supertest: IS-2-II, cz.IV

Kolejne zmiany charakterystyki IS-2-II na superteście.

Linia wychodzi z KV-3 i trzeba uzbierać ~65.000 PD, ale po więcej informacji odsyłam do podsumowania czołgów dwulufowych nacji sowieckiej – LINK

W7yurZ1uhGU

Wstępna charakterystyka:
Tier: VIII, HT ZSRR
Działo: 100 mm S-34D
DMG: 300/300/360
Penetracja: 221/256/50 mm
Czas przeładowania: 8,5/8,5 s
• czas przygotowania podwójnego strzału: 2 s
• blokada działa po podwójnym wystrzale: 4 s
• odstęp między pojedynczymi strzałami: 5 s
Celność: 0,38 0,36
Czas celowania: 2,68 2,4 s
Obrót wieży: 27,12 °/s
Wychył pionowy działa: -7°/20°
Pojemność magazynu amunicji: 74 szt.
V-max: +34/-12 km/h
Moc silnika: 750 KM
Stosunek mocy do masy: 14,72 KM/t
Obrót kadłuba: 31,29 °/s
Ilość HP: 1.500
Pancerz kadłuba: 110/90/60 mm
Pancerz wieży: 235/140/120 mm
Zasięg widzenia: 350 m
Zasięg radia: 625 m
Liczba załogantów: 5
DPM: 2.209

Działo: 85 mm D-5TD
DMG: 160/160/280
Penetracja: 120/161/43 mm
Czas przeładowania: 13/13 s
• czas przygotowania podwójnego strzału: 3,5 s
• blokada działa po podwójnym wystrzale: 10 s
• odstęp między pojedynczymi strzałami: 5 s

-t3oezy1oP8

ź: WoT Express

11 Odpowiedzi do “supertest: IS-2-II, cz.IV

  1. Ta gra powoli staje się sc-fiction , czołg z 2 lufami jaki to ma sens. Pewnie niedługo będą czołgi z 4-8 lufami ,będą pływać, latać,skakać .

    1. czego płaczesz?jprdl!!nie graj jak się nie podoba..ja kv3 już zbieram expa na dwulufke 😛

      1. piotrus8585 Dziecko nie unoś się ja lubię tą grę gram od 2012 r i pamiętam jak ta gra wyglądała kilka lat temu to była gra w czołgi a nie jak teraz robi się z niej kosmos czołg z 2 lufami to dla ciebie normalne ? a z 8 -10 cioma lufami , może też być, wiem że dzieciom takim jak ty to się spodoba, latające węże, kucyki pony , lalki barie i ken itd. ale to gra o czołgach a nie o d…e maryni miał być.

        1. Jaro, a pamiętasz płacz rozciągnięcia linii art, medów i TD do X?
          E50M opatentowane przez WG?
          Wejście do gry chińskich czołgów?
          Niedawno kołowce?

          Cały czas jest płacz „co to jest” i „kiedyś było lepiej”. WG musi coś robić i dodawać coś co zainteresuje graczy, bo im produkt zdechnie. Jak dodawali premki też źle było.

          Zobaczymy co czas pokaże.

        2. Mogą zechcieć wprowadzić Ontosa. Co prawda tylko sześć luf, ale można odpalić ze wszystkich na raz. Kal. 107 czyli powiedzmy 320-360 obrażeń, x 6… każda ósemka schodzi na strzał (salwę?)
          Pojazd całkowicie historyczny, widział akcję.

          Up: w tych złotych czasach 5-6 lat temu był płacz że za mało premek, nie ma na czym szkolić załogi do ruskich MT bo jest tylko pachwiniarska Matylda. Pamiętam do dziś taki wpis na forum 🙂

    2. Jakby nie dodawali nic to byś w wota grał z kolegą po Lan’ie. Gra nie ruszana przez developera gaśnie a tak to zawsze coś nowego jest mimo, że trochę przegięte.

  2. Najbardziej nienormalne to stają się komentarze na tym blogu. A tak przy okazji to nikt nie widzi problemu w statystykach tego drugiego działa? 13 sekund przeładowania przy alfie 160 to dopiero sci-fi.

    1. W tym miejscu pewnie trzeba będzie użyć FreeExp. Nasz 40TP zostanie zdetronizowany z najgorszego stocka w grze.

      1. Chyba chodziło ci o 25TP ale i tak to nie ma sensu bo stockowe działo będzie absurdalnie słabe. Przy takim przeładowaniu dpm będzie mieć 738 dpm czyli na poziomie 1 tieru.

Wyłączono możliwość dodawania komentarzy.