Mapa globalna: 17. sezon

Zwołajcie swoich klanowiczów i ponownie szykujcie się do walki o światową dominację, bo oto powraca mapa globalna i jej 17. sezon!

Wykorzystajcie pojazdy do wypożyczenia, cieszcie się ulepszonym interfejsem podbijcie prowincje Firefly! Czytajcie dalej i dowiedzcie się wszystkiego, co należy wiedzieć o 17. sezonie.

Cechy główne

17. sezon nie będzie odbiegał od tradycyjnego formatu 15 na 15 dla poziomu X oraz formatu 10 na 10 dla frontu poziomu VIII.

Zmiany w porównaniu z poprzednimi odsłonami wydarzenia

  • Pojazdy do wypożyczenia dla mapy globalnej i twierdzy
  • Do okna Bitew specjalnych dodano sortowanie i logikę tworzenia składu drużyn według stopni w klanie.
  • Przeprojektowano klanowy dziennik historii wydarzeń na mapie globalnej.
  • Ulepszono ekran z harmonogramem bitew klanowych na mapie globalnej.
  • Zmieniono zestaw nagród w Warsztacie.
  • Blokada pojazdów mapy globalnej dla zniszczonych jednostek nie będzie dotyczyła pojazdów do wypożyczenia.

Wypożyczone pojazdy

Jeśli nie macie żadnych czołgów X poziomu w garażu, możecie je wypożyczyć. Udostępnimy kilka pojazdów dla graczy, którzy chcą wziąć udział w bitwach na mapie globalnej i o twierdzę. Pojazdy do wypożyczenia będą dostępne dla graczy, którzy należą do klanu i przewalczyli przynajmniej 1000 bitew. Następujące pojazdy będą dostępne po stałej cenie w kredytach:

POJAZDY LICZBA BITEW KOSZT LICZBA ZAKUPÓW:
XObject 140

XT110E5

2 bitwy 0 1
XObject 140 5 bitew 75 000 2
XT110E5 5 bitew 75 000 2

Uwaga:

  • Pojazdy do wypożyczenia nie są dopuszczalne w bitwach losowych ani w żadnych innych trybach gry.
  • Każdy pojazd ma załogę wyszkoloną w 100% tylko przy pierwszym zakupie.

W bitwach klanowych pojazdy do wypożyczenia będą dostępne w trybie testowym. Aby zakupić pojazdy do wypożyczenia przejdźcie do jednej z tych kategorii w sklepie w grze: Pojazdy lub Najlepsze. W tej samej sekcji będziecie mogli w każdym momencie wydłużyć okres wypożyczenia.

Jednostki do wypożyczenia będą wyświetlane w panelu pojazdów w Waszych garażach i oznaczone jako Object 140 CL i T110E5 CL. Tam też wyświetli się liczba bitew dostępna dla tych pojazdów. Dla wygody, dodano też filtr dla klanowych pojazdów, co pozwoli na szybsze znalezienie potrzebnych pojazdów. Po zakończeniu okresu wypożyczenia nie będziecie mogli usunąć tych pojazdów z panelu; zostaną one usunięte krótko po ukończeniu sezonu.

Pod koniec wydarzenia wszystkie wypożyczone pojazdy pozostaną na Waszym koncie. Zostaną one z niego usunięte automatycznie, wraz z ich miejscami w garażu, po pewnym czasie. Kiedy to nastąpi:

  • Całe wyposażenie (w tym ulepszone) zamontowane na wypożyczonych pojazdach będzie zdemontowane za darmo i wysłane do magazynu.
  • Wszystkie dyrektywy, materiały eksploatacyjne i amunicja zostaną wysłane do magazynu.
  • Wszystkie emblematy, naklejki, napisy i style 2D zostaną wysłane do magazynu, z wyjątkiem emblematów narodowych. Ustawienia podstawowe stosują je dla wszystkich wypożyczonych pojazdów, więc zostaną one usunięte.
  • Załogi pochodzące z wypożyczonych pojazdów zostaną wysłane do koszar. Dla tych załogantów nie zostaną przydzielone dodatkowe łóżka.
  • Wszystkie PD zebrane w wypożyczonych pojazdach zostaną przeniesione na czołg I poziomu z odpowiadającej im nacji.
  • Wszystkie bitwy , których nie rozegraliście w pojazdach zakupionych za kredyty zostaną zrekompensowane.

Ulepszenia interfejsu

Przedbitewny ekran

Usprawniliśmy ekran przedbitewny i wprowadziliśmy zmiany do mechaniki dobierania drużyny do nadchodzącej bitwy. Do niedawna dowolni członkowie klanu mogli przenosić innych klanowiczów z i na prawą listę (główną), niezależnie od ich roli w klanie i czasu pozostałego do rozpoczęcia bitwy. Nieuczciwi gracze mogli to wykorzystać w celu sabotażu, a ich poczynania mogły skutkować nawet techniczną porażką.

