 (-15/+20)°
Pojemność magazynu amunicji: 50 szt.
V-max: +65/-23 (+30/-17) km/h
Moc silnika: 610 (420) KM
Stosunek mocy do masy: 15 (10) KM/t
Obrót kadłuba: 42°/s
Ilość HP: 1.600
Pancerz kadłuba: 40/30/20 mm
Pancerz wieży: 63/53/53 mm
Zasięg widzenia: 400 m
Zasięg radia: 750 m
Liczba załogantów: 4
ciekawy pojazd
Pytanie zasadnicze ile zajmuje przejście z jednego trybu na drugi, jeśli nie kradnie cennych sekund to, może być coś z t tego, ale klawisz „x” będzie musiał grubo pracować