supertest: balansowanie mapy Kraftwerk

Opis zmian.

minimap suburbia 1

minimap suburbia 2

Zmiana lokalizacji:

location suburbia

Opis zmiany:

Strefa A

A1—zmiany w punkcie zdobycia bazy A:

Dodano budynki w sektorze J2 przy zbliżaniu się do punktu A.

Usunięto prawe dojście w punkcie kontrolnym A i dodano duże schronienie osłaniające przed ostrzałem z kierunku prawego przejścia ze strony B do A (sektor H4).

 

 

A2—Przerobiono system schronień w sektorze J1:

Balkon dla drużyny atakującej został poszerzony i podzielony na dwie pozycje strzeleckie.

Dodano schronienie dla drużyny broniącej na granicy sektorów H1 i J1.

 

 

A3—Wydłużono górę w sektorze H1, by ochraniała przed strzałami oddawanymi bez wykrycia przez drużynę atakującą, zdobywającą punkt A.

 

А4—Stworzono przejście na drodze ze strefy A do D.

 

Strefa D

D1—Przerobiono strefę w sektorach F1–G1:

Poszerzono nasyp kolejowy, dodano drugie tory z wagonami.

Uniesiono poziom gruntu po zjeździe z nasypu kolejowego.

Dodano serię schronień i „kieszeni”, dając drużynie atakującej możliwość wygodniejszej gry.

 

 

D2–Przerobiono balkon w sektorze E1 na przejście, dając graczom wygodniejszą i szybszą drogę do punktu D.

 

D3–Przerobiono system wzgórz na granicy sektorów E1 i E2:

Dodano balkonowe pozycje ze schronieniem dla graczy drużyny atakującej (można z nich obserwować graczy zdobywających punkt D).

Dodano łagodniejszy zjazd prowadzący w kierunku punktu D z możliwością wycofania się pod górę.

 

D4—Zmieniono teren i system schronień w sektorze D2:

Stworzono ufortyfikowany punkt pośredni w postaci zagłębienia z wyjściami w dwie strony.

Przesunięto koło odnawiania bliżej punktu D.

 

 

D5—Dodano „kieszenie” i schronienie w sektorach C1 i D1, by gra drużyny atakującej była wygodniejsza.

 

Strefa B

B1—Przesunięto koło odnawiania w sektorze H5 w bezpieczniejsze miejsce.

 

B2—Zamknięto niektóre kierunki ostrzału koła odnawiania (sektor H5) z półki na górze.

E1—Dodano półkę dla drużyny atakującej w sektorze G5 z kierunkiem ostrzału na bazę E. Może ona być też wykorzystana przez wycofujących się obrońców.

 

E2—Przerobiono wejście do strefy elektrowni do strefy E (sektor F5):

Dodano bezpośrednie schronienie dla atakujących, które może być też wykorzystane jako pozycje strzeleckie przez drużynę broniącą.

 

E3—Strefa obok bazy E jest teraz bardziej otwarta na ostrzał drużyny atakującej z półki na górze (sektory E5–F5).

 

E4—Przeniesiono bazę E, by było ją łatwiej zdobyć.

 

E5—Koło odnawiania w sektorze D5 jest teraz bezpieczniejsze.

 

Strefa C

C1—Przesunięto dźwig, by drużyna atakująca mogła wygodniej prowadzić ostrzał (sektor J9).

 

Strefa F

F1—Dodano dodatkowe bezpieczne przejście do bazy w sektorach F8-G9.

 

F2–Przerobiono teren na brzegu rzeki, by lepiej grało się tam czołgami lekkimi.

 

Działo 1

G1.1—Poprawiono przejście do działa 1. w sektorach A1: B1:

Przesunięto wzgórze przed strefę graniczną, by poszerzyć przejście.

Dodano nowe wzgórze za granicą mapy, by uwydatnić przejście.

Przerobiono teren poza granicą strefy i dodano wzgórze i schronienie jako pierwszy punkt umocniony.

 

 

 

Działo 2

G2.1—Zmieniono przejście przez granicę strefy w sektorze C4:

Przesunięto schronienie (skałę) za most, poprawiono teren, by grało się lepiej.

Dodano schronienie przydatne przy przechodzeniu przez granicę strefy w kierunku działa 2.

Poprawiono teren, by wygodniej wspinało się pod górę.

Usunięto kilka jeży przeciwczołgowych, by utworzyć przejście.

 

G2.2–Całkowicie przerobiono strukturę wokół działa 2. w sektorach B4–C4:

Przesunięto działo 2 bliżej granicy stref D i E.

Przerobiono górę w sektorze C4, dodano betonowe budynki i przejścia do działa.

Usunięto wszystkie budynki w sektorze B4.

 

 

 

 

Działo 3

G3.1—Bezpieczniejsze przejście do miasta w sektorach C5–D5.

 

G3.2–Rozmieszczono dodatkowe pozycje w mieście w sektorze C6 dla drużyny atakującej z możliwością odpowiadania ogniem na ostrzał obrońców.

 

G3.3—Przybliżono działo 3.

1 1 vote
Oceń wpis:
1 komentarz
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze
Jisaburo Ozawa

To trzeci lub czwarty rebalans tej mapy. Mapa ta była bardzo dobra już na samym początku ale żeby coś wygrać trzeba ruszyć swoje leniwe dupy z czerwonej linii.