Q&A z developerami, cz.II

Skrót wszystkich najważniejszych informacji z wczorajszego Q&A z developerami.

Czołgi kolekcjonerskie:

  • nie będzie rekompensat za przeniesienie czołgów do kategorii pojazdów kolekcjonerskich,
  •  ilość maszyn kolekcjonerskich będzie się powiększać, niekoniecznie poprzez przenoszenie ich z drzewek,
  • załogi w pojazdach kolekcjonerskich będą funkcjonowały na tych samych zasadach jak w drzewkowych,
  • pojazdy kolekcjonerskie nie cechują się specjalnymi mechanikami, będą podlegać rebalansowi tak jak wszystkie inne pojazdy,
  • czołgi kolekcjonerskie trafiają do tej kategorii, aby ułatwić nowym graczom rozgrywkę i badania, są to głównie pojazdy, które obecnie rzadko widują pole bitwy, wyróżniają się konstrukcją, skupiają uwagę małej części graczy, czy nie pasują do struktury nowych drzewek,
  • jeśli idea pojazdów kolekcjonerskich „zapuści korzenie”, możliwe, że zostaną stworzone nowe czołgi kolekcjonerskie dla niższych poziomów, które zasługują na miejsce w grze, ale z uwagi na ich przydatność w bitwie będą miały jedynie wartość kolekcjonerską.

Schematy, załoga, wyposażenie:

  • prowadzone są prace nad możliwością wyboru przez gracza narodowości i klasy czołgu, dla którego schematy chce otrzymać,
  • testy nowej załogi również przejdą przez Piaskownicę,
  • mimo próśb graczy, którzy nie mają czasu na grę, aby była możliwość zakupu za pieniądze czołgów z Wojen Klanowych i ulepszonego wyposażenia (nie za obligacje itp.) – nie zostanie wprowadzona taka możliwość,
  • jest za wcześnie by szerzej mówić o ulepszonym wyposażeniu z Battle Pass, zbierane są informacje od graczy,
  • są pomysły dotyczące zmian cen demontażu wyposażenia za obligacje i z Battle Pass.

Wyposażenie 2.0:

  • testy nowego wyposażenia prawdopodobnie pojawią się na Piaskownicy tego lata,
  • może zostać dodana większa, bardziej różnorodna ilość wyposażenia (np. takie, które będzie miało wpływ na rzeczy, na które do tej pory nie miało, jak np. kamuflaż w ruchu), niektóre elementy mogą zostać uproszczone,
  • niektóre czołgi (klasa, czy dana maszyna z osobna), mogą dostać specjalne gniazda na wyposażenie (np. pierwszy na wyposażenie dla prowadzenia ostrzału, drugi dla ochrony/napraw, trzeci dla kamuflażu, mobilności),
  • wyposażenie, które jest obecnie, zachowa swoje role, ale może zostać zaktualizowane na nowe standardy, umieszczenie danej części w odpowiednim slocie zwiększy jej premię,
  • będzie więcej wyposażenia, które wpływa na dynamikę, prędkość maksymalną, przyspieszenie,
  • nie będzie ograniczeń co do używania wyposażenia, jednak umieszczenie go w odpowiednim slocie da (niewielką) premię.

Załoga 2.0:

  • w drugiej połowie 2020 r. pojawi się na załoga 2.0 na Piaskownicy,
  • Pojawi się nowość – batalion czołgowy, który w rzeczywistości będzie miał 4 załogi,
  • każda z tych załóg może zostać wyszkolona na osobny czołg (wszystkie są zjednoczone przez narody i klasę). Cała jednostka ma wspólny poziom, od tego poziomu zależy ile konkretnych umiejętności/perków mogą wyszkolić dowódcy tych jednostek. Każdy dowódca może mieć osobny ich zestaw. Tak więc do jednej załogi mogą być przypisane 4 różne czołgi i wszystkie premium – odpowiednie dla klasy i narodowości.
  • specjalne załogi zamienią się w doradców, którzy dają ustalone dodatkowe umiejętności; każdy doradca ma własne umiejętności, które można łączyć z dowódcą,
  • drzewko perków zostanie przebudowane i zwiększy się ich ilość,
  • znikną procentowe wartości w zdobywaniu perków/umiejętności (będą miały poziomy, które będą zwiększane np. dzięki „doradcom”, książeczkom),
  • na chwilę obecną istnieje pięć specjalizacji załoganta, więc zostanie stworzone pięć gałęzi specjalizacji, z przypisanymi do nich umiejętnościami – każda gałąź będzie miała na końcu możliwość wybrania dwóch najsilniejszych umiejętności, których zdobycie będzie wymagało poświęcenia większej ilości uwagi (a tym samym punktów), niż do innej z tych gałęzi
  • niezmienna pozostaje rola dowódcy, który już nie jest nawet dowódcą, a liderem plutonu, który może kontrolować wiele czołgów (z pomocą „doradców”, dzięki którym rozwija swój potencjał),
  • jeden doradca dla jednego dowódcy,
  • wewnątrz 1 jednostki – 4 dowódców, a 1 jednostka może kontrolować 4 różne czołgi drzewkowe + wszystkie premium (dla danej klasy i narodowości),
  • niektóre nowe umiejętności będą przypominały te stare. Będzie wiele nowych rzeczy związanych z zachowaniem sytuacyjnym (jeśli zachowam się tak w walce, dostanę bonus). Dołączając konfiguracje z modułami dodatkowymi można jeszcze bardziej dostosować się pod konkretny styl gry. Nie będzie to powiązane z konkretnym pojazdem, a raczej ze stylem gry danego gracza,
  • tak, istnieje umiejętność przeciwko ogłuszeniu,
  • 35 umiejętności: 25 zwykłych i 10 specjalnych,
  • ogólna zasada jest taka, że załoga daje pewien komfort i wygodę gry, ale nie daje znacznej przewagi nad przeciwnikiem. Różnorodność wzrasta, a mocniejsze umiejętności będą miały tylko zastosowanie sytuacyjne.

ź: WoT Express

10 Odpowiedzi do “Q&A z developerami, cz.II

        1. TAK, to jest komplikacja.
          Przejrzystość to po 1-sze: obsadzanie z automatu jedną załogą wielu czołgów (ta prosta opcja jest w modach, bez tego przy kilkudziesięciu czołgach w garażu jest maniana).
          Po 2-gie: sugerowanie w garażu wyboru lepszego załoganta (znacznikiem), który gdzieś tam sobie siedzi w lolku i się nudzi, a akurat ma albo więcej perków, albo lepsze dopasowanie np.camo dla td (gracz mógłby sobie przejrzeć „oferty”, wybrać najlepszą, przeszkolić itd).
          Po 3-cie: przeszkalanie za kredyty na inne role łącznie z dowódcą (który byłby „najdroższy”), koszt adekwatny do przenoszonego doświadczenia z perków

  1. Hmmm… miało być prościej z załogami. Dowódca „który może kontrolować wiele czołgów” bierze udział w bitwie ? Czy jest dowódcą jednostki, która dysponuje wirtualnymi załogami bez określonej liczebności ? Po 3 razy czytam kolejne punkty i nadal nie rozumiem…

  2. Podstawowe problemy tej produkcji wyją z bólu a ponieważ ich główny klient sklepu premium ma problemy z mózgownicą to idioci z w WG dalej zajmują się zjebaniem tego do końca. Przecież głupek w nowej premce nie po to wypierdalał kasę podpierdoloną mamusi aby w nic nie trafić.

  3. Widzę , że idą w kierunku Armored Warfare.
    Tam szkoli się dowódców. Załoga w czołgu jest stała i nie można jej „wyjąć” z czołgu. Za to do danego czołgu można włożyć dowolnego dowódcę z puli którą się posiada.
    Każdy dowódca ma swoje unikalne perki i dlatego ten sam czołg z innym dowódcą może uzyskać zupełnie inne zdolności.

Dodaj komentarz