Halloween 2020: Wasz przewodnik po Mirny-13

Czas uczcić najupiorniejsze święto roku w World of Tanks!

Przygotujcie się na wypróbowanie nowego i ekscytującego trybu PvE, gdzie zmierzycie się z nadprzyrodzonym i rozwikłacie tajemnicę kryjącą się za nadnaturalnymi wydarzeniami, które rozegrały się w zakazanym mieście Mirny-13.

Mirny-13

Od 26 października 2020 roku, 05:30 UTC do 9 listopada 2020 roku, 05:30 UTC

Podsumowanie wydarzenia

Podsumowanie wydarzenia

  • Ten kooperacyjny tryb PvE na Halloween trwa dwa tygodnie: od 26 października do 9 listopada.
  • Dostęp do wydarzenia uzyskajcie przez banner nawiązujący tematyką do Halloween w prawym dolnym rogu Waszego garażu.

  • Walczcie jako pluton do pięciu graczy w niedawno opuszczonym miasteczku Mirny-13.
  • Wybierajcie pomiędzy trzema poziomami trudności – im wyższy poziom, tym wyższe stawki.
  • Wskoczcie do pięciu specjalnie dostosowanych pojazdów:
    • Trzy są dostępne od razu.
    • Dwa wymagają ukończenia misji lub złota do ich odblokowania.
  • Przechytrzcie i zniszczcie do siedmiu typów botów AI, z których każdy ma swoje unikalne zachowania, role i ataki. Jeden wróg jest niezniszczalny.
  • Waszym zadaniem jest uciec żywym z Mirny-13, niszcząc po drodze opancerzonych przeciwników i uzyskując od nich dziwną substancję obcego pochodzenia znaną pod nazwą Mirium.
    • Dostarczcie Mirium do specjalnego kolektora zwanego Magnusem pokazanego na Waszej minimapie, zanim upłynie czas.
    • Kiedy Magnus zostanie napełniony Mirium, będziecie się mogli teleportować do nowego wymiaru lub fazy, w której znajdziecie mnóstwo Mirium, ale także cały szereg przeciwników!

    • Ulepszajcie swoje pojazdy! Przetrwacie tylko, zbierając anomalie po pokonanych wrogach.
    • Używajcie mieszanki drużynowych i osobistych materiałów eksploatacyjnych, aby zwiększać swoje szanse na przetrwanie.
    • Dowódcy opuszczający Mirny-13 podlegają odpoczynkowi po bitwie. Odczekajcie albo kupcie pobudzenia za kredyty, aby ponownie udać się do Mirny-13. Możecie również zdobyć pobudzenia w misjach dziennych rozgrywanych w bitwach losowych.
    • Zdobywajcie doświadczenie dowódcy zależne od ilości zebranego Mirium. Używajcie go, aby awansować dowódcę. Każdy osiągnięty poziom dowódcy da Wam w nagrodę walutę wydarzenia – monety.
    • Wypełniajcie trzy typy misji bitewnych, aby zdobyć monety, kredyty i o wiele więcej.
    • Wymieniajcie monety na mnóstwo upiornych nagród w sklepie wydarzenia.
    • Podczas wydarzenia dostępnych jest dziewięć unikalnych stylów 3D, które można odblokować lub kupić.
      • Cztery z nich (w tym trzy o tematyce horroru stworzone przez Masahiro Ito) będą dostępne za złoto.
      • Pięć można kupić za monety zdobywane w tym trybie.

       

Mirny-13 to nadzwyczaj niebezpieczne miejsce, więc zbierzcie przyjaciół i spróbujcie trzymać się razem na mapie. Ta bitwa będzie dramatyczna dla samotnych wilków, ale w plutonie możecie skutecznie walczyć z wrogami i na czas dostać się do Magnusa. Mirium upuszczane przez pokonanych przeciwników dostanie się wszystkim graczom, którzy zadali im uszkodzenia, więc nie będziecie musieli o nie rywalizować. Aktywnie używajcie dostosowanego systemu komunikacji bitewnej w grze. Z pewnością pomoże on Wam przetrwać i odnieść sukces.

Wybierzcie swój poziom trudności!

