Sezon 4. Przepustki bitewnej: Przewodnik po wydarzeniu

W World of Tanks rozpoczyna się IV sezon Przepustki Bitewnej. Potrwa trzy miesiące i będzie się składał z trzech rozdziałów. Na początku każdego rozdziału wybierzcie jeden z trzech progresywnych stylów: Walijski Blues dla T110E3, Lodołamacz dla 121 i Niedźwiedź Polarny dla Object 705A. Za ukończenie każdego rozdziału otrzymasz unikalną postać: Vasiliy Badaev, Shan Ling i George Barton. W tym sezonie można wybrać nie tylko specjalizację postaci, ale też jej kraj, aby można było przypisać ją do dowolnego pojazdu.

Witajcie, Dowódcy!

4. sezon Przepustki bitewnej wjeżdża do World of Tanks 15 marca. W zaktualizowanym nowym sezonie będziecie zdobywać punkty przepustki bitewnej nie tylko w bitwach losowych, ale także w bitwach rankingowych i Stalowym łowcy, a także za wykonywanie misji dziennych. Będziecie mogli zdobyć trzy unikalne style progresywne i specjalne żetony, które można wymienić na rzadkie pojazdy IX poziomu. Podczas Przepustki bitewnej spotkacie znanych bohaterów, poznacie zupełnie nową postać, a także będziecie mogli wybrać ulubione, przydatne przedmioty w grze.

Na tym nie koniec nowości. Czytajcie dalej, by dowiedzieć się więcej!

Sezon 4. Przepustki bitewnej

Od 15 marca, 04:00 CET (UTC+1) do 15 czerwca 21:00 CEST (UTC+2)

Podsumowanie wydarzenia

  • Sezon 4. Przepustki bitewnej będzie się składał z trzech rozdziałów po 50 etapów każdy.
  • Grajcie w bitwach losowych (z wyjątkiem wielkich bitew) pojazdami poziomów VI–X, w bitwach rankingowych pojazdami X poziomu i w Stalowym łowcy.
  • Dajcie z siebie wszystko i zbierajcie punkty Przepustki bitewnej, aby przechodzić przez kolejne jej etapy.
  • Pojazdy podstawowe Przepustki bitewnej obowiązują specjalne zasady zdobywania punktów.
  • Za każdy ukończony etap otrzymacie cenne nagrody podstawowe w grze.
  • Po ukończeniu każdego rozdziału sezonu możecie zdobyć unikalnego członka załogi.
  • Będziecie mogli wybrać jeden z trzech stylów progresywnych dla trzech pojazdów podstawowych na początku każdego rozdziału. Te zupełnie nowe style zmienią swój wygląd i otrzymają nowe elementy 2D i 3D po ukończeniu niektórych etapów postępu.
  • Otrzymacie również żetony, które można wymienić na rzadkie pojazdy w specjalnej sekcji sklepu w grze.
  • Jeśli chcecie zdobyć jeszcze więcej nagród, będziecie potrzebować ulepszonej przepustki, aby otrzymać nagrody na ścieżce ulepszonych nagród. Będzie ona dostępna zarówno za złoto jak i rzeczywiste pieniądze.

Rozgrywka i zdobywanie punktów

Sezon 4. Przepustki bitewnej będzie się składał z trzech rozdziałów, a na każdy z nich przypada 50 etapów. Aby ukończyć każdy etap, musicie zdobyć 50 punktów Przepustki bitewnej. W zaktualizowanej Przepustce bitewnej nie będzie Elitarnych postępów, ale nadal będziecie mogli zdobyć cenną walutę w grze: obligacje. Nie opuszczają one listy nagród i powiemy o nich więcej poniżej.

Podstawowa rozgrywka wydarzenia nie uległa zmianie – więcej informacji znajdziecie w szczegółowym przewodniku. W nowym sezonie będziecie mogli zdobywać punkty Przepustki bitewnej za wypełnianie dziennych misji pojazdami dowolnego poziomu, ale szybciej przejdziecie przez etapy, grając w pojazdach poziomów VI–X. Za każdy ukończony etap, otrzymacie wartościowe przedmioty w grze.

Przewodnik

W 4. sezonie, nie będziecie bardzo ograniczeni trybem gry. Możecie teraz otrzymywać punkty Przepustki bitewnej nie tylko w bitwach losowych (z wyjątkiem wielkich bitew), ale także w bitwach rankingowych i Stalowym łowcy. Punkty otrzymacie w następujący sposób:

Bitwy losowe (pojazdy poziomów VI-X) i rankingowe (pojazdy X poziomu)

POZYCJA W RANKINGU POBITEWNYM WYGRANA PORAŻKA/REMIS
Najlepsza 3 pod względem zdobytych PD 7 5
Najlepsza 10 pod względem zdobytych PD 5 3

Gracze z obu drużyn, którzy zajmą miejsca od 11 do 15, nie zdobędą żadnych punktów, ale też ich nie stracą. Możliwe są tylko postępy przez etapy. Spadek do poprzedniego etapu nie jest możliwy.

W Stalowym łowcy, punkty zostaną dodane w zależności od Waszej pozycji w rankingu pobitewnym:

POZYCJA W RANKINGU POBITEWNYM LICZBA PUNKTÓW
GRACZ SOLO PLUTON ŁOWCÓW
1 1 20
2–5 2–3 10
6–10 4–5 5
11–20 6–10 0

Dodatkowo, w Stalowym łowcy raz na dzień będą dostępne 2 misje. Ukończenie każdej z nich przyniesie Wam 20 dodatkowych punktów Przepustki bitewnej.

Możecie zdobyć dodatkowe punkty wypełniając misje dzienne. Za każdą z nich oprócz głównej nagrody otrzymacie punkty przepustki bojowej, w zależności od poziomu trudności misji:

MISJA LICZBA PUNKTÓW
Poziom I 7
Poziom II 10
Poziom III 15
Misja bonusowa 0
Specjalna (za wypełnienie 45 misji) 0

UWAGA

Możecie wypełniać misje dzienne pojazdami dowolnego poziomu. Nadal będziecie zdobywać punkty przepustki bitewnej za wypełnianie misji dziennych, nawet po osiągnięciu limitu punktów w wybranym pojeździe.

Jeśli zagracie w bitwach losowych pojazdami poziomów VI–X i znajdziecie się w pierwszej dziesiątce pod względem zdobytego doświadczenia,a jednocześnie będziecie wykonywać misje dzienne, otrzymacie punkty z obu źródeł.

PRZYKŁAD

Osiągnęliście zwycięstwo w bitwie losowej pojazdem VI poziomu i znaleźliście się wśród najlepszych 10 graczy w swojej drużynie pod względem zdobytych PD. Jednocześnie ukończyliście najtrudniejszą misję dzienną III poziomu. W takim przypadku otrzymacie 20 punktów Przepustki bitewnej: 5 punktów za wejście do pierwszej 10 swojej drużyny w zwycięskiej bitwie i 15 punktów za wypełnienie misji dziennej.

Limit punktów postępu

Każdy pojazd ma określony limit możliwych do zdobycia punktów Przepustki bojowej. Po jego osiągnięciu będziecie mogli standardowo wejść do bitwy, ale nie otrzymacie więcej punktów w tym pojeździe: będziecie musieli wybrać inny. Gdy zdobędziecie maksymalną liczbę punktów w wybranym pojeździe, zostaniecie nagrodzeni dodatkowymi punktami Przepustki bojowej. Ich liczba będzie zależała od poziomu pojazdu.

POZIOM POJAZDU LIMIT PUNKTÓW NAGRODA PO OSIĄGNIĘCIU LIMITU PUNKTÓW
VI 100 15
VII 250 20
VIII 400 25
IX 550 30
X 700 35
Pojazdy podstawowe 1000 35

Pojazdy Stalowego łowcy nie będą miały limitu punktów. Pojazdy X poziomu nadające się do bitew rankingowych będą posiadać taką samą pulę punktów w bitwach losowych i bitwach rankingowych – możecie osiągnąć ich limit punktów, walcząc w jednym lub w obu tych trybach.

PRZYKŁAD

Zdobyliście 400 punktów Przepustki bitewnej w bitwach losowych w pojeździe X poziomu. Następnie zdecydowaliście się spróbować swoich sił w bitwach rankingowych w tym samym pojeździe. W takim przypadku będziecie mogli zdobyć dodatkowych 300w tym pojeździe i osiągnąć całkowity limit 700 punktów.

Otrzymacie 35 punktów jako nagrodę za osiągnięcie limitu dla pojazdu X poziomu, ale nie będziecie mogli zdobyć większej liczby punktów w tym pojeździe za rozgrywanie bitew rankingowych lub dostanie się do pierwszej 10 pod względem PD zdobytych w bitwach losowych. Będziecie jednak mogli zdobyć punkty Przepustki bojowej za wypełnianie misji dziennych tym pojazdem, nawet po osiągnięciu limitu punktów.

Pojazdy podstawowe

W 4. sezonie Przepustki bitewnej lista pojazdów podstawowych zostanie rozszerzona. Teraz trzy, a nie dwa, pojazdy będą posiadały status pojazdów podstawowych:

Wszystkie trzy mają limit punktów zwiększony do 1000. Zdobywają również punkty przepustki bitewnej w bitwach losowych i rankingowych zgodnie ze specjalnymi zasadami:

Object 705A

POZYCJA W RANKINGU POBITEWNYM WYGRANA PORAŻKA/REMIS
Najlepsza 3 pod względem zdobytych PD 8 6
Najlepsza 10 pod względem zdobytych PD 6 4
121
POZYCJA W RANKINGU POBITEWNYM WYGRANA PORAŻKA/REMIS
Najlepsza 3 pod względem zdobytych PD 9 7
Najlepsza 5 pod względem zdobytych PD 7 5
Najlepsza 10 pod względem zdobytych PD 5 3
T110E3
POZYCJA W RANKINGU POBITEWNYM WYGRANA PORAŻKA/REMIS
Najlepsza 3 pod względem zdobytych PD 10 8
Najlepsza 10 pod względem zdobytych PD 5 3
Aby zobaczyć maksymalną liczbę możliwych do zdobycia punktów w 4. sezonie Przepustki bojowej, użyjcie poniższego interaktywnego widżetu.

Season Pass

UWAGA

Widżet nie zawiera punktów, które można zdobyć grając w Stalowym łowcy. Rok 2021 przyniesie cztery odsłony tego trybu gry.

Na przykład, za wypełnienie dwóch misji bojowych dostępnych w tym trybie możecie zdobyć do 1120 punktów za sezon oraz za dostanie się do najlepszej 10 po bitwie — do 2000 punktów na sezon (jeśli rozegracie w sumie 100 bitew w Stalowym łowcy w trzy miesiące).

W rezultacie po rozegraniu 100 bitew w Stalowym łowcy możecie zakończyć do 62 etapów Przepustki bitewnej.

Style progresywne

Jednymi z najistotniejszych składowych sezonu 4. są trzy style progresywne* wśród nagród podstawowych przeznaczonych dla pojazdów podstawowych:

  • Niedźwiedź polarny dla Object 705A
  • Lodołamacz dla 121
  • Walijski blues dla T110E3

Style są historyczne i można je zastosować tylko na wskazanym pojeździe.

W odróżnieniu od standardowych, style progresywne mają cztery poziomy. Poziomem wyjściowym jest poziom 1, a końcowym – 4.

Style progresywne zmienią swój wygląd i otrzymają nowe elementy 2D i 3D po ukończeniu niektórych etapów postępu. Im więcej ukończonych etapów, tym wyższy poziom stylu. Poziom 4 osiągniecie po ukończeniu całego rozdziału (50 etapów). Zastosowanie niższych poziomów stylu po osiągnięciu wyższego nie będzie możliwe (na przykład poziomu 3 po osiągnięciu poziomu 4).

Będziecie mogli wybrać jeden spośród trzech dostępnych stylów progresywnych na poziomie 1 na początku każdego rozdziału. Po zakończeniu sezonu Przepustki bitewnej będzie można kupić brakujące poziomy wybranych przez Was stylów, używając złota. Na przykład, jeśli posiadacie jeden styl 4. poziomu i jeden styl 2. poziomu, będziecie mogli kupić brakujące dwa poziomy drugiego stylu. Zakup trzeciego stylu nie będzie możliwy.

Unikalni członkowie załogi i nowe wyposażenie z nagród

Po ukończeniu każdego rozdziału sezonu otrzymacie unikalnego członka załogi, który zostanie Wam automatycznie przyznany w zależności od tego, który rozdział ukończycie. Będziecie mogli wybrać ich nację i główną specjalizację.

Być może będziecie już znać dwie z tych postaci:  Wasilij Badajew (nagroda za ukończenie rozdziału I) oraz George Barton (nagroda za ukończenie rozdziału III). Trzecia postać to nowa twarz, chiński as pancerny Shan Ling. Zdobędziecie go po ukończeniu drugiego rozdziału.

Season Pass Dowodcy

Każdy z członków załogi posiada Braterstwo broni jako atut zerowy i wystarczającą liczbę PD, aby wyszkolić jeszcze dwie umiejętności lub atuty.

Po ukończeniu 50. etapu pierwszego rozdziału będziecie mogli wybrać z listy nowy element wyposażenia (Celowanie z nagród). Zmniejszy ono rozmiar koła celowania o 8%. To wyposażenie nie ma ulepszonego odpowiednika.

Season Pass Reward

Chcecie dostać kolejny element Wyposażenia z nagród? Będziecie mogli wybrać jeden przedmiot z Wyposażenia nagród ze wszystkich elementów wyposażenia tej kategorii w grze za każdy ukończony rozdział.

Pełna lista dostępnego Wyposażenia z nagród

  • Celowanie z nagród
  • Mechanizm dosyłający z nagród
  • System naprowadzania z nagród
  • Wentylacja z nagród
  • Optyka z nagród
  • Stabilizator z nagród
  • Technologia ochrony z nagród
  • Mechanizm obracania z nagród

Oprócz Wyposażenia z nagród (3 przedmioty na sezon), będziecie mogli również wybrać standardowe wyposażenie (6 sztuk na sezon) z różnych kategorii. Kolejną ważną zmianą w tym sezonie jest możliwość wyboru przynależności narodowej fragmentów schematu i podręczników dla załogi.

Po osiągnięciu określonego etapu postępu na ekranie Przepustki bitewnej pojawi się specjalny wskaźnik. Kliknijcie w przycisk w prawym górnym rogu menu postępu, aby przejść do specjalnego ekranu, na którym możecie wybrać nagrody.

Nagrody za ukończenie Przepustki bitewnej

Za ukończone etapy Przepustki bitewnej otrzymacie nagrody podstawowe i jeszcze bardziej wartościowe ulepszone nagrody, wśród których znajdziecie:

Lista nagród

  • Dni konta premium WoT (aż do 69 dni)
  • Kredyty (maksymalnie 7 950 000 )
  • Wyposażenie z nagród (do 3 przedmiotów) oraz standardowe (do 6 przedmiotów) do wyboru
  • Obligacje (aż do 3000)
  • Żetony Przepustki bitewnej (maksymalnie 18)
  • Miejsca w garażu (maksymalnie 9)
  • Wyjątkowe elementy personalizacji: do 3 stylów progresywnych dla T110E3, Object 705A i 121
  • Do trzech uniwersalnych stylów 2D: Biała pustynia, Lodowiec oraz Powłoka lodowa
  • Trzy osobiste podręczniki szkoleniowe, z których każdy zapewnia wybranemu członkowi załogi 850 000 PD
  • Rezerwy osobiste (aż do 144)
  • Fragmenty schematów (aż do 240)
  • Do trzech członków załogi z możliwą do wyboru nacją i głównymi kwalifikacjami
  • Pozostałe cenne nagrody

Pełną listę nagród można znaleźć na ekranie Przepustki bitewnej w garażu oraz w interaktywnym widżecie poniżej.

Season Pass Rewards

Jeśli nie dokonacie wyboru nagród przed końcem 4. sezonu Przepustki bitewnej, zostaną one automatycznie przyznane według następujących zasad:

Zasady dotyczące nagród

Rozdział I

  • Styl progresywny dla Object 705A
  • Fragmenty schematu (ZSRR)
  • Książeczka szkoleniowa (ZSRR)
  • Przewodnik szkoleniowy (ZSRR)
  • System obserwacji dowódcy (za etap 39)
  • Ulepszone wzmocnienie, klasa 1 (za etap 49)
  • Celowanie z nagród (za etap 50)

Rozdział II

  • Styl progresywny dla 121
  • Fragmenty schematu (Chiny)
  • Książeczka szkoleniowa (Chiny)
  • Przewodnik szkoleniowy (Chiny)
  • Turbosprężarka, klasa 1 (za etap 89)
  • Ulepszony mechanizm obracania, klasa 1 (za etap 99)
  • Mechanizm dosyłający z nagród (za etap 100)

Rozdział III

  • Styl progresywny dla T110E3
  • Fragmenty schematu (USA)
  • Książeczka szkoleniowa (USA)
  • Przewodnik szkoleniowy (USA)
  • Ulepszone radio (za etap 139)
  • Stabilizator pionowy, klasa 1 (za etap 149)
  • Wentylacja z nagród (za etap 150)

Personalizacja 2D

Oprócz stylów progresywnych, 4. sezon Przepustki bitewnej oferuje również więcej przyciągających wzrok elementów personalizacji, a w tym:

  • Maksymalnie trzy style 2D, po jednym na każdy rozdział
«BIAŁA PUSTYNIA»
Season Pass Biala Pustynia 0
Season Pass Biala Pustynia 1
Season Pass Biala Pustynia 2
Season Pass Biala Pustynia 3
Season Pass Biala Pustynia 4
Season Pass Biala Pustynia 5
Season Pass Biala Pustynia 6
Season Pass Biala Pustynia 7
«LODOWIEC»
Season Pass Lodowiec 0
Season Pass Lodowiec 1
Season Pass Lodowiec 2
Season Pass Lodowiec 3
Season Pass Lodowiec 4
Season Pass Lodowiec 5
Season Pass Lodowiec 6
«POWŁOKA LODOWA»

Season Pass Powloka Lodowa 0

Season Pass Powloka Lodowa 1

Season Pass Powloka Lodowa 2

Season Pass Powloka Lodowa 3

Season Pass Powloka Lodowa 4

Season Pass Powloka Lodowa 5

  • Maksymalnie trzy nowe naklejki, po jednej na każdy rozdział

Season Pass Panie

  • Unikalny medal Na południe (po ukończeniu 150 etapów postępów)

Season Pass Medal

Nagrody za żetony Przepustki bitewnej

Podczas nowego sezonu Przepustki bitewnej zostanie dodany nowy rodzaj waluty w grze (żetony Przepustki bitewnej). Zastąpi on żetony Ekspedycji, które gracze zdobywali w zeszłym roku.

Po ukończeniu określonych etapów otrzymacie żetony. Są one równo rozmieszczone na obu ścieżkach nagród i można je wymienić na przedmioty w grze i rzadkie pojazdy w specjalnej sekcji sklepu. W sumie do wymiany dostępnych będzie pięć unikatowych pojazdów IX poziomu, w tym 2 nowe:

  • NOWOŚĆ! Kunze Panzer: niemiecki czołg średni z hydropneumatycznym zawieszeniem (tryb ostrzału) i świetną dynamiką. Doskonale sprawdza się w roli wsparcia ogniowego z drugiej linii. Koszt pojazdu to 18 żetonów.

Kunze Panzer 0

Kunze Panzer 1

Kunze Panzer 2

  • NOWOŚĆ! K-91-PT: pierwszy radziecki niszczyciel czołgów-nagroda IX poziomu z wieżą z tyłu. Działo wyróżnia się dużą szybkostrzelnością, a doskonała mobilność pojazdu pozwala mu dogonić czołgi średnie lub krążyć wokół szybkich czołgów ciężkich jako groźny satelita. Koszt pojazdu to 12 żetonów.

