Zespół WoT przygotowuje nową gałąź brytyjskich kołowych czołgów średnich.
Koncepcja nowej gałęzi w grze: lekko opancerzone, mobilne, kołowe czołgi średnie o dużej sylwetce. Zawieszenie kołowe zapewnia świetną dynamikę. Aby zapewnić najwyższy poziom mobilności, kadłuby tych pojazdów odciążono i w zasadzie nie mają pancerza. Ale zostaną wyposażone w działa o świetnym prowadzeniu i wysokich uszkodzeniach od jednego strzału, a także z przyzwoitymi wartościami rozrzutu i czasu celowania.
Pierwszym reprezentantem nowej gałęzi wchodzącym do supertestu jest pojazd premium GSOR 1010 FB. Ten czołg ma wszystkie główne cechy nadchodzącej gałęzi brytyjskiej: dobre parametry prowadzenia działa, świetną mobilność i nowe zawieszenie kołowe.
Pojazd jest wyposażony w działo kalibru 105 mm strzelające co 12,2 s. Siła przebicia standardowymi pociskami wynosi 218 mm, a pociski specjalne mogą przebić 252 mm pancerza. Oba zadają 360 PW uszkodzeń. Rozrzut działa wynosi 0,33 m, a czas celowania 2,1 s.
W rzucie przednim grubość pancerza pojazdu sięga 18 mm. Prędkość maksymalna pojazdu to 60 km/h, a moc na tonę wynosi 23,7 KM/t. Wytrzymałość czołgu to 1300 PW, a jego zasięg widzenia wynosi 390 m.
Cechy kołowych czołgów średnich
Nowe kołowe czołgi średnie łączą główne charakterystyki francuskich kołowych czołgów zwiadowczych i klasycznych pojazdów gąsienicowych.
Wysoka moc na tonę nowych brytyjskich czołgów średnich zapewnia im świetną dynamikę i pozwala rozwijać wysokie prędkości jazdy w przód i wstecz. Powinno to pomóc w zajęciu kluczowych pozycji na mapach w pierwszym etapie bitwy. Pod względem mobilności te pojazdy wypadają trochę gorzej od kołowych zwiadowców, więc ich dowódcy będą musieli zawczasu opracować trasy ucieczki.
Specyfika konstrukcji zawieszenia kołowego w tych czołgach średnich pozwala im na skręcanie w miejscu i obracanie kadłuba przy niskiej prędkości. Jest to jedna z głównych różnic w stosunku do kołowych czołgów lekkich. Jednakże brytyjskie czołgi średnie mają znacznie niższą zwrotność od francuskich kołowych zwiadowców, przy średnich i wysokich prędkościach. Inaczej mówiąc, nie będziecie mogli szybko zmienić kierunku ruchu przy wysokich prędkościach (tak jak w EBR). Przyzwyczajenie do takiego zachowania nie zajmie dużo czasu – wiele pojazdów w grze zachowuje się tak samo, na przykład Bat.-Châtillon 25 t. Również sterowanie tymi pojazdami w walce w zwarciu będzie intuicyjnie proste i nie będzie wymagało dodatkowych umiejętności (które są zwykle potrzebne przy grze pojazdami kołowymi).
Dowódcy nowych czołgów średnich powinni też rozważyć ich większe rozmiary i o wiele gorsze parametry maskowania w porównaniu do kołowych czołgów lekkich. Chociaż świetna mobilność i dobry zasięg widzenia mogą pozwolić na aktywny zwiad w pewnych sytuacjach bojowych, to nowe czołgi średnie nie będą w stanie pełnić roli pełnoprawnych zwiadowców.
Wstępna charakterystyka:
Tier: VIII, MT, Wielka Brytania
DMG: 360/360/460
Penetracja: 218/252/50 mm
Czas przeładowania pocisku: 12,2 s
Czas celowania: 2,1 s
Celność: 0,33
Wychył pionowy działa: -8/+16°
Pojemność magazynu amunicji: 50 szt.
V-max: +60/-30 km/h
Moc silnika: 450 KM
Stosunek mocy do masy: 23,7 KM/t
Obrót kadłuba: 30°/s
Obrót wieży: 50°/s
Ilość HP: 1300
Pancerz kadłuba: 18/16/16 mm
Pancerz wieży: 18/16/16 mm
Zasięg widzenia: 390 m
Zasięg radia: 600 m
Liczba załogantów: 3
Łał. Nareszcie! Na to czekałem! Jeszcze szybsza giereczka! Wincyj kołowców! Wincyj koniów na tonę! Ja chcem jeszcze wincyj takich pomysłów wugie!
23.7 km/t
Concept 1b 20.64 km/t
Nie prędkość jest problemem, a niezniszczalne ogumienie.
Kolejny co płacze o koła za zero kiedy z gąsienicami działa tak samo
1.kurwa celuj wyżej i traf
2.jedzie to 60 czyli jest tu inna sytuacja niż z EBR
3.wypietdlaj jak gry nie rozumiesz porównując moc na tone papierowego meda do ciężkiej kurwy
Ty kurwa pierdolony przygłupie XDDDD
Zatęskniłem za admirałem Jisaburo Ozawa, tym grającym w wota… Pier#olił, ale z gracją.
z dwojga złego wole to niż tych bydlaków w artach
Nie wiem po chuja płacz że nowy kołowiec skoro ten jest medem czyli W RUCHU SPADA KAMO oraz jeździ tylko 60 czyli trzeba być mega chujowym by nie trafić tego i jak dla mnie lepiej jak dodają co tego typu niż kolejne hulldownowe gówno które psuje zabawę z gry xd
Patrząc na parametry to raczej będzie takie se. Med jest owszem szybki ale zrobiony ze szkła. Dodatkowo ślepy (390 metrów na 8 tierach). Wygląda na typowego snajpera który będzie mógł szybko zmieniać pozycje.
WG pewnie liczy że „jakikolwiek” kołowiec premium się sprzeda… bo przecież już jeden kołowiec jest, więc kolejny nie może być gorszy, prawda ?
Bardziej jestem ciekaw jak będzie wyglądać drzewko, ale znając WG to pewnie zrobią przejście z Cromwella, więc pewnie będzie tier 7,8,9,10, z czego tier 9 i 10 będzie w miarę okej, tier 8 będzie grywalny dopiero jak wymaksujesz czołg, a tier 7 będzie do przeskoczenia za free exp.
Czekaj, co? 390m to ślepy? xDDDD
Ty wiesz że to tyle samo co burra a tylko o 10m mniej od manti? Kurwa co ten multi wam opowiada? XD
Wreszcie!, jak ja czekam w wocie na kołowce i pojazdy opancerzone piechoty. Z chęcią bym np takim b1 centauro popykal. Np pume mogli by wprowadzić jako 5 tier, sa tez plotki co by się nadawały.
w armored warfare jest
Na co wy kurła debile narzekacie? Przeczytaliście chociaż statystyki? Jeśli to wyjdzie w takiej formie to jest automat do parzenia herbaty a nie czołg czy pojazd opancerzony xd