Dostępne są trzy poziomy trudności: jedno-gwiazdkowy, dwu-gwiazdkowy i trzy-gwiazdkowy. Im wyższy poziom trudności, tym mocniejsi przeciwnicy i tym cenniejsze nagrody za zwycięską bitwę. Ale nie dajcie się zwieść, bo nawet „jedno-gwiazdkowy” poziom trudności będzie dosyć wymagający dla wielu dowódców, więc nigdy nie opuszczajcie gardy! Przygotujcie się do walki z całych sił, aby dotrzeć do końca i uciec żywym z Mirny-13.

Aby odblokować dwu-gwiazdkowy poziom trudności, będziecie musieli dwa razy wygrać bitwę na poziomie jedno-gwiazdkowym. Aby uzyskać dostęp do trzeciego, najtrudniejszego poziomu trudności, musicie wygrać dwa razy na poziomie dwu-gwiazdkowym. Poziom trudności możecie wybrać w swoim garażu przed udaniem się do Mirny-13.

Teleportacja pomiędzy fazami

By powrócić do domu trzeba będzie przejść przez kilka faz. Grając na jedno-gwiazdkowym poziomie trudności, będziecie musieli walczyć w 3 fazach. Na poziomach dwu- i trzy-gwiazdkowym przetrwajcie 4 fazy.

W każdej fazie Magnus zużywa dokładnie taką ilość Mirium, jaka konieczna jest do przejścia do kolejnej fazy. Nadmiar jest gromadzony. Dlatego też, im więcej Mirium zgromadzicie, tym łatwiej będzie w następnej fazie, ponieważ każda kolejna z nich będzie wymagała do teleportacji większej ilości Mirium. Pośpiech przy ukończeniu każdej z faz jest niewskazany, skupcie się na zwiększaniu swojej przewagi!

Z każdą nową fazą będzie coraz trudniej o przetrwanie – nieprzyjaciel wzrośnie w siłę, a jego pokonanie będzie nadwątlało Wasze siły w coraz większym stopniu. Widoczność również się pogorszy ze względu na mgłę wiszącą nad miastem i zagęszczającą się z każdą kolejną fazą.

Anomalie

W czasie każdej fazy możecie napotkać anomalię – specjalną jednostkę, która pojawia się po zniszczeniu lub uszkodzeniu przez Was niektórych przeciwników. Po jej aktywowaniu anomalia zwiększy którąś charakterystykę Waszego czołgu, przyznając premie do końca bitwy lub do momentu zniszczenia Waszego pojazdu. Anomalie teleportują się z Wami z fazy do fazy przez całą bitwę. Ale chociaż ich działanie się sumuje, nie stosują się do czołgów innych graczy. Nie zapomnijcie o nich, szczególnie w pierwszych fazach – będą bardzo pomocne w Waszej niebezpiecznej przeprawie.

W trybie napotkacie 9 typów anomalii, a każda z nich poprawia konkretny parametr Waszego pojazdu. Sprawdźcie sami.

TYP ANOMALII ZWIĘKSZONY PARAMETR EFEKT
Karabin maszynowy

Czas przeładowania +15% do prędkości przeładowania
Miotacz młotem

Uszkodzenia +5% szans na zadanie +20% dodatkowych uszkodzeń
Mobilność

Prędkość +10% do mocy silnika i obrotu wieży
Ukąszenie wampira

Penetracja Po przebiciu przeciwnika kradnie punkty wytrzymałości, przywracając 20% zadanych uszkodzeń
Rozpalona igła

Uszkodzenia +5% do szansy podpalenia przeciwnika
Rdzeń ceramiczny

Uszkodzenia +20% do zadawanych uszkodzeń
Snajper

Czas celowania -15% do rozrzutu podczas ruchu i skręcania
Inspiracja

Załoga +15% do efektywności załogi
Regeneracja

PW +10 punktów wytrzymałości przywracanych co każde 2,5 sekundy
Na początku bitwy każdy czołg zyska losową anomalię. W czasie gry możecie zebrać więcej anomalii. Pozostaną z Wami do końca bitwy.

Odsłońcie tajemnice Mirny-13!

Wraz z Mirium, fragmenty historii Mirny-13 (świadectwa) będą losowo odkrywane przez niektórych z pokonanych przeciwników. Zbierajcie je, by połączyć różne elementy w jeden spójny obraz i rozwiązać zagadkę zakazanego miasta.

Minimapa

W każdej fazie natkniecie się na nowych przeciwników. Będą stawali się coraz silniejsi i coraz liczniejsi, więc każda walka będzie odbiegać od poprzedniej. Odkrywajcie Mirny-13, ściśle współpracujcie z Waszymi sojusznikami i nie zapominajcie o dotarciu do Magnusa na czas!

Mapa1
+3 FAZY

Mapa2

Mapa3

Mapa

Wrogowie

W tym roku wydarzenie na Halloween będzie zawierać poprawione modele przeciwników sterowanych przez AI. Wasi adwersarze zaskoczą swoją bystrością, będą wypełniać kilka ról na polu bitwy, przejawiać indywidualnie zachowania i różnie reagować na Waszą obecność. Sprawdźcie sami.

H1

+5 zdjęć

H2

H3

H4

H5

H6

Stawicie również czoła potężnemu przeciwnikowi znanemu jako Nieśmiertelny. Jest niezniszczalny, więc nawet nie podejmujcie walki! Przed Nieśmiertelnym możecie jedynie uciec. Zwłoka może skutkować bardzo złym obrotem spraw. Nieśmiertelny roztacza aurę, która stopniowo będzie wykradać zgromadzone przez Was Mirium. Po wyczerpaniu zapasów Mirium, aura zacznie zadawać bezpośrednie uszkodzenia PW.

Mistrzowskie akcenty

W tym roku połączyliśmy siły z Ito Masahiro, dyrektorem artystycznym trzech pierwszych gier Silent Hill oraz z Akira Yamaoka, znanym na całym świecie kompozytorem muzyki i projektantem efektów dźwiękowych do gier. Pracował również jako producent przy serii Silent Hill, a także służył jako kompozytor.

Obaj legendarni mistrzowie byli bezpośrednio zaangażowani w rozwój trybu na Halloween. Ito Masahiro przyłożył ręki między innymi do projektów nadprzyrodzonych przeciwników, a Akira Yamaoka blisko współpracował z naszym zespołem dźwiękowców w celu stworzenia upiornej i porywającej ścieżki dźwiękowej. Spodziewajcie się spektakularnych efektów graficznych i swoich ulubionych czołgów w szacie, w jakiej ich nigdy nie widzieliście, a wszystko to przy akompaniamencie najbardziej wciągającej muzyki w World of Tanks!

Jeśli jesteśmy przy wkładzie Ito Masahiro w tryb na Halloween, musimy wspomnieć o trzech olśniewających stylach 3D dla czołgów niemieckich ( VIIIPanther IIIXE 50 oraz XE 50 Ausf. M ) stworzonych we współpracy z tym kultowym twórcą gier. Będą dostępne za złoto przez całe wydarzenie bezpośrednio w Waszym Halloweenowym garażu. Będziecie też mieli możliwość zdobyć czwarty spektakularny wygląd 3D dla XLeopard 1.

Panther II

E 50

50 Ausf. M

Leopard 1

Pojazdy specjalne

W ramach trybu dostępnych będzie pięć znanych Wam pojazdów, które specjalnie przystosowano, by sprostały ekstremalnym warunkom Mirny-13. Następujące pojazdy będą natychmiastowo dostępne w garażu trybu:

  • Szerszeń: szybki i zwrotny czołg lekki z automatycznym systemem ładowania
  • Cerber: wszechstronny czołg średni z solidną wieżą i o dużej szybkostrzelności
  • Goliat: groźny czołg ciężki z wysokimi uszkodzeniami alfa i dobrą prędkością

Dostaniecie również sposobność na wjechanie do bitwy w dwóch jeszcze bardziej śmiercionośnych pojazdach:

  • Malachit: czołg średni ze zwiększoną wytrzymałością i przyśpieszoną naprawą uszkodzonych modułów
  • Grenadier: czołg lekki z celnym działem na pociski OB wyposażonym w automatyczne ładowanie

+9 zdjęć

Każdy z czołgów posiada swoje unikalne cechy. Możecie odblokować tych wspaniałych opancerzonych łowców, wypełniając specjalne misje bojowe (więcej o nich poniżej) w trybie albo zdobyć ich natychmiast za złoto lub kupując zestawy specjalne. Jako miły bonus dla graczy, dowódcy tych dwóch pancernych odkrywców otrzymają dodatkowe doświadczenie dowódcy i monety (przeczytajcie o nich poniżej) na początku bitwy.

