supertest: CS-63 i CS-52

Oto jak prezentują się nowe polskie czołgi CS-63 (niedokończony model) i CS-52 w garażu; filmik po rosyjskiu.

12 Odpowiedzi do “supertest: CS-63 i CS-52

    1. Wcale tak kolorowo nie jest…. Dyszka to papier a premka Mul + reload wieczny i do tego dosc slaby pancerz. Beda niestety bardzo przecietne…

      1. Widzę znowu ból dupy, jak przy pierwszej linii czołgów. Jeśli ktoś potrzebuje uber czołgu by coś zdziałać w bitwie to lepiej niech siedzi najdalej na III tierze 😀

        1. Wiesz jak jest. Jak nie ma idioto odpornego czolgu to grac sie nie da. Bo jeszcze ktos ci wsadzi pestke za 400 lub 500 i zycie traci sens. A jak dadza coś przegietego to placza ze jak z tym walczyc. Sa ludzie ktorym juz zawsze bedzie zle co by nie dodali

      2. Dyszka będzie miała mega mobilność dzięki trybowi jazdy, do tego ma opory gruntu na poziomie Objekta 140, a soft staty działa lepsze od Leoparda. Prawie 2900 bazowego DPM, -8 stopni opuszczania działa. Wieża czasami coś odbije. Po wrzuceniu sprzętu i żarcia będzie ponad 3,5k DPM, zarąbiste soft staty działa a gdy potrzeba włączasz tryb jazdy i zmieniasz się w light tanka z power to weight na poziomie 28. To tyle ile ma Batchat tier 10, tylko że CS 63 ma lepsze opory gruntu i większy top speed.

        Wg mnie jakby wszedł w obecnym stanie to będzie bardzo OP, chociaż pewnie będzie się trudno nim grało słabszym graczom z powodu małej ilosci pancerza. Ale już widzę że w rękach dobrych graczy będzie jak Progetto 65 albo turbomobilny Leopard.

        1. No dobra, ale co z zapowiedzią, że tryb turbo w ramach kary będzie wyłączał umiejętności załogi? Lecisz jak rakieta, ale bez szóstego zmysłu, bez camo, bez naprawy, bez BiA ??? Mało zachęcające…

        2. Blaszany, bo właśnie tu o to chodzi, żebyś wiedział kiedy możesz pozwolić sobie na ten tryb, a kiedy. tak to połowa pomarańczowych orangutanów by na tym skorzystała, a w takim wypadku jest więcej kalkulacji niż przy ebr-ze bo tryb możesz włączy/yłączyć w każdej chwili. W tum miejscu giereczka staje się bardziej złożona niż się wydaje ( oczywiście dla człowieka/gracza, który używa mózgu podczas potyczki czyli jakieś 10-20% wszystkich graczy. Reszta gra dla nazw czołgu/ zwiedzania map/ pseudo historyczności i zbicia czasu ( moim zdaniem największy argument)

  1. Zobaczcie film około 7. minuty, przegląd pancerza CS-63 – czyżby magiczny pancerz warstwowo-skrzynkowy a’la IS-3? Będzie wchodzić za 0? Wygląda obiecująco.

  2. Super teksty ruskiego lektora o X.
    „Debilnaja konstrukcja”
    „Śmiesznyj potomu szto absolutna kartonnyj”

    To macie OP😃😃😃😃

    1. Typowa zazdrość Moskala bo polskie nie ruskije a poza tym spójrzcie ile tych śmiesznyj potomu szto i debilnaja konstrukcja jest w drzewku radzieckim

  3. Na razie bieda. Premka żeby została w takiej formie, musi mieć świetną stabilizacje. X z nowym trybem to przerost formy nad treścią. Przełączanie się tylko w postoju i blokowanie perków załogi doprowadzi do tego że ten pojazd będzie wykryty zanim ruszy, a nawet jak ruszy to taki kołowiec wydoi go jak chce.

Wyłączono możliwość dodawania komentarzy.