piaskownica: wyposażenie 2.0, cz. III

Nowa runda testów startuje 25 czerwca.

Chcielibyśmy wyrazić naszą wielką wdzięczność tym wszystkim graczom, którzy wzięli udział w pierwszej iteracji testów przerobionego systemu wyposażenia na serwerze Piaskownicy i podzielili się swoimi wrażeniami. Wasz wkład w rozwój World of Tanks jest nieoceniony!

Po pierwszej rundzie musieliśmy przeanalizować wyniki, statystyki i sugestie. Test dostarczył nam bardzo dużo informacji, które pomogły nam zrozumieć, jakie kierunki rozwoju powinniśmy zrealizować. Jesteśmy teraz gotowi na kolejny krok. Przyjrzyjmy się z bliska zmianom i poprawkom, które trafią do drugiej iteracji testów.

Wyposażenie 2.0: test Piaskownicy, iteracja 2.

25 czerwca, 14:00 UTC, do 2 lipca, 14:00 UTC

Zmiany w kategoriach miejsc na wyposażenie

Po przeanalizowaniu Waszych opinii zdecydowaliśmy się zatrzymać tylko jedną kategorię dla pierwszego miejsca na wyposażenie dla pojazdów poziomów VI–X. To miejsce będzie przypisane w zależności od rodzaju pojazdu. Ale, jak poprzednio, będzie miało tylko jedną kategorię premiową: żywotność, siła ognia, zwiad lub mobilność. Poprzednio oba miejsca były określane w oparciu o rolę pojazdu, ale teraz będzie tylko jedno miejsce z premią, zależną od rodzaju pojazdu.

Na przykład czołgi ciężkie będą miały tylko jedno miejsce dla żywotności, a czołgi lekkie tylko jedno na zwiad.

Poziom Typ pojazdu Kategoria 1. miejsca Miejsce 2 Miejsce 3
VI–X Czołgi ciężkie Żywotność nd. nd.
Czołgi średnie Mobilność nd. nd.
Czołgi lekkie Zwiad nd. nd.
Niszczyciele czołgów Siła ognia nd. nd.
dz. sam. Siła ognia nd. nd.
W opisie wyposażenia pierwsza wartość to standardowy efekt, a druga to efekt powiększony (dla przypadków, gdzie kategoria wyposażenia i jego miejsca są zgodne).
Siła ognia
1
Koszty w kredytach

Ulepszona wentylacja
Klasa 3: 50 000
Klasa 2: 200 000
Klasa 1: 600 000
Mechanizm dosyłający
Klasa 2: 300 000
Klasa 1: 600 000
Ulepszony system naprowadzania
Klasa 3: 50 000
Klasa 2: 200 000
Klasa 1: 600 000
Stabilizator pionowy
Klasa 2: 200 000
Klasa 1: 600 000
Ulepszony system celowania
Klasa 3: 50 000
Klasa 2: 200 000
Klasa 1: 600 000
Ulepszony mechanizm obracania
Klasa 2: 200 000
Klasa 1: 600 000

Żywotność
2
Koszty w kredytach

Osłona przeciwodłamkowa
Lekki: 50 000
Średni: 200 000
Ciężki: 500 000
Superciężki: 750 000
Ulepszone wzmocnienie
Klasa 3: 40 000
Klasa 2: 200 000
Klasa 1: 600 000
Ulepszona konfiguracja
Klasa 2: 200 000
Klasa 1: 600 000

Mobilność
3
Koszty w kredytach

Ulepszona wentylacja
Klasa 3: 50 000
Klasa 2: 200 000
Klasa 1: 600 000
Dodatkowe ostrogi
Klasa 3: 50 000
Klasa 2: 250 000
Klasa 1: 500 000
Ulepszony mechanizm obracania
Klasa 2: 200 000
Klasa 1: 600 000
Turbosprężarka
Klasa 1: 50 000
Klasa 2: 200 000
Klasa 3: 500 000

