nadchodzą wysokopoziomowe włoskie czołgi ciężkie!

Włoska gałąź czołgów średnich w World of Tanks zdobyła sporą popularność dzięki swojej unikalnej mechanice automatycznego przeładowania i dynamicznemu stylowi gry.

Teraz nadszedł czas, aby uzupełnić grę o czołgi ciężkie z tego kraju, jednak z pewnymi modyfikacjami systemu autoładowania.

W aktualizacji 1.11.1 na polach bitewnych zadebiutuje zupełnie nowa gałąź wysokopoziomowych włoskich czołgów ciężkich. W sumie będą to cztery możliwe do zbadania pojazdy poziomów VII-X, odznaczające się dobrą dynamiką, niezłym pancerzem i doskonałymi kątami opuszczenia działa. Co najważniejsze, będą one wyposażone w zmodyfikowany system automatycznego przeładowania, od VIII poziomu wzwyż. Przyjrzyjmy się tej nowej gałęzi.

Carro d’assalto P.88

Badania w nowej gałęzi ciężarków zaczną się po P.43 bis na VI poziomie, pojazdem Carro d’assalto P.88.

Ta jednostka VII poziomu to pomost między czołgami średnimi i ciężkimi. Jego styl gry przypomina bardziej średniaki, ale z lepszym pancerzem, który doda pewności siebie na polu bitwy. To wszechstronny i zwrotny czołg, zdolny do szybkiego ataku i odwrotu, czym przysłużycie się drużynie na każdej mapie. Jest też jedynym nowym włoskim ciężarkiem, który nie posiada zmodyfikowanego automatycznego przeładowania.

+11 zdjęć

Progetto CC55 mod. 54

To najszybszy i najbardziej mobilny czołg wśród włoskich czołgów ciężkich. Jak na brawlera, Progetto CC55 mod. 54 przyspiesza błyskawicznie i jest niesamowicie zwrotny, co pozwala mu zmieniać flanki szybko i bez wysiłku. Posiada lepszy przedni pancerz i potężne działo kal. 105 mm, ale jego najciekawszą cechą jest nowy ulepszony system automatycznego przeładowania na 3 pociski (więcej informacji poniżej).

+11 zdjęć

Progetto C50 mod. 66

Ten zabójczy gladiator posiada wszystkie cechy mobilnego czołgu ciężkiego. Wspaniała dynamika, niezły przedni pancerz i mocarne działo kal. 120mm z dobrymi kątami podniesienia/ opuszczenia zmieniają Progetto C50 mod. 66 z pojazdu wsparcia w niezależnego bojowego eksperta. Wyróżnia się on także imponującymi uszkodzeniami alfa, porównywalnymi do tych u pojazdów X poziomu.

+11 zdjęć

I, oczywiście, Progetto C50 mod. 66 posiada bardzo wysoki potencjał bojowy dzięki ulepszonemu systemowi automatycznego przeładowania. Sprawdźmy, jak to działa.

Nowe czołgi, nowa mechanika

Gdy nie musicie walczyć, pociski tych pojazdów przeładowują się podobnie jak u włoskich średniaków. Pierwszy pocisk ładuje się najwolniej, a ostatni – najszybciej. Jednak gdy wdacie się w pojedynek, sytuacja ulegnie zmianie. Jeśli pojazd wystrzeli podczas autoładowania, otrzyma on premię do prędkości ładowania kolejnego pocisku, aby zrekompensować poświęcony temu czas. Im dłużej pocisk się przeładowuje i im mniej czasu zostało do ukończenia tego procesu, tym większa premia.

Premia do ładowania automatycznie zaczyna naliczać 2 sekundy od momentu przeładowania i jest wyświetlana przez pierwszy z czterech specjalnych wskaźników. Drugi wskaźnik pokazuje, kiedy premia przeładowania sięgnie 16% . Trzeci wskaźnik uaktywni się, gdy premia wzrośnie do 33%. Na 2 sekundy przed ukończeniem procesu pokaże się ostatni znacznik, który wyświetli maksymalną premię 50% do czasu ładowania. Wraz z nim usłyszycie specjalny dźwięk, sygnalizujący, że premia weszła na maksymalny poziom.

Mechanika ta nie zwiększa uszkodzeń na minutę pojazdu, ale pomaga lepiej odnaleźć się w walce w sytuacjach, gdzie liczy się każdy pocisk i każda sekunda. Na przykład kiedy musicie strzelić natychmiast, aby wykończyć przeciwnika, ale nie macie czasu na pełne przeładowanie. Posiadanie 2 dodatkowych pocisków w tylnej kieszeni, wartych niemal 1000 pkt. uszkodzeń może przeważyć o Waszym zwycięstwie lub porażce!

Rinoceronte

Ukoronowaniem tej gałęzi czołgów ciężkich jest pojazd X poziomu Rinoceronte, którego nazwa to włoskie słowo oznaczające nosorożca. Zarówno ten czołg jak i zwierzę, do którego nawiązuje mają imponującą i masywną sylwetkę, stworzoną do walki. Jego niezwykły kształt sprawia, że w jego wieży mieści się 3 załogantów, nie 4, jak w innych włoskich ciężarkach.

