supertest: Emil I, Emil II, Kranvagn

W skrócie, zabrano jeden pocisk w magazynku co skompensowano większym DMG na strzał.

W związku z nadchodzącą od jakiegoś już czasu linią Szwedzkim czołgów średnich, postanowiliśmy przyjrzeć się również innym pojazdom tejże nacji, w szczególności, tym najcięższym. Dziś do Supertestu wtaczają się wstępne, odświeżone wersje Emil I (poziom VIII), Emil II (poziom IX), oraz Kranvagn (poziom X)
.

Każdy z tych pojazdów posiada dobrze opancerzoną wieże, świetne opuszczenie działa, oraz cztero-pestkowy magazynek. Ostatnia cecha, jest tą, którą chcielibyśmy zmienić. Aktualnie, Szwedzkie magazynkowce są zbyt bardzo podobne do swoich odpowiedników z innych nacji; ich magazynki są w stanie zadać duże obrażenia, aczkolwiek potrzeba dłuższej chwili, aby je przeładować. Opróżniając swój magazynek, czołgi te przestają być aktywne w czasie bitwy na stosunkowo długi czas.

Dlatego też, planujemy zmianę sposobu gry tymi Skandynawami, skracając czas pełnego przeładowania, oraz podnosząc alfe. Ceną tych zmian będzie jeden nabój odjęty z ichniejszego magazynka. Tym sposobem, Wasz czołg więcej razy znajdzie się w sytuacji typu „Zaraz będzie trzeba przeładować”, co za tym idzie, złapanie Was z pustym magazynkiem będzie o wiele bardziej skomplikowane. Przy okazji, 120mm działo z tego drzewka będzie potrzebowało mniej czasu pomiędzy strzałami, więc wraz z innymi korektami, zwiększy to obrażenia na minute Kranvagn’a o prawie 20%.

Miejcie na uwadze, że te zmiany nie są ostateczne i może ich być o wiele więcej. Więc bądźcie na bieżąco i powodzenia w Waszych nadchodzących bitwach!

Emil I

Wstępne statystyki
Tier: VIII, HT Szwecja
Wytrzymałość: 1.400
Pancerz kadłuba: 100/20/30
Pancerz wieży: 180/35/20
Moc silnika: 380 KM
Prędkość obrotu wieży: 20 °/s
Prędkość obrotu kadłuba: 30 °/s
Zasięg widzenia: 360 m
Liczba pocisków w magazynku: 4 3 szt.
Maksymalna prędkość: 50/-16 km/h
Stosunek mocy do masy: 13,19
Penetracja: 217/242/53 mm
Uszkodzenia: 320/320/420 360/360/470
Celność: 0,38
Czas celowania: 3,2 s
Czas przeładowania: 3 s
Czas przeładowania magazynka: 34 23 s
Pionowy wychył działa: 15°/-12°

Emil II

Wstępne statystyki
Tier: IX, HT Szwecja
Wytrzymałość: 1.700
Pancerz kadłuba: 80/60/30
Pancerz wieży: 215/60/30
Moc silnika: 520 KM
Prędkość obrotu wieży: 20 °/s
Prędkość obrotu kadłuba: 30 °/s
Zasięg widzenia: 380 m
Liczba pocisków w magazynku: 4 3 szt.
Maksymalna prędkość: 56/-18 km/h
Stosunek mocy do masy: 14,09
Penetracja: 252/300/60 mm
Uszkodzenia: 400/400/515 440/440/530
Celność: 0,38
Czas celowania: 2,8 s
Czas przeładowania: 3,33 3 s
Czas przeładowania magazynka: 40 25 s
Pionowy wychył działa: 8°/-12°

