Już wkrótce: Sezon 20. mapy globalnej!

Dowódcy! Nadszedł czas, by stanąć do walki na chwałę klanu, pokazać swoje umiejętności i zdobywać wspaniałe nagrody!

Sezon 20. mapy globalnej rozpocznie się 27 marca i potrwa do 27 maja (finałowe bitwy rozegrane zostaną 26 maja).

W 20 sezonie pojawią się dni zawieszenia broni na mapie globalnej. W każdą sobotę mapa globalna zostanie zamrożona, a klanowi wojownicy będą mogli wziąć udział w grach wojennych trybu Twierdze, zarabiając przy tym jeszcze więcej złota! Tak jak w sezonie 19 najsilniejsze klany nadal otrzymają dodatkowe złoto i obligacje na koniec sezonu.

Lista nagród w Warsztacie pozostaje bez zmian. Na koniec sezon najlepsi gracze otrzymają styl 2D Wojownik Wschodu, nowiutki styl 2D Tygrys bengalski oraz nową naklejkę Porucznik Gwardii Felek i usterka.

Czytajcie dalej, by dowiedzieć się więcej o sezonie 20!

Sezon 20. mapy globalnej

27 marca o 10:00 CEST do 27 maja do 10:00 CEST (UTC+2)

Ostatni dzień bitew:

26 maja

Zawieszenie broni rozpoczyna się 1 kwietnia:

Soboty 10:00 CEST (UTC+2) do niedziel 10:00 CEST (UTC+2)

System przyznawania nagród

  • Gracze mogą otrzymać złoto za swój udział na mapie globalnej. Aby otrzymać nagrody podczas sezonu, trzeba będzie grać w bitwach i zdobywać osobiste punkty sławy, a następnie zająć pozycję w codziennej klasyfikacji osobistej. Najaktywniejsi otrzymają również obligacje. Zgromadzone złoto i obligacje możecie odebrać na tablicy klanów w dowolnej chwili w kliencie gry.
  • Klany będą miały osobną klasyfikację, która będzie zliczać punkty sławy zdobyte w ciągu każdego tygodnia. Klany, które osiągną najwyższe miejsca w klasyfikacji klanowa, otrzymają złoto, a najlepsze spośród nich otrzymają również obligacje. Klasyfikacja klanowa jest resetowana na koniec tygodnia i cykl zaczyna się od nowa. Ilość złota i obligacji rozdzielana między klanami zależy bezpośrednio od ogólnej aktywności graczy w danym tygodniu.

Dodatkowe nagrody

Na koniec 20. sezonu najskuteczniejsze klany otrzymają do skarbca klanu nagrody w postaci złota i obligacji. Ilość zdobytych obligacji oraz złota będzie zależała od miejsca klanu w finałowej klasyfikacji klanowej na koniec sezonu.

POZYCJA ZŁOTO W SKARBCU KLANU OBLIGACJE W SKARBCU KLANU
1 150 000 złota 120 000 obligacji
2 120 000 złota  100 000 obligacji
3 100 000 złota  80 000 obligacji
4 80 000 złota  60 000 obligacji
5 50 000 złota  40 000 obligacji

Nagrody sezonu i klasyfikacja sezonowa

Na koniec 20. sezonu, klany otrzymają tradycyjne pamiątkowe nagrody w zależności od ich pozycji w ogólnej klasyfikacji klanowej mapy globalnej:

  • Medale
  • Style
  • Emblematy
  • Naklejki

Gracze będą mieć możliwość zdobycia stylu 2D Wojownik Wschodu i nowego stylu 2D Tygrys bengalski na końcu sezonu. Dodatkowe nagrody można zmontować w Warsztacie, tak jak w poprzednich sezonach.

Klasyfikacja osobista

Klasyfikacja osobista będzie oparta na zdobywanych codziennie osobistych punktach sławy. Aby dostać się do klasyfikacji, musicie zdobyć co najmniej 15 osobistych punktów sławy. Uczestnicy, którzy codziennie na koniec dnia widnieją w klasyfikacji otrzymają odpowiednie nagrody.

Gracze, którzy zajmą miejsce w klasyfikacji osobistej, automatycznie otrzymają od 10 do 40 szt. złota, zaś gracze, którzy znajdą się w górnych 50% klasyfikacji, otrzymają dodatkowo od 15 do 75 obligacji. Klasyfikacja jest resetowana na początku bitew każdego dnia.

Całe zdobyte przez graczy złoto oraz obligacje zostaną pod koniec dnia przekazane do specjalnego skarbca. Nagrody te można odebrać ze skarbca, przechodząc do odpowiedniej sekcji tablicy klanów.

Jeśli gracz nie odbierze nagród ręcznie, złoto i obligacje zostaną automatycznie dodane do jego konta po zakończeniu sezonu lub gdy opuści on swój klan.

Wszyscy członkowie klanu otrzymają jednakową liczbę punktów sławy za każdą rozegraną bitwę według następujących zasad:

BITWA ZWYCIĘSTWO PORAŻKA
Prowincja startowa 12 5
Turniej pretendentów w zwykłej prowincji 26 19
Bitwa z właścicielem prowincji 26 19

Gracze z przegranej drużyny otrzymają osobiste punkty sławy jedynie za bitwy, w których ich drużyna zniszczyła przynajmniej 5 pojazdów przeciwnika.

Klasyfikacja klanowa

  • Klasyfikacja klanowa zostanie dostosowana w oparciu o zdobyte klanowe punkty sławy. Klany mogą otrzymać złoto i obligacje do skarbca zależnie od miejsca zajmowanego na koniec tygodnia.
  • Ilość złota i obligacji rozdzielanych między klanami jest równa ilości złota i obligacji zdobytych przez graczy za zajęcie miejsca klasyfikacji osobistej w ciągu każdego tygodnia.
  • Klanowe punkty sławy możecie zdobywać za bitwy, za zdobywanie i posiadanie prowincji, a także za wypełnianie zadań klanowych.
  • Klasyfikacja klanowa jest resetowana na koniec tygodnia.
Klanowe punkty sławy – zasady

Wyjaśnienie wartości:

  • Fame_Points = klanowe punkty sławy zdobyte w bitwie
  • Fame_points_base = liczba podstawowych klanowych punktów sławy
  • Battle_type_c = współczynnik typu bitwy
  • Event_value_c = współczynnik wydarzenia w grze
  • Elo_c = współczynnik klasyfikacji Elo równy klasyfikacji Elo na froncie dla pojazdów X poziomu
  • Team_xp = liczba PD zdobytych w bitwie przez drużynę
  • Battle_xp = łączna liczba PD zdobytych przez obie drużyny w bitwie
  • Team_size = liczebność drużyny (ustawione na 15 graczy)

Współczynnik typu bitwy (Battle_type_c)

TYP BITWY MNOŻNIK
Turniej w prowincji startowej 1
Turniej pretendentów w zwykłej prowincji 5
Bitwa z właścicielem prowincji 5

Współczynniki klasyfikacji Elo (Elo_c)

KLASYFIKACJA ELO ELO_C
≤1000 1,0
1001–1050 1,1
1051–1100 1,2
1101–1150 1,3
1151–1200 1,4
1201–1250 1,5
1251–1300 1,6
1301–1350 1,7
1351–1400 1,8
1401–1450 1,9
≥1451 2,0

Klany otrzymują 12 000 klanowych punktów sławy za pierwszą zdobytą prowincję (raz na sezon).

Klany otrzymują klanowe punkty sławy za kontrolowanie prowincji. Liczba przyznanych punktów sławy maleje z każdym dniem jej posiadania.

Po opuszczeniu mapy globalnej bonus za posiadanie prowincji znowu jest przyznawany w całości, jak gdyby klan wcześniej nie posiadał tej prowincji.

Kiedy prowincja jest wielokrotnie przejmowana przez klan (z wyjątkiem przejęcia po opuszczeniu mapy globalnej), bonus pozostaje taki sam, jak gdyby klan posiadał prowincję bez przerwy.

Przykładowo, jeśli klan posiada prowincję przez trzy dni, następnie ją straci i odzyska kolejnego dnia, to otrzyma 3000 klanowych punktów sławy za pierwszy dzień ponownego posiadania prowincji oraz 0 klanowych punktów sławy za następny dzień.

DNI POSIADANIA PROWINCJI NAGRODA W KLANOWYCH PUNKTACH SŁAWY
1 12 000
2 9000
3 6000
4 3000
5+ 0

Klany posiadające grupy prowincji zdobywają również klanowe punkty sławy.

LICZBA POSIADANYCH PROWINCJI NAGRODA W KLANOWYCH PUNKTACH SŁAWY
1
2
3
4 18 000
5 18 000
6 36 000
7 36 000
8+ 90 000

Nagrody sezonu

Wszystkie punkty sławy zdobyte przez klan są gromadzone w klasyfikacji sezonowej. Na koniec sezonu wszyscy członkowie klanu otrzymają nagrodę opartą na pozycji klanu w klasyfikacji.

NAGRODY
MAKS. POZYCJA MEDAL STYLE NAKLEJKI EMBLEMAT ZA UCZESTNICTWO
1

Styl Wojownik Wschodu

Styl Tygrys bengalski

Tak
2
3
4 – najlepsze 10%
Najlepsze 10% – 50%

Styl Wojownik Wschodu

Najlepsze 50% – 70%

Aby otrzymać nagrody, gracze muszą być członkami klanu i uczestniczyć w co najmniej pięciu bitwach na mapie globalnej dla tego klanu podczas sezonu. Opuszczenie klanu w połowie sezonu wyzeruje licznik bitew.

Styl Tygrys bengalski

+5 zdjęć

Styl Wojownik Wschodu

+5 zdjęć

Ustawienia ogólne

  • Wszystkie bitwy będą rozgrywane w formacie absolutnym 15 na 15 w pojazdach X poziomu.
  • Czas trwania bitwy wynosi 15 minut.
  • Mgła wojny jest WŁĄCZONA.
  • Zadania klanowe są WŁĄCZONE.

Warsztat

W warsztacie gracze mogą używać zasobów zdobytych w bitwach na mapie globalnej do produkcji rozmaitych nagród.

Wszyscy członkowie klanu, którzy brali udział w tych bitwach otrzymają taką samą ilość zasobów za bitwę. Liczba ta zależy od następujących czynników:

  • Wynik bitwy: Klany zdobywają więcej zasobów za zwycięstwo niż za porażkę.
  • Liczba zniszczonych pojazdów przeciwnika: Im więcej klan zniszczy pojazdów przeciwnika, tym więcej zasobów otrzyma.

Jeśli drużyna nie zniszczy w bitwie żadnych pojazdów przeciwnika, żaden gracz tej drużyny nie otrzyma zasobów na koniec tej bitwy.

W Warsztacie można wyprodukować następujące przedmioty:

Jednocześnie może być produkowany tylko jeden przedmiot, ale możliwe jest ustawienie ich w kolejce do produkcji i dowolne zmienianie jej kolejności lub usuwanie z niej pozycji. Jeśli przedmiot zostanie usunięty z kolejki (dotyczy to też przedmiotów, które są aktualnie produkowane), jego zasoby składowe zostaną zwrócone w całości do magazynu. W Warsztacie możecie sprawdzić dziennik bitewny, aby zobaczyć, ile zasobów zdobyliście w bitwach od początku sezonu.

Warsztat będzie dostępny do końca sezonu. Następnie wszystkie niewykorzystane zasoby i komponenty zostaną usunięte z Waszego konta.

Mapy sezonu

  • Karelia
  • Malinowka
  • Himmelsdorf
  • Prochorowka
  • Ensk
  • Lakeville
  • Kopalnie
  • Murowanka
  • Urwisko
  • Klasztor
  • Westfield
  • Piaszczysta rzeka
  • El Halluf
  • Redshire
  • Step
  • Zatoka rybacka
  • Dębina
  • Autostrada
  • Cichy Brzeg
  • Rzeka Perłowa

Prowincje startowe

  • Można złożyć maksymalnie 32 zgłoszenia do inwazji na prowincje startowe.
  • Maksymalna liczba aktywnych zgłoszeń do inwazji, które mogą być wysłane przez jeden klan (jeśli klan ma przynajmniej 90 członków z pojazdami X poziomu) to sześć.
  • Prowincje startowe są dynamiczne i zmieniają swoje położenie po zakończeniu bitew.
  • Klany, które posiadają już prowincje, mogą zgłaszać się do turniejów inwazyjnych na mapie globalnej.
  • Klany nie mogą atakować prowincji startowych lądem.

Dzień pierwszy i ponowny podział świata

W pierwszym dniu sezonu wszystkie prowincje na mapie globalnej będą prowincjami startowymi. Gdy zamknie się okno czasowe, prowincje przełączą się w tryb główny, zgodnie z ogólnymi zasadami sezonu.

  • Liczba uczestników turniejów inwazyjnych podczas ponownego podziału świata to 16.
  • Jeśli bitwa o prowincję startową zakończy się remisem, to zostanie ona zaliczona jako porażka pretendentów.

Specjalne kary za niestawienie się do bitwy

Klanowe punkty sławy zostaną odjęte od łącznej sumy punktów sławy zdobytych przez klan w ciągu tygodnia. Ta sama liczba zostanie odjęta od ogólnej klasyfikacji klanowej sezonu.

BITWY, NA KTÓRE KLAN SIĘ NIE STAWIŁ W CIĄGU 3 DNI MAKSYMALNA LICZBA ZGŁOSZEŃ DO INWAZJI KARA W KLANOWYCH PUNKTY SŁAWY
1 6
2 5 −10%
3 3 −10%
4+ 1 −10%

Klany, które zignorują kary i ponownie się na nie narażają, mogą zostać poddane dodatkowym sankcjom według uznania administracji.

Ustawiane bitwy i naruszanie zasad Wojen klanów.

Ustawianie bitew jest zabronione regulaminem. Klany i gracze, którzy naruszą zasady, utracą wszystkie swoje punkty sławy (zarówno klanowe, jak i osobiste), a ich konta w grze zostaną zablokowane.

W przypadkach związanych z gromadzeniem punktów sławy (np. podejrzenia o ustawianie meczów itp.), administracja zastrzega sobie prawo do zażądania powtórki z bitwy, zrzutów ekranu lub innych istotnych informacji. Jeśli żądane informacje nie zostaną dostarczone, administracja podejmie decyzję w oparciu o posiadane dane. Zdecydowanie zalecamy graczom użycie opcji Włącz nagrywanie bitew w ustawieniach gry.

Niedozwolone jest używanie gry w jakikolwiek sposób, który nie został przewidziany w Umowie licencyjnej, Zasadach gry i innych zasadach firmy, a także w jakikolwiek sposób wykraczający poza zakres standardowej rozgrywki. Pasywne (tj. pacyfistyczne) zachowanie względem członków innych drużyn, klanów lub sojuszy klanowych jest niedozwolone. Jeśli wykryte zostanie naruszenie, klany zostaną usunięte z mapy globalnej. Wielokrotne naruszenia mogą zostać ukarane surowszymi karami.

Przygotujcie swoje ulubione pojazdy X poziomu do zaciekłych bitew na mapie globalnej. Sława, chwała i bogactwo nagród czekają na Was, Dowódcy!

ź: WoT

0 0 votes
Oceń wpis:
0 komentarzy
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze