Festiwal Czołgów: podsumowanie i plany na przyszłość

Bez względu na to, jak bardzo chcielibyśmy by trwał dalej, Festiwal czołgów dotarł do mety. Popatrzcie wstecz i pomyślcie sobie w jak wiele atrakcji obfitowały te dwa miesiące nieprzerwanych wydarzeń, ekscytujących rozgrywek, nowych mechanik i ogromu nagród!

Pierwszy raz w historii World of Tanks zaproponowaliśmy Wam serie powiązanych ze sobą działań trwających tak długo. Było to nowe doświadczenie zarówno dla Was jak i dla nas i mamy nadzieję, że festiwal sprawił Wam wiele radości oraz wypełnił Wasze skarbce unikalnymi stylami, naklejkami, obligacjami i innymi cennymi przedmiotami!

Mieliście też szansę poimprezować z The Offspring w Waszych garażach. Połączyliśmy siły z zespołem przy tworzeniu nowego wyjątkowego pojazdu TL-1 LPC, z unikalnym stylem 3D „Pretty Fly”. Czołg jest w pełni inspirowany muzyką i jednoczy muzykę z zapałem. Czegoś takiego jeszcze nie było!

Chcecie poznać nasz proces przygotowań do najdłużej trwającego święta w naszym projekcie, zza kulis? Obejrzyjcie materiał wideo!

Wielki Wyścig

Najbardziej wyczekiwanym trybem ostatnich lat było to, które stanowiło ostatnie akordy festiwalu. Wyścigi rozegrały się na przerobionym torze Newport. Tym razem jeszcze dwa budzące podziw czołgi wyścigowe dołączyły do legendarnego Chaffee SportT-50 Sport i Leopard Sport.

W czasie Wielkiego Wyścigu przeprowadziliśmy napędzany adrenaliną turniej w ramach którego rozegrały się intensywne zmagania o przewodzenie. Wszystkie nagrody turniejowe zostaną przypisane do Waszych kont przed 11 października, jako że musimy się upewnić, że wśród zwycięzców nie doszło do złamania reguł, a już w szczególności do ustawianych bitew. Więc uzbrójcie się w cierpliwość – trofea już czekają!

The Offspring w Waszym garażu

W tegorocznym WG Fest gwiazdą Dnia Czołgisty byli legendarni punk rockowcy The Offspring z Kalifornii. Ich muzyka stanowi potężny strumień zapału i energii, przypominający ten, który napotkacie w bitwach losowych. Pomyśleliśmy, że Festiwal czołgów stanowił doskonałą okazję do rozpoczęcia produktywnej współpracy z zespołem. Po skonsultowaniu pomysłu z muzykami zdecydowaliśmy się umożliwić każdemu dowódcy dobra zabawę z hitami The Offspring na żywo w ich garażach!

Zespół entuzjastycznie poparł nasz pomysł. Zarówno dla nas jak i dla The Offspring był to prawdziwie śmiały eksperyment i nowe, ekscytujące doświadczenie. Jak wynika z Waszych opinii, rezultat był znakomity – koncert w garażu posiadał taki sam poziom czadu jak występ na żywo. Ruchy członków zespołu zostały modelowane z użyciem technologi przechwytywania ruchu- motion capture.

Zaangażowaliśmy się również w wspólny wysiłek przy tworzeniu najbardziej odjechanego pojazdu w historii World of Tanks: TL-1 LPC, ze stylem 3D „Pretty Fly” . Zaprojektowany by przypominać scenę koncertową dla The Offspring, TL-1 LPC nadjechał z własną załogą muzyków zespołu w rolach czołgistów i innymi świetnymi funkcjami. Zobaczcie sami!

GIVE IT TO ME BABY!

Mini gry

Mamy nadzieję, że dostarczyły Wam dużo rozrywki. Mini gry zostały stworzone z zamiarem stworzenia sposobności na uzupełnienie festiwalowych kolekcji i by, po prostu, dostarczyć Wam rozrywki pomiędzy wydarzeniami. Wizualnie przybrały postać oldskulowych automatów do gier, które swego czasu znajdowały się w Parku Gorkiego w Mińsku. Usytuowany w sercu białoruskiej stolicy, park stanowi prototyp wirtualnego parku rozrywki w Waszych garażach.

Linia frontu

Tegoroczny sezon Linii frontu, najbardziej epickiego trybu w World of Tanks, zbliża się końca. W 8. odcinku wprowadziliśmy nową, ogromna mapę Kraftwerk o urozmaiconym terenie, najeżoną różnorodnymi, robiącymi wrażenie, budynkami. Wielu z Was zaczęło otrzymywać długo oczekiwane nagrody główne, dwóch ekskluzywnych, stalowych drapieżników (Emil 1951 oraz AE Phase I). Ci z Was, którzy nie byli w stanie dołączyć do tego trybu wcześniej, otrzymali wsparcie w postaci zestawów rezerw osobistych. Za ich pomocą, ostatnie dwa odcinki stały się punktem wyjściowym dla Waszych nagród finałowych.

Targ festiwalowy

Specjalnie na potrzeby Festiwalu czołgów przerobiliśmy tak dobrze Wam znany zeszłoroczny kalendarz świąteczny i wzbogaciliśmy jego funkcje nową mechaniką. Umożliwiła ona bardziej przemyślane wybory przez korzystanie z mechaniki oczekujących zakupów. Mamy nadzieję, że zdobyliście pojazdy na które polowaliście od dawna w rozsądnej cenie! Na dodatek targ pomógł Wam zdobyć kupony festiwalowe, którymi spersonalizowaliście Wasze nieśmiertelniki.

Stalowy łowca

W tym trybie battle royale, chcieliśmy przetestować nową i wcześniej niestosowaną mechanikę. Jego główny zamysł (każdy walczy z każdym) i wprowadzone funkcje zostały ciepło przyjęte przez Stalowych łowców. Tryb stanowił wspaniałą odskocznię od bitew losowych – był nieprzewidywalny i nie wymagał od Was dodatkowego wysiłku.

Wydarzenie dostarczyło mnóstwo zabawy, jednakże widzimy obszary, które można by było ulepszyć. Nie wykluczone, że tryb ten powróci w przyszłości, ale w odrobinie odmienionej postaci. Początkowo chcieliśmy zrównoważyć złożoność Stalowego łowcy, by uczynić go przystępniejszym dla większej liczby graczy. W rezultacie udostępniliśmy mniej wymagającą wersję, ale mamy parę pomysłów by zrobić z niej prawdziwe wyzwanie. Teraz musimy tylko zdecydować, jak prawidłowo połączyć różne mechaniki w jeden ekscytujący tryb battle royale.

Czeskie wakacje

Czeskie wakacje były przyjemnym wprowadzeniem do Festiwalu czołgów. W trakcie jego trwania chcieliśmy dać Wam sposobność na szybsze zbadanie czechosłowackiej gałęzi i uczynić cały proces szybszym i ciekawszym. Kolejnym zamiarem było jeszcze lepsze zapoznanie Was z mechaniką schematów, które stanowiły jedną z kluczowych nagród. Wydarzenie obfitowało w dużą liczbę trofeów za ukończenie prostych, ale interesujących misji.

Nieśmiertelniki

Nieśmiertelniki zostały wprowadzone z myślą o Festiwalu czołgów, by rzucić wyzwanie Waszym przeciwnikom na polu bitwy. Mogliście pomachać Waszą „wizytówką” przed lufami pokonanych przez Was przeciwników, by ich zmotywować i sprowokować do „zemsty” na Was w kolejnej bitwie.

Początkowo planowane było 200 dostępnych elementów do spersonalizowania Waszych nieśmiertelników, ale później zmniejszyliśmy ich liczbę. Na początku nie wszyscy gracze docenili możliwości tej mechaniki, ale dość szybko liczba dowódców opracowujących wygląd ich unikalnych nieśmiertelników wzrosła.

W dalszym ciągu śledzimy i analizujemy Wasze opinie, i na jakiś czas ta mechanika zrobi sobie małą przerwę. Potrzebujemy czasu, by przemyśleć jej przyszłość i zasadność jej powrotu w nadchodzących wydarzeniach.

W imieniu całego zespołu World of Tanks chcielibyśmy szczerze podziękować każdemu z Was za Wasze zaangażowanie. Staraliśmy się Was zaskoczyć i szczerze wierzymy, że Festiwal czołgów dostarczył Wam mnóstwa wrażeń. Chcielibyśmy uczynić z niego wielką i wspaniałą tradycję i wystartować z Festiwalem czołgów 2020, z jeszcze większa liczbą nagród i wydarzeń specjalnych. Uważnie wypatrujcie szczegółowych informacji na ten temat w miarę zbliżania się terminu festiwalu!

10 Odpowiedzi do “Festiwal Czołgów: podsumowanie i plany na przyszłość

  1. WG zawsze na czasie, zespół z lat 90 jest ich gwiazdą dnia 😀
    Z przecieków wynika że następne będzie „ich troje” 😀

    1. Powiedz, powiedz czemu
      RNG i meczmejking dają po dupie

      Wstan, powiedz, nie mam premkuf

      A wszystko to, bo mam aimbota
      Nie wiem jak bez niego mógłbym żyć
      Choć pokarze ci jak się kampi hatekiem, dla ciebie utopie się

  2. W sumie z tego wszystkiego grałem tylko w battle royale, przyjemnie to wyszło jako jednorazowa zabawa, ale po wbiciu 25 już byłem znudzony. Reszty atrakcji w sumie nawet nie tknąłem i wkurzał mnie ten pseudo- garaż przez cały czas trwania tankfestu, fajnie byłoby mieć opcję wybrania garażu tak jak jest z portami w okrętach…

    1. Jest mod, który umożliwia wybór garażu, a nawet tworzenie ich po każdej bitwie w miejscu gdzie się skończyła.

  3. A mnie to strasznie wnerwiło, że w grze nie było podane do kiedy to będzie trwało i na końcu brakło mi 5 nieśmiertelników. Niepotrzebnie sobie tym dupę zawracałem, bo do stylu i tak brakło.

  4. Pocieszę Was obu. W grze były wszelkie informacje od kiedy i do kiedy jest cała ta zabawa. Nie Ty jeden, „zapomniałeś” wydać te całe bilety czy jak im tam.

  5. Pocieszę Was wszystkich. Natłukłem tych kuponów ze 400. Niby niewiele, ale na 2 kammo by stykło. Żadnych nieśmiertelników nie kupowałem. Wszystko poszło na zmarnowane, bo przegapiłem otworzenie tego sklepu.

Wyłączono możliwość dodawania komentarzy.