Dołączcie do testu publicznego wersji 1.24!

Wersja 1.24 jest w drodze, a jej wprowadzenie będzie pierwszą aktualizacją roku 2024.

Otrzymacie w niej okazję do eksplorowania ulepszonego wydarzenia klanowego Manewry. Będziecie mogli również zanurkować w wiosenny sezon Przepustki bitewnej. Ruszajmy!

Pamiętajcie, że wszystkie elementy i funkcje testu publicznego są obecnie aktywnie rozwijane. Wszystkie wartości, nagrody, charakterystyki techniczne i inne ustawienia funkcji, które mają znaczenie w teście publicznym, nie są ostateczne i mogą nie odpowiadać tym, które znajdą się w wersji wprowadzonej na serwer główny.

Nowy sezon Przepustki bitewnej

Wkrótce na serwer główny trafi pierwszy sezon Przepustki bitewnej w 2024 roku! Podstawowa mechanika pozostała niezmieniona, ale wprowadzamy modyfikacje do poziomów pojazdów, które mogą zdobywać punkty Przepustki bitewnej w bitwach losowych. Zamiast obecnych pojazdów poziomów VI–X będziecie mogli zdobywać punkty pojazdami poziomów IV–X.

Zaktualizowaliśmy również listę artykułów dostępnych do kupienia za punkty Przepustki bitewnej w sklepie w grze po ukończeniu trzech głównych rozdziałów. Wśród tych przedmiotów znajdą się teraz różne elementy personalizacji 2D z poprzednich sezonów, co pozwoli Wam jeszcze bardziej odpicować Wasze pojazdy.

To nie są jedyne wieści dotyczące nadchodzącego sezonu, więc wypatrujcie dalszych informacji!

Ulepszenia w Manewrach

Manewry będą dostępne podczas testu publicznego, ale w kolejnych iteracjach będą wprowadzane różne funkcjonalności wydarzenia. Ogólne mechaniki bitwy będą dostępne od pierwszego testu, a sklep za punkty sławy i aukcje obligacji zostaną wprowadzone w kolejnych odsłonach testu publicznego wersji 1.24.

Jeśli nie należycie obecnie do klanu, możecie dołączyć do któregoś z nich w teście publicznym i poznać wszystkie nadchodzące zmiany.

Wydarzenie Manewry rozpocznie się krótko po aktualizacji 1.24. System postępów i podstawowe zasady będą takie same, jak w poprzedniej edycji, z następującymi usprawnieniami.

  1. Aukcje obligacji: Jeśli uczestniczyliście w wydarzeniu, ale nie zapewniliście sobie miejsca w klasyfikacji ze względu na niewystarczającą liczbę punktów sławy, możecie nadal wskoczyć do aukcji obligacji i złożyć swoje oferty. Zwycięzcy licytacji otrzymają w nagrodę robiące wrażenie pojazdy X poziomu – lista tych stalowych drapieżników jest już sfinalizowana!
  2. Ulepszenia interfejsu: Wysłuchaliśmy Waszych opinii i teraz możecie przywrócić zniszczone pojazdy do akcji przez interfejs pokoju bojowego, gdy Wasza drużyna jest już zebrana. Nie ma potrzeby nawigowania przez interfejs wydarzenia, aby naprawić i odblokować pojazdy przed wejściem do nowej bitwy.
  3. Bitwy spotkaniowe zamiast bitew standardowych: Nadal będą toczone w formacie 7 na 7 pojazdami X poziomu.
  4. Więcej punktów sławy za pierwsze zwycięstwo dnia w nowym pojeździe: Ta premia ma zastosowanie, gdy spełnicie wymagania bitwy, ale nie działa w kolejnych bitwach tym samym pojazdem. Zmieniajcie pojazdy, aby przyspieszyć swoje postępy i zdobywać dodatkowe punkty sławy z każdego pojazdu X poziomu w Waszym garażu!
Podsumowanie mechaniki wydarzenia

Zwycięstwa w Manewrach są niezwykle opłacalne. Po pierwsze, zwycięska strona zgarnia prawie wszystkie łupy. Po drugie, każde zwycięstwo drużyny z Waszego klanu przyczynia się do postępów klanu. Po określonej liczbie zwycięstw przechodzicie do następnego etapu, w którym każda bitwa zapewnia Wam więcej osobistych i klanowych punktów sławy.

Porażki i remisy nie cofają etapu postępów.

Gracze z pokonanej drużyny otrzymają tylko osobiste punkty sławy za bitwy, w których ich strona zniszczyła przynajmniej dwa pojazdy przeciwnika.

Więcej szczegółowych informacji o nadchodzących Manewrach i ostatecznej puli nagród znajdziecie w specjalnym artykule, który opublikujemy w niedalekiej przyszłości.

Aby pomóc Wam w przygotowaniach do Manewrów, które rozpoczną się 9 lutego, format potyczek w Twierdzach zostanie zastąpiony formatem wydarzenia (7 na 7 w trybie spotkaniowym, z czasem zdobycia bazy jednym pojazdem ustawionym na 100 sekund).

Podsumowanie mechaniki wydarzenia

POZIOMY VI–VIII POZIOM X
Karelia Karelia
Himmelsdorf Malinowka
Prochorowka Himmelsdorf
Ensk Prochorowka
Lakeville Ensk
Kopalnie Lakeville
Murowanka Kopalnie
Pilzno Murowanka
Urwisko Pilzno
El Halluf Urwisko
Redshire Piaszczysta rzeka
Rzeka Perłowa El Halluf
Miasto duchów Redshire
Rzeka Perłowa
Miasto duchów

Jak wziąć udział w teście publicznym

to może wziąć udział

W teście publicznym nadchodzącej aktualizacji wziąć może każdy gracz World of Tanks!

Potrzebny jest Wargaming.net Game Center (WGC), klient najnowszego testu publicznego i aktywne konto World of Tanks.

Konta testu publicznego mają znacząco większe zasoby, by umożliwić wypróbowywanie zmian i funkcjonalności bez ograniczeń.

Wasze postępy na koncie serwera testu publicznego są zrównane z serwerem głównym i skopiowane przed rozpoczęciem testu. Dnia 29 stycznia 2024 o 21:59 UTC Wasze konto z serwera głównego zostało skopiowane na serwer testu publicznego i nie zawiera żadnych zmian, które zaszły na nim po tej dacie.

Pobierzcie i zainstalujcie klienta gry

INSTALATOR KLIENTA TESTU PUBLICZNEGO

  • Uruchomcie instalator klienta.
  • Wybierzcie inny folder dla instalacji niż ten, w którym znajdują się pliki związane ze standardową grą World of Tanks.
  • Wybierzcie nowo zainstalowanego klienta testu z rozwijanego menu w górnej części WGC.
  • Ruszajcie do bitwy i pamiętajcie, by podzielić się wrażeniami!

Więcej szczegółów o WGC znajdziecie w poświęconym Wargaming.net Game Center przewodniku.

Pierwszy raz w testach?

Zapoznajcie się z tym przydatnym przewodnikiem, w którym znajdziecie wszystkie szczegóły dotyczące testów publicznych, Piaskownicy i supertestów.

PRZEWODNIK PO TESTACH

Lista zmian (po angielsku)

Main Changes

Maneuvers

  • The functionality to restore vehicles to duty in the detachment window has been added.
  • The rewards in the mode have been updated.
  • An auction with vehicles for bonds has been added.
  • The battle type has been changed to Encounter mode, with the base capture time set to 100 seconds.
  • The number of points in the event progression has been changed.
  • A bonus for the first victory of the day in each vehicle on duty has been added.
  • Logs for clan Fame Points, progression resets, restoring vehicles to duty, and changing the Prime Time have been added.
  • The functionality to quickly view your position or your clan’s position on the Leaderboard screen upon clicking a block with your position at the bottom of the screen has been added.
  • The functionality for quick view of players from your clan on the Leaderboard screen has been added.
  • Search by players and clans on the Leaderboard screen has been added.
  • A context menu displayed upon right-clicking the area of a player’s nickname on the Leaderboard and Restoration to Duty screens has been added.
  • Progress will no longer be reset again if someone has already done it at the moment of progress reset confirmation.
  • Players’ vehicles will no longer automatically receive the Out of Commission status if they join a clan at the first Stage.

Hints in Battle

Loading screens that explain the basics of combat mechanics for new players have been added. They can be enabled/disabled in the game settings.

For Random Battles, contextual hints have been added that are displayed under certain circumstances and explain the mechanics of the current situation to new players. They can be enabled/disabled in the game settings.

Support of the 32-bit game client discontinued

Starting from the first Common Test of Update 1.24, the 32-bit game client can no longer be launched via the WGC. To launch the 32-bit game client, you will need to manually open the game/win32 folder and run the WorldOfTanks.exe file. Support of the 32-bit game client will be completely discontinued in future updates. Please update your operating system to x64 bit to continue playing.

Clan Emblems

During the Common Test, clan emblems from the main servers will be replaced with default clan emblems.

Changes to Technical Characteristics of Vehicles

U.S.S.R.

BT-5

  • The ammo rack capacity for the 37 mm automatic OKB-2 gun in the BT-5 turret has been changed from 165 to 168 shells

U.S.A.

  • The following vehicle has been added for testing by Supertest players: Chrysler MTC 2TC

U.K.

  • The following vehicle has been added for testing by Supertest players: Vickers MBT Mk. 3

France

  • The following vehicle has been added for testing by Supertest players: FCM 2C

Fixed Issues and Improvements

Fixed the rare issue of the durability of some vehicles being different in the game client and on the server due to rounding. After the fix, a small number of vehicles in some configurations may have their durability values in the game client increased by 10 HP.

 

ź: WoT

1 2 votes
Oceń wpis:
0 komentarzy
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze