Ray Tracing w World of Tanks

Podczas WG Fest 2019 zapowiedziano wprowadzenie technologii Ray Tracing do World of Tanks.

• Ray Tracing zostanie wprowadzony dzięki technologii powstałej przy współpracy WG i Intela
• technologia ta sprawi, że grafika będzie wyglądała bardziej realistycznie, ale jednocześnie nie będzie wymagała kart graficznych ze sprzętowym wsparciem Ray Tracingu
• będzie można przetestować jak poradzi sobie nasz PC z nową technologią już w październiku używając zaktualizowanego programu do testowania wydajności World of Tanks enCore.





11 Odpowiedzi do “Ray Tracing w World of Tanks

      1. Wiesz mój pierwszy piecyk to był AMD 486SX, 2 mega ramu a na dysk i kartę dźwiękową nie starczyło;]. Do dzisiaj wspominam wgrywanie Gunshipa do RAM dysku i jazda na wroga. Po zakupie HDD i dzwiękówki (Gravis Ultrasound) + właśnie s3 Virge grało się ciut lepiej:)

        1. Ja katowałem Amigę prawie po kres jej dni, ale u kolegi zobaczyłem na PC X-Com Terror From The Deep i zrozumiałem, że pora sprzedać przyjaciółkę :( I wjechał 486 po krótkim okresie żałoby.

    1. To jest opcja specjalnie dla graczy kampiących w krzakach wzdłuż drogi na Malinowce, jako że nic się nie dzieje to można obserwować ładne cienie na dupie czołgu stojącego przed nami.

      A dla mnie to i tak bez znaczenia, gram artą, a z widoku satelitarnego nie widać cieni.

  1. Ray Tracing wszystkim od razu się kojarzy z najnowszym gforce RTX (który faktycznie daje czadu z renderowaniem, cieniowaniem itp w scenach 3D, ale to w głównej mierze nie o gry chodzi). Zanim to czym chwali się nVidia na dzień dzisiejszy, będzie full scene real time ray tracingiem w grach to jeszcze dużo kupy w Wiśle musi upłynąć i wtedy te dzisiejsze RTX-y będą czymś takim, jak wspomniany 486DX obecnie. Zatem bez obaw.

Dodaj komentarz