Piaskownica 2021: pociski OB – reakcje i komentarze

Dziękujemy za aktywny udział w testowaniu zrewidowanej mechaniki pocisków OB!

Liczba graczy, którzy zdecydowali się przyłączyć do testu w Piaskownicy przekroczyła wszelkie nasze oczekiwania. Wasze zaangażowanie w rozwój gry pomogło nam zebrać cenne statystyki i informacje. Opinie, które otrzymaliśmy oraz liczba graczy, którzy wypełnili ankietę, pokazują, że ten temat jest dla Was bardzo ważny. Pomysły, które przedstawiliśmy wywołały dyskusje między graczami w różnych zakątkach Internetu.

Wstępne rezultaty

W oparciu o wstępne wyniki ankiety możemy stwierdzić, że kluczowe aspekty zmienionej mechaniki zostały dobrze przyjęte – otrzymaliśmy ponad 70% pozytywnych opinii. Graczom w szczególności spodobały się następujące zmiany:

  • Znaczne zmniejszenie uszkodzeń zadawanych przez przeprojektowane pociski OB, które trafiają w przedni pancerz ciężko opancerzonych pojazdów.
  • Ulepszony interfejs użytkownika dla powiadomień o trafieniach i przebiciach.
  • Możliwość zadawania minimalnych uszkodzeń pociskami OB przy „trafianiu” w pancerz.

Ponadto na podstawie Waszych opinii i wstępnych statystyk możemy stwierdzić, że przeprojektowana mechanika spełnia zamierzone cele i nie powoduje poważnych błędów technicznych lub projektowych.

Bieżące tematy dyskusji

Przegląd Waszych opinii pozwolił nam zidentyfikować niektóre z głównych obszarów dyskusji:

  • Zdolność pocisków OB do penetracji bocznych osłon i gąsienic.
  • Wpływ nowej mechaniki na pojazdy standardowe i premium, takie jak KV-2, KV-2 (R), FV4005 Stage II i inne, które używają pocisków OB jako głównych.
  • Wpływ przerobionych pocisków OB na lekko opancerzone pojazdy.
  • Liczba trafień krytycznych zadawanych przez pociski OB.
  • Osiągi wysoko mobilnych pojazdów, wyposażonych w pociski OB o wysokiej penetracji (w szczególności pojazdów kołowych).

Wszystkie powyższe punkty zostaną dokładnie przeanalizowane i podjęte na podstawie zebranych danych.

Co dalej?

Kolejny etap testowania przerobionej mechaniki pocisków OB w Piaskownicy rozpocznie się pod koniec marca lub na początku kwietnia. Obecnie analizujemy zebrane dane i nadal przyglądamy się przesłanym opiniom. Skoncentrujemy się również na zbadaniu wspomnianych problemów w oparciu o analizę statystyczną. Śledźcie bacznie nasz portal, by uzyskać dodatkowe informacje na temat zawartości i dokładnych dat następnej iteracji Piaskownicy.

Świetnie się spisaliście podczas testowania nowej mechaniki, a Wasze opinie i pytania okazały się niezwykle przydatne. Dziękujemy za poświęcenie i niecierpliwie czekamy na Wasze kolejne opinie podczas nowych testów w Piaskownicy!

ź: WoT

20 Odpowiedzi do “Piaskownica 2021: pociski OB – reakcje i komentarze

  1. Gracze z Rosji zadowoleni i będzie to wprowadzone. RIP lodówka i KV-2

  2. no i fajnie, a co z kv2 prem ?

    ja go na przykład mam, kupiłem za żywą gotówkę i on ma tylko trola i co?
    będzie pykał z burzaków po 150 dmg co 20s ?

      1. Nie to ułomy niepotrfiące doczytać całości, słuchać całości, często nawet nie wchodzą na pisakownice tylko chrzanią byle co, że rip lodówka czy tam inne kv-2. Dalej są apeki.

  3. Ale co wy się dziwicie? Płaczą zawsze wszędzie, wylewają gówno na rykoszecie to tu też. Uruchamiają serwer testowy z materiałem testowym i co się dzieje? Kacperki, mateuszki zapominają o głównym motywie testu który zmieszali z gównem i szybko robią X tiery na full goldzie bo na zwykłym serwerze mogą pomarzyć. Gardzę tymi wszystkimi mentalnymi dzieciakami

  4. W oparciu o wstępne wyniki ankiety możemy stwierdzić, że kluczowe aspekty zmienionej mechaniki zostały dobrze przyjęte – otrzymaliśmy ponad 70% pozytywnych opinii .

    HAHAHHAHAHA fajnie że te ich ponad 70% to goście walący wyłącznie goldem. Brawo kolejny przykład niszczenia gry. Więcej takich zmian poprosimy

    1. Mamy 2021 a ludzie dalej wmawiają sobie, że gold niszczy grę…
      Strzelając z AP czy APCR/HEAT(gold) trzeba celować, to nie jest tak że prawy i wszystko ci wchodzi.
      APCR tak samo jak AP traci penetrację w raz z dystansem i lubi się ześlizgnąć, jeśli pancerz jest pod zbyt dużym kątem.
      HEAT zatrzymuje się na każdej najmniejszej przeszkodzie i na pancerzu warstwowym.
      Więc zadam ci proste pytanie. W którym miejscu gold niszczy grę????
      HE-kiem nie trzeba celować walisz byle gdzie i robisz DMG. Oczywiście na tierach 1-7 nie jest to aż tak bardzo odczuwalne, ale od 8 w górę HE sa przekleństwem czołgów dobrze opancerzonych bo takie E4, E3, 60TP, T30, E-100 czy Obj. 705A i wiele innych pojazdów z alphą większą niż 600 wali często do takiego Mausa, Eboli czy czifa na wieżę po 300,400 a nawet 500 i przed tym się nie da zkątować. Już nie wspomnę, że do medów czy ciężkich typu Obj. 277 to nawet i po 600 potrafi wejść a od tyłu czy boku to i za fulla się zdarzy.
      A golda da się odpić, wystarczy pomyśleć i się zkątować a nie stać na pałę i liczyć, że się przeciwnik odbije.

      1. chyba za mało grasz w wota żeby zrozumieć że gold jest po to żeby przebijać pancerz gdzie penetracja na AP nie domaga a nie do walenia 25 mm pancerz czy inny papier przecież to jest kosmiczny żart zrobiony przez WG pancerz 50mm lub mniej gold 230 mm lub więcej przebicia ale takie zajo będą wciskać kity że gold nie niszczy grę : zajo zakładam że nie grałeś w poprzednie wersje gry gdzie gold też wtedy był a mimo wszystko ludzie grali na AP i wszyscy zadowoleni a dzisiaj „2” i zajo szczęśliwy a wystarczy pomyśleć powodzenia w myśleniu
        aha nagraj powtórkę jak odbijasz golda chętnie to zobaczę.

        1. ty to w ogóle chyba grasz w inną grę… z tego co ja się orientuję, jak wezmę czołg ciężki z peną 340 i pojadę na mordownie bić się z dobrze ustawionymi ciężkimi na wieżę, to szybciej jakiś dmg zrobię z HE niż z tego żałosnego golda. Nieopisanie męczące jest takie celowanie w te debilne garnki i kolejne pudłowanie, kiedyś faktycznie można było wcisnąć „2” i sobie przebijać czołgi, ale w obecnym wocie płacz na golda to jest nawet nie śmieszny…

      2. Na niskich tierach jest pełno haubic, więcej niż na X, a jednak nie są tak odczuwalne, z czym się zgodzę. Wiesz czemu? Bo X nie da się normalnie przebijać. Taki gościu spodziewa się, że wyjedzie na wieżę i będzie niezniszczalny, a tu niespodzianka, obrywa z HE za 400. Na niskich tierach ładujesz lightem golda i tłuczesz ciężkiego z kilometra po wieży, więc zazwyczaj strzał z trolla oznacza ten mniejszy wymiar kary.

        1. Ja sam grajac t30 wole wymieniac sie na HE bo nawet jak wejdzie za 200 z penetracja to zawsze jakis dmg jest, a jak mam z golda szukac weakspotow gdzie ciezko przy rng bedzie sie wstrzelic to sam rozumiesz.

          Ubolewam nad tym tematem, bo teraz po patchu jak w matchmakingu polosuje ci pluton 3 chieftainow przeciwko 60 tp + e100 + obj 277 to jest GG juz na starcie. Choc jak wiadomo roznie moze byc. Balansowanie pociskow powinno sie dziac rownomiernie z balansowaniem czolgow, bo te co byly karane tylko z HE bo innej metody nie bylo, teraz beda grywalne czyli plus. Lecz jak bedziesz musial sie trzaskac z mausem na przepychaczu albo z e100 czy innym mocarnym pancerzem no to bedziesz rzucal klawiatura ze zlosci.

        2. To teraz mi powiedz czego gracz który, potrafi wykorzystać atuty swojego czołgu jeśli chodzi o pancerz i ustawi się tak że jest trudny do przebicia ( nie niemożliwy bo każdy czołg ma weakspoty) ma być karany za to że potrafi grać??? Bo tego nie jestem w stanie zrozumieć.

        3. Ustawienie się na wieżę nie jest żadnym skillem, no chyba że na poziomie małpy. Innymi słowy każdy jeden potrafi na randomku podjechać pod kupę gruzu, którą wUgiE mu ustawiło i być niezniszczalny (pardon, prawie niezniszczalny, dopóki strzelając nie dostanie wysokiego rolla do celności). Dlatego nie widzę powodu, żeby go jakoś wynagradzać z tego tytułu.

  5. Nie wiem po co ta dyskusja. Przecież Wielkie G i tak zrobi co będzie chciało, i nie ważne czy gold jest ok czy OB jest ok. Mam tylko wielką nadzieję, że ci z WG nie mają tłumaczy z Polskiego bo pewnie śmieją się do rozpuku. A to nie byłoby przyjemne. Ja tak myślę, że oni byli wychowani w reżimie białoruskim gdzie władza ma zawsze rację, i tą ideę kultywują w swojej firmie. Ponadto zapewne chodzi tu o kasę – i wszystko w temacie.

    1. Ale Ty chyba nie jesteś z tych dzieci, które myślą, że free-to-play oznacza „darmową” grę na której nikt nie zarabia ?

      1. Można kasę doić tu i teraz, a można myśleć perspektywicznie z nadzieją, że ciężka praca i uczciwość przyniesie większe zyski niż ru#anie graczy w dupala

        1. Nie sądzę, żeby w WG pracowali idioci, skoro są w tym miejscu, w którym są. Wystarczy prześledzić historie wielu tytułów, które praktycznie padły po kilku miesiącach. Padły, tracąc zainteresowanie graczy i narażając tych, którzy sporo wybulili sporo, na grę na serwerach z maksimum kilkuset graczami.
          Nie jestem specem od rynku gier, nie mam czasu śledzić, ale gryonline.pl zrobiły już kilka tego rodzaju podsumowań. Polecam, pouczające…

  6. Co by nie powiedzieć kilka czołgów pójdzie do piachu.Jumbo,zwykła m4,hetzer, pz4,Su-152 i jeszcze kilka sprzętów.Nie grałem na piaskownicy ale BT-7art. też mnie interesuje co z nim będzie. Nie chcę krakać ale niektóre czołgi po prostu znikną z randomów.Sad but True .

Wyłączono możliwość dodawania komentarzy.