Trzy wersje tej mapy zostaną poddane testom. Poprzednia modyfikacja przerobionej mapy nie sprawdziła się głównie z powodu zbyt dużej otwartej przestrzeni.
Wersje:
59_asia_great_wall
Ta wersja mapy zachowuje górzysty teren na północy, ale dodaje osłonę i połączenie pomiędzy górami a centralną, krętą drogą.
59_asia_great_wall_3
W tej wersji mapy znacznym zmianom poddano północny obszar. Teren został obniżony do ogólnego poziomu doliny, przy jednoczesnym dodaniu nieregularności terenu i punktów osłony.
59_asia_great_wall_4
Ta wersja mapy zachowuje obszar północny bez wprowadzania w nim zmian (w tej postaci występuje ona obecnie na serwerach zwykłych). Zmianom poddano tylko południowy obszar.
Zmiany:
1. Lewy dolny róg mapy został przekształcony w obszar przeznaczony do ataków flankowych czołgów ciężkich. Liniowość obszaru została zniesiona.
2. Obszar starć czołgów ciężkich został zrównoważony pod względem możliwości osłony i czasu podjazdu.
3. Lewy dolny róg mapy został przekształcony w obszar przeznaczony do ataków flankowych czołgów ciężkich. Liniowość obszaru została zniesiona.
4. Rozważamy kilka wariantów przerobienia prawego górnego rogu mapy. Zmiany te mają na celu stworzenie przestrzeni do manewrów (ponieważ liniowość obszaru w obecnej wersji nie sprawdza się w rozgrywce typowej dla czołgów średnich).
5. Rozważamy kilka wariantów przerobienia prawego górnego rogu mapy. Zmiany te mają na celu stworzenie przestrzeni do manewrów (ponieważ liniowość obszaru w obecnej wersji nie sprawdza się w rozgrywce typowej dla czołgów średnich).
6. Rozważamy kilka wariantów przerobienia prawego górnego rogu mapy. Zmiany te mają na celu stworzenie przestrzeni do manewrów (ponieważ liniowość obszaru w obecnej wersji nie sprawdza się w rozgrywce typowej dla czołgów średnich).
7. Lewy dolny róg mapy został przekształcony w obszar przeznaczony do ataków flankowych czołgów ciężkich. Liniowość obszaru została zniesiona.
8. W wersjach 2 i 3 róg został przycięty, aby zapewnić szybsze dotarcie drużyny z niższej części mapy do centralnej drogi. Dodatkowo, ogół terenu poddano spłaszczeniu.
9. Wcięcie dla niszczycieli czołgów jest teraz wygodniejsze.
10. Wcięcie dla niszczycieli czołgów jest teraz wygodniejsze.
11. Centralny obszar został przerobiony, „brama” w ścianie została poszerzona, a poziom terenu w obszarze dla czołgów ciężkich został spłaszczony. W ten sposób utworzy się skrzyżowanie.
12. Przycięliśmy róg, aby zrównoważyć czas zbliżania się drużyny z wyżej położonej części mapy do obszaru starć czołgów ciężkich.
13. Rozważamy kilka wariantów przerobienia prawego górnego rogu mapy. Zmiany te mają na celu stworzenie przestrzeni do manewrów (ponieważ liniowość obszaru w obecnej wersji nie sprawdza się w rozgrywce typowej dla czołgów średnich).
Jakieś zmiany są…. Może zwolni mi się miejsce w blokowanych mapach na berlin xD