Kranvagn

Wstępne statystyki
Tier: X, HT Szwecja
Wytrzymałość: 2.000
Pancerz kadłuba: 90/70/37
Pancerz wieży: 225/70/37
Moc silnika: 700 KM
Prędkość obrotu wieży: 25 °/s
Prędkość obrotu kadłuba: 30 °/s
Zasięg widzenia: 390 m
Liczba pocisków w magazynku: 4 3 szt.
Maksymalna prędkość: 60/-18 km/h
Stosunek mocy do masy: 15,63
Penetracja: 252/300/60 mm
Uszkodzenia: 400/400/515 440/440/530
Celność: 0,36
Czas celowania: 2,5 s
Czas przeładowania: 3 2,75 s
Czas przeładowania magazynka: 33 21,5 s
Pionowy wychył działa: 10°/-12°

11 Odpowiedzi do “supertest: Emil I, Emil II, Kranvagn

  1. Przydałoby się ruszyć pene na goldzie przy 9 i 10 chociaż do tych 320, bo strzelanie do Type’a lub innych molochów przy tym rozrzucie działa to porażka… 1/4 poleci tam gdzie chcesz i jeszcze się odbije…

  2. Niech lepiej nie ruszają wogle tej linii jak mają ją tak spartolić, 3 pociski na magazynek to ja dziękuję bardzo za taki czołg, to i tak w porównaniu do włoskich ma trudniej bo dłużej ładuję magazynek i ma długą przerwę między pociskami a teraz jeszcze zamiast 4 pocisków mieć 3 to nie porozumienie, co z tego i większe obrażenia na strzał raz nie wejdzie i dziękuję pozamiatane. Niech lepiej wogle nic nie ruszają, to będzie lepiej niż takie cudowne pomysły.

  3. Sprzedaję szwedów w garażu i nie gram tą linią ! to jest tragedia zabranie tej 1 pestki ! strzelasz 3 na 4 strzały to pudła albo rykoszet a oni jeszcze zabierają jedną pestkę ! Co za tabsy tam biorą w tym WG ?

  4. Wszytko, pięknie fajnie, ale po uj? Jest pełno gorszych czołgów i od nich powinni zacząć…

  5. Z tej linii grałem tylko Kranem na testowy i powiem, że to najgorszy HT z magazynkiem. Nie wiem czy to dobry rebalans na plus. Jeżeli by dodali lepszą celność i czas celowania to mogłoby być lepiej, niż z samą alfą i czasem ładowania.

  6. No to teraz ta linia będzie całkowicie niegrywalna… Zamiast w X zabierać pestkę, skrócili by ładowanie do tego co jest, celowanie też, poprawili kapryśność działa i by było OK. By był przynajmniej odpowiednik T57 Heavy, a tak będzie w zasadzie cholera wie co, kompletnie nieprzydatne ze swoimi 3 pestkami w czasie kiedy podjedzie sobie obojętnie jaki inny magazynek i będzie walił do oporu.

  7. Dobrze, że nie mam tego czołgu. A jeśli wprowadzą te zmiany, to tym bardziej nie zobaczy mojego garażu. Współczuje posiadaczom, bo WG w ten sposób śmieje im się w twarz. No, ale w następnym patchu wprowadzą avatar pomidora dla załogantów. To tak na pocieszenie 😉

  8. W sumie to spoko że będzie coś innego niż reszta, ale kran powinien mieć poprawioną celność , penetrację i reload. Największą bolączką kranvagna jest to, że 1/4 clipa wchodzi, z peną 300 to można sobie pomarzyć o regularnym przebijaniu typa 5. Ja już nie wiem co oni ćpają w tym wargamingu.

    1. bez przesady, BC, T57, walą kartofle na prawo i lewo. AMX 50 też jakimś snajperem nie jest. A jakoś depresji i nieprzebijalnej wieży nie mają. Problem tego czołgu jest taki, że nie ma gdzie grać na wieżę. I mówię tu o faktycznym graniu na pancerz, bo większość miejscówek kryje arta, a wtedy wiadomo co

      1. T57 ma na goldzie 340, 50b 320 coś, bc 330. Kranvagn nie dość że nie trafia to nie przebija. W erze typów 5 i innych super ciężkich pena 300 nie wystarcza.

Wyłączono możliwość dodawania komentarzy.