Pobudzenia i doładowania doświadczenia dowódcy

Jako że Mirny-13 ma bardzo wysoki poziom promieniowania elektromagnetycznego, dowódca czołgu, którym graliście, potrzebuje czasu na regenerację od ostrego zatrucia promieniowaniem po każdej bitwie. Oznacza to, że pojazd nie będzie dostępny do bitwy przez jakiś czas*.

Jednakże możecie natychmiast pomóc odzyskać siły dowódcy pojazdu, używając kredytów do kupna pobudzenia. Koszt zakupu każdego pobudzenia będzie większy od poprzedniego. Możecie też zdobyć pobudzenia, wypełniając specjalne misje dzienne w bitwach losowych. Niektóre z tych dziennych misji dadzą Wam w nagrodę doładowania doświadczenia dowódcy, które są doładowaniami aktywowanymi przed wejściem do bitwy. Podwajają one doświadczenie Waszego dowódcy za tą bitwę. Możecie zdobyć doładowania doświadczenia dowódcy w ramach zestawów wydarzenia lub kupując je indywidualnie.

ODZYSKIWANIE SIŁ # KOSZT POBUDZENIA (W KREDYTACH)
1 25 000
2 75 000
3 135 000
4 i więcej 225 000
*Czas przygotowania podlega wyzerowaniu każdego dnia i stopniowo rośnie z każdą bitwą, bez względu na to czy czekaliście na zakończenie czasu przygotowania, czy zapłaciliście za odzyskanie sił przez Waszego dowódcę. Odzyskanie sił zajmuje najwyżej 24 godziny i podlega wyzerowaniu raz dziennie.

Materiały eksploatacyjne

Aby zwiększyć Wasze szanse na przetrwanie w Mirny-13 i by skuteczniej rozprawiać się z przeciwnikami, nie zapomnijcie użyć specjalnych materiałów eksploatacyjnych. Będą dostępne 2 rodzaje drużynowych materiałów eksploatacyjnych (dających premie Wam i całej drużynie) i 4 rodzaje osobistych materiałów eksploatacyjnych (zapewniających premie tylko Waszemu czołgowi).

MATERIAŁ EKSPLOATACYJNY EFEKT TYP
W gotowości

Pozwala natychmiastowo przeładować Wasze działo Osobiste
Naprawy awaryjne

Odnawia PW, naprawia Wasz czołg i uzdrawia członków załogi Osobiste
Tarcza energii

Zapewnia niezniszczalność na 7 sekund Osobiste
Turbosprężarka

Zwiększa przyśpieszenie i uszkodzenia przez taranowanie Osobiste
Naprawy polowe

Uzupełnia PW każdego gracza w zasięgu Drużyna
Zestaw awaryjny 

Natychmiastowo naprawia wszystkie uszkodzone moduły graczy w zasięgu Drużyna

Użycie obu typów materiałów eksploatacyjnych jest ograniczone czasem przygotowania, który rozpoczyna się po tym, kiedy ich działanie dobiegnie końca.

Wszyscy gracze będą również posiadać domyślnie pasywną zdolność Feniksa. Podobnie jak mityczny ptak, Wasz zniszczony czołg powstanie ponownie w kolejnej fazie z 50% początkowej puli PW, o ile Wasi sojusznicy zdołają ukończyć obecną fazę. Oprócz tego po teleportacji do następnej fazy Wy i Wasi sojusznicy odzyskacie po 50% swoich początkowych PW.

System postępów

Na końcu bitwy dostaniecie nagrody w formie kredytów, PD i wolnych PD. Im wyższy poziom trudności, tym więcej kredytów i PD zdobywacie i tym szybciej możecie awansować swojego dowódcę.

W zależności od ilości zebranego Mirium, otrzymacie doświadczenie dowódcy, za które możecie go awansować. Z bitwy na bitwę jego poziom będzie rósł, a za każdy nowy osiągnięty poziom otrzymacie walutę wydarzenia – monety.

Dowódcy czołgów Malachit i Grenadier zdobywają więcej monet na początku każdej bitwy. Zaczynając od 5. poziomu, wszystkie pojazdy zdobywają taką samą liczbę monet.

POZIOM 1 2 3 4 5 6+
Liczba monet
Szerszeń 1 2 3 5 9 9
Cerber 1 2 3 5 9 9
Goliat 1 2 3 5 9 9
Malachit 3 4 5 7 9 9
Grenadier 3 4 5 7 9 9
Doświadczenie dowódcy 1500 1500 1500 1500 1500 1500

Możecie wymieniać monety na ekskluzywne style 3D i inne przedmioty w sklepie wydarzenia. Style uzupełnione będą unikalnymi, specjalnymi członkami załogi w rolach nowych rekrutów, których możecie przenieść do dowolnego czołgu w Waszym garażu. W czasie wydarzenia dostępnych jest pięć czołgów, dostajecie więc pięć odjazdowych stylów 3D i pięciu specjalnych członków załogi z liczbą PD wystarczającą do nauczenia się trzech atutów.

Misje bojowe

W trybie dostępne są trzy typy misji bojowych:

  • Misje dzienne
  • Misje na poświęcenie (misje kumulatywne)
  • Misje na mistrzostwo (misje dominacji)

Będziecie też mieli dostęp do misji dziennych w bitwach losowych, w których będziecie mogli zdobyć pobudzenia i doładowania doświadczenia dowódcy.

Każda nowa misja będzie odblokowana po ukończeniu poprzedniej misji danego typu.

  • Misje dzienne zapewniają kredyty i są dostępne raz dziennie.
  • Wypełnianie misji na poświęcenie da Wam w nagrodę monety i specjalną odznakę. Odblokują też one czołg lekki Grenadier posiadający działo z automatycznym ładowaniem na pociski OB.
  • Po ukończeniu misji na mistrzostwo otrzymacie monety, jeszcze jedną fajną odznakę, elementy stylu wydarzenia* i dodatkowy unikalny specjalny wygląd 2D do bitew losowych. Wypełnienie tych misji odblokuje też uniwersalny czołg średni Malachit.

Rekonesans Mirny #1

Warunek:

  • Ukończyć drugą fazę

Ograniczenia:

  • Można ukończyć tylko w Mirny-13
  • Dostępna raz dziennie

Nagrody:

  • 50 000 kredytów

Dostawy dla Mirny #1

Warunek:

  • Być w swojej drużynie wśród pierwszych 7 graczy pod względem zdobytego doświadczenia

Ograniczenia:

  • Można ukończyć w bitwach losowych pojazdami od poziomu VII wzwyż

Nagroda:

  • +1 pobudzenie dowódcy

Dostawy dla Mirny #2

Warunek:

  • Być w swojej drużynie wśród pierwszych 5 graczy pod względem zdobytego doświadczenia

Ograniczenia:

  • Można ukończyć w bitwach losowych pojazdami od poziomu VII wzwyż

Nagroda:

  • +1 pobudzenie dowódcy

Dostawy dla Mirny #3

Warunek:

  • Być w swojej drużynie wśród pierwszych 3 graczy pod względem zdobytego doświadczenia

Ograniczenia:

  • Można ukończyć w bitwach losowych pojazdami od poziomu VII wzwyż

Nagroda:

  • +1 doładowanie doświadczenia dowódcy

Dostawa Mirium #1

Warunek:

  • Dostarczyć 500 jednostek Mirium

Ograniczenia:

  • Można ukończyć w bitwach losowych pojazdami od poziomu VII wzwyż

Nagroda:

  • 1 moneta
  • + 1 doładowanie doświadczenia dowódcy

Dostawa Mirium #2

Warunek:

  • Dostarczyć 3000 jednostek Mirium

Ograniczenia:

  • Można ukończyć w bitwach losowych pojazdami od poziomu VII wzwyż

Nagroda:

  • 2 monety
  • + 1 doładowanie doświadczenia dowódcy

Dostawa Mirium #3

Warunek:

  • Dostarczyć 9000 jednostek Mirium

Ograniczenia:

  • Można ukończyć w bitwach losowych pojazdami od poziomu VII wzwyż

Nagroda:

  • „Grenadier – specjalny czołg wydarzenia” lub 3 monety

Dostawa Mirium #4

Warunek:

  • Dostarczyć 15 000 jednostek Mirium

Ograniczenia:

  • Można ukończyć w bitwach losowych pojazdami od poziomu VII wzwyż

Nagroda:

  • 4 monety

Dostawa Mirium #5

Warunek:

  • Dostarczyć 20 000 jednostek Mirium

Ograniczenia:

  • Można ukończyć w bitwach losowych pojazdami od poziomu VII wzwyż

Nagroda:

  • 5 monet
  • 1 odznaka „Przejście przez najciemniejszą dolinę”

Udane łowy #1

Warunek:

  • Ukończyć trzecią fazę

Ograniczenia:

  • Można ukończyć w bitwach losowych pojazdami od poziomu VII wzwyż

Nagroda:

  • Styl 2D (etap 1)

Udane łowy #2

Warunek:

  • Ukończyć czwartą fazę

Ograniczenia:

  • Można ukończyć w bitwach losowych pojazdami od poziomu VII wzwyż

Nagroda:

  • Styl 2D (etap 2)

Udane łowy #3

Warunek:

  • Zadać 11 000 PW uszkodzeń „Jeżom” lub „Królikom”

Ograniczenia:

  • Można ukończyć w bitwach losowych pojazdami od poziomu VII wzwyż

Nagroda:

  • „Malachit – specjalny czołg wydarzenia” lub 3 monety

Udane łowy #4

Warunek:

  • Zadać 20 000 PW uszkodzeń „Jeżom” lub „Łowcom”

Ograniczenia:

  • Można ukończyć w bitwach losowych pojazdami od poziomu VII wzwyż

Nagroda:

  • Styl 2D (etap 3)

Udane łowy #5

Warunek:

  • Zadać 28 000 PW uszkodzeń „Łowcom” lub „Komarom”

Ograniczenia:

  • Można ukończyć w bitwach losowych pojazdami od poziomu VII wzwyż

Nagroda:

  • Styl 2D Czarny Rycerz
  • 1 odznaka „Nie ulękniemy się”

*Wypełniając misje na mistrzostwo, stopniowo odblokujecie specjalne elementy stylu, które zostaną automatycznie zastosowane na pojazdach wydarzenia. Te elementy są przeznaczone tylko dla pojazdów wydarzenia i nie można ich używać na innych czołgach w Waszym garażu.

Nagrody

Głównymi nagrodami tego nadzwyczaj nadnaturalnego wydarzenia ze świata World of Tanks są:

Można je kupić w sklepie wydarzenia za monety zyskane za wypełnianie misji bojowych.

M103

AMX 13 90

Centurion Mk. 7/1

T-54

T49

  • 5 unikalnych specjalnych członków załogi z 3 atutami. Dopełniają oni powyższe style 3D i towarzyszą im w ramach zestawu.
Francja

Josselin
Beaumont

 

Wielka Brytania

Norman
Stansfield

USA 1

Elias
Grodin

 

USA 2

Robert
Barnes

ZSSR

Pyotr
Lopakhin

  • Kolejny oszałamiający wygląd 2D do bitew losowych.

+9 zdjęć

  • Ekskluzywne medale i odznaki.
Zwiadowca Mirny-13 Weteran Mirny-13 Bohater Mirny-13 Legenda Mirny-13
Przejście przez najciemniejszą dolinę Nie ulękniemy się
  • Rezerwy osobiste na kredyty, mnóstwo podręczników dla załogi i inne cenne przedmioty w grze.
  • Nie zapomnijcie też o trzech oszałamiających stylach 3D dla czołgów niemieckich (Panther II, E 50 i E 50 Ausf. M) stworzonych przy udziale legendarnego Ito Masahiro.

Ścieżka dźwiękowa

Mirny-13 posiada niesamowitą ścieżkę dźwiękową skomponowaną przy udziale legendarnego Akiry Yamaoka. Posłuchajcie tych upiornych i porywających melodii i dajcie się ponieść tajemniczej atmosferze opuszczonego Mirny-13!

0 0 votes
Oceń wpis:
0 komentarzy
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze