W grudniu ubiegłego roku wspominaliśmy, że 2019 będzie ważnym rokiem dla mechanizmu losującego. I to prawda, bo przygotowaliśmy parę sporych zmian w jego bieżącej strukturze. Aby pokazać Wam pełniejszy obraz, zacznijmy jednak od przeglądu ewolucji systemu oraz omówienia jego obecnie największych problemów.
Krótki przegląd
Mechanika doboru drużyn bazująca na bitwach rozegranych 11 grudnia 2018 roku.
*Uwaga: Na wykresie podane są dane przekrojowe dla konkretnego dnia (11 grudnia 2018). Sytuacja może być różna w innych dniach, w zależności od struktury kolejki.
Po wprowadzeniu zaktualizowanego systemu doboru czas oczekiwania może nieznacznie się wydłużyć, ale komfort każdej bitwy powinien się poprawić. Czas oczekiwania będzie zależał od aktualnej sytuacji w kolejce.
Plany na bliską przyszłość
Techniczna część architektury przeszła testy. W nieodległej przyszłości, po pewnych dodatkowych poprawkach i ulepszeniach uruchomimy nowy system doboru na głównych serwerach.
Przede wszystkim sprawdzimy stabilność i odporność nowego systemu w rzeczywistych warunkach na serwerze oraz zbierzemy realne dane dotyczące dystrybucji czołgów w bitwach. Oczywiście wprowadzimy też ostateczne poprawki do ustawień szablonów.
Po zakończeniu testów dokładnie przeanalizujemy uzyskane rezultaty i Wasze opinie. Jeśli upewnimy się, że nowy system doboru poprawia jakość bitew, uruchomimy go na innych serwerach na całym świecie.
Śledźcie wiadomości i weźcie udział w testowaniu nowego systemu! Razem możemy sprawić, że gra będzie dawała jeszcze więcej przyjemności. Dajcie nam znać, których szablonów oczekujecie najbardziej.
Jak widzę takie tłumaczenia to mi ręce opadają.
Po obrazkach widzę, że „nowy” system zwiększa liczbę bitw jednopoziomowych ósemek i to jest kluczowe w całym tym MM.
Na dychach powinno być to samo – jest ich za dużo to bum pojechali dychy na dychy.
Ileż czasu można móżdżyć nad tak oczywistą oczywistością …
PS.: Żeby nie pominąć tutaj spiskowej historii dziejów to wspomnę, że te rzekomo niezbędne dynamiczne dobory drużyn w przeróżnych szablonach/konfiguracjach mają na celu podbicie WR warzywom