Enlisted – nowy MMO FPS +giveaway!

Słuchajcie słuchajcie – Studio Gaijin Entertainment, które możecie kojarzyć z War Thunder w ostatnich tygodniach wydało nową grę w realiach drugowojennych, ale tym razem jest to shooter! Gra dopiero weszła do fazy otwartej bety, ale już teraz daje dużo frajdy z gry.

Zanim dam wam zapoznać się z presspackiem – muszę wspomnieć o bardzo ważnej rzeczy. Już na starcie tego tytułu gra wzbudziła duże zainteresowanie graczy, ale również streamerów – mamy tutaj dużą reprezentację polskich streamerów, a co cieszy najbardziej – są to ludzie blisko związani z naszą blogową ekipą – VDR, Apollo_House, AtomowyDarjusz oraz moja skromna osoba. Dlatego już teraz zachęcam do zostawienia followa na naszych kanałach Twitch, bo “Ślimaki” wiedzą jak promować swoje tytuły – w Enlisted regularnie w ostatnich tygodniach odbywają się eventy okraszone dropami i giveaway’ami u Content Creatorów Enlisted streamujących na Twitch.

Z tej też okazji dzisiaj na moim kanale pogramy trochę w World of Tanks, ale później przeniesiemy się do Enlisted gdzie specjalnie dla widzów oraz czytelników _Com będę miał do rozdania aż 8 składów premium do Enlisted, każdy o wartości €30! Wpadnijcie koniecznie po 16:30!

TTV/CHUDYCHUDZIUTKI

Enlisted

Czym właściwie jest Enlisted:

Enlisted jest pierwszoosobowym shooterem MMO, w którym gracz steruje całym oddziałem, osadzonym w realiach II Wojny Światowej. Gra szczegółowo odzwierciedla bronie, pojazdy oraz atmosferę tamtych czasów, jednocześnie pokazując naprawdę duże starcia wielu żołnierzy, czołgów, samolotów oraz artylerii.

Większość trybów gry symuluje bitwy, w których biorą udział oddziały piechoty i dają graczowi możliwość kontrolowania całego oddziału żołnierzy pełniących różne role (np. szturmowcy, snajperzy, radiooperatorzy, strzelcy itd.), pojazdu pancernego lub samolotu. Gracz kontroluje jedną z postaci bezpośrednio, podczas gdy reszta oddziału porusza się i strzela niezależnie, podążając za postacią sterowaną przez gracza lub słuchając jego rozkazów. W styuacji gdy wszyscy członkowie oddziału zginą gracz odradza się z następnym dostępnym oddziałem. To czyni bitwy w Enlisted spektakularnymi, jednocześnie pozostawiając graczowi znaczący udział w ogólnym zwycięstwie drużyny.

Enlisted zostało stworzone przez studio Darkflow Software z wykorzystaniem silnika Dagor – tego samego, które Gaijin Entertainment użyło do stworzenia gry War Thunder. To właśnie dlatego wszystkie pojazdy wyglądają oraz poruszają się w bardzo realistyczny sposób, a model uszkodzeń jest bardzo rozbudowany. Dla przykładu, jeśli pocisk przebija pancerz czołgu – trajektoria pojedynczych odłamków jest kalkulowana indywidualnie dla każdego z nich, podobnie jak konsekwencje związane z tym dla każdego z załogantów.

Devs answer your questions - News - Enlisted

  • Epickie, wielkie bitwy które odzwierciedlają historyczne potyczki, tak jak lądowanie na plaży Omaha.
  • Każdy gracz wnosi bardzo dużo do zwycięstwa – mimo ogromu bitew, ostateczny wynik jest zależy od wkładu każdego z graczy.
  • Różnorodność ról żołnierzy oraz możliwość przełączania się między nimi w trakcie gry – w ciągu jednej chwili możesz szturmować okopy przeciwnika z karabinem automatycznym, żeby w następnej ukrywać się na dachu z karabinem snajperskim. Możesz też wskoczyć do czołgu i przełamać obronę wroga, lub nasłać nalot żeby wesprzeć swoich kolegów z drużyny.
  • Enlisted wygląda autentycznie w najmniejszych detalach, takich jak wygląd żołnierzy, budynków czy model zniszczeń. Lista pojazdów oraz broni dostępnych w konkretnych kampaniach również jest powiązana z historią – nie możesz użyć broni dostępnej od 1945 w bitwach rozgrywających się w 1941.
  • Gracz może modyfikować i trenować swoje oddziały zależnie od własnego stylu gry. Gra umożliwia odblokowanie perków i usprawnień tak długo, jak pozwala na to poprawność historyczna.

ZAGRAJ W ENLISTED

4 Odpowiedzi do “Enlisted – nowy MMO FPS +giveaway!

  1. Przypomina bardzo Red Orchestrę 2, więc na razie wrażenia takie sobie, powiedziałbym “nic nowego” dla mnie. Z drugiej strony zobaczymy, jak się gra rozwinie… Trochę śmieszne są odgłosy, momentami niemieckie chóralne “ja ja ja” przypomina odgłosy pornosa :]

    1. Żarty żartami, ale gra ma potencjał i jak sądzę, wiele czerpie z Red Orchestra 2 – ogólny klimat, brak krzyżyka celownika, zmęczenie podczas biegu, ładunki wybuchowe na czołgi, granaty dymne i nawet celowanie ze snajperki podobne. Są drobne bugi jak celująca broń bez własnych dłoni, a jeden z tych denerwujących, to “niekompatybilność” widoku podczas czołgania się i lezenia w bezruchu. Czołgam się w jakimś zagłębieniu, doczołguję się do krawędzi i wydaje się, że mam widok na przedpole, zatrzymuję się i widzę kawałek górki przede mną. No to trzeba się te 20 cm podczołgać i znowu to samo :]

Dodaj komentarz