Mapa globalna: 19. sezon

Dowódcy! Nadszedł czas, by rozpocząć nową podróż na mapie globalnej. Przygotujcie się na osiągnięcie chwały i zdobycie wspaniałych nagród!

19. sezon map globalnej wystartuje 19 września i potrwa do 21 listopada (a finałowe bitwy odbędą się 20 listopada). W tym sezonie spodziewajcie się niemal tych samych zasad co zwykle, ale z poprawionym systemem dystrybucji złota i obligacji, zaktualizowaną listą nagród z Warsztatu oraz szansy na zdobycie zupełnie nowego stylu 2D Wojownik Południa na zakończenie sezonu.

Czytajcie dalej i dowiedzcie się wszystkiego, co należy wiedzieć o 19. sezonie.

Sezon 19. mapy globalnej

19 września o godz. 05:00 CEST (UTC+2) do 21 listopada do godz. 04:59 CET (UTC+1)

Ostatni dzień bitew:

20 listopada

System dystrybucji nagród w 19. Sezonie

Nowy system dystrybucji złota i obligacji (który możecie pamiętać z 18. Sezonu) nadal będzie obowiązywał na mapie globalnej. Oto krótkie podsumowanie, jak on działa:

  • Gracze za swoją aktywność mogą otrzymywać złoto. Aby otrzymać nagrody podczas sezonu, trzeba będzie grać w bitwach i zdobywać osobiste punkty sławy, a następnie zająć pozycję w dziennej klasyfikacji. Najaktywniejsi otrzymają również obligacje. Zgromadzone przez Was złoto i obligacje możecie odebrać na tablicy klanów w dowolnej chwili w kliencie gry.
  • Klany będą miały osobną klasyfikację, która będzie zliczać punkty sławy zdobyte w ciągu każdego tygodnia. Klany, które osiągną najwyższe miejsca w klasyfikacji, otrzymają złoto, a najlepsze spośród nich otrzymają również obligacje. Klasyfikacja klanowa jest resetowana na koniec tygodnia i cykl zaczyna się od nowa. Ilość złota i obligacji rozdzielana między klanami zależy bezpośrednio od ogólnej aktywności graczy w danym tygodniu.

Zmiany w porównaniu z poprzednimi sezonami

Na koniec 19. sezonu najskuteczniejsze klany otrzymają do skarbca klanu nagrody w postaci złota i obligacji. Liczba zdobytych nagród będzie zależała od miejsca klanu w finałowej klasyfikacji na koniec sezonu.

Pozycja Złoto w skarbcu klanu Obligacje w skarbcu klanu
1 150 000 złota 120 000 obligacji
2 120 000 złota  100 000 obligacji
3 100 000 złota  80 000 obligacji
4 80 000 złota  60 000 obligacji
5 50 000 złota  40 000 obligacji

Nagrody sezonu i klasyfikacja sezonowa

Na koniec 19. sezonu, klany otrzymają następujące tradycyjne pamiątkowe nagrody w zależności od ich pozycji w ogólnej klasyfikacji klanowej mapy globalnej:

  • Medale
  • Style
  • Emblematy
  • Naklejki

Na koniec sezonu gracze będą również mieli szansę zdobycia nowego stylu 2D Wojownik Południa. Warsztat będzie nadal działał na tych samych zasadach znanych z poprzednich sezonów, ale ze zaktualizowanymi nagrodami.

Klasyfikacja osobista

Klasyfikacja osobista zostanie dostosowana w oparciu o zdobyte każdego dnia osobiste punkty sławy. Aby wejść do klasyfikacji, musicie zdobyć co najmniej 15 osobistych punktów sławy. Zależnie od swojej pozycji w klasyfikacji na koniec dnia wszyscy znajdujący się w niej uczestnicy otrzymują określone nagrody.

