supertest: Char Mle.75, cz.IV

Zmiany w charakterystyce pojazdu.

Poprzednie informacje o czołgu

rQ8AZ r0H2o

Wstępna charakterystyka (*wartości dla trybu szybkiego)
Tier: IX, LT, Francja
DMG: 250/250/400 200/200/370
Penetracja: 200/240/53 mm
Całkowite uszkodzenia od magazynka: 1.000 1.200 PW (1.000 1.200 PW)*
Czas przeładowania: 44,05 s
Czas przeładowania między seriami: 3,5 s
Odstęp między pociskami w serii: 0,4 s (0,6 s)*
Ilość pocisków w magazynku: 4 6 szt. (4 6 szt.)*
Ilość pocisków w serii: 2 3 szt. (2 3 szt.)*
Ilość serii dla jednego magazynka: 2
Czas celowania: 2,68 s (3,36 s)*
Celność: 0,36
Wychył pionowy działa: -8/+15°
Pojemność magazynu amunicji: 36 szt.
Czas przełączenia trybu ze standardowego na szybki: 1 s
Czas przełączenia trybu z szybkiego na standardowy: 3 s
V-max: +55(+78)*/-20(-45)* km/h
Moc silnika: 1000 (1400)* KM
Stosunek mocy do masy: 33,78 (47,3)* KM/t
Obrót kadłuba: 62,58°/s
Obrót wieży: 67,79°/s (20°/s)*
Ilość HP: 1250
Pancerz kadłuba: 60/40/30 mm
Pancerz wieży: 50/30/15mm
Zasięg widzenia: 370 (350)* m
Zasięg radia: 750 m
Liczba załogantów: 3
RoF: 4,96 7,32 (4,92 7,21)*
DPM: 1241 1465 (1231 1441)*
Maskowanie stacjonarnego pojazdu (%): 16,25/3,22
Maskowanie pojazdu w ruchu (%): 16,25/3,22
Masa: 29,6 t

ź: WoT Express

9 Odpowiedzi do “supertest: Char Mle.75, cz.IV

  1. Chyba będzie jakiś maraton, bo do paczek świątecznych za wcześnie.
    Zabawne są te zmiany DMG, takie na grubo o -20%, widać jak na dłoni walkę dobra ze złem. Dobro chce przeciętnego lajta, zło (czyli dział zysków WG) żądało czołgu OP. na razie dobro wygrywa 🙂

    1. Raczej chodzi o to że WG nie wie jak ugryźć temat premek IX tieru. Z jednej strony chce żeby były w jakiś sposób interesujące i się sprzedawały a z drugiej boi się przesadzić i zrobić rozpierdzielu jak na VIII tierach przez co jak na razie IX nikogo ni ziębią ni grzeją i gracze raczej się o nie nie zabijają. Więc WG pomyślało że skoro nie samymi osiągami to nietypowością pojazdów zachęci graczy. Jak dla mnie pomysł ok bo już muszę się użerać z nieco przesadzonymi VIII i nie chcę żeby dodatkowo IX gwałciły mnie co bitwę. A fakt że aż tak się pieprzą ze statami tego pojazdu świadczy że nie mają aż tak w dupie głosów niezadowolonych graczy i nie chcą do końca pogrzebać choćby złudzeń balansu. Momim zdaniem ten pomysł z premkami IX to tylko dodatkowy problem dla WG i wcale nie był potrzebny. Ani one lepiej nie zarabiają ani nie dają wielkiej przyjemności bo każda jak na razie ma tak duże wady balansujące że w tej formie są ślepą uliczką. WG nie potrafi zbalansować calości stat tylko zrobi coś ok po czym jebnie taką wadą że pojazd znika z randomów.

      1. Jeszcze niedawno WG usilnie twierdziło że nie będzie rozwijać tematu czołgów 7 i 9 tieru bo to tiery do przejścia i nie ma sensu przy nich grzebać- bo albo jest silna ósemka, albo słabsza dziesiątka. Również poroniony z góry pomysł żeby 9 tiery grały Linię Frontu spalił na panewce właśnie przez to co napisałem wcześniej- wymaksowane 9-tki niewiele odbiegają od X tierów…

        1. Zwłaszcza że do tej pory te IX strasznie przeciętne są. Może ten Lajcik będzie inny ze względu na mechanikę ale wykorzysta go tylko gracz bardzo dobrze ogarniający LT a po randomach widac że takich niewielu. Czyli premka dla garstki i murowany wysyp przez jakiś czas spoterów o długości życia idealnie wystarczającej na opróznienie magazynka. Nawet nie będą musieli pestek na zapas ładować do czołgu. Pomysł słaby bo siła rzeczy wielu będzie się uczyło na IX. Szkoda że tylko dwie mapy można zablokować. VII się nie kalkulują graczom. Traf VII w IX. dramat. Za duża róznica potencjałów. To już nie do zasypania. Za to porzadna IX dla kogos kto jak ja gra tylko randomy to byłaby niegłupia propozycja. Tyle ze takim ruchem WG kanibalizowaloby VIII które od lat trzepie. Wiec mocnych IX zrobić nie mogą, slabe nikogo nie obchodza.

  2. Czołg nietypowy więc i grono graczy którzy go polubią i będą umieli dobrze wykorzystać może nie być wielkie. Ja na pewno nie należę do ludzi dobrze grających LT więc dla dobra ogółu od razu odpuszczam. Ale musze przyznać że intrygujący pojazd. Nie popieram dawania LT jako nagrody za maraton bo wysyp spoterów dla których to będzie pierwsza styczność z lajcikami na poważnie skutecznie uprzykrzy grę a uczenie się rzemiosła na IX tierze zaowocuje albo wysypywaniem się w pierwszej minucie albo okupacją krzaków.

    1. Tyle ze od razu trzy pestki jak karabin maszynowy wiec z fartem 600 w nieco ponad sekunde w normalnym trybie. A po 3,5sek druga taka seria. Nie wiem czy bedziesz zadowolony jak cie zajedzie od boku albo tylu i wsadzi magazynek. Trzy pestki w takim przedziale czasu i wieza sobie polata albo zaprosisz sojusznikow na grilla na twoim silniku.

  3. Jeżeli to wali seriami po trzy pociski naraz, to te 36 pocisków wystarczy zaledwie na 12 takich salw.

Wyłączono możliwość dodawania komentarzy.