Kolejne zmiany na mapie Granica Imperium.
Przeprojektowanie mapy: Opcja 1
Koncentruje się ona na dalszym polepszeniu najbardziej udanej przeróbki z poprzedniego testu dla mapy Granica Imperium
• Lewy dolny obszar mapy został przeprojektowany. Dodano alternatywny przesmyk dla czołgów ciężkich (oprócz tego istniejącego przy ścianie).
• Ulepszono pas dla czołgów średnich. Dodano więcej punktów umożliwiających przestrzał, osłonowych oraz stanowisk.
Przeprojektowanie mapy: Opcja 2
Ta opcja stanowi prawie całkowitą przeróbkę mapy. Wszystkie istotne dla rozgrywki przejścia na mapie zostały przeprojektowane. Twórcy skupili się głównie na tworzeniu sieci połączonych ze sobą ścieżek i organizowaniu interakcji pomiędzy różnymi typami pojazdów.
Strefa 1: przerobiona ścieżka dla czołgów ciężkich. W obecnej postaci jest spójniejsza w porównaniu z poprzednią wersją. Pojazdy znajdujące się w tej strefie są całkowicie chronione przed ogniem dział samobieżnych. Ta strefa oferuje zróżnicowaną rozgrywkę.
Strefa 2: obszar zawierający ścieżki dla czołgów lekkich, średnich i ciężkich. Pojazdy te mogą współpracować, by zdobyć centrum mapy i potencjalnie oflankować wrogów.
Strefa 3: ścieżka dla czołgów średnich oraz lekkich. Pojazdy znajdujące się w tej strefie są w stanie manewrować na wiele sposobów. Ta strefa zapewnia osłonę, która umożliwi pojazdom schowanie się przed ostrzałem dział samobieżnych. Po pełnym przeprojektowaniu ścieżka ta dostarcza obecnie dynamicznej rozgrywki.
Na pewno to będzie lepsze niż teraz super ciężkie czołgi od żyją na tej mapie