1.7: zawartość patcha

Już jutro zostanie wprowadzona długo oczekiwana możliwość anonimizacji, byście mogli czuć się bardziej komfortowo w czasie bitew. Dodatkowo ułatwimy zdobywanie dyrektyw załogi! Uchylamy też rąbka tajemnicy dotyczącej Operacji świątecznych, wydarzenia, które czai się tuż za rogiem.

01
Serwery gry będą wyłączone 10 grudnia w godzinach 3:00–09:30 CEST (UTC +2), abyśmy mogli sprawnie przeprowadzić aktualizację.

Gracze posiadający konto premium otrzymają dodatkowe 24 godziny czasu konta premium w ramach zadośćuczynienia za czas wyłączenia serwera. Jeśli chcielibyście dokonać jakichś zakupów w grze, poczekajcie do momentu ponownego uruchomienia serwerów.

DyrektywyDYREKTYWY ZAŁOGI

Począwszy od tej aktualizacji, możecie kupić dyrektywy załogi za kredyty i wykorzystywać je w każdej bitwie, by zwiększyć skuteczność bojową swoich pojazdów. Te dyrektywy nie będą już dostępne za obligacje.

  • Dyrektywny na członków załogi można teraz kupić tylko za kredyty w dziale Materiały eksploatacyjne w garażu oraz w sklepie w dziale Obsługa->Dyrektywy.
  • Dyrektywy na członków załogi nie będą już dostępne za obligacje.

AnomSYSTEM ANONIMIZUJĄCY

System anonimizujący to narzędzie, które pozwoli Wam czuć się bardziej komfortowo w World of Tanks, ukrywając Wasze prawdziwe nazwy użytkownika, ale tylko w trakcie bitew. Aby uniknąć problemów w różnych sytuacjach w grze, możecie aktywować tę funkcję, wybierając odpowiednią opcję w ustawieniach gry.

  • W kliencie gry dodano opcję pozwalającą graczom ukryć swoją nazwę gracza w bitwie. W kliencie gry dodano opcję pozwalającą graczom ukryć swoją nazwę gracza w bitwie. Ta opcja działa w bitwach losowych (w tym w szturmach, bitwach spotkaniowych i wielkich bitwach), bitwach na Linii frontu, bitwach rankingowych i w pewnych wydarzeniach czasowych. Ta opcja nie będzie działać w bitwie treningowej, unitarce, na mapie globalnej, w potyczkach i natarciach czy turniejach.
  • Nazwa gracza, który włączy tę opcję, będzie pokazywana innym uczestnikom bitwy jako nieznany gracz (z wyjątkiem członków plutonu), co obejmuje:
    • Unikalna nazwa (inna w każdej bitwie) będzie tworzona i wyświetlana zamiast prawdziwej nazwy gracza.
    • Jeśli gracz należy do klanu, znacznik klanu i jego emblemat nie będą wyświetlane.
    • Nie będzie możliwe uzyskanie dodatkowych informacji o graczu w bitwie.
    • Odznaki anonimowych graczy wciąż będą wyświetlane.
  • Członkowie plutonów stworzonych w garażu i w bitwie będą widzieć tylko prawdziwą nazwę każdego członka plutonu.
  • Gracz nadal widzi swoją prawdziwą nazwę (ale widzi też swoją wygenerowaną nazwę).
  • Po zakończeniu bitwy w wynikach bitwy zostaną wyświetlone prawdziwe nazwy wszystkich graczy.

Prosimy zauważyć, że tej opcji nie można używać do naruszania zasad gry i nie wpłynie ona na techniczne możliwości ich egzekwowania. Gracz, który ukryje swoją nazwę i naruszy zasady gry, nie uniknie kary.

2ZMIANY CHARAKTERYSTYK TECHNICZNYCH NASTĘPUJĄCYCH POJAZDÓW

  • Francja
    • Dodano następujący pojazd: AMR 35

1NAPRAWIONE BŁĘDY

  • Naprawiono błąd trzęsącego się celownika w trybie snajperskim podczas celowania do pojazdu przeciwnika.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że nie można było zmienić kraju pojazdu wielonarodowego.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że wskazane kwadraty były niepoprawnie pokazywane w wiadomościach od sojuszników w trybie Linii frontu.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że powalone drzewa nie zapewniały bonusu do maskowania.
  • Naprawiono błąd, który powodował brak powiadomień o przyznaniu konta premium WoT w ramach rekompensaty za czas wyłączenia serwera.
  • Naprawiono błąd, który powodował wyświetlanie niepoprawnego czasu ładowania dla pierwszego pocisku w pojazdach z automatycznym przeładowaniem w trybie Linii frontu.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że pojazd mógł odnieść uszkodzenia po staranowaniu drzewa lub obiektu możliwego do zniszczenia.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że pociski mogły w niektórych przypadkach przelatywać przez elementy terenu.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że pierwsze zaproszenie do plutonu otrzymane po zalogowaniu się w grze, nie wyświetlało nazwy zapraszającego gracza.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że gracz mógł zostać rozłączony z serwerem po przełączeniu na alternatywny celownik artyleryjski.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że w niektórych przypadkach nie można było wpisać mapy na czarną listę.
  • Naprawiono błąd „niskiego” punktu zatopienia działa samobieżnego Lorraine 155 51.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że schematy narodowe były wyświetlane niepoprawnie podczas jednoczesnego otwierania wielu pudełek „Zasłużona nagroda”.
  • Naprawiono błąd w opisie 8. misji Odprawy.
  • Naprawiono wyświetlanie kamuflażu zastosowanego na pojeździe Object 705.
  • Poprawiono opis medalu Wzorowy kadet.
  • Po zwycięstwie kanał systemowy wyświetla informację o kredytach dodanych do zasobów rezerwowych.
  • Statystyki sesji teraz biorą pod uwagę zastosowany zarządzany bonus do doświadczenia.

3ZNANE PROBLEMY

  • Gracze mogą przekwalifikować członków załogi do pojazdów specjalnych, które nie są aktualnie dostępne w grze.
  • Nie ma zabezpieczenia przed nadmiernie częstym klikaniem na minimapie.
  • Ikony typów pojazdów w rozszerzonych panelach pojazdów nie zmieniają swoich kolorów dynamicznie przy wyborze trybu alternatywnego zestawu kolorów bitwie.
  • Kolejność zdarzeń dla otrzymanych uszkodzeń jest czasem przemieszana w dzienniku uszkodzeń.
  • Tekst warunków misji nie jest wyświetlany w oknie z gratulacjami, jeśli w warunkach misji jest podany wymagany typ pojazdu.
  • Klienta nie można zmaksymalizować do trybu pełnoekranowego, jeśli gracz jest w trakcie rozmowy przez Skype.
  • Poziomy pojazdów na ekranie wyświetlanym po naciśnięciu klawisza TAB nie są wyśrodkowane względem ikon pojazdów.
  • Kiedy pojazd uderzy w ziemię, nie uszkadzając modułów, odgrywany jest dźwięk odnoszonych uszkodzeń.
  • Trzęsący się okrąg celownika w zbliżeniach 16x i 25x w trybie ostrzału w bitwach Linii frontu.
  • Znacznik działa pozostaje na dziale samobieżnym po przełączeniu w tryb artyleryjski, jeśli czerwona linia częściowo przecina pojazd.
  • Wydarzenia z końca bitwy nie są synchronizowane z tekstem wyniku bitwy.
  • W pewnych przypadkach automatyczna naprawa/uzupełnienie amunicji i materiałów eksploatacyjnych po bitwie nie odbywa się, kiedy na koncie jest wystarczająco dużo kredytów.
  • W pewnych przypadkach powalone drzewa spadają poprzez teren.
  • Materiały eksploatacyjne nie są uzupełniane z magazynu, jeśli gracz ma za mało kredytów na pełne automatyczne uzupełnienie amunicji.
  • Podczas podglądu pakietu w sklepie wyświetlana jest wartość rekompensaty dla wypożyczanego pojazdu.
  • W wynikach bitwy brakuje informacji o odjęciu obligacji w przypadku automatycznego uzupełniania dyrektyw.
  • Jeśli koszary są pełne, gracze nie mogą sprzedać pojazdu nawet z zaznaczoną opcją zwolnienia członków załogi.
  • W bitwie na ekranie z listami drużyn wyświetlanym po naciśnięciu klawisza Tab brakuje wskazówki do ikony włączonej opcji „Anonimizacja nazwy gracza w bitwie” w przypadku długiej nazwy gracza.
  • Kiedy opcja „Anonimizacja nazwy gracza w bitwie” jest włączona, tekst przycisku Stwórz pluton w garażu rozszerza granice przycisku przy rozdzielczości poniżej 1366×768 pikseli.

SwietaOPERACJE ŚWIĄTECZNE 2019

Dowódcy, najcudowniejszy okres w roku już jest tuż za rogiem! Wypełni Wasze serca nieskończoną radością i przyniesie z sobą długo wyczekiwane Operacje świąteczne 2019, najbardziej olśniewające wydarzenie w World of Tanks. Jesteście gotowi rzucić się w wir atmosfery świątecznej i udekorować swoje garaże girlandami, światełkami, świątecznymi zabawkami i świeczkami? Mamy nadzieję, że tak, bo przygotowaliśmy dla Was w tym roku mnóstwo prezentów pod choinką! Wyglądajcie szczegółowych informacji — nie możemy się doczekać, by zarzucić Was mnóstwem promocji, wesołych ustawień, pudełek z prezentami i mnóstwem innych rzeczy!

Dowódcy, do boju!

9 Odpowiedzi do “1.7: zawartość patcha

  1. Ojojoj w końcu! Clickers motherf…. stracą swoją religię oraz cel w życiu czyli za wszelką cenę focus niebieskich i fioletowych. Mam nadzieję ze bedzie to działalo i będzie można tym razem z uśmiechem a nie ze złością pluć na Was Panowie red line grajki arty

  2. Nie cieszył bym się tak za bardzo. Zobaczymy co na to powie XVm. Jeżeli jakiś gracz nie będzie miał, żadnych statystyk na panelu, to znaczy że ukrył nick. Czyli trzeba go bedzie focusowac 😁

    1. Jak włączyłoby 70% graczy to proszę bardzo focusować 70% druzyny, to zadziała jak większość grających to włączy i byłoby super, szkoda że po prostu nie odcieli xvm od serwerówaby nie mogli pobierać statów graczy… byłoby dużo prościej

  3. Skier wez pod uwage ze same pomidory moga ukrywac staty aby raz w zyciu w oczach innych byc postrzeganymi nie jak zupa pomidorowa heh co za tym idzie w bitwie moze byc po kilku bez wn8 i plujki zwariują

    1. No tak ale zauważ, że o arty najbardziej płaczą wielkie ogary, które grają tylko o kolorek. Na pewno jakiś pomidorek będzie chciał się ukryć ale i tak najwięcej ludzi, podniecajacych się swoim statami, będzie chciało być „anonimowymi”. Pozatym, jak ktoś potrafi grać to, rozpozna ogara jak i pomidora po stylu gry.. Tak jak niegdyś była moda na kupowanie konta z lepszymi statami.. W bitwie odrazu było widać, kto potrafi grać na swój kolor a kto konto nabył..

  4. Ja na pewno użyję tę opcję. Dlaczego? Ponieważ uważam, że wszystkie”ułatwiacze gry” to nic innego jak dopalacze a ćpunami się brzydzę. Ruskich nie chcą na olimpiadzie za stosowanie dopingu – i bardzo dobrze. Jeżeli ktoś lubi używać takie gadżety to moim zdaniem ma „małego” i chce się dowartościować. XVM-u nie używam i nie wiem z kim gram. Sam mam pewno kolor czerwony lub jakiś podobny mimo, że mam 27k bitew. Ktoś powie – Ale pomidor – pewno tak ale mam ich w „wielkim poważaniu” ( dla nich wyjaśnienie – to ironia)

Wyłączono możliwość dodawania komentarzy.