Program Rekrutacyjny 2.0: zasady

Program rekrutacyjny 2.0 zawitał do World of Tanks. Przeczytajcie więcej o tej nowej możliwości..

Zaproszenia

Przycisk zapewniający dostęp do programu rekrutacyjnego będzie umieszczony w garażu, w lewym dolnym rogu. Kliknięcie go przeniesie Was do interfejsu programu.

Możecie również poprosić o unikalny link rekrutacyjny za pośrednictwem oficjalnego portalu World of Tanks. Kierujcie się do sekcji Społeczność, a następnie kliknijcie Powiedz przyjaciołom w rozwijanym menu.

Zaproszenie do uczestnictwa w programie rekrutacyjnym można wysłać potencjalnemu rekrutowi na dwa sposoby:

  • Przez wysłanie wygenerowanego odnośnika za pomocą czatu, poczty e-mail itp.
  • Przez media społecznościowe.

Kliknięcie w link przeniesie potencjalnego rekruta na stronę z zaproszeniem, gdzie będzie on mógł stworzyć nowe konto lub zalogować się na portalu. Konto gracza jest sprawdzone, by się upewnić, czy może zostać rekrutem. Jeśli rekrut zostanie zweryfikowany pomyślnie, musi potwierdzić swój udział w programie rekrutacyjnym u gracza, który przesłał mu odnośnik (wprowadzenie nazwy gracza zapraszającego jest obowiązkowe).

Czy mogę zostać dowódcą/rekrutem?

Każdy gracz, który rozegrał 600 lub więcej bitew losowych w grze może zostać dowódcą i zapraszać rekrutów.

UWAGA: Zaprosić można maksymalnie dwóch rekrutów co cztery miesiące. Po upłynięciu czterech miesięcy rozpoczyna się nowy okres i dowódca może zaprosić dwóch nowych rekrutów.

Możecie zostać zwerbowani przez dowódcę, jeśli spełniony jest któryś z następujących warunków:

  • Jesteście nowym graczem w World of Tanks lub rozegraliście co najwyżej 200 bitew
  • Nie graliście w ciągu ostatnich 60 dni

Rekruci muszą skorzystać z linku z zaproszeniem, który otrzymali od dowódcy i dołączyć do programu rekrutacyjnego. Następnie dowódca otrzyma kartę rekruta, w odpowiednim oknie.

Wypełnianie kampanii rekrutacyjnej

Program rekrutacyjny 2.0 będzie złożony z sześciu następujących po sobie etapów. Aby ukończyć każdy etap, dowódca i jego rekrut (lub rekruci) muszą współpracować i zdobyć 250 punktów rekrutacyjnych wypełniając specjalne misje w bitwach losowych. Ogółem należy zdobyć 1500 punktów rekrutacyjnych we wszystkich sześciu etapach.

Punkty rekrutacyjne zdobywa się za określone działania w bitwie. Warunki zdobywania punktów rekrutacyjnych są wyświetlane w interfejsie „Sposoby zdobywania punktów rekrutacyjnych”. Możliwe warunki to:

  • Zadanie uszkodzeń, w tym asystowanych, które przekraczają pulę PW własnego pojazdu (dostępne tylko dla rekrutów).
  • Zwycięstwo (dostępne tylko dla rekrutów).
  • Zdobycie nagród z wybranej listy (dostępne tylko dla rekrutów).
  • Zadanie określonej ilości uszkodzeń podczas gry w plutonie rekruta i dowódcy.

Niektóre z misji dla rekrutów można wypełniać niezależnie, a inne są dostępne wyłącznie podczas gry w plutonie z dowódcą, gdyż punkty rekrutacyjne są współdzielone w jednej „skarbonce”. W przypadku misji plutonowych postępy będą szybsze, gdyż zadania indywidualne i plutonowe można wypełniać jednocześnie. Dowódca nie ma misji indywidualnych, ale może pomagać rekrutowi, grając razem z nim.

UWAGA: Grając jako pluton ze swoim rekrutem, dowódca otrzyma 50% więcej kredytów i PD za bitwę, a rekrut otrzyma 100% więcej PD i kredytów. Jeśli rekrut gra sam, również otrzymuje premię – 50% więcej PD i kredytów.

Wymagania dotyczące zdobywania punktów rekrutacyjnych

Aby zdobyć punkty rekrutacyjne w bitwie, zarówno rekrut, jak i dowódca muszą znaleźć się w pierwszej 12 w swojej drużynie pod względem zdobytych bazowych PD. Warunek musi zostać spełniony zarówno w sytuacji, gdy rekrut gra w plutonie z dowódcą, jak i w przypadku gdy rekrut gra solo. Jednakże gra w plutonie i wypełnianie specjalnych misji dostępnych dla rekruta podwoi liczbę zdobywanych punktów.

Dzienny limit punktów rekrutacyjnych

Nie możecie zdobyć więcej niż 100 punktów dziennie. Ten krok został podjęty, aby uniknąć sytuacji, w których niektórzy gracze wchodzą do bitwy i nie podejmują żadnych działań, psując w ten sposób rozgrywkę innym uczestnikom.

Nagrody Programu rekrutacyjnego 2.0

Wygrywając bitwy i zdobywając punkty rekrutacyjne, dowódca i jego rekrut (lub rekruci) stopniowo zapełniają pasek postępu. Zaraz po ukończeniu pierwszego etapu obaj gracze otrzymają nagrodę, a z każdym ukończonym etapem będą zdobywać ich więcej.

Grafika poglądowa, interaktywna wersja na oficjalnej stronie WoT.

Rekr

Gdy zamknięty zostanie ostatni z etapów, co również oznaczać będzie wypełnienie kampanii, obaj otrzymają unikalny styl 2D oraz możliwość wyboru czołgu premium. Dowódca otrzyma również specjalną odznakę.

Zakończenie kontraktu rekrutacyjnego

Mówi się, że zrywanie więzi jest bolesne, ale czasem jest to konieczne. Kontrakt rekrutacyjny może zostać przerwany w dowolnej chwili przez jedną ze stron.

Kontrakt rekrutacyjny może zostać przerwany na następujące sposoby:

  1. Wybranie opcji Przerwij kontrakt rekrutacyjny w menu kontekstowym miniaturki gracza w programie rekrutacyjnym.
  2. Wybranie opcji Przerwij kontrakt rekrutacyjny w menu kontekstowym pseudonimu gracza w interfejsie postępów programu rekrutacyjnego.

Po zakończeniu kontraktu rekrutacyjnego, jego uczestnicy tracą wszystkie postępy i premie. Gracze zachowają jednak nagrody zdobyte w programie rekrutacyjnym.

Po rozwiązaniu kontraktu rekrutacyjnego, obydwie strony otrzymają o tym powiadomienie.

Ważne: Rozwiązany kontrakt nie może być odtworzony.

13 Odpowiedzi do “Program Rekrutacyjny 2.0: zasady

        1. Gdyby chodziło o tego typu oferty, to zrobiliby z tym szybko porządek. Wystarczyłby wymóg grania w plutonie z mniejszymi wymaganiami punktowymi.

          W sumie dziwię się, że nadal można robić program rekrutacyjny solo ;) Logicznie patrząc jest to bez sensu.

        2. w plutonie można grać z botem także to by nie wyeliminowało problemu panie pikawka

        3. Jednak po przemyśleniu to nie o allegrowiczów likwidacje chodzi tylko o sztuczny tłum przez 15dni a nie 3 :)

        4. @ Kamil

          Oferty z allegro to gra solo, praktycznie bez wiedzy dowódcy, więc nie ma mowy o plutonach. Zatem wymóg plutonu znacznie ograniczyłby czarny rynek.

          A to, że można grać w plutonie z botem to inna sprawa. Tylko że wtedy w grę wchodzą niskie tiery (nowe konto dysponuje max premką 5t i tankiem 6t z drzewka) ,no i spada dowódcy WR. I trzeba mieć drugiego kompa do tego bota.

        5. wpadłem na taki pomysł po tutejszych rozważaniach o graniu z botem w plutonie :D że nawet jak wprowadzą obowiązek grania w plutonie bierzecie sobie dwa lapki obok siebie i na głównym koncie light i wjeżdżacie do krzaczka a na drugim rekrutacyjnym po zdobyciu żetonu na czołg 6 tierowy bierzecie m44 i walicie w to co wasz light wyspotuje :D bardzo sqrwiały pomysł ale mogłoby to nawet bardzo dobrze działać. Ile razy czujecie że drużyna wam nie pomaga, bo może nie jest w 100 % z wami. Podsumowując myślę że dobrze że można robić samemu bo takie patologie również miałyby miejsce, pozdrawiam doczytujących do końca.

Dodaj komentarz