Czołem, Dowódcy! A może raczej… Kontrahenci?
Od 11 do 22 maja Wasze umiejętności walki pancernej przydadzą się poza Ziemią – na Marsie. Ostatnio nasze orbitery zarejestrowały silny sygnał dochodzący z powierzchni planety. Jego źródło nazywamy Obiektem. Na razie wiemy tylko, że Obiekt jest starożytny i ma obce pochodzenie. I tu zaczyna się Wasza rola: zbliżcie się do Obiektu w swoich lśniących łazikach marsjańskich, przeskanujcie go ze stref badawczych i zdobądźcie punkty, aby otrzymać swoje nagrody!
Misja na Marsa
Od 11 maja od 15:00 CEST do 22 maja do 3:00 CEST
Spodziewajcie się konkurencji w postaci innych Kontrahentów – każdy gra dla siebie i wszystkie chwyty są dozwolone. Nie możecie bezpośrednio niszczyć konkurencji, ale działka impulsowe łazików potrafią czynić cuda, gdy musicie pozbyć się innych pojazdów. W Waszym arsenale znajduje się mnóstwo zaawansowanych technologicznie urządzeń, a oprócz tego możecie jeszcze taranować w starym, dobrym stylu. (Nie martwcie się, łaziki są zdalnie sterowane, a każdy operator siedzi bezpiecznie na marsjańskiej orbicie).
Zatem witajcie w Projekcie! Możecie dołączyć do Misji na Marsa poprzez artefakt w Waszym garażu, przełącznik trybu lub baner wydarzenia.
Arena bliskich spotkań
Obiekt unosi się nad Areną bliskich spotkań w starym kraterze o szczególnym ukształtowaniu terenu. Oprócz czerwonego pyłu znajdziecie tam także głębokie rozpadliny, złożone formacje skalne tworzące naturalne mosty i kilka wspaniałych sadzawek mocno żrącego kwasu. Na brzegach tego obszaru możecie podziwiać zapierające dech w piersi widoki, więc łatwo się rozkojarzyć i spaść z klifu – nawet bez niczyjej pomocy. Ogólnie rzecz biorąc, arena jest fascynująca!
Łazik marsjański
Wasz sześciokołowy pojazd badawczy jest szybki, elegancki i przepełniony innowacjami.
Interaktywny obrazek na oficjalnej stronie WoT
Jeśli Wasz łazik marsjański zostanie zniszczony w trakcie rywalizacji, to otrzymacie nowy w ciągu 5 sekund w losowym miejscu Areny bliskich spotkań. Liczba odrodzeń jest nieograniczona.
Doładowania
30 sekund po rozpoczęciu starcia, a następnie co 30 sekund w różnych miejscach na powierzchni Areny bliskich spotkań zaczną się pojawiać doładowania (manifestacje zaawansowanej technologii obcych). Czego możecie się spodziewać:
- Strzał turbosalwą sprawia, że Wasze działka impulsowe przeładowują się znacznie krócej, a ich strzały są szybsze i mocniejsze. Moc potrzebna do turbosalwy jest pobierana z napędu, więc Wasz pojazd nie może się poruszać, gdy jest ona aktywna.
- Pole siłowe otacza Wasz łazik pulsującą ścianą energii, która odpycha inne pojazdy i chroni Was przed efektami taranowania (ale nie przed strzałami z działek impulsowych).
- Supernowa tworzy anomalię czasoprzestrzenną, która potrzebuje trochę czasu, by się uformować, a następnie pochłania pobliskie pojazdy. Zostają one po kilku sekundach wyrzucone w losowych kierunkach.
Doładowania mają tendencję do pojawiania się w niebezpiecznych miejscach, na przykład przy sadzawkach z kwasem i w pobliżu krawędzi klifów. Zachowujcie nadzwyczajną ostrożność podczas prób podniesienia doładowań, ale nie ignorujcie ich – pomogą Wam uporać się z konkurencją szybko i spektakularnie.
Możecie podnieść jedno doładowanie naraz. Gdy je aktywujecie i zapewniana przez nie zdolność się skończy, możecie podnieść kolejne.
Cele
Wasz udział w Projekcie mierzony jest punktami, które przyznawane są za następujące działania:
- skanowanie Obiektu zgodnie z poniższymi instrukcjami (20 punktów na sekundę, podzielone przez liczbę łazików w strefie badawczej);
- trafianie innych pojazdów działkami impulsowymi (5 punktów) i taranowanie ich (5 punktów);
- zdobywanie doładowań (10 punktów) i używanie ich przeciwko innym łazikom marsjańskim (5 punktów za trafiony pojazd);
- zdobywanie przewagi nad konkurencją przez niszczenie innych łazików marsjańskich (50 punktów za pojazd).
Zdecydowanie dużą satysfakcję sprawia patrzenie, jak pojazd konkurencji topi się w kwasie, jednak Waszym głównym celem jest skanowanie Obiektu po zaparkowaniu łazika w strefie badawczej:
- Strefy badawcze pojawiają się trzy razy podczas spotkania: po jednej, trzech i pięciu minutach. Tuż przed pojawieniem się strefy u góry ekranu pojawi się powiadomienie wraz z odliczaniem.
- Pierwsza i druga strefa badawcza są mniejsze i utrzymują się przez 20 sekund, a ostatnia jest większa i trwa przez 1 minutę. Gdy trzecia strefa badawcza znika, spotkanie się kończy.
- Kiedy strefy badawcze są aktywne, zapewniają 20 punktów na sekundę, dzielonych po równo między wszystkie pojazdy znajdujące się w strefie.
Im mniej pojazdów w strefie, tym więcej punktów otrzyma każdy z nich. Postarajcie się więc powstrzymać inne łaziki przed dotarciem do strefy. Bądźcie aktywni, grajcie odważnie, eksperymentujcie i ryzykujcie!
Wszystkie punkty za pozbycie się łazika konkurencji zostają przyznane Kontrahentowi, który jako ostatni wszedł z nim w interakcję.
Postęp
Punkty, które zdobywacie za każdą sesję rywalizacji badawczej, wliczają się do Waszego ogólnego postępu. Ma on 10 etapów, każdy z własnymi nagrodami, wśród których znajdują się obligacje, wyposażenie eksperymentalne, rezerwy osobiste i tona nowych elementów personalizacji w tematyce marsjańskiej, abyście mogli odpicować swoje czołgi. Co więcej, w etapach 5 i 7 otrzymacie specjalne Marsjańskie kontenery, które mogą zawierać rzadkie pojazdy, dni konta premium WoT, elementy personalizacji i nie tylko.
Interaktywna grafika na oficjalnej stronie WoT
Wśród nagród znajdziecie również nowy styl 2D Eskadra kosmosu.
Misje bojowe
W trakcie trwania Projektu codziennie będą dostępne specjalne misje bojowe. Weźcie udział w Misji na Marsa i wypełniajcie je, aby zdobywać mnóstwo punktów i kredytów. Codziennie dwie misje będą takie same, a trzecia będzie wyjątkowa, dzięki czemu będziecie mogli spróbować różnych trików podczas Waszej intensywnej eksploracji Obiektu.
Sesje Misji na Marsa nie kosztują zasobów ani ich nie zapewniają same z siebie, ale wypełnianie specjalnych misji bojowych będzie zdecydowanie opłacalne, gdyż otrzymacie za nie mnóstwo punktów i kredytów. (Po zakończeniu postępu misje przestaną zapewniać punkty, ale wciąż będziecie za nie otrzymywać tyle samo kredytów).
Codzienna: Zapłon
Warunki:
- Wziąć udział w 2 sesjach Misji na Marsa.
Nagrody:
- 4000 punktów
- 50 000 kredytów
Codzienna: Nie mają szans
Warunki:
- Pozbyć się 20 łazików marsjańskich konkurencji.
Nagrody:
- 5500 punktów
- 50 000 kredytów
Dzień 1
Starożytna wiedza
Warunki:
- Zdobyć 1000 punktów za skanowanie Obiektu w dowolnej liczbie sesji Misji na Marsa.
Nagrody:
- 6000 punktów
- 50 000 kredytów
Dzień 2
Taranować do upadłego
Warunki:
- Staranować 270 razy łaziki marsjańskie konkurencji w dowolnej liczbie sesji Misji na Marsa.
Nagrody:
- 6000 punktów
- 50 000 kredytów
Dzień 3
Impuls do działania
Warunki:
- Trafić 150 razy działkiem impulsowym łaziki marsjańskie konkurencji w dowolnej liczbie sesji Misji na Marsa
Nagrody:
- 6000 punktów
- 50 000 kredytów
Dzień 4
Liczy się masa
Warunki:
- Wykorzystać supernową na 5 łazikach marsjańskich konkurencji w dowolnej liczbie sesji Misji na Marsa
Nagrody:
- 6000 punktów
- 50 000 kredytów
Dzień 5
Był kwas
Warunki:
- Spowodować wpadnięcie 15 łazików marsjańskich konkurencji do sadzawki z kwasem w dowolnej liczbie sesji Misji na Marsa
Nagrody:
- 6000 punktów
- 50 000 kredytów
Dzień 6
Turbo bum!
Warunki:
- Trafić strzałem turbosalwą 5 łazików marsjańskich konkurencji w dowolnej liczbie sesji Misji na Marsa
Nagrody:
- 6000 punktów
- 50 000 kredytów
Dzień 7
Na krawędzi
Warunki:
- Spowodować wypadnięcie 10 łazików marsjańskich konkurencji poza Arenę bliskich spotkań w dowolnej liczbie sesji Misji na Marsa
Nagrody:
- 6000 punktów
- 50 000 kredytów
Dzień 8
Użyj mocy
Warunki:
- Odbić polem siłowym 5 łazików marsjańskich konkurencji w dowolnej liczbie sesji Misji na Marsa
Nagrody:
- 6000 punktów
- 50 000 kredytów
Dzień 9
Starożytna wiedza
Warunki:
- Zdobyć 1000 punktów za skanowanie Obiektu w dowolnej liczbie sesji Misji na Marsa.
Nagrody:
- 6000 punktów
- 50 000 kredytów
Dzień 10
Taranować do upadłego
Warunki:
- Staranować 270 razy łaziki marsjańskie konkurencji w dowolnej liczbie sesji Misji na Marsa.
Nagrody:
- 6000 punktów
- 50 000 kredytów
Dzień 11
Impuls do działania
Warunki:
- Trafić 150 razy działkiem impulsowym łaziki marsjańskie konkurencji w dowolnej liczbie sesji Misji na Marsa
Nagrody:
- 6000 punktów
- 50 000 kredytów
Dźwięki Marsa
Zmotoryzowana zadyma w imię nauki, umiejscowiona wśród czerwonych skał i sadzawek z kwasem, odbywa się przy akompaniamencie dobranej ścieżki dźwiękowej. Mamy nadzieję, że się Wam podoba!
Kontrahenci, nastawcie działka impulsowe na pełną moc! Mars czeka!
ź: WoT
Widzę że WG testuje w formie eventu wprowadzenie pojazdu M-35 Mako. Bardzo dobrze. Niech jeszcze zrobią z niego premkę. Kupil bym i jeździł bym. XD
Szkoda że nie pokazali co i jak wyglądają % na drop z tych kontenerów z postępu.