  • Gracze, którzy zajmą miejsce w klasyfikacji osobistej, otrzymają od 10 do 40 szt. złota. Gracze, którzy uplasują się w pierwszych 50% klasyfikacji, otrzymają również od 15 do 75 obligacji. Klasyfikacja jest resetowana na początku bitew każdego dnia.
  • Całe zdobyte przez graczy złoto oraz obligacje zostaną pod koniec dnia przekazane do specjalnego skarbca. Nagrody te można odebrać ze skarbca ze specjalnej sekcji tablicy klanów.
  • Jeśli gracz nie odbierze nagród ręcznie, złoto i obligacje zostaną automatycznie dodane do jego konta po zakończeniu sezonu lub gdy opuści on swój klan.
  • Wszyscy gracze w drużynie otrzymają jednakową liczbę punktów sławy za każdą rozegraną bitwę według następujących zasad:
BITWA ZWYCIĘSTWO PORAŻKA
Prowincja startowa 12 5
Turniej pretendentów w zwykłej prowincji 26 19
Bitwa z właścicielem prowincji 26 19
  • Gracze z przegranej drużyny otrzymają osobiste punkty sławy jedynie w oparciu o wyniki bitew, w których ich drużyna zniszczyła przynajmniej 5 pojazdów przeciwnika.

Klasyfikacja klanowa

Klasyfikacja klanowa zostanie dostosowana w oparciu o zdobyte klanowe punkty sławy. Klany mogą otrzymać złoto i obligacje do skarbca zależnie od miejsca zajmowanego na koniec tygodnia.

  • Ilość złota i obligacji rozdzielanych między klanami jest równa ilości złota i obligacji zdobytych przez graczy za zajęcie miejsca klasyfikacji osobistej w ciągu każdego tygodnia.
  • Klanowe punkty sławy możecie zdobywać za bitwy, za zdobywanie i posiadanie prowincji, a także za wypełnianie zadań klanowych.
  • Klasyfikacja klanowa jest resetowana na koniec tygodnia.
Wzór na obliczenie liczby klanowych punktów sławy

Wyjaśnienie wartości:

  • Fame_Points = klanowe punkty sławy zdobyte w bitwie
  • Fame_points_base = liczba podstawowych klanowych punktów sławy
  • Battle_type_c = współczynnik typu bitwy
  • Event_value_c = współczynnik wydarzenia w grze
  • Elo_c = współczynnik klasyfikacji Elo równy klasyfikacji Elo na froncie dla pojazdów X poziomu
  • Team_XP – liczba PD zdobytych w bitwie przez drużynę
  • Battle_XP= całkowita ilość doświadczenia zdobytego w bitwie przez obie drużyny
  • Team_size = liczebność drużyny (ustawione na 15 graczy)

Współczynnik typu bitwy (Battle_type_c)

TYP BITWY WSPÓŁCZYNNIK
Turniej w prowincji startowej 1
Turniej pretendentów w zwykłej prowincji 5
Bitwa z właścicielem prowincji 5

Współczynniki klasyfikacji Elo (Elo_c)

KLASYFIKACJA ELO KLANU PRZECIWNIKA ELO_C
≤1000 1,0
1001–1050 1,1
1051–1100 1,2
1101–1150 1,3
1151–1200 1,4
1201–1250 1,5
1251–1300 1,6
1301–1350 1,7
1351–1400 1,8
1401–1450 1,9
≥1451 2,0

  • Klany otrzymują 12 000 klanowych punktów sławy za pierwszą zdobytą prowincję (raz na sezon).
  • Klany otrzymują klanowe punkty sławy za kontrolowanie prowincji. Liczba przyznanych punktów sławy maleje z każdym dniem jej posiadania.
  • Po opuszczeniu mapy globalnej bonus za posiadanie prowincji znowu jest przyznawany w całości, jak gdyby klan wcześniej nie posiadał tej prowincji.
  • Kiedy prowincja jest wielokrotnie przejmowana przez klan (z wyjątkiem przejęcia po opuszczeniu mapy globalnej), bonus pozostaje taki sam, jak gdyby klan posiadał prowincję bez przerwy.

Przykładowo, jeśli klan posiada prowincję przez trzy dni, następnie ją straci i odzyska kolejnego dnia, to otrzyma 3000 klanowych punktów sławy za pierwszy dzień ponownego posiadania prowincji i 0 klanowych punktów sławy za następny dzień.