Zwiad
4
Koszty w kredytach

Ulepszona wentylacja
Klasa 3: 50 000
Klasa 2: 200 000
Klasa 1: 600 000
Lorneta polowa
Klasa 3: 50 000
Klasa 2: 200 000
Klasa 1: 600 000
Siatka maskująca
Klasa 3: 50 000
Klasa 2: 100 000
Cichy układ wydechowy
Klasa 3: 50 000
Klasa 2: 200 000
Klasa 1: 600 000
Powłoka antyrefleksyjna
Klasa 3: 50 000
Klasa 2: 200 000
Klasa 1: 600 000
Ulepszone radio
600 000
System obserwacji dowódcy
600 000

Przykład

W pierwszej iteracji testów w Piaskownicy Maus miał dwa miejsca na żywotność. W drugiej rundzie testów będzie miał tylko jedno.

Robimy to, ponieważ, wnioskując z Waszych opinii, niektórzy dowódcy uważali, że kategorie miejsc zmuszają ich do wyboru wyposażenia odpowiadającego danemu miejscu, co zdawało się dodatkowym ograniczeniem. Były również pewne obawy, że niektóre czołgi otrzymały nieodpowiednie role lub nieodpowiedni zestaw premiowanych miejsc na wyposażenie.

Zmiany w kompatybilności wyposażenia i premiach

Po przeanalizowaniu wyników pierwszego testu, wykryliśmy pewne obszary, gdzie dostrzegamy możliwości ulepszeń. W szczególności, w drugiej iteracji testów zmienią się kompatybilność i premie wybranego wyposażenia.

Kategoria Wyposażenie Kompatybilność Nowa premia standardowa Nowa ulepszona premia Piaskownica, 1. iteracja (premia standardowa/ulepszona)
Siła ognia System wentylacyjny Wszystkie pojazdy poziomu II i wyżej z zamkniętymi kabinami. 6% 5 / 6,5%
Siła ognia Ulepszony system celowania Wszystkie niszczyciele czołgów oraz lekkie, średnie i ciężkie czołgi V poziomu i wyżej. Niedostępne dla dział samobieżnych. 7% 5%
Żywotność Osłona przeciwodłamkowa Wszystkie pojazdy V poziomu i wyżej.
Mobilność Dodatkowe ostrogi Wszystkie niszczyciele czołgów oraz lekkie, średnie i ciężkie czołgi II poziomu i wyżej. Niedostępne dla dział samobieżnych i pojazdów kołowych. Prędkość obrotu kadłuba: 10%

Przyspieszenie: 7,5%

Prędkość obrotu kadłuba: 15%

Przyspieszenie: 10%

Prędkość obrotu kadłuba: 5% / 7,5%

Przyspieszenie: 5% / 7,5%

Zwiad Siatka maskująca Wszystkie pojazdy II poziomu i wyżej. Działa samobieżne i czołgi ciężkie: 5%

Czołgi lekkie i średnie: 10%

Niszczyciele czołgów: 15%

Działa samobieżne i czołgi ciężkie: 7,5%

Czołgi lekkie i średnie: 12,5%

Niszczyciele czołgów: 17%

Działa samobieżne: 5% / 7,5%

Niszczyciele czołgów: 15% / 17,5%

Zwiad Cichy układ wydechowy Wszystkie pojazdy II poziomu i wyżej. Działa samobieżne i czołgi ciężkie: 3%

Czołgi lekkie i średnie: 7%

Niszczyciele czołgów: 5%

Działa samobieżne i czołgi ciężkie: 4%

Czołgi lekkie i średnie: 9%

Niszczyciele czołgów: 6%

Czołgi ciężkie: 2% / 4%

Czołgi lekkie i średnie: 6% / 9%

Zwiad Lorneta polowa Wszystkie lekkie, średnie i ciężkie czołgi, niszczyciele czołgów i działa samobieżne II poziomu i wyżej. Niedostępne dla pojazdów kołowych.
Zwiad Powłoka antyrefleksyjna Wszystkie pojazdy II poziomu i wyżej.

