supertest: CS-52 C

CS-52 C, polski czołg średni VIII poziomu, wkrótce zawita do supertestu.

To pojazd uzbrojony w działo kal. 100 mm zdolne zadać 250 pkt. uszkodzeń na strzał oraz przebić 190 mm pancerza standardowym pociskiem PP lub 290 mm wykorzystując specjalne pociski kumulacyjne (HEAT). Ma celność rzędu 0,39 i czas celowania wynoszący 2,7 s. Na przeładowanie potrzebuje 8,5 s., a jego zasięg widzenia to 380 m.

Pancerz pojazdu nie należy do jego największych atutów. O ile grubość przednich płyt pancerza wieży sięga 260 mm, to jest to głównie jarzmo działa, pozostałe części wieży mają słabsze opancerzenie. Kadłub nie jest już tak dobrze chroniony, płyta przednia jest gruba na 80 mm. Całkowita wytrzymałość pojazdu wynosi 1350 PW.

Cechą kluczową CS-52 C jest jego zwrotność. Pojazd ma do dyspozycji dwa tryby prędkości: standardowy i szybki. Zmiana trybu wpływa na charakterystyki dynamiki pojazdu. W trybie standardowym prędkość maksymalna pojazdu to 50 km/h. Jednak w trybie szybkim wzrasta ona do 70 km/h. Moc silnika w trybie szybkim również znacząco wzrasta, ze standardowych 710 KM aż do 1150 KM. Jednocześnie poprawiona dynamika trybu szybkiego znacząco wpływa na parametry prowadzenia działa, zmniejszając jego stabilizację i wydłużając czas celowania.

Czas przełączenia pomiędzy trybem standardowym a szybkim to tylko 2,5 s. 1,5 sekundy potrwa za to przejście z trybu szybkiego na standardowy.

Ogólnie rzecz biorąc, CS-52 C to klasyczny czołg średni. Pojazd posiada skuteczne działo zamontowane na mobilnej, ale słabo opancerzonej platformie. Na dodatek wykorzystanie trybu szybkiego znacznie zwiększy Wasz zakres kontroli na mapie i zapewni nowe opcje taktyczne, które przy umiejętnym wykorzystaniu pozwolą CS-52 C osiągnąć pełnię swoich możliwości.

CS-52 C

Wstępna charakterystyka (*wartości dla trybu szybkiego)
Tier: VIII, MT, Polska
DMG: 250/250/410
Penetracja: 190/290/53 mm
Czas przeładowania pocisku: 8,5 s
Czas celowania: 2,7 (3,5)* s
Celność: 0,39
Wychył pionowy działa: -7/+17°
Pojemność magazynu amunicji: 60 szt.
V-max: +50/-17 (+70/-25)* km/h
Moc silnika: 710 (1150)* KM
Stosunek mocy do masy: 17,8 (28,8)* KM/t
Obrót kadłuba: 44°/s
Obrót wieży: 50°/s
Przełączanie z trybu standardowego na szybki: 2,5 s
Przełączanie z trybu szybkiego na standardowy: 1,5 s
Ilość HP: 1350
Pancerz kadłuba: 80/60/40 mm
Pancerz wieży: 260/60/40 mm
Zasięg widzenia: 380 m
Zasięg radia: 525 m
Liczba załogantów: 4

11 Odpowiedzi do “supertest: CS-52 C

  1. kolejny czołg do grania tylko na złocie :{

    190 v 290 penetracji :{

    czy tylko mi się wydaje że kupowanie premki która nie zarabia, bo wszystko zeżre gold ammo, to jednak słaby dill ? :{{

    1. Niby tak, ale pociski premium to będą HEAT, a te są bardzo kapryśne. Często potrafią wejść za 0 w lighta czy w artę jak się trafi od boku w koła jezdne (nawet nie gąskę). Więc nawet na goldzie będzie ciężko coś tam ugrać.

      Puki co to ten pojazd wygląda trochę biednie. Jak taki gorszy Super Pershing z przed buffa, który zamiast pancerza ma prędkość. Niby ma ten „szybki tryb” – ale z tego co pamiętam to jak jest to włączone to czołg robi się ślepy i celność działa ma na poziomie jadącej arty.

      Jak tak sobie myślę do czego ten czołg może być użyteczny to chyba tylko do counterowania wrogich lightow – bo na te to 190 peny spokojnie styknie. Na turbo będzie można dojechać szybko na pozycję które na starcie gry są w zasadzie wyłącznie dostępne dla szybkich lightów i kołowców – np na mapie koplanie.

      1. Nigdzie nie podano wartości zasięgu widzenia (lub straty procentowej) dla trybu szybkiego, co sugeruje, że nie będzie „kary” do spotowania podczas sprintu. A być powinna…

    2. szczerze, boost osobisty + klanowy, latam na goldzie premkami cały czas i średnio wychodze ~100k

    3. Człowieku, apeki mają 1100 prędkości a Heaty 750, jak ty masz zamiar grać tu full gold to pozdrawiam.

      1. Następny geniusz zła który bez szybkiej niczym laser pestki nie jest w stanie wziąć poprawki i trafić w coś oddalonego bardziej niż 10m.

  2. I tak powinien wyglądać LIS od początku a nie dopiero teraz wprowadzają premkę która posiada mechanikę dostępną JEDYNIE w X tierze z całej linii…

  3. Z ostatniej chwili! WG ogłasza konkurs!
    „W zwiążku ze zbliżającą się premierą nowego husarskiego czołgu ogłaszamy konkurs! Co musisz zrobić? Ściągnij niewielki program z naszej strony i…bądź sobą! Nasz program za pośrednictwem Twojego mikrofonu zarejestruje długość, złożoność oraz kreatywność Twoich wyzwisk kierowanych zarówno do przeciwników jak i sojuszników. Do wygrania dni konta premium, emblematy z logami Biedronki oraz Żabki, napisy „Call Me Janusz” oraz „I Love 500+” oraz naklejki ze skrzyżowanymi butelkami Harnasia lub klapkami Kubota! Dla 10 osób które wykażą się największą Polskością unikalne style 3D zamieniające wasz husarski rydwan zagłady w poruszającą się na gąsienicach stopę odzianą w skarpetę oraz sandał!”

    1. Jeśli jesteśmy Polakami to wszyscy dobrze wiemy że istnienie takie programu jest niemożliwe – z prostej przyczyny – jak się przeciętny obywatel naszego zacnego kraju dorwie do mikrofonu i nagra opinie to w najlepszym przypadku zawiesi się server WG. A nie daj boże do mikrofonu dorwie np. taki Stachu Jones i wtedy zawisi się cały internet naraz…

  4. Ale zapominasz o jednym- jak wprowadzano chińskie drzewko to był płacz „łolaboga, klony ruskich tylko gorsze!”. Jak kombinowali na forach nad polskim drzewkiem to jako dychę chcieli wrzucać T-55AM, a po drodze co byś miał? To samo co w ruskim drzewku czy chińskim. To głównie lament husarzy na forach spowodował że o ile do pewnego momentu drzewko jest historyczne, tak potem zaczyna się bujna fantazja i usilne wrzucanie fantazji projektantów WG bo przecież chcieli polaczki polskie drzewko to je dostaną.

Wyłączono możliwość dodawania komentarzy.