DNI POSIADANIA PROWINCJI NAGRODA W KLANOWYCH PUNKTACH SŁAWY
1 12 000
2 9000
3 6000
4 3000
5+ 0

Klany posiadające grupy prowincji zdobywają również klanowe punkty sławy.

LICZBA POSIADANYCH PROWINCJI NAGRODA W KLANOWYCH PUNKTACH SŁAWY
1
2
3
4 18 000
5 18 000
6 36 000
7 36 000
8+ 90 000

Nagrody sezonu

Wszystkie punkty sławy zdobyte przez klan są gromadzone w klasyfikacji sezonowej. Na zakończenie sezonu wszyscy członkowie klanu otrzymują nagrody zależnie od miejsca klanu w klasyfikacji.

NAGRODY
MAKS. MIEJSCE MEDAL STYLE NAKLEJKI EMBLEMAT ZA UCZESTNICTWO
1 Style Wojownik Południa i Żywioł wody

Tak.
2
3
4 – najlepsze 10%
Najlepsze 10% – 50% Styl Żywioł wody
Najlepsze 50% – 75%

Aby otrzymać nagrody, gracze muszą być członkami klanu i uczestniczyć w co najmniej pięciu bitwach na mapie globalnej dla tego klanu podczas sezonu. Opuszczenie klanu w połowie sezonu wyzeruje licznik bitew.

Wojownik południa

+5 zdjęć

Żywioł wody

+5 zdjęć

Ustawienia ogólne

  • Wszystkie bitwy będą rozgrywane w formacie absolutnym 15 na 15 w pojazdach X poziomu.
  • Czas trwania bitwy wynosi 15 minut.
  • Mgła wojny jest włączona.
  • Blokada pojazdów jest wyłączona.
  • Zadania klanowe są włączone.

Warsztat

W sezonie 19. gracze będą mieli dostęp do Warsztatu, w którym będą mogli wytwarzać różne nagrody, korzystając z zasobów zdobytych w bitwach na mapie globalnej.

Wszyscy członkowie zespołu otrzymają taką samą liczbę zasobów, w zależności od następujących czynników:

  • Wynik bitwy:Klany zdobywają więcej zasobów za zwycięstwo niż za porażkę.
  • Liczba zniszczonych pojazdów przeciwnika: Ilość zasobów otrzymanych przez klan zależy od liczby zniszczonych nieprzyjacielskich pojazdów.

Jeśli drużyna nie zniszczy w bitwie żadnych pojazdów przeciwnika, żaden gracz tej drużyny nie otrzyma zasobów na koniec tej bitwy.

W Warsztacie można wyprodukować następujące przedmioty:

NAZWA SPIS TREŚCI LICZBA
50 obligacji 50 obligacji 10 razy na konto
Rezerwy osobiste  3 rezerwy osobiste: +50% PD bojowego przez godzinę

 3 rezerwy osobiste: +50% kredytów przez godzinę

5 razy na konto
Zestaw stylów  Styl 2D Zdobywca

 Styl 2D Zmierzch

 Styl 2D Zwycięzca

Raz na konto
Najlepszy zestaw  5 rezerw osobistych: +50% kredytów przez godzinę

 5 rezerw osobistych: +50% PD bojowego przez godzinę

500 obligacji

750 000 kredytów

Raz na konto

Jednocześnie może być produkowany tylko jeden przedmiot, ale możliwe jest ustawienie ich w kolejce do produkcji i dowolne zmienianie jej kolejności lub usuwanie z niej pozycji. Jeśli przedmiot zostanie usunięty z kolejki (dotyczy to też przedmiotów, które są aktualnie produkowane), jego zasoby składowe zostaną zwrócone w całości do magazynu. W Warsztacie możecie sprawdzić dziennik bitewny, aby zobaczyć, ile zasobów zdobyliście w bitwach od początku sezonu.

Warsztat będzie dostępny do końca sezonu. Następnie wszystkie niewykorzystane zasoby i komponenty zostaną usunięte z Waszego konta.

Arena gry

Sezon 19. będzie miał miejsce w Ameryce Południowej. Dochód z prowincji, które są zawsze obecne na mapie, jest wyłączony.