Teraz jedynie gracze z uprawnieniami oficerów (Dowódca, Oficer wykonawczy, Oficer kadrowy i Oficer polowy) będą mogli przenosić siebie i innych graczy z i na prawą listę. To sprawi, że klany będą mogły uczestniczyć w bitwie w pełnym składzie i wykorzystać zaplanowane taktyki. Gracze nieposiadający rangi oficerskiej nie będą mogli przenosić siebie z i na prawą listę.

Nadawajcie stopnie oficerskie swoim klanowiczom z rozwagą!

Pobitewny ekran pozwala teraz także na wybieranie członków drużyny według różnych kryteriów. Selekcja jest przeprowadzana dla każdego gracza osobno i nie wpływa na wyświetlany pozostałym klanowiczom układ drużyny.

Klanowy dziennik historii wydarzeń

Do klanowego dziennika na mapie globalnej dodano teraz zapis głównych aktywności klanu. Teraz każdy klanowicz (oprócz rekrutów i rezerwistów) będzie miał dostęp do informacji o poszczególnych działaniach podjętych przez dowolnego członka klanu na mapie globalnej.

Ekran harmonogramu bitew klanowych

Rozbudowano funkcjonalność ekranu z harmonogramem bitew klanowych. Aby ułatwić orientację klanowiczom, wprowadzono znaczniki klanowych pancernych kompanii (oddziałów). Klanowi oficerowie (Dowódca, Oficer wykonawczy, Oficer kadrowy i Oficer polowy) będą mogli zaznaczyć bitwy, w których powinny wziąć udział poszczególne oddziały.

Warsztat

W sezonie 17. gracze będą mieli dostęp do Warsztatu, w którym będą mogli wytwarzać różne nagrody, korzystając z zasobów zdobytych w bitwach na mapie globalnej.

Ilość zasobów jest taka sama dla wszystkich członków drużyny i zależy od następujących czynników:

• Klany zarabiają więcej zasobów za zwycięstwo niż za porażkę
• Ilość zasobów otrzymanych przez klan zależy od liczby zniszczonych nieprzyjacielskich pojazdów

Przedmioty, które można wyprodukować w Warsztacie:

Jednocześnie można produkować tylko jeden przedmiot. Jednak inne mogą być dodane do kolejki produkcyjnej. Stworzone w Warsztacie przedmioty zostaną przekazane na konto gracza natychmiast po ich wyprodukowaniu. Przedmioty w kolejce produkcyjnej mogą być w niej przesuwane lub całkowicie z niej usunięte, z pełnym zwrotem zasobów do magazynu.

W Warsztacie znajduje się dziennik bitewny. Wyświetla on ilość zasobów zdobytych we wszystkich bitwach od początku 17. sezonu. Warsztat będzie dostępny do końca sezonu (1 grudnia, 09:00 CET (UTC+1)). Wszystkie niewykorzystane zasoby i wyprodukowane komponenty zostaną odliczone.

Prowincje Firefly

Poziom VIII:

Prowincje Firefly ponownie będą się składać z małej grupy 3 przylegających prowincji na strefę czasową i będą zmieniać pozycję co drugi piątek.

Poziom X:

Prowincje Firefly zostaną wyłączone, ale będzie kilka prowincji o wysokim dochodzie.

Zasady ogólne

PRZEWODNIK PO MAPIE GLOBALNEJ

Daty sezonu

17. sezon będzie trwał od 22 września, 10:00 CEST (UTC+2) do 1 grudnia, 09:00 CET (UTC+1).

31 października zmieniamy czas na CET, ale nie martwcie się, okna czasowe zostaną odpowiednio dopasowane i nie będziecie musieli nic zmieniać ze swojej strony.

Do 31 października: 19:00–22:00 CEST (18:00–21:00 UTC)
Od 31 października: 19:00–22:00 CET (17:00–20:00 UTC)

Pole bitwy

Na mapie globalnej będą dostępne prowincje zwykłe, aukcyjne i inwazyjne.

Pole bitwy jest podzielone na strefy o zróżnicowanych poziomach dochodów, w tym te pozbawione wpływów.

Na mapie znajdzie się łącznie 800 prowincji (500 dla poziomu X i 300 dla poziomu VIII), przy czym ok. 23% z nich będą stanowić prowincje startowe, a ok. 4% aukcyjne dla poziomu X. W przypadku poziomu VIII ok. 25% z nich będzie prowincjami startowymi, a ok. 5% aukcyjnymi.

