Natarcie trwa w sezonie Karmazynowego Gryfa!, cz.III

Aktualizacja terminów.

Nowa data rozpoczęcia wydarzenia Natarcie: Sezon Karmazynowego Gryfa to 3 maja. Wydarzenie kończy się 11 czerwca.

W oparciu o wyniki testu publicznego i Wasze opinie doszliśmy do wniosku, że modyfikatory bitewne wspomniane w tym artykule pozytywnie wpłyną na dynamikę walki i efektywność atutów związanych z rolami. Pozwolą nam również na osiągniecie założonego celu, czyli umożliwienie Wam eksperymentowania z różnymi pojazdami i nieszablonowymi taktykami.

Dlatego też włączymy je do nadchodzącego Sezonu Karmazynowego Gryfa i w jego czasie będziemy je nadal monitorować i wprowadzać niezbędne poprawki.

Wiosna nadeszła, przynosząc do World of Tanks powrót Natarcia z jeszcze bardziej emocjonującymi bitwami i unikalnymi elementami personalizacji w nagrodę, Dowódcy!

Sezon Karmazynowego Gryfa: zarys ogólny

Po debiutanckim sezonie naszego nowego opartego na współzawodnictwie trybu zrobiliśmy krótką przerwę, aby przeanalizować Wasze opinie i zastanowić się nad sposobami uatrakcyjnienia trybu. Nadal rozwijamy ten tryb, ale jesteśmy gotowi do rozpoczęcia sezonu Karmazynowego Gryfa, który rozpocznie się 3 maja i będzie trwał do 11 czerwca.

W tym sezonie do Natarcia chcemy wprowadzić trochę ulepszeń, których się domagaliście. Chcemy również przetestować kilka nowych mechanik, które mają na celu urozmaicenie i uatrakcyjnienie rozgrywki w Natarciu. Oczywiście chcemy też dostarczyć Wam Waszego ulubionego trybu współzawodnictwa i dać sposobność do cieszenia się wspaniałymi zwycięstwami! Będziecie również mieli szansę na dostanie w swoje ręce ekskluzywnych elementów personalizacji, które dodaliśmy do puli nagród.

W międzyczasie nie będziemy ustawać w zbieraniu statystyk i w pracach nad kolejnym sezonem z bitwami w kwalifikacjach, z którymi ruszymy na jesień 2023. Szykujemy dla Was sporo atrakcji, więc wypatrujcie dalszych informacji!

Więcej zróżnicowanych taktyk i dynamicznych bitew!

Naszym celem jest wprowadzenie większej różnorodności i większych emocji w rozgrywkach Natarcia. Aby to osiągnąć, przerobiliśmy umiejętności roli pojazdów. Podczas testu publicznego sprawdzimy również dwa specjalne modyfikatory bitewne. Ale po kolei.

Zmiany umiejętności roli pojazdów

Na potrzeby Natarcia zmieniliśmy kilka umiejętności roli. Wszystkie umiejętności roli pojazdów są teraz łatwiejsze do zmiany. Dodatkowo:

  • Czas przygotowania umiejętności został znacząco skrócony
  • Niektóre z nich są już dostępne od początku bitwy
  • Kilka umiejętności zmieniło zasadę działania, na przykład Inspiracja obejmuje swoim wpływem wszystkie pojazdy sojusznicze na polu bitwy.

Sprawdźcie zmiany.

Rebalans umiejętności roli

KLASA POJAZDÓW UMIEJĘTNOŚĆ ROLI ZMIANY
Szturmowe czołgi średnie Furia Oprócz istniejących premii, Furia zapewnia teraz Waszemu pojazdowi premię do stabilizacji działa.
Wszechstronne czołgi średnie Inspiracja Inspiracja obejmuje teraz swoim działaniem Was i wszystkie sojusznicze pojazdy na mapie.
Czołgi ciężkie przełamania Jeden za wszystkich Po aktywacji, Jeden za wszystkich zwiększa teraz poziom kwalifikacji głównych załogi gracza, w zależności od liczby sojuszniczych pojazdów pełniących inne role w bitwie.

Poziom kwalifikacji głównej wzrasta za każdą unikalną rolę sojuszniczych pojazdów w bitwie. (Na przykład, jeśli w bitwie znajdują się dwa szturmowe czołgi ciężkie, otrzymacie tylko jedną premię).

Czołgi ciężkie wsparcia Skupienie na celu Na początku bitwy Skupienie na celu będzie teraz na 1. poziomie naładowania.
Snajperskie niszczyciele czołgów Strzał w dziesiątkę Jeśli Wasz pojazd nie zostanie wykryty podczas trwania Strzału w dziesiątkę oraz w momencie odpalenia, bazowa wartość średnich uszkodzeń wzrasta teraz o N%.
Niszczyciele czołgów wsparcia Drugi oddech Na początku bitwy Drugi oddech będzie teraz na 1. poziomie naładowania.
Wszechstronne czołgi lekkie Lot zwiadowczy Na początku bitwy Lot zwiadowczy będzie teraz na 1. poziomie naładowania.

Biorąc pod uwagę zwiększoną skuteczność umiejętności roli pojazdów w bitwie, w celu utrzymania tempa walki, chcemy przetestować specjalne modyfikatory bitewne, które zostaną dodane do Natarcia w okresie testu publicznego.

Modyfikatory bitewne

Przerobione umiejętności roli pojazdów, jak i testowane podczas testu publicznego modyfikatory bitewne dodadzą rozgrywce w Natarciu różnorodności i dostarczają mocniejszych wrażeń. Umożliwią one również wypróbowanie większej ilości różnych taktyk i manewrów.

Będą dwa następujące modyfikatory bitewne:

  • Pule PW pojazdów kwalifikujących się do Natarcia zostaną zwiększone o 25%
  • Czas przygotowania materiałów eksploatacyjnych zostanie skrócony z 90 do 45 sekund

Podczas testu publicznego w trybie Natarcia dostępne będą dwa modyfikatory bitewne. Zwiększają one pule PW pojazdów i skracają czas przygotowania materiałów eksploatacyjnych. Będziemy gromadzić dane i rozważać Wasze opinie przed podjęciem decyzji, na ile te mechanizmy mają być trwałym elementem rozgrywki. Jeśli zostaną dobrze przyjęte, staną się częścią nadchodzącego sezonu Natarcia. Jeśli jednak nie uznacie tych modyfikatorów za przydatne, nie wprowadzimy ich.

Test jest niezwykle istotny, a Wasza pomoc kluczowa, więc dołączcie do tego eksperymentu i podzielcie się swoimi opiniami!

Tygodniowe misje bojowe

Sezon Karmazynowego Gryfa wprowadza dwie linie nagród. System postępów w pierwszej linii nagród pozostaje niezmieniony i zawiera zupełnie nowe elementy personalizacji, które przygotowaliśmy specjalnie na sezon Karmazynowego Gryfa. Aby zdobyć te wyjątkowe symbole statusu, musicie awansować w systemie stopni.

Debiutancki

1

Żelazny

2

Brązowy

3

Srebrny

4

Złoty

5

Mistrzowski

6

Legendarny

7

Natomiast w drugiej linii nagród, zamiast postępów za określoną liczbę zwycięstw, będziecie mieli teraz system z zestawem następujących po sobie tygodniowych misji bojowych.

Wraz z rozpoczęciem sezonu udostępnionych Wam będzie pięć nieskomplikowanych misji. Wszystkie misje wykonuje się kolejno, jedna po drugiej, a za każdą ukończoną misję otrzymacie przydatne w grze nagrody. Na koniec tygodniowego okresu, Wasz postęp jest resetowany, a nowy zestaw tych samych misji z tymi samymi nagrodami zostanie Wam udostępniony. Lista misji jest aktualizowana w poniedziałek.

Misja bojowa 1

Warunek: Być wśród pierwszych 5 graczy pod względem zdobytych punktów prestiżu

Ograniczenia: tylko w Natarciu. Wszystkie misje bojowe trzeba wykonywać po kolei

Nagroda: jeden dzień konta premium WoT

Misja bojowa 2

Warunek: Zdobyć 150 punktów prestiżu w dowolnej liczbie bitew

Ograniczenia: tylko w Natarciu. Wszystkie misje bojowe trzeba wykonywać po kolei

Nagroda: 100 000kredytów + 50 obligacji

Misja bojowa 3

Warunek: Zadać 3000 PW uszkodzeń w dowolnej liczbie bitew.

Ograniczenia: tylko w Natarciu. Wszystkie misje bojowe trzeba wykonywać po kolei

Nagroda: 125 000 kredytów + 50 obligacji

Misja bojowa 4

Warunek: Zniszczyć 3 pojazdy przeciwnika w dowolnej liczbie bitew

Ograniczenia: tylko w Natarciu. Wszystkie misje bojowe trzeba wykonywać po kolei

Nagroda: 125 000 kredytów + 75 obligacji

Misja bojowa 5

Warunek: wygrać 2 bitwy

Ograniczenia: tylko w Natarciu. Wszystkie misje bojowe trzeba wykonywać po kolei

Nagroda: 150 000 kredytów + 75 obligacji

Po ukończeniu zestawu pięciu misji, otrzymacie jeden szczęśliwy żeton, specjalną walutę w grze. Zdobywaj szczęśliwe żetony przez cały sezon, aby zgarnąć najcenniejsze nagrody z drugiej linii nagród: zupełnie nowy progresywny styl 2D (dostępny również w pierwszej linii nagród), uniwersalny przewodnik szkoleniowy, dni konta premium WoT oraz inne smakowite dobra.

Wasze nagrody za zarobione szczęśliwe żetony zostaną przyznane automatycznie. Jeśli uzbieracie określona liczbę szczęśliwych żetonów natychmiast otrzymacie wartościowy przedmiot w grze.

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

Zupełnie nowe elementy personalizacji jako nagrody

Zaktualizowaliśmy pierwszą linię nagród, która zawiera unikalne elementy personalizacji statusu. Teraz są one w powalających odcieniach karmazynu, który nawiązuje do nazwy tego przejściowego sezonu. Poza przydatnymi w grze przedmiotami, które można zdobyć za wypełnianie tygodniowych misji bojowych, do zdobycia będą również m.in:

  • Unikalne elementy nieśmiertelnika, jak grawerunek czy tła
  • Świetne odznaki mistrzowskie Gryfa za osiągnięcie dwóch elitarnych stopni mistrzowskiego i legendarnego
  • Efektowny pasek z nazwą Ostatni Gryf
  • Świetny progresywny styl 2D: po rozegraniu pierwszej bitwy w trybie, natychmiast otrzymacie I poziom tego stylu. W miarę zdobywania nowych stopni lub znaczących osiągnięć w konkretnej bitwie lub serii bitew, Wasz styl zyska nowe elementy 2D. Maksymalny styl VII poziomu z najbardziej imponującym kamuflażem jest przyznawany po osiągnięciu stopnia legendarnego.

Od tego sezonu możecie zastosować ten styl na każdym pojeździe w Waszym garażu.

Styl 2D Skrzydło i pazur (karmazynowy)

+6 zdjęć

Rebalans map i dwa nowe pola bitewne

Podczas testów publicznych aktualizacji 1.20.1 będziemy dostosowywać rozmieszczenie punktów docelowych na mapach Natarciach, by określić ich optymalną lokalizację. Dodaliśmy również dwie nowe lokalizacje do zestawu map dostępnych w trybie: Lodowiec oraz Lotnisko. Dołączcie do testu publicznego i dołóżcie swoją cegiełkę. Wasz wkład naprawdę się liczy!

Lokalizacje przydatnych punktów docelowych na wszystkich mapach mogą ulec zmianie i zostaną sfinalizowane po testach publicznych aktualizacji 1.20.1.

Limity w super plutonach

W sezonie Karmazynowego Gryfa usuniemy ograniczenia różnicy między najwyższą a najniższą wartością punktów rankingowych przy tworzeniu super plutonów. Teraz możecie bez ograniczeń dołączać do swoich znajomych w super plutonach, niezależnie od stopni i dywizji, w których gracie. Na przykład, jeśli walczycie w randze debiutanckiej, możecie dołączyć do super plutonu w stopniu złotym.

Naszym zamiarem jest również dostosować system dobierający, by super plutony trafiały do walki z przeciwnymi super plutonami.

Sygnały minimapy i czat głosowy

Oto kolejne ulepszenie wynikające z Waszych opinii: usuwamy limity ilości sygnałów na minimapie aby ułatwić graczom w super plutonach koordynację działań w bitwie. Będzie Wam wygodniej współpracować z drużyną. Dowódcy grający solo otrzymają również zwiększoną liczbę sygnałów na minimapie.

Dokonaliśmy również drobnych poprawek w czacie głosowym. Jeśli na zakończenie bitwy byliście na czacie głosowym jako gracz solo, pozostaniecie na czacie głosowym w następnej bitwie.

Pojazdy do wypożyczenia i punkty Przepustki bitewnej

Na początku sezonu zostaniecie nagrodzeni pojazdami do wypożyczenia (WZ-111 model 5A, E 50 Ausf. M oraz T110E4). Pozostaną one na Waszym koncie do końca sezonu i zostaną usunięte po jego zakończeniu.

Te pojazdy do wypożyczenia będą dostępne wyłącznie w trybie Natarcia. Używając tych czołgów nie będzie można przystąpić do bitew losowych lub pozostałych trybów.

Grając w Natarciu będziecie mogli również zdobywać punkty Przepustki bitewnej.

Korzystajcie z sezonu Karmazynowego Gryfa, dowódcy! Chętnie poznamy Wasze opinie, które pomogą nam zdecydować, jakie zmiany wprowadzić w kolejnym sezonie Natarcia!

ź: WoT

0 0 votes
Oceń wpis:
0 komentarzy
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze