piaskownica: wyposażenie 2.0, cz.V

Wyniki z Piaskownicy.

Witajcie, Dowódcy!

Po pierwsze, chcielibyśmy wyrazić naszą ogromną wdzięczność dla graczy, którzy wzięli aktywny udział w testowaniu i dyskusjach na temat przeprojektowanego systemu Wyposażenia 2.0. Szczerze doceniamy Wasze nieustające zainteresowanie i zaangażowanie, które są dla nas niezwykle cenne!

Podczas tych dwóch iteracji testu obserwowaliśmy Wasze reakcje i dyskusje na forum oraz innych platformach online, jednocześnie analizując zebrane dane. Możemy teraz podzielić się z Wami wynikami tego wielkiego testu i ogłosić kilka dodatkowych zmian w Wyposażeniu 2.0, które planujemy wprowadzić do gry w Aktualizacji 1.10. Z pewnością będziecie mieć okazję wypróbować i przedyskutować te zmiany i ulepszenia podczas testu publicznego tej wersji.

W skrócie, wszystkie testy, jak dotąd, zakończyły się sukcesem i wygląda na to, że idziemy w dobrym kierunku. Jednak nad niektórymi elementami tej funkcjonalności trzeba jeszcze popracować. Oto nasze sugerowane ulepszenia.

Główne zmiany po dwóch iteracjach testów w Piaskownicy

Wentylacja zostanie teraz skojarzona ze wszystkimi czterema kategoriami: siłą ognia, żywotnością, mobilnością i wykrywaniem. Uprzednio była dostępna tylko dla trzech kategorii, oprócz żywotności. Obecnie Wentylacja będzie kompatybilna ze wszystkimi miejscami z przypisaną kategorią, dając Wam miłą premię do pojazdu. Jeśli miejsce nie posiada kategorii, Wentylacja da standardową premię.

W dodatku zdecydowaliśmy się nieco dostosować premie dla następujących typów wyposażenia:

KATEGORIA WYPOSAŻENIE NOWA PREMIA STANDARDOWA NOWA ULEPSZONA PREMIA 2. ITERACJA PIASKOWNICY (PREMIE STANDARDOWE/ULEPSZONE)
Siła ognia Ulepszony system celowania 5% 7% 7% / 9%
Mobilność Dodatkowe ostrogi Prędkość obrotu kadłuba: 15%

Przyspieszenie: 10%

Prędkość obrotu kadłuba: 20%

Przyspieszenie: 15%

Prędkość obrotu kadłuba: 10%/ 15%

Przyspieszenie: 7,5%/ 10%

Mobilność Turbosprężarka Maksymalna prędkość jazdy naprzód: 4 km/h

Maksymalna prędkość jazdy w tył: 2 km/h

Maksymalna prędkość jazdy naprzód: 5 km/h

Maksymalna prędkość jazdy w tył: 3 km/h

Maksymalna prędkość jazdy naprzód: 5 km/h/ 6 km/h

Maksymalna prędkość jazdy w tył: 3 km/h/ 4 km/h

Zwiad Cichy układ wydechowy Czołgi lekkie i średnie: 6% Czołgi lekkie i średnie: 8% Czołgi lekkie i średnie: 7%/ 9%

Premie i charakterystyki pozostałych typów wyposażenia nie zmienią się w porównaniu z drugą iteracją Piaskownicy. Jednak na wszelki wypadek je przypomnimy.

Siła ognia
1
Koszty w kredytach

Ulepszona wentylacja
Klasa 3: 50 000
Klasa 2: 200 000
Klasa 1: 600 000
Mechanizm dosyłający
Klasa 2: 300 000
Klasa 1: 600 000
Ulepszony system naprowadzania
Klasa 3: 50 000
Klasa 2: 200 000
Klasa 1: 600 000
Stabilizator pionowy
Klasa 2: 200 000
Klasa 1: 600 000
Ulepszony system celowania
Klasa 3: 50 000
Klasa 2: 200 000
Klasa 1: 600 000
Ulepszony mechanizm obracania
Klasa 2: 200 000
Klasa 1: 600 000

Żywotność
2
Koszty w kredytach

Osłona przeciwodłamkowa
Lekki: 50 000
Średni: 200 000
Ciężki: 500 000
Superciężki: 750 000
Ulepszone wzmocnienie
Klasa 3: 40 000
Klasa 2: 200 000
Klasa 1: 600 000
Ulepszona konfiguracja
Klasa 2: 200 000
Klasa 1: 600 000

Mobilność
3
Koszty w kredytach

Ulepszona wentylacja
Klasa 3: 50 000
Klasa 2: 200 000
Klasa 1: 600 000
Dodatkowe ostrogi
Klasa 3: 50 000
Klasa 2: 250 000
Klasa 1: 500 000
Ulepszony mechanizm obracania
Klasa 2: 200 000
Klasa 1: 600 000
Turbosprężarka
Klasa 1: 50 000
Klasa 2: 200 000
Klasa 3: 500 000