Zmiany w nowych rodzajach wyposażenia

W trakcie pierwszej rundy testów niektóre wyposażenie okazało się mało popularne i nie tak skuteczne w bitwie, jak zamierzaliśmy. Biorąc pod uwagę statystyki, zdecydowaliśmy się połączyć indywidualne działanie i charakterystyki różnego rodzaju wyposażenia. W drugiej rundzie testów chcemy, abyście wypróbowali następujące nowe wyposażenie, które łączy zalety kilku innych z pierwszej iteracji.

Kategoria Typ wyposażenia Zmiany Dostępność Efekt
Siła ognia

Mobilność

Ulepszony mechanizm obracania Premie zostały zmniejszone zarówno za wyposażenie standardowe, jak i ulepszone.

Poprawiona prędkość obrotu kadłuba (jak w ulepszonym głównym przeniesieniu napędu) i wieży (jak we wspomaganiu obrotu działa).

Zmniejszenie rozrzutu jest teraz podobne do efektów działania wyposażenia „stabilizator”.

Pojazdy V poziomu i wyżej. Poprawia prędkość obrotu kadłuba i wieży.

Zmniejsza rozrzut przy strzelaniu w trakcie ruchu i obrotu oraz przy obrocie wieży.

Żywotność Ulepszone wzmocnienie Powiększona premia wyposażenia standardowego.

Wszystkie 5 efektów ulepszonego zawieszenia zostało połączone w jedną, powiększoną premię standardowego wyposażenia.

Koszt wyniesie 40 000 / 200 000 / 600 000 kredytów.

Wszystkie niszczyciele czołgów oraz lekkie, średnie i ciężkie czołgi II poziomu i wyżej. Niedostępne dla dział samobieżnych. Podnosi punkty wytrzymałości pojazdu.

Podnosi nośność i wytrzymałość zawieszenia oraz przyspiesza naprawy. Zmniejsza też uszkodzenia kadłuba przy uszkodzonym zawieszeniu. Jeśli zawieszenie zostało naprawione ze stanu zniszczone, zostanie mu przywrócona pełna pula punktów wytrzymałości.

Żywotność NOWOŚĆ! Ulepszona konfiguracja Łączy premie i efekty następującego istniejącego wyposażenia:

Filtr cyklonowy – wszystkie 4 efekty dodane i połączone z innymi

„Mokry” magazyn amunicyjny  – wszystkie 3 efekty dodane i połączone z innymi

Napełnienie zbiorników CO2 – oba efekty dodane i połączone z innymi

Skrzynka z narzędziami – 1 efekt dodany

Koszt: 200 000 / 600 000 kredytów

Wszystkie pojazdy V poziomu i wyżej. Zapobiega zniszczeniu magazynu amunicyjnego, zbiornika paliwa oraz silnika (raz na bitwę dla każdego modułu).

Powiększa wytrzymałość magazynu amunicyjnego, zbiornika paliwa oraz silnika.

Zmniejsza karę za uszkodzony magazyn amunicyjny / silnik.

Zmniejsza szansę zapalenia się silnika.

Poprawia szybkość naprawy.

Żywotność Turbosprężarka Premie zostały zmniejszone zarówno za wyposażenie standardowe, jak i ulepszone. Łączy efekty następującego nowego wyposażenia:

Dodatkowe przeniesienie napędu naprzód — podnosi maksymalną prędkość pojazdu w jeździe naprzód

Dodatkowe przeniesienie napędu wstecz — podnosi maksymalną prędkość pojazdu w jeździe wstecz

Wszystkie lekkie, średnie i ciężkie czołgi, niszczyciele czołgów i działa samobieżne II poziomu i wyżej. Niedostępne dla pojazdów kołowych. Podnosi moc silnika.

Podnosi maksymalną prędkość jazdy naprzód.

Podnosi maksymalną prędkość jazdy wstecz.

Zwiad Ulepszone radio Premie zostały zmniejszone zarówno za wyposażenie standardowe, jak i ulepszone. Dodano efekt działania urządzenia zagłuszającego przy zmniejszeniu premii za standardowe i ulepszone wyposażenie. Wszystkie lekkie i średnie czołgi VIII poziomu i wyżej. Przedłuża czas, przez który pojazdy przeciwnika pozostają wykryte.

Skraca czas, przez który pojazd przeciwnika pozostaje wykryty.

Zwiad System obserwacji dowódcy Podniesiona premia za standardowe wyposażenie. Dodano efekt działania panoramicznego tripleksu przy zmniejszeniu premii za standardowe i ulepszone wyposażenie. Wszystkie lekkie i średnie czołgi VIII poziomu i wyżej. Poprawia wykrywanie pojazdów przeciwnika w ruchu.

Poprawia wykrywanie pojazdów przeciwnika zasłoniętego przez zarośla.

Pamiętajcie, że idea Wyposażenia 2.0, z którą spotkacie się na serwerze Piaskownicy jest jedynie eksperymentalnym testem naszych pomysłów. Proponowane zmiany mogą nie zostać wprowadzone w ostatecznej iteracji lub też mogą być zaimplementowane w zupełnie innym kształcie.

Podzielcie się z nami swoimi odczuciami na temat wszystkich nowych propozycji w specjalnej ankiecie, która zostanie rozesłana przez klienta gry po 29 czerwca.

Nagrody za uczestnictwo w testach

Podczas testu Wyposażenia 2.0 będą dostępne specjalne misje bojowe bitwy losowej z następującymi nagrodami.

Misja 1 (dostępna po zalogowaniu)

Warunki:

  • Zalogować się do gry

Ograniczenia:

  • Raz na konto

Nagrody na serwerze Piaskownicy:

  • 10 000 złota na serwerze Piaskownicy

Misja 2

Warunki:

  • Rozegrać 5 bitew
  • Znaleźć się w najlepszej 10 w swojej drużynie pod względem zdobytego doświadczenia

Ograniczenia:

  • Raz na konto

Nagrody na serwerze Piaskownicy:

  • 10 000 złota na serwerze Piaskownicy

Misja 3

Warunki:

  • Rozegrać 30 bitew
  • Znaleźć się w najlepszej 10 w swojej drużynie pod względem zdobytego doświadczenia

Ograniczenia:

  • Raz na konto

Nagrody na serwerze Piaskownicy:

  • 10 000 złota na serwerze Piaskownicy

Nagrody na serwerze głównym po zakończeniu testu w Piaskownicy:

  •  1 dzień konta premium WoT

Nagrody za wypełnione misje zostaną przyznane na Wasze główne konta w ciągu 14 dni od ukończenia testów w Piaskownicy.

W teście może wziąć udział każdy – klient testowy będzie dostępny do wcześniejszego pobrania od 24 czerwca, 13:00 UTC. Naprawdę potrzebujemy Waszego wkładu w ten proces, więc koniecznie dołączcie do testu i pomóżcie nam zmienić doświadczanie World of Tanks tak, by było jeszcze bardziej wciągające!

3 Odpowiedzi do “piaskownica: wyposażenie 2.0, cz. III

  1. czyli że co, siate i lornete będzie już montować na czym się chce od II tieru w góre?

    Niech tylko zostawią możliwość bezpłatnego (de)montażu dla siaty, lornety i skrzynki tak jak jest teraz, inaczej to skok na kase. Wystarczy że podniesli ceny wyposazenia na wysokich tierach

  2. po co istnieją czołgi ciężkie? żeby zbierać oklep… Teraz człowiek będzie wkurzał się jeszcze dłużej, zanim arta go odeśle do garażu.
    Ogólnie deblizmu ciąg dalszy, wypier*** z tymi kretyńskimi bonusami, niech każdy wybiera co mu pasuje, a nie co debile z wUgiE karzą …

Dodaj komentarz