Mapy

POZIOM X

POZIOM VIII

  • Klasztor
  • Urwisko
  • El Halluf
  • Ensk
  • Zatoka rybacka
  • Autostrada
  • Himmelsdorf
  • Karelia
  • Lakeville
  • Dębina
  • Malinowka
  • Kopalnie
  • Mińsk
  • Murowanka
  • Rzeka Perłowa
  • Prochorowka
  • Redshire
  • Bezpieczna przystań
  • Piaszczysta rzeka
  • Cichy Brzeg
  • Step
  • Westfield
  • Klasztor
  • Lotnisko
  • Urwisko
  • El Halluf
  • Ensk
  • Zatoka rybacka
  • Autostrada
  • Himmelsdorf
  • Karelia
  • Lakeville
  • Dębina
  • Malinowka
  • Kopalnie
  • Murowanka
  • Rzeka Perłowa
  • Prochorowka
  • Redshire
  • Bezpieczna przystań
  • Piaszczysta rzeka
  • Cichy Brzeg
  • Step
  • Westfield

Turnieje inwazyjne i aukcje

  • Liczba zgłoszeń do turniejów inwazyjnych: 32
  • Maksymalna liczba aktywnych zgłoszeń do inwazji, które mogą być wysłane przez jeden klan: 6 (jeśli klan ma przynajmniej 90 członków dysponujących pojazdami X poziomu)
  • Klany posiadające prowincje nie mogą przeprowadzać inwazji na mapie globalnej
  • Klany mogą atakować prowincje startowe na lądzie
  • Właściciel prowincji nie może brać udziału w turniejach o prowincje startowe, bitwach w turniejach poprzez aukcje ani w atakach lądowych na własne prowincje

Dzień pierwszy, ponowny podział świata

  • W pierwszym dniu sezonu wszystkie prowincje mapy globalnej będą prowincjami startowymi. Na koniec okresu aktywności prowincje przestawią się na tryb standardowy, zgodnie z ogólnymi zasadami sezonu.
  • Liczba aplikacji na turnieje inwazyjne pierwszego dnia sezonu: 16
  • Jeżeli bitwa o prowincję startową zakończy się remisem, zostanie ona zaliczona jako porażka dla obu pretendentów

Wpływy i dywizje

  • Koszt dywizji: 0 pkt. wpływu
  • Utrzymanie dywizji jest darmowe
  • Moduły dywizji są włączone dla efektu strategicznego
  • Kary są włączone
  • „Mgła wojny” i blokada pojazdów są włączone
  • Przymierza są wyłączone
  • Operacje klanowe są włączone
  • Bunty są włączone
  • Plądrowanie jest włączone

Nagrody

W 17. sezonie klany mogą wygrać nowe zestawy nagród za swoją pozycję w Alei Sław.

  • Gracz: tak jak dotychczas, punkty zwycięstwa przyznawane są za złoto zdobywane na mapie globalnej. W zależności od pozycji klanu, jego członkowie mogą uzyskać style, emblematy za uczestnictwo oraz medale.
  • Klan: obligacje do skarbca klanu, zależnie od pozycji klanu.

Aleja Sław

Front VIII poziomu

MIEJSCE

MEDAL

STYL

EMBLEMATY

NAKLEJKA PROJEKCYJNA

1 Żywioł Ognia

Dwucyfrowy numer taktyczny

2
3
4 – najlepsze 10% nd.
Najlepsze 10% – 50% nd.

Front X poziomu

MIEJSCE

MEDAL

STYL

EMBLEMATY

NAKLEJKA PROJEKCYJNA

NAKLEJKA PIN-UP

CAT DECAL

1
Żywioł Ognia

oraz Żywioł Wody

Dwucyfrowy numer taktyczny

2
3
4 – najlepsze 10%
Najlepsze 10% – 50% Żywioł Ognia nd. nd.
Pierwsze 50% – 75% nd. nd. nd.

UWAGA:

  • Na jedno konto przyznawana jest jedna sztuka stylu.
  • Na jedno konto przyznawanych jest sześć (6) sztuk emblematów za uczestnictwo, naklejek oraz odznak.
  • Należy rozegrać przynajmniej 5 bitew na mapie globalnej podczas 16. sezonu.

Przydział obligacji dla poziomu X

MIEJSCE

OBLIGACJE W SKARBCU

1 90 000 obligacji
2 80 000 obligacji
3 60 000 obligacji
4–10 45 000 obligacji
11–20 35 000 obligacji
21–30 30 000 obligacji
31–40 25 000 obligacji
41–50 17 000 obligacji
51–65 8 500 obligacji
66–100 4 000 obligacji
101–200 200 obligacji
 ź: WoT
1 1 vote
Oceń wpis:
0 komentarzy
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze