mapa globalna: 16 sezon

Szykujcie się, zwołajcie członków swojego klanu i jeszcze raz przygotujcie się do walki o dominację, wraz z powrotem mapy globalnej w 16. sezonie!

Tym razem nagrody w Warsztacie zostały zaktualizowane, a klient gry otrzymał kilka wygodnych aktualizacji, by uczynić walkę o globalną supremację jeszcze bardziej absorbującą. Czytajcie dalej i dowiedzcie się wszystkiego, co należy wiedzieć o 16. sezonie.

Sezon 16. mapy globalnej już ruszył

Od 11 marca, 09:00 CET (UTC+1) do 30 czerwca 10:00 CEST (UTC+2)

Okna czasowe

Przed 28 marca: 18:00–21:00 UTC (19:00–22:00 CET)

Od 28 marca: 17:00–20:00 UTC (19:00–22:00 CEST)

Cechy główne

16. sezon nie będzie odbiegał od tradycyjnego formatu 15 na 15 dla poziomu X oraz formatu 10 na 10 dla frontu poziomu VIII.

Zmiany w porównaniu z poprzednimi wydarzeniami

  • Kolejna wyznaczona bitwa będzie teraz wyświetlana na tablicy klanów w kliencie gry.
  • Lista wszystkich nadchodzących bitew klanowych jest wyświetlana w kliencie gry.
  • 1500 punktów wpływu nie będzie już nadawane wszystkim klanom na początku sezonu.
  • Zmieniono zestaw nagród w Warsztacie.
  • Częściowa rekompensata w kredytach za bitwy na mapie globalnej została wyłączona.
  • Okno z gratulacjami w Warsztacie zostało poprawione.

Wyświetlanie wyznaczonych bitew

Uwaga: Wyświetlanie bitew będzie dostępne po pewnym czasie od rozpoczęcia wydarzenia. Wypatrujcie kolejnych wiadomości.

Najbliższa wyznaczona bitwa na mapie globalnej jest teraz wyświetlana w kliencie gry na ekranie klanowym.

Czas najbliższej bitwy zmieni się w zależności od działań Waszego klanu i Waszych przeciwników.

Ponadto dostępna jest lista nadchodzących bitew klanowych ze szczegółowymi opisami.

Warsztat

W sezonie 16. gracze będą mieli dostęp do Warsztatu, w którym będą mogli wytwarzać różne nagrody, korzystając z zasobów zdobytych w bitwach na mapie globalnej.

Ilość zasobów jest taka sama dla wszystkich członków drużyny i zależy od następujących czynników:

• Klany zarabiają więcej zasobów za zwycięstwo niż za porażkę
• Ilość zasobów otrzymanych przez klan zależy od liczby zniszczonych nieprzyjacielskich pojazdów

Przedmioty, które można wyprodukować w Warsztacie:

Nagrody Warsztatu:

Zestaw premii osobistych (minimalny) Rezerwy osobiste:

 1 rezerwa osobista: +50% PD bojowego przez godzinę

 1 rezerwa osobista: +200% PD załogi przez godzinę

 1 rezerwa osobista: +300% wolnych PD przez godzinę

Nieograniczona liczba razy
Zestaw premii osobistych (średni) Rezerwy osobiste:

 2 rezerwy osobiste + 50% PD przez godzinę

 2 rezerwy osobiste + 200% PD załogi przez godzinę

 2 rezerwy osobiste: +300% wolnych PD przez godzinę

Kredyty:

100 000

Raz na konto
Zestaw premii osobistych (duży) Style:

 Styl 2D Roztrzaskany kamień

Rezerwy osobiste:

 3 rezerwy osobiste: + 50% PD bojowego przez 2 godziny

 3 rezerwy osobiste: +200% PD załogi przez 2 godziny

 3 rezerwy osobiste: +300% wolnych PD przez 2 godziny

Kredyty:

150 000

Raz na konto
Zestaw premii osobistych (maksymalne) Style:

 Styl 2D Klanowy miejski

Rezerwy osobiste:

 5 rezerw osobistych: +50% PD bojowego przez 2 godziny

 5 rezerw osobistych: +200% PD załogi przez 2 godziny

 5 rezerw osobistych: +300% wolnych PD przez 2 godziny

Kredyty:

350 000

Obligacje:

150

Dni konta premium WoT:

 2 dni

Raz na konto

 

Jednocześnie można produkować tylko jeden przedmiot. Jednak inne mogą być dodane do kolejki produkcyjnej. Przedmioty w kolejce produkcyjnej mogą być w niej przesuwane lub całkowicie z niej usunięte, z pełnym zwrotem zasobów do magazynu.

W Warsztacie znajduje się dziennik bitewny. Wyświetla on ilość zasobów zdobytych we wszystkich bitwach od początku 16. sezonu. Warsztat będzie dostępny do końca sezonu (30 czerwca, 10:00 CEST (UTC +2)). Wszystkie niewykorzystane zasoby i wyprodukowane komponenty zostaną odliczone.

Prowincje Firefly

Poziom VIII:

Prowincje Firefly ponownie będą się składać z małej grupy 3 przylegających prowincji na strefę czasową i będą zmieniać pozycję co tydzień, w poniedziałek.

Poziom X:

Prowincje Firefly zostaną wyłączone, ale będzie kilka prowincji o wysokim dochodzie.

Specjalne wydarzenia na mapie

  • W specjalnych prowincjach gra odbywać się będzie na rzadko wykorzystywanych mapach.
  • Gracze będą toczyć bitwy w lokacji (na mapie), o którą walczą, np. na mapie Studzianki, aby zdobyć prowincję Studzianki, na mapie Lakeville, aby zdobyć prowincję Zurych, będą też musieli wygrać operację Overlord, aby przejąć prowincję Le Havre itd.
  • Prowincje specjalne: Studzianki, Paryż, Pilzno, Zurych, Madryt, Le Havre

Zasady ogólne

PRZEWODNIK PO MAPIE GLOBALNEJ

Daty sezonu

16. sezon trwać będzie od 11 marca, 09:00 CET (UTC+1) do 30 czerwca 10:00 CEST (UTC+2).

28 marca czas zmienia się na CEST, ale bez obaw, okna czasowe zostaną do niego dostosowane, więc nie będziecie musieli sami niczego zmieniać.

Przed zmianą: 18:00–21:00 UTC (19:00–22:00 CET)

Od 28 marca: 17:00–20:00 UTC (19:00–22:00 CEST)

Pole bitwy

Na mapie globalnej będą dostępne prowincje zwykłe, aukcyjne i inwazyjne.

Pole bitwy jest podzielone na strefy o zróżnicowanych poziomach dochodów, w tym te pozbawione wpływów.

Na mapie znajdzie się łącznie 800 prowincji (500 dla poziomu X i 300 dla poziomu VIII), przy czym ok. 23% z nich będą stanowić prowincje startowe, a ok. 4% aukcyjne dla poziomu X. W przypadku poziomu VIII ok. 25% z nich będzie prowincjami startowymi, a ok. 5% aukcyjnymi.

Tytuł spojlera

POZIOM X

POZIOM VIII

  • Klasztor
  • Urwisko
  • El Halluf
  • Ensk
  • Erlenberg
  • Zatoka rybacka
  • Autostrada
  • Himmelsdorf
  • Karelia
  • Lakeville
  • Dębina
  • Malinowka
  • Kopalnie
  • Przełęcz
  • Murowanka
  • Rzeka Perłowa
  • Prochorowka
  • Redshire
  • Piaszczysta rzeka
  • Cichy Brzeg
  • Linia Zygfryda
  • Step
  • Westfield
  • Klasztor
  • Lotnisko
  • Urwisko
  • El Halluf
  • Ensk
  • Erlenberg
  • Zatoka rybacka
  • Autostrada
  • Himmelsdorf
  • Karelia
  • Lakeville
  • Dębina
  • Malinowka
  • Kopalnie
  • Przełęcz
  • Murowanka
  • Rzeka Perłowa
  • Prochorowka
  • Redshire
  • Piaszczysta rzeka
  • Cichy Brzeg
  • Linia Zygfryda
  • Step
  • Westfield

Turnieje inwazyjne i aukcje

  • Liczba zgłoszeń do turniejów inwazyjnych:32
  • Maksymalna liczba aktywnych zgłoszeń do inwazji, które mogą być wysłane przez jeden klan: 6 (jeśli klan ma przynajmniej 90 członków dysponujących pojazdami X poziomu)
  • Klany posiadające prowincje nie mogą przeprowadzać inwazji na mapie globalnej
  • Klany mogą atakować prowincje startowe na lądzie
  • Właściciel prowincji nie może brać udziału w turniejach o prowincje startowe, bitwach w turniejach poprzez aukcje ani w atakach lądowych na własne prowincje

Dzień pierwszy, ponowny podział świata

  • W pierwszym dniu sezonu wszystkie prowincje mapy globalnej będą prowincjami startowymi. Na koniec okresu aktywności prowincje przestawią się na tryb standardowy, zgodnie z ogólnymi zasadami sezonu.
  • Liczba aplikacji na turnieje inwazyjne pierwszego dnia sezonu: 16
  • Jeżeli bitwa o prowincję startową zakończy się remisem, zostanie ona zaliczona jako porażka dla obu pretendentów

Wpływy i dywizje

  • Koszt dywizji: 0 pkt. wpływu
  • Utrzymanie dywizji jest darmowe
  • Moduły dywizji są włączone dla efektu strategicznego

Zasady ogólne

  • Kary są włączone
  • „Mgła wojny” i blokada pojazdów są włączone
  • Przymierza są wyłączone
  • Operacje klanowe są włączone
  • Bunty są włączone
  • Plądrowanie jest włączone

Nagrody

W 15. sezonie klany mogą wygrać nowe zestawy nagród za swoją pozycję w Alei Sław.

  • Gracz: tak jak dotychczas, punkty zwycięstwa przyznawane są za złoto zdobywane na mapie globalnej. W zależności od pozycji klanu, jego członkowie mogą uzyskać style, emblematy za uczestnictwo oraz medale.
  • Klan: obligacje do skarbca klanu, zależnie od pozycji klanu.

Aleja Sław

Front VIII poziomu

JSCE

MEDAL

STYL

EMBLEMATY

NAKLEJKA PROJEKCYJNA

1 Klanowy miejski

Dwucyfrowy numer taktyczny

2
3
4 – najlepsze 10% nd.
Najlepsze 10% – 50% nd.

Fort X poziomu

MIEJSCE

MEDAL

STYL

EMBLEMATY

NAKLEJKA PROJEKCYJNA

1 Klanowy miejski

Dwucyfrowy numer taktyczny

2
3
4 – najlepsze 10% nd.
Najlepsze 10% – 50% nd.

Przydział obligacji dla poziomu X

MIEJSCE

OBLIGACJE W SKARBCU

1 90 000
2 75 000
3 60 000
4–10 52 500
11–20 45 000
21–30 37 500
31–40 30 000
41–50 20 000
51–65 10 000
66–100 5 000
101–200 2 250

Klanowy miejski oraz Zwycięzca

+7 zdjęć

 

UWAGA:

  • Na jedno konto przyznawana jest jedna sztuka stylu.
  • Na jedno konto przyznawanych jest sześć (6) sztuk emblematów za uczestnictwo, naklejek oraz odznak.
  • Należy rozegrać przynajmniej 5 bitew na mapie globalnej podczas 16. sezonu.

Do boju!

ź: WoT