K-91-PT 0

K-91-PT 1

K-91-PT 2

  • IXObject 777 Version II — radziecki czołg ciężki o niskiej sylwetce. Pojazd ma duże uszkodzenia na strzał, dobrą mobilność i niezły przedni pancerz wieży. Koszt pojazdu to 9 żetonów.
  • IXChar Futur 4 — francuski czołg średni wyposażony w działo z automatycznym ładowaniem na 4 pociski. Szybki i zwrotny pojazd o doskonałym maskowaniu, zadający 390 pkt. uszkodzeń na strzał. Pomnóżcie to przez 4, aby zrozumieć, dlaczego nawet najgroźniejsze czołgi ciężkie obawiają się tego francuskiego muszkietera! Koszt pojazdu to 9 żetonów.
  • IXAE Phase I — wszechstronny amerykański czołg ciężki o segmentowanym 4-gąsienicowym zawieszeniu (po dwie gąsienice na stronę). Mocne strony pojazdu to dobre parametry obsługi działa, przyzwoite uszkodzenia na minutę, niezły pancerz na przedniej wieży oraz doskonałe kąty opuszczania i podniesienia działa. Koszt pojazdu to 9 żetonów.

Wszystkie te czołgi mają wbudowany duży zestaw naprawczy, który na pewno się przyda.

Łącznie w sezonie 4. możliwych do zdobycia jest 18 żetonów: 9 żetonów z nagród podstawowych i kolejne 9 z nagród ulepszonych. Będziecie mogli grać w swoje ulubione tryby gry we własnym tempie, rozplanować rozgrywki w czasie i zbierać żetony przez cały rok, aby wymienić je na cenne nagrody. Sekcja „Przedmioty za żetony” w sklepie w grze zostanie otwarta 15 marca (po rozpoczęciu 4. sezonu) i zakończy się 19 grudnia, 2021. Możecie kupować przedmioty w grze za żetony przez określony czas.

UWAGA

Po zakończeniu 4. sezonu zdobyte żetony nie przepadną. Będą gromadzone przez cały rok i będzie można je wydać w nadchodzących sezonach Przepustki bitewnej. Po zamknięciu sekcji „Przedmioty za żetony” wszystkie niewykorzystane żetony zostaną wymienione na obligacje po kursie 1: 100.

Ulepszone nagrody i nabywanie etapów postępów

Każdy etap Przepustki bitewnej posiada 2 ścieżki nagród: nagrody podstawowe oraz ulepszone. Ścieżka nagród podstawowych obfituje w mnóstwo możliwych do zdobycia za darmo przedmiotów, ale jeśli to Wam nie wystarczy, będziecie potrzebować ulepszonej przepustki, by uzyskać nagrody ze ścieżki ulepszonych nagród. Możecie ją kupić dla każdego rozdziału za 2 500 złota.

Wartość nagród w złocie dla każdego rozdziału jest wyższa od koszu ulepszonej przepustki.

Po zakupie ulepszonej przepustki otrzymacie wszystkie ulepszone nagrody za ukończone już etapy. Odblokujecie również ulepszone nagrody za ukończenie kolejnych etapów.

Ulepszoną przepustkę kupicie na ekranie Przepustki bitewnej lub w sklepie za złoto, lub jako część specjalnego zestawu. Jednak jednoczesne nabycie ulepszonej przepustki na dwa rozdziały sezonu nie jest możliwe. Będziecie mogli ją kupić dla następnego rozdziału dopiero po ukończeniu poprzedniego.

Ulepszona przepustka może być również nabyta jako część dwóch specjalnych zestawów za rzeczywiste pieniądze po niższych kosztach niż w przypadku kupowania jej za złoto.

Season Pass Background

UWAGA

Jeśli kupicie ulepszoną przepustkę dla co najmniej jednego rozdziału używając złota, zestawy za rzeczywiste pieniądze nie będą już dostępne.

Jeden z dwóch dostępnych pakietów zawiera również przydział złota. Przez 30 dni od zakupu tego pakietu będziecie otrzymywać 250 sztuk złota dziennie za samo logowanie się do klienta gry i rozegranie bitwy. Pamiętajcie, że za dni bez logowania do gry i bez przeprowadzonej bitwy nie otrzymacie dziennego przydziału złota.

Posiadanie ulepszonej przepustki umożliwi również nabycie dowolnej liczby etapów postępu, co zniesie konieczność zdobywania punktów. Teraz możecie zaopatrywać się w etapy w dowolnym momencie od początku Przepustki bitewnej, ale tylko w ramach rozdziału, dla którego ulepszona przepustka została kupiona. Jeśli kupicie ulepszoną przepustkę za rzeczywiste pieniądze na cały sezon, będziecie mogli nabyć etapy w dowolnym momencie dla dowolnego rozdziału.

Dowódcy, przygotujcie się na mnóstwo fajnych nagród w 4. sezonie Przepustki bitewnej!

ź: WoT

18 Odpowiedzi do “Sezon 4. Przepustki bitewnej: Przewodnik po wydarzeniu

  1. Aha, czyli jak dobrze rozumiem gdy nie zapłacisz nie ma szans na różowe moduły? No to fajnie, fajnie.

    1. Mieli nie sprzedawać obligacji, za które można kupić fioletowe moduły to wprowadzili różowe… Hehe

    2. Moze cos przegapilem ale podobno wystarczy ukonczyc 50 etapow i mozna wybrac jak w poprzednim sezonie. A ze teraz rozdaja pkt na prawo i lewo to mimo zwiekszenia liczby etapow to wiekszosc powinna dojsc chociaz do 50 etapu

      Edit sam juz nie wiem pisza tak jakby nie trzeba bylo kupowac ale grafika sugeruje co innego…

      1. W tekście jest dziwnie napisane, też nie rozumiałem o co chodzi w komentarzach. Ale na stronie masz liste nagród i rzeczywiście – ulepszona dostaje 3 różowe, a standardowa nic.

  2. Nie jest najgorzej. Jeden z tych nowych czołgów wpadnie za free. W końcu w 4 sezonie można zdobyć bez płacenia 9 żetonów. Pewnie w tym roku będą jeszcze dwa następne sezony przepustki, co przy utrzymaniu 9 darmowych żetonów na sezon da nam w sumie 27 tokenów. Zatem jeśli ktoś nie ma jeszcze jednej z tych starych 9 z poprzednich lat to spokojnie będzie mógł ją sobie przygarnąć po za Kunze Panzerem lub tym radzieckim tedekiem.

  3. Pay to win, ta gra to dno i z każdym dniem mam coraz mniejsze chęci wrócić i zagrać choćby jedną bitwę.

  4. Jedyne co tu jest p2w to tylko dodatkowy fioletowy moduł, a inne to p2progres, lub 9tier który nie jest OP tylko dobry bo żaden z ty 9tierów nie ma startu do leo pta lub innych topowych 9tierów

    1. Nikt nie mówi, że nie. Nie przeszkadza mi, że ktoś kupi sobie zbalansowany czołg, czy inne bajery, ale te różowe moduły to perfidna przewaga dla płacących, której nie da się nadrobić większą ilością grania.

        1. Raz, że to nie to samo. Nie ma np ulepszonego mechanizmu obrotu, nie ma możliwości zdejmowania za złoto… Dwa eventy na obligacje są okresowo.
          No i trzy, ktoś płacący też może mieć fioletowe moduły, a oprócz tego różowe i tego nie nadrobisz.

    1. tak samo na testowym dostawałeś po 50 kredytów za poziom……. idiota

  5. Serdecznie dziękuję za brak „zgryźliwego komentarza”, ale wolę już zgryźliwe niż płaczliwe.

  6. Napisałem wyraźnie: „serdecznie dziękuję”. Odczułem ulgę, jakbym skorzystał z sedesu 1szy raz po kilku dniach – nic więcej, żadnej uciechy…

Wyłączono możliwość dodawania komentarzy.