Na mapie będzie dostępnych łącznie 600 prowincji, z których około 25% będzie prowincjami startowymi.

MAPY

  • Klasztor
  • Urwisko
  • El Haluf
  • Ensk
  • Zatoka rybacka
  • Autostrada
  • Himmelsdorf
  • Karelia
  • Lakeville
  • Dębina
  • Malinowka
  • Kopalnie
  • Murowanka
  • Rzeka Perłowa
  • Prochorowka
  • Redshire
  • Bezpieczna przystań
  • Piaszczysta rzeka
  • Cichy Brzeg
  • Step
  • Posterunek
  • Westfield

Prowincje startowe

  • Maksymalna liczba zgłoszeń do prowincji startowych to 32.
  • Maksymalna liczba aktywnych zgłoszeń do inwazji, które mogą być wysłane przez jeden klan (jeśli klan ma przynajmniej 90 członków dysponujących pojazdami X poziomu) to sześć.
  • Prowincje startowe są dynamiczne i zmieniają swoje położenie po zakończeniu bitew.
  • Klany, które posiadają już prowincje, mogą zgłaszać się do turniejów inwazyjnych na mapie globalnej.
  • Klany nie mogą atakować prowincji startowych lądem.

Dzień pierwszy i ponowny podział świata

W pierwszym dniu sezonu wszystkie prowincje na mapie globalnej będą prowincjami startowymi. Gdy zakończy się okno czasowe, prowincje przełączą się w tryb główny, zgodnie z ogólnymi zasadami sezonu.

  • Liczba uczestników turniejów inwazyjnych podczas ponownego podziału świata to 16.
  • Jeśli bitwa o prowincję startową zakończy się remisem, to zostanie ona zaliczona jako porażka pretendentów.

Specjalne kary za niestawienie się do bitwy

Klanowe punkty sławy zostaną odjęte od sumy punktów zdobytych przez klan w ciągu tygodnia. Ta sama liczba zostanie odjęta od ogólnej klasyfikacji klanowej sezonu.

LICZBA BITEW, NA KTÓRE KLAN SIĘ NIE STAWIŁ MAKSYMALNA LICZBA ZGŁOSZEŃ DO INWAZJI KARA W KLANOWYCH PUNKTY SŁAWY
1 6
2 5 −10%
3 3 −10%
4+ 1 −10%

Klany, które zignorują kary i narażą się na dużą ich liczbę, mogą zostać poddane dodatkowym sankcjom według uznania administracji.  

Ustawiane bitwy i naruszanie zasad

Ustawianie bitew jest zabronione regulaminem. Klany i gracze, którzy naruszą zasady, utracą wszystkie swoje punkty sławy (zarówno klanowe, jak i osobiste), a ich konta w grze zostaną zablokowane.

W przypadkach związanych z gromadzeniem punktów sławy (np. podejrzenia o ustawianie meczów itp.), administracja zastrzega sobie prawo do zażądania powtórki z walki, zrzutów ekranu lub innych istotnych informacji. Jeśli żądane informacje nie zostaną dostarczone, administracja podejmie decyzję w oparciu o posiadane dane. Zdecydowanie zalecamy graczom użycie opcji Włącz nagrywanie bitew w ustawieniach gry.

Niedozwolone jest używanie gry w jakikolwiek sposób, który nie został przewidziany w Umowie licencyjnej, Zasadach gry i innych zasadach firmy, a także w jakikolwiek sposób wykraczający poza zakres standardowej rozgrywki. Pasywne (tj. pacyfistyczne) zachowanie względem członków innych drużyn, klanów lub sojuszy klanowych jest niedozwolone. Jeśli wykryte zostanie naruszenie, klany zostaną usunięte z mapy globalnej. Wielokrotne naruszenia mogą zostać ukarane surowszymi karami.

Przygotujcie się na masę nagród i ekscytujące bitwy w nowym sezonie mapy globalnej.

Powodzenia na polu bitwy, Dowódcy!

ź: WoT

0 0 votes
Oceń wpis:
0 komentarzy
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze