Stalowy Łowca: Q&A

Daniil Shek, członek zespołu od Stalowego łowcy odpowiada na pytania.

iyG71lWylCfVYBcEizJ68qLuLA cwFyH9 djRaDFqdOb7 NAwptMcigOhalvmRI JH5nOLvwRDF9XvfcmILHr4-R

Q1. Czy Stalowy Łowca będzie dostępny jako tryb stały z ulepszeniami i zmianami trybu czy bez nich?
A1. Obecnie pracujemy nad tym. Mamy kilka pomysłów na przyszłość tego trybu, a obecnie zbieramy wszystkie dane, zanim podejmiemy decyzje. Więc nawet i dla nas jest to zagadka 🙂

Q2. Jak łupy są dystrybuowane na mapach?
A2. To całkiem proste, wszędzie, gdzie możesz jeździć, możesz znaleźć łup. System stara się losowo rozdzielać łupy między tymi miejscami podczas każdej fali spawnów łupów.

Q3. Dlaczego wszystkie czołgi SH zaczynają się bardzo wolno i ociężale, w przeciwieństwie do czołgów w trybie losowym, które można badać i ulepszać za pomocą modułów? Sprawia, że ​​tryb uruchamiania jest bardzo powolny.
A3. To zależy od jego klasy. Czołgi lekkie i średnie nie wydają się być wolne na początku bitwy. Równoważymy czołgi nie jako pojazdy, które pozostają takie same od początku do końca, ponieważ każda gra ma swoją własną fazę. Niektóre z nich są potężne na początku w jeden sposób, ale mają wadę w innych, więc jest to kompromis dla niektórych klas. I jeszcze jedna rzecz, o której warto wspomnieć, pomaga również zapewnić wszystkim graczom możliwość zaangażowania się w bitwę.

Q4. Kiedy Raven zostanie zbalansowany? Czołg jest teraz najsilniejszy w meta SH
A4. Kontynuując poprzednie pytanie, w którym wspomnieliśmy o różnych fazach bitwy, monitorujemy statystyki we wszystkich tych fazach. To do tej pory potwierdziło projekt i wyjątkowość Ravena, ponieważ pozostaje on zrównoważony we wszystkich fazach bitwy. Jeśli spojrzysz na statystyki, jest to płaska linia od początku do końca przez szanse na wygraną.

P5. Czy planujemy dodać system rang i więcej nagród do Stalowego Łowcy zamiast tylko tymczasowego trybu zmiany z bitew losowych?
A5. Jak powiedzieliśmy, obecnie pracujemy nad przyszłością trybu, aby zdecydować, co będziemy robić dalej. Ale oceńmy, co zrobiliśmy do tej pory od premiery. Nie chcieliśmy zmuszać was do udziału w naszym wydarzeniu, aby zdobyć fantazyjne nagrody, ale zamiast tego chcemy dać wam alternatywny sposób grania w naszą wspaniałą grę! Jednym ze sposobów, w jaki to zrobiliśmy, było przybliżenie ekonomii do bitew losowych, w których ekonomia ze specjalnymi nagrodami nie jest tak duża, jak wcześniej.

P6. Czy zamierzamy przywrócić główne nagrody do trybu, jak w pierwszej iteracji, zamiast łączyć je z przepustką bojową?
A6. Jak wspomnieliśmy powyżej, staramy się unikać zmuszania ludzi do grania w ten tryb i sprawiania, że ​​ludzie grają w niego tylko dlatego, że im się to podoba.

P7. Czy mamy jakieś plany, aby dodać wariacje do trybu Stalowego Łowcy, takie jak usunięty tryb Rozwałka?
A7. Obecnie zbieramy dane i opinie od społeczności, aby dowiedzieć się, co możemy zrobić dalej. Twoje pytanie zostanie więc użyte jako dowód, że społeczność chce czegoś takiego 🙂

P8. Czy planujemy stworzyć tryb rankingowy i turniej SH, w którym gracze będą mogli wziąć udział?
A8. Obecnie od czasu do czasu organizujemy kilka turniejów. Nawet teraz, na tankfest, możesz to zobaczyć. Widzimy, że gracze cieszą się konkurencyjną stroną trybu, więc staramy się dalej pracować z tego typu aktywnościami

P9. Zielona kropla Steel huntera zeszłego roku daje materiały eksploatacyjne i pomarańczową amunicję, dlaczego w tym roku decydujecie się na zmianę kolorów?
A9. Stało się tak z powodu poprawek w systemach łupów. Odbyliśmy kilka dyskusji na temat tego, który łup będzie miał jakie przedmioty, i wydawało nam się logiczne, aby umieścić „leczenia” w zielonych łupach, podczas gdy pomarańczowy byłby używany do innych potężnych rzeczy.

P10. Czy można dodać funkcję „automatycznego wypełniania plutonu” z bitew losowych do plutonów SH? Powinno to pomóc w stworzeniu większej liczby plutonów, aby zapełnić kolejkę.
A10. Granie w plutonie 2 osobowym w wysoce konkurencyjnym trybie, który wymaga komunikowania się, co sprawia, że ​​granie z przypadkowymi ludźmi, w których komunikacja może nie przebiegać tak łatwo, nie jest idealne. Ale tak, wydaje mi się logiczne, aby w przyszłości omówić więcej interakcji z plutonami.

P11. Czasami, jeśli masz 0 żółtych użyć umiejętności, będziesz dostawał tylko zestawy naprawcze, gdy będziesz zbierać żółte kółka. Czy to błąd czy funkcja? (Może balans umiejętności ???)
A11. W tej aktualizacji postanowiliśmy zmienić „listę łupów” z podnoszenia łupów, aby były bardziej przewidywalne i przydatne na wszystkich etapach bitwy. Na przykład łatwiej jest przewidzieć, który przedmiot wypadnie w żółtych zrzutach, gdy jest prawie 2 (+ superumiejętność, którą każdy chce zdobyć) możliwych, a następnie co najmniej 3. Tak, różne przedmioty mają różne szanse na drop i zestawy naprawcze mają nieco (tylko trochę) większą szansę na wypadnięcie z żółtych łupów, ale szczerze mówiąc, nie ma ukrytej mechaniki.

P12. Dlaczego zdecydowałeś się usunąć czerwony „trójkąt” (oznaczenie) na kopalniach Variag?
A12. Cóż, Varyag nigdy nie miał trójkątów na kopalniach dla wrogów. Miny nie powinny być tak łatwo wykrywalne, do tego właśnie zostały zaprojektowane miny 🙂

P13. Używasz „k-means centroid algorithm” do lokalizacji niebieskich zrzutów lub ich losowych?
A13. Na potrzeby tej edycji SH postanowiliśmy zmienić algorytm odradzania zrzutów, aby podczas bitwy tworzył więcej interesujących miejsc w różnych miejscach na mapie. Wspomniałeś o algorytmie centroid k-średnich, który wygląda podobnie, ale jest znacznie łatwiejszy w obliczeniach. Wprowadziliśmy kilka dodatków do tego algorytmu, aby nie było tak łatwo przewidzieć położenie innych graczy.

0 0 votes
Oceń wpis:
0 komentarzy
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze