Automat do gier: Element zaskoczenia

Brawluj w ekstremalnych bitwach losowych.

Druga edycja: Element zaskoczenia

Od 29 lipca, 10:00 CEST do 31 lipca, 23:59 CEST (UTC+2)

To Wasza szansa, by przekonać się, jak bardzo losowe mogą być nasze bitwy losowe i odkryć potęgę elementu zaskoczenia! W tej edycji możecie spodziewać się powalających zwrotów akcji. Może Wam się poszczęścić i jednym strzałem zdejmiecie IS-7 z ulepszonym wzmocnieniem, a kto inny może zadawać żałośnie niskie uszkodzenia i skierować się do garażu, licząc na szczęście następnym razem. Jak mawiają gracze World of Tanks: „Umiejętności to jedno, ale nie pobijesz generatora liczb losowych”!

1

Dowódcy!

Przez chwilę wyobraźcie sobie, że charakterystyki każdego pojazdu w grze zostały zmienione nie do poznania. I nie mamy na myśli Ulepszeń polowych wprowadzających zmiany z zakresie 3–5% – mamy tu do czynienia z naprawdę niesamowitymi transformacjami!

Na przykład, co się stanie, jeśli podwójnie skrócimy czas celowania Leoparda 1? Lub gwałtownie zwiększymy zasięg bezpośredniego wykrywania wszystkich pojazdów w bitwie do 445 metrów? Jak grałoby się przy zakresie wartości uszkodzeń wynoszącym +/–75% standardowej wartości?

To szaleństwo? Dokładnie tak! Będzie to okazja, by spróbować czegoś niezwykłego – czegoś, czego jeszcze nie było w normalnych bitwach losowych.

Przygotujcie się na doświadczenie klasycznej mechaniki gry z zupełnie innej perspektywy, bez ryzyka, presji czy zobowiązań! 15 lipca startuje Automat do gier, czyli nowa eksperymentalna platforma. Bitwy będą odbywać się według standardowych zasad, ale z niezwykłymi modyfikatorami bitewnymi, które zmienią klasyczne techniczne charakterystyki. Łącznie, w okresie kilku tygodni odbędą się trzy edycje, każda ze swoim unikalnym tematem przewodnim i rozgrywką.

Czytajcie dalej, by dowiedzieć się więcej!

Jak znaleźć Automat do gier

Wybierzcie w garażu tryb Automat do gier z menu po prawej od przycisku „Bitwa”. Najeżdżając na przycisk trybu, zobaczycie modyfikatory bitewne, które zostaną zastosowane w bitwie. Zapoznajcie się z nimi i przygotujcie się na niespodziankę!

Pierwsza edycja: Działo elektromagnetyczne

Od 15 lipca, 10:00 CEST do 17 lipca, 23:59 CEST (UTC+2)

Nadszedł czas, by chwycić za działo elektromagnetyczne i pokazać przeciwnikom, kto tu rządzi, walcząc w pasjonującym starciu! Czas celowania, rozrzut działa, moc silnika i inne charakterystyki Waszych pojazdów zostaną natychmiast podniesione o 50%-100%. Nawet nowi gracze mogą wszystkim zaimponować swoimi umiejętnościami i celnością jak u Robin Hooda!

Co więcej, zakres bezpośredniego wykrywania zwiększy się do 445 metrów. Waszych przeciwników będzie widać jak na dłoni, więc wystarczy ich wyśledzić i zadać precyzyjne uszkodzenia z daleka! To Wasza okazja, by poczuć się jak snajper.

2

Trzecia edycja: Spokój

Od 12 sierpnia, 10:00 CEST do 14 sierpnia, 23:59 CEST (UTC+2)

Ponownie zupełna zmiana modyfikatorów bojowych oznacza zmianę rozgrywki! W trzeciej edycji zanurzycie się w cichy i spokojny nastrój. Nigdzie nie trzeba się spieszyć, zatem bez pospiechu przeładowujcie pociski i traktujcie trafienia bez przebicia niczym ziemskie marności. W pewnym sensie ta edycja może robić wrażenie, że to powrót „dobrego starego WoT-a”, czyli rozgrywka w spokojniejszym tempie i niespieszne bitwy. Rozkoszujcie się tym nostalgicznym smaczkiem!

Więcej szczegółowych informacji o modyfikatorach bojowych dla tego trybu omówimy przed jego startem.

Standardowe zasady dla wszystkich edycji

Wszystkie edycje Automatu do gier będą rozgrywane według standardowych zasad bitew losowych:

  • Jednopoziomowe bitwy będą miały format 15