statystyki serwera EU: pojazdy kołowe, cz.IV

Na początku lutego wprowadzono patch 1.4, który zawierał francuskie pojazdy kołowe – oto jak wygląda aktualna populacja tych pojazdów na serwerze EU.

Panhard Ebr 90 Wallpaper 1024x600

Stan na dzień 11.03.2019:
Panhard AMD 178B, tier VI: 97.502 szt. (+5.743), 50,29% W/R ( 0,01%)
Hotchkiss EBR, tier VII: 23.659 szt. (+2.742), 51,83% W/R (↓ 0,05%)
Panhard AML Lynx 6×6, tier VIII: 13.386 szt. (+1.885), 52,2% W/R (↓ 0,31%)
Panhard EBR 75 (FL 10), tier VIII premium: 42.032 szt. (+32.541), 51,48% W/R ( 0,96%)
Panhard EBR 90, tier IX: 4.071 szt. (+908), 55,06% W/R (↓ 0,21%)
Panhard EBR 105, tier X: 2.726 szt. (+475), 54,6% W/R ( 0,04%)

ARCHIWUM
Stan na dzień 04.03.2019:
Panhard AMD 178B, tier VI: 91.759 szt., 50,28% W/R
Hotchkiss EBR, tier VII: 20.917 szt., 51,88% W/R
Panhard AML Lynx 6×6, tier VIII: 11.501 szt., 52,51% W/R
Panhard EBR 75 (FL 10), tier VIII premium: 9.491 szt., 52,44% W/R
Panhard EBR 90, tier IX: 3.163 szt., 55,27% W/R
Panhard EBR 105, tier X: 2.251 szt., 54,64% W/R

Stan na dzień 25.02.2019:
Panhard AMD 178B, tier VI: 82.322 szt., 50,25% W/R
Hotchkiss EBR, tier VII: 16.100 szt., 52,12% W/R
Panhard AML Lynx 6×6, tier VIII: 8.742 szt., 52,81% W/R
Panhard EBR 75 (FL 10), tier VIII premium: 2.786 szt., 53,51% W/R
Panhard EBR 90, tier IX: 2.001 szt., 55,57% W/R
Panhard EBR 105, tier X: 1.595 szt., 54,77% W/R

Stan na dzień 18.02.2019:
Panhard AMD 178B, tier VI: 68.298 szt., 50,2% W/R
Hotchkiss EBR, tier VII: 11.240 szt., 52,28% W/R
Panhard AML Lynx 6×6, tier VIII: 6.103 szt., 53% W/R
Panhard EBR 90, tier IX: 978 szt., 56,1% W/R
Panhard EBR 105, tier X: 1.130 szt., 54,56% W/R

15 Odpowiedzi do “statystyki serwera EU: pojazdy kołowe, cz.IV

    1. nie wiadomo co im odbije, i tak już zabrali doładowanie, co było fajnym pomysłem, ALE podobno tego gracze nie używali, WG też stwierdziło że NIE umieli z tego korzystać
      bo jak taki był krótki czas testów to nie ma co się dziwić

  1. NERFIĆ TO DZIADOSTWO!!PANCERZ JAK U TYPE 10 TIERU!!
    WYPIEPRZYĆ TO Z TRYBU LINIA FRONTU!!

    1. Hmm
      Co do linii frontu to masz sporo racji W końcowej fazie te ścigacze po prostu bez problemu rozwalają działa i jest po bitwie Widać to wyraźnie po liczbie zwycięstw w obronie.Pewnie coś z tym zrobią w następnym miesiącu Bo ani oni nie zdobywają stopni bo za mało expa za zniszczenie działa a i całej reszcie po obu stronach psują zabawę z racji tego że jak napisałem tu się liczy ranga a nie zwycięstwo czy przegrana.

      1. na dodatek te arty!!moim zdaniem powinni usunąć całkowicie z artylerii rezerwy..wszyscy artami chcą jeździć bo w tym trybie DZIAŁO SAMOBIEŻNE JEST OP

        1. No to graj artą i sprawdź wyniki po bitwie. Będziesz w dole stawki.
          Leszczom się zdaje, że są op, no bo są gdzieś skitrani w krzakach na krańcach sektorów i srają bezkarnie z nieba. I co z tego ? Skuteczność tego dziadostwa nie jest duża, bo raz celność słaba na dużym dystansie, dwa – pocisk leci długo.

        2. na ataku może i tak ale na obronie to rządzisz i tu nie chodzi o sam DMG zadany

      2. To jak ci to znerfią jak właśnie jest to na rękę wugie. Im krótsze bitwy tym mniej osób zdobędzie czołgi premium za „darmo”.

    2. Nie rozumiem tego placzu. jedyna rzecz tak naprawde co mnie irytuje to ilosc lightow i to jak bardzo sraja nalotami. sam czolg jest niegrozny dla czegokolwiek co nie jest wolnym klocem albo szajsem bez pancerza

  2. jak dla mnie to WG wystarczająco ograniczyło skuteczność kołowców. Działa słabiutkie, na trybie szybkim jezdzi się jak pociąg (przód – tył), w manewrowym jedziesz podobnie co inne lighty, view range z dupy, mało hp…. Gadanie o problemie w trafieniu takiego też jest z dupy, bo jak RNG nie przeszkadza to spokojnie można spłynąć na salwę. Premką nie ma szans pojechać na yolo i nie zginąć, znerfienie prędkości w manewrowym do 60 to jakiś żart chyba był… Na otwartym terenie nie ma się szans z lightem.

    1. problem jest taki ze ludzie jada na yolo wbijaja z magazynka za 600 z podpaleniem i gina i juz nie pograsz 😀 moim zdaniem mogli by usunac magazynek zeby ograniczyc debilizm jezdzenia na yolo bo i tak wiekszosc ludzi tak robi bo nie umie grac kolowcami.
      A jesli chodzi o reszte to widac ze malo nimi grales. widziales kiedys zeby inne lighty wchodzily w zakret 70km/h i robily 180 utrzymujac 80% predkosci? view range tez bzdura bo i tak swiecisz tak samo jak kazdy inny light.
      Co bardziej denerwuje ludzi to ze ten light moze wyjechac sprzedac pestke i sie schowac zanim ktokolwiek zareaguje. jesli chodzi o VIII tier to premka robisz kazdego lighta poza ruskimi (ruskie musi byc) ale i tak nie ma sensu podejmowac walki z mt i lt bo rola tych czolgow jest zlapanie samotnego ht lub td i wydymanie go do zera.

  3. I bardzo dobrze,niech nerfia to dziadostwo.bez sensu było wprowadzać to w ogóle. Po artach z ogłuszeniem (hmmm w sumie ogólnie artach) jest to druga rzecz psujaca rozgrywkę i przyjemność z niej.

Wyłączono możliwość dodawania komentarzy.