piaskownica: lista zmian

Lista zmian na piaskownicy, po polsku. Zmian doczekały się działa samobieżne (SPG) oraz interfejs.

  • Rebalans pocisków artylerii zacznie się od VI poziomu.
  • Jeżeli działo danej maszyny nie jest używane na pojazdach powyżej V poziomu lub działo nie posiada standardowo pocisków ogłuszających, to nie zostanie ono zrebalansowane (nowe pociski nie zostaną dodane).
  • Jeżeli działo posiada specjalne pociski HE to zostanie z nich usunięty efekt ogłuszenia. Pozostałe parametry nie zostaną zmienione, przy czym obrażenia na strzał wzrosną średnio o 15% w porównaniu do standardowej amunicji. Innymi słowy „stare” pociski specjalne nie będą ogłuszały, w zamian zadadzą więcej obrażeń.
  • Amunicja specjalna pojazdów premium to HEAT (dla 105 leFH18B2) oraz AP (dla Sexton I) . Parametry tych pocisków NIE zostaną zmienione.
  • Wyniki bitwy będą wyświetlane na pełnym ekranie.
  • Zmieniono nazwę zakładki Wynik indywidualny na Wyniki bitwy i dodano sekcję Wynik indywidualny. Ta sekcja zawiera łączne wartości następujących parametrów:
    • Obrażenia zadane z twoją pomocą
    • Obrażenia zadane
    • Obrażenia zablokowane przez pancerz
    • Zniszczone pojazdy wroga
  • Sekcja Skuteczność bitewna została przeniesiona z zakładki Wynik indywidualny do zakładki Wynik drużynowy. Teraz, kiedy otworzysz zakładkę Wynik drużynowy, domyślnie wyświetli się ekran składający się z dwóch sekcji (Nasza drużyna i Skuteczność bitewna) .
  • Sekcje Statystyki i Czas zostały usunięte z karty Raport szczegółowy. Sama nazwa karty została zmieniona na Raport finansowy i będzie zawierać wyłącznie informacje związane z finansami. Treść sekcji Statystyki i Czas jest dostępna tylko w sekcji Statystyka karty Wynik drużynowy.
  • Interfejs przydzielania bonusu został zmieniony.
  • Interfejs Nagrody za zasługi został zmieniony.
  • Wynik zespołu można teraz sortować według następujących parametrów:
    • Zadane obrażenia
    • Zniszczone pojazdy wroga
    • Doświadczenie
SPOILER

Wersja angielska:

  • Shells for SPGs  rebalanced starting from Tier VI.
  • If the gun of an SPG is not used on vehicles above Tier V, or the gun does not have a standard stunning HE shell, the gun will not be rebalanced (no shells will be added).
  • If the gun uses a special HE shell, then it simply loses the stun effect. All other parameters of such shells will remain unchanged, but at the same time the average damage per shot will increase by about 15% in comparison to the damage per shot of the standard shell. In other words, the previous special HE shell will be brought into line with the new concept (it will no longer stun and receives increased damage per shot).
  • The special ammo of the Premium SPGs are represented by HEAT (for the 105 leFH18B2) and AP (for the Sexton I) shells. The parameters of these shells will remain unchanged.
  • The Battle Results are displayed in fullscreen.
  • The Personal Score tab has been renamed to Battle Results, and a Personal Score section has been added. This section contains the total values of the following parameters:
    • Damage caused with your assistance
    • Damage caused
    • Damage blocked by armor
    • Enemy vehicles destroyed
  • The Battle Performance section has been moved from the Personal Score tab to the Team Score tab. Now, when you open the Team Score tab, a screen consisting of two sections (Our Team and Battle Performance) will be displayed by default.
  • The Statistics and Time sections have been removed from the Detailed Report tab. The tab itself has been renamed to Financial Report and will contain only finance-related information. The content of the Statistics and Time sections is available only in the Statistics section of the Team Score tab.
  • The interface for applying the Manageable bonus has been changed.
  • The interface for Reward for Merit progression has been changed.
  • The team score can now be sorted according to the following parameters:
    • Damage caused
    • Enemy vehicles destroyed
    • Experience

0 0 votes
Oceń wpis:
9 komentarzy
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze
BOT Adam

Czyli goldowe pociski na artach będą zadawać więcej obrażeń? To jest balans?

Wikap38

Czytaj że zrozumieniem, więcej obrażeń Ale brak ogłuszenia

Jisaburo Ozawa

W latach 80-tych znałem kilku oficerów i podoficerów z garnizonu 9 pułku zmechanizowanego, w tym jednego majora artylerii. Facet był kompletnie głuchy i to nie dlatego że miał wypadek ale że taką miał służbę. Na przykoszarowym małym poligonie były wykopane stanowiska gdzie napierdalali z haubic holowanych 122 mm, a bloki mieszkalne były oddalone o zaledwie 200-300 metrów. Wracając do tematu to lepiej gdy nie będzie ogłuszenia bo z jakiego powodu przy eksplozji pocisku artyleryjskiego jest, a przy eksplozji lub braku przebicia pocisku czołgowego nie ma. Bezsensowna sowiecka logika.

pikawka

Bo może wot to nie symulator ?
Bo może w realia IIwś wskazują, że 3/4 czołgów było eliminowane z walki na skutek awarii, działań lotnictwa, artylerii i dział ppanc ? Wot w takim ujęciu byłby testami poligonowymi, a nie czołgowym symulatorem pola walki IIwś.
Bo może czas się przyzwyczaić, że to jest tylko gra „elektroniczna” ?

PS. Te 3/4 (czyli 75%) to mój wymysł, nie mam danych statystycznych, nie wiem, gdzie szukać. Ale czy dużo się pomyliłem ? Chyba nie.

Pray2Win

WoT to projekt early access. Jak dojdą do 2.0 to może stanie się pełnoprawnym produktem, lub zwiną interes, zabiorą hajs i podziękują za wspólnie spędzone lata.

Kowalski02

Panie Jisaburo, pan jesteś trolem, czy starym dziadem który nie do końca ogarnia rzeczywistości wota? Ryczysz pod prawie każdym postem i to w taki sposób że kiedy czytam twoje wypociny to mnie żal za dupę ściska

Jisaburo Ozawa

Jeżeli przeciętnemu Kowalskiemu wszystko się kojarzy z dupą i trolami to może seksuolog-weterynarz coś zaradzi.

woo_zie

niech zrobią dwa serwery na jednym wot z artą a na drugim bez (jedna decyzja na konto na którym grasz) i niech sobie te arty balansują jak chcą niech maja pancerz i wszystko …

Czolg E100

Hmm ciekawa koncepcja. Ale serwer z artylerią szybko by umarł xd