Mapa Globalna: rekompensaty za problemy techniczne,cz.II

Wydarzenie „Najemnicy” przyciągnęło uwagę wielu graczy. Ze względu na wiele czynników, od poprzedniego dnia gry wydajność mapy globalnej pogarszała się. Klany nie były w stanie zaaranżować bitew, a gracze nie byli w stanie zarządzać swoimi bonusami osobistymi. Jednocześnie te bitwy, które udało się wystartować, były rozgrywane z opóźnieniami, co sprawiało, że zaczęły się nakładać w czasie.

Główne problemy techniczne związane z mapą globalną zostały rozwiązane i nadal pracujemy nad optymalizacjami.

Co dalej?

Wydarzenie nie rozpocznie się od nowa: spora liczba bitew została rozegrana normalnie w ciągu dnia i zerowanie postępu dziesiątek tysięcy graczy byłoby niesprawiedliwe.

Zamiast tego zamierzamy zrobić, co następuje:

  • Wszystkie kary za niestawienie się w bitwie otrzymane przez klany 21 stycznia zostaną anulowane. Dodatkowo, wszystkie klanowe punkty sławy, które zostały odjęte z tego powodu zostaną zwrócone. Co więcej, klany otrzymają rekompensatę 100 punktów badań za każdą techniczną przegraną. Punkty zostaną przekazane na konta wkrótce.
  • Pula nagród została powiększona o 800 pojazdów; w związku z tym koszt pojazdu wyrażony w osobistych punktach sławy będzie równy liczbie osobistych punktów sławy gracza, który obejmuje 10 800 miejsce. Zrobiliśmy to, bo osoby, których dotknęły problemy techniczne, musiałyby włożyć znacznie więcej wysiłku, by otrzymać pojazd-nagrodę.
  • W aukcjach będzie dostępne dodatkowe 200 pojazdów – łącznie 600.

Dziękujemy za Waszą wyrozumiałość.

Do boju!


W związku z problemami technicznymi cześć bitew zaplanowanych na Mapie Globalnej może być rozpoczęta z opóźnieniem około 15-30 minut lub przeniesiona na inny Czas Prime.

Możliwe jest także krótkotrwałe zamrożenie Mapy Globalnej.

Jeśli zajdzie taka konieczność kary za bitwy zostaną wyłączone.

Przepraszamy za wszelkie potencjalne niedogodności.

Wsparcie Wargaming.net

0 0 votes
Oceń wpis:
1 komentarz
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze
RexScul

800 pojazdów ekstra? No to malusie były te problemy, dotknęły najwyraźniej niewielu graczy 😀