Halloween 2019: tryb opóźniony, cz.II

Krótkie info: oficjalne ogłoszenie odnośnie tegorocznego trybu Halloween ma pojawić się jeszcze dzisiaj (~15:00).
Według super mega tajnych informacji, WG ma wyłączyć serwery na czas wydarzenia, tak samo jak zrobiło to Epic w Fortnite 😉
A tak na poważnie to czekamy na ten mglisty klimat rodem z Silent Hill.


W tym roku World of Tanks ponownie będzie świętować Halloween! Przygotujcie się na nowy ekscytujący tryb PvE, w którym będziecie zwalczać zło w nieprzyjaznym środowisku, które zmieniać się będzie przez całą bitwę.

Tym razem przeciwnicy AI będą przebieglejsi i bardziej nieprzewidywalni. Boty dostaną różne role na polu bitwy, będą wykazywać niezależne zachowania i różnorako na Was reagować. Przy konfrontacji, niektórzy przeciwnicy będą nieustannie za Wami podążać, a inni wręcz przeciwnie, będą starać się od Was oddalić, aby zwieść Was w jeszcze bardziej złowrogie okolice. Uważajcie także na wyjątkowo potężnego arcywroga – majestatycznego, ale też przesyconego złem.

W tym roku Ito Masahiro, dyrektor artystyczny pierwszych trzech gier z cyklu Silent Hill miał swój udział w pracach nad trybem Halloween. Jego twórczy wkład sprawi, że atmosfera i efekty wizualne w tym wydarzeniu pobiją wszystkie poprzednie edycje!

0 0 votes
Oceń wpis:
7 komentarzy
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze
Mateusz

No w końcu coś z Halloween ruszyło, szkoda że trochę późno.

Johny

chyba lepiej późno niż wcale ;p

woo_zie

dokładnie lepiej późno niż później

Mateusz

Dla mnie się liczy że tryb będzie, to że opóźniony jest schodzi dla mnie na drugi plan. Jestem ciekaw bardzo rozgrywki.

Kowalski02

Hehe nie będzie

Jisaburo Ozawa

Efekty wizualno-atmosferyczne będą powalające a grywalność po ciulu?

woo_zie

jedno co mnie martwi to z tymi trybami to idą w złą stronę mogli zrobić że można samemu lub w plutonie iść na łowy ale ma się przewagę nad botami jak rambo taka odskocznia od randomów gdzie się napiernicza jak rambo i większość odbija lub boty nie trafiają