Zwiad
4
Koszty w kredytach

Ulepszona wentylacja
Klasa 3: 50 000
Klasa 2: 200 000
Klasa 1: 600 000
Lorneta polowa
Klasa 3: 50 000
Klasa 2: 200 000
Klasa 1: 600 000
Siatka maskująca
Klasa 3: 50 000
Klasa 2: 100 000
Cichy układ wydechowy
Klasa 3: 50 000
Klasa 2: 200 000
Klasa 1: 600 000
Powłoka antyrefleksyjna
Klasa 3: 50 000
Klasa 2: 200 000
Klasa 1: 600 000
Ulepszone radio
600 000
System obserwacji dowódcy
600 000

Zmiany warunków zamiany

Koszt obecnego wyposażenia nie przekroczy 50 000 kredytów dla pojazdów z poziomów II-IV i 300 000 kredytów dla czołgów poziomów V-VII. Koszt wyposażenia dla pojazdów poziomów VIII-X nie ulegnie znacznym zmianom.

Nowe wyposażenie zostanie podzielone na trzy klasy o takich samych właściwościach. Każda klasa wyposażenia będzie dopasowana do określonego poziomu pojazdu. Im wyższa klasa wyposażenia, tym większa cena.

Wyjątek stanowią Siatka maskująca i Osłona przeciwodłamkowa. Siatka maskująca będzie kosztować 50 000 kredytów dla pojazdów z poziomów II-IV i 100 000 kredytów dla pojazdów z V poziomu i wyżej.

Osłona przeciwodłamkowa nie będzie miała przypisanej klasy. Dostępne będą cztery różne wersje, każda dopasowana do konkretnego pojazdu.

  • Małą osłonę przeciwodłamkową można zamontować na czołgach lekkich poziomów V-X oraz niszczycielach czołgów na podwoziu CL.
  • Średnią osłonę przeciwodłamkową można zamontować na czołgach ciężkich poziomów V-VII, a także na czołgach średnich i niszczycielach czołgów na podwoziu CŚ poziomów VIII-X.
  • Dużą osłonę przeciwodłamkową można zamontować na czołgach ciężkich poziomów VIII-X i niszczycielach czołgów ważących poniżej 75 ton.
  • Bardzo dużą osłonę przeciwodłamkową można zamontować na czołgach ciężkich poziomów VIII-X i niszczycielach czołgów ważących powyżej 75 ton.

Stare wyposażenie zostanie zastąpione nowym, z uwzględnieniem specyfikacji przeprojektowanego systemu. Na przykład, Mechanizm dosyłający do dział średniego kalibru dla czołgów i dział samobieżnych stanie się Mechanizmem dosyłającym 2. klasy, zatem możecie zamontować go na pojazdach poziomów V-VII oraz czołgach poziomów VIII-X, z którymi był uprzednio kompatybilny. Mechanizm dosyłający do dział dużego kalibru dla czołgów i dział samobieżnych stanie się Mechanizmem dosyłającym 1. klasy, kompatybilnym z czołgami poziomów VIII-X.

STARA CENA NOWA CENA
Mechanizm dosyłający do dział średniego kalibru: 200 000 kredytów

Mechanizm dosyłający do haubic średniego kalibru: 300 000 kredytów

Mechanizm dosyłający 2. klasy: 300 000 kredytów
Mechanizm dosyłający do dział dużego kalibru: 500 000 kredytów

Mechanizm dosyłający do haubic dużego kalibru: 600 000 kredytów

Mechanizm dosyłający 1. klasy: 600 000 kredytów
Przykład:

Jeśli czołg średni X poziomu posiadał Mechanizm dosyłający do dział średniego kalibru, ten stanie się Mechanizmem dosyłającym 2. klasy.

Tylko jeśli czołg z poziomu między VIII-X miał uprzednio Mechanizm dosyłający do dział dużego kalibru, będzie on kompatybilny z Mechanizmem dosyłającym 1. klasy w przyszłości.

Następujące wyposażenie zostanie zastąpione analogicznym sprzętem:

  • Ulepszona wentylacja
  • Mechanizm dosyłający
  • Ulepszony system naprowadzania
  • Stabilizator
  • Osłona przeciwodłamkowa
  • Dodatkowe ostrogi
  • Siatka maskująca
  • Lorneta polowa
  • Powłoka antyrefleksyjna

Następujące stare wyposażenie zostanie zastąpione nowym:

STARE WYPOSAŻENIE NOWE WYPOSAŻENIE
„Mokry” magazyn amunicji

Filtr cyklonowy

Napełnienie zbiorników CO2

Skrzynka z narzędziami (także ulepszone wyposażenie i wyposażenie z nagród)

Ulepszona konfiguracja
Ulepszone zawieszenie (wszystkie typy) Ulepszone wzmocnienie

W dodatku planujemy wprowadzić Dyrektywę dla ulepszonej konfiguracji, w zastępstwie Skrzynki z narzędziami:

KATEGORIA TYP WYPOSAŻENIA EFEKT
Żywotność Dyrektywa dla ulepszonej konfiguracji Przyspiesza naprawę o 10%

Wyposażenie, którego klasa zmieni się w porównaniu z obecną klasą pojazdu, zostanie oznaczone ikonką ostrzegającą. Możecie nadal użyć go na wybranym czołgu, jednak nie będzie można go zamontować ponownie, po uprzednim zdemontowaniu. To wyposażenie zostanie wysłane do magazynu wraz z rozpoczęciem aktualizacji.

Powyższe zasady tyczą się jedynie pojazdów z poziomów IV-VII.

W momencie, kiedy Wyposażenie 2.0 wejdzie na serwery zwykłe, całe ulepszone wyposażenie zamontowane na Waszych pojazdach zostanie automatycznie przeniesione do magazynu.

Zestawy demontażowe

Po wprowadzeniu tej funkcjonalności będziecie mogli zdobyć Zestawy demontażowe, wypełniając dzienne misje w bitwach losowych. Co więcej, będziecie mogli otrzymać nawet więcej Zestawów demontażowych, kupując różne zestawy za kredyty. Te zestawy będą dostępne raz na konto. Dodatkowo, wraz z rozpoczęciem nowej aktualizacji, wszyscy gracze otrzymają pewną liczbę Zestawów demontażowych odpowiadających liczbie pojazdów poziomów VI-X w ich garażach, jednak nie więcej niż 30 zestawów na konto.

Dowódcy! Jeszcze raz dziękujemy Wam za Wasze zaangażowanie! Więcej szczegółów ujawnimy w późniejszym terminie.

13 Odpowiedzi do “piaskownica: wyposażenie 2.0, cz.V

  1. A co z wentylacją za obligacje, ktoś kupił wcześniej, przed tym patchem i co 4 czy tam 5k obligacji zmarnowane, bo w tym wyposażeniu 2.0 wentylacja raczej się nie opłaca. Chyba, że zwiększą jej bonus, normalnej za kredyty z 5% na 7,5%, a ulepszoną, za obligacje z 7,5% do 10%. Inaczej obligacje w błoto wydane.

        1. Oni co chwilę wprowadzają jakieś zmiany, skąd masz pewność ,że nawet jak teraz coś kupisz to za pół roku nie będzie bezużyteczne? Poza tym obligacje nie należą do Ciebie tylko do WG tak jak i całe twoje konto :P

      1. Takie gadanie to możesz sobie wsadzić, nic w internecie nie należy do nas co nie znaczy, że nie jest naszą własnością w dużym stopniu. To prawda są zmiany i to znaczne, ale wenty, stabilizatora i dosyłacza nie ruszyli wcale jak na razie, brak zmian na + daje stagnację, a stagnacja daje -.

  2. Mam jakoś wrażenie, że napisali to tak, jakby miało to wejść w tej lekko zmienionej postaci w jakimś kolejnym patchu (1.11?). Teraz by się przydało aby dali jeszcze znać co chcą zrobić z załogami, bo w sumie niektóre umiejętności będą się pewnie kumulować z wyposażeniem, więc dobrze było by dostosować obie te zmiany w jednym momencie – wyposażenie oraz załoga, ale pewnie tego nie zrobią za jednym zamachem.

  3. nie podoba mi sie, za duzo mieszaja do tego co chwila wedlug mnie niepotrzebne pomysl , grcze ktorzy oczekiwali by jakiejs stalosci sie tylko wkurza :) pamietam starego dobrego wota a od jakiegos czasu kołowce, szybkie bitwy czolgi premium lepsze niz drzewkowy odpowiednik , full gold na VII-X tierze i dlugo by wymieniac ,wchodzi nowa lina , i wypadalo by z wolnego odkryc i grac bo zaraz po 3 miesiacach leci nerf i zanim TY od 1 tieru wyekspisz do 10 to ta X sie juz 3 raz zdazy zmienic :)

        1. Ta, bo to było wszystko co widziałem, przecież nie mogłem napisać tylko paru przykładów, nic innego poza tym nigdy nie widziałem, stronki na dom1n też, bo przecież o tym nie napisałem.

      1. Po pierwsze 5 Art a nie 7 do tego bardziej niecelnych ok one shoty były ale to musiał być fart bo strzelałeś z AP albo HEATa i musiałeś trafić czołg i go przebić, a teraz byle debil arcie ciebie trafia ogłusza i zadaje obrażenia

        1. Tak, tak byczq. Tylko centralne triafi3nia raz na 1000, tak, tak. Wcal3 cgc 3-4 lata temu nie walił za 800-1000 bez przebicia z HE, a teraz to nawet bez myszki, z półobrotu byle noob strzela co chwila, zawsze trafia i ogłusza. To ogłuszenie takie straszne, że ja wole zamiast mieć 30 sekund i dostać za 300-500, dostać oneshota za full albo za 1000 i pół zalogi martwej, rozwalone moduły, a apteczka i naprawka się nie odnawiają co 90s. Kiedyś to był wot, teraz to nie ma.

Dodaj komentarz