+11 zdjęć

Rinoceronte odznacza się dużą mobilnością i z łatwością może szarżować do ataku na flankach, wraz z czołgami średnimi. Jego wspaniały pancerz wieży, z nielicznymi słabymi punktami, pozwala mu na przewodzenie w natarciu i eksploracje mapy. Jego działo kal. 127 mm zadaje imponujące 490 pkt. uszkodzeń na strzał, co jest wynikiem o 30% wyższym niż u czołgów średnich.

Rinoceronte szczyci się też jednymi z najlepszych współczynników przebicia pancerza wśród czołgów ciężkich (268) i wyposażony jest w standardowe i szybkie pociski odłamkowo-burzące. Podobnie jak inne włoskie ciężarki, charakteryzuje się też wspaniałymi kątami opuszczenia i podniesienia działa. Wreszcie ten przerażający gladiator ma krótki czas przyspieszenia i dobrze sobie radzi z utrzymaniem prędkości maksymalnej. Jednak szybkość z jaką się cofa jest raczej licha — ten nosorożec potrafi atakować, ale nie wycofywać się.

R Ch P

R Si Og

R Zy

R Mo

Wypełniajcie specjalne misje, aby zdobyć ekskluzywne elementy personalizacji!

Przygotowaliśmy specjalne misje bitewne w trybie bitew losowych (łącznie z wielkimi bitwami) i w Starciu Drużyn 2021, abyście mogli szybciej opanować te włoskie ciężarki. Będą one dostępne wraz z rozpoczęciem aktualizacji 1.11.1 i dadzą Wam cztery kolekcje personalizacji zainspirowane legendarnymi legionistami ze starożytnego Rzymu.

Do dyspozycji będziecie mieli cztery zestawy misji bitewnych po jednej dla każdego z czterech zupełnie nowych czołgów, a wszystkie one można ukończyć w Rinoceronte lub Bisonte C45, pojazdem VIII poziomu. Każdy zestaw misji wynagrodzi Was kolekcją unikalnych elementów personalizacji, nawiązujących do starożytnego Rzymu, składających się z emblematów, napisów i naklejek. W dodatku możecie zdobyć przepiękny styl 2D Formacja testudo*, nawiązujący do układu tarcz rzymskich legionistów, za wypełnienie misji Rinoceronte (także dostępnej w Starciu Drużyn 2021).

Udostępnimy też piątą kolekcję personalizacji, wyłącznie dla Twitch Drops. Odwiedzajcie portal w najbliższych dniach, aby uzyskać więcej informacji na ten temat.

*Ten styl można zastosować jedynie na pojazdach włoskich.

Przygotujcie się, by wziąć włoskie ciężarki na przejażdżkę, Dowódcy! Mamy nadzieję, że spodoba Wam się unikalna mechanika automatycznego przeładowania i dynamiczna rozgrywka!

ź: WoT

0 0 votes
Oceń wpis:
6 komentarzy
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze
Crusader

Mam przeczucie, że ta linia spotka się z podobnym zainteresowaniem jak brytyjskie lekkie po wypuszczeniu.

Waldemar

A ja zupełnie odwrotne. Topka średniaków to jedne z lepszych pojazdów w grze i z opisu wygląda, że tak samo będzie z ciężarami. Super, że nie są nijakie i mają konkretne wady i zalety bo to znacznie pomaga w grze i nie trzeba robić rozpoznania bojem. Za to niestety polskie średnie jak dla mnie to dokładnie to co opisałeś do tego stopnia, że zatrzymałem się na kaczce i dalej nic mnie w wyższych tierach nie pociąga.

Czolg E100

Powiedziałbym że są spoko gdyby nie to że potrafią dostać przebicie w przód wieży, zwłaszcza X tier bez golda :D. Polskie średnie są dobre a główną zaletą jest DPM a nie pancerz, nie ma to jak polegać na broszurce 😀

Waldemar

Trzeba będzie chować wieżę i strzelać kadłubem, albo z rury wydechowej. U mnie na pewno zagoszczą w garażu.

Bob

Włoskie ciężarki są słabe bo nie mają dpm i pancerza, a mobilność jest ok.
Więc będą nikt nie będzie ich chciał.

Crusader

Sami community contributors nie podkręcają emocji więc tym bardziej linia spotka się z mniejszym zainteresowaniem. Zwłaszcza, że X tier jest minimalnym ulepszeniem w stosunku do IX. DPM się nie zmienia, dostajemy dodatkowe 90 alphy, trochę lepsze statystyki działa i obiektywnie gorszy pancerz. Nie mówiąc o żałosnych 2000 hp na X tierze. AMX M4 54 ma 2200 i wiele ludzi na to narzekało. HE będą ten czołg mordować gdyż policzki wieży są nad pierścieniem wieży chronionym przez 50mm pancerza. 4 strzały od artylerii, bądź HE kalibru 150mm+ i garaż. A 3 artylerie na X tierze to standard, HE również, a nawer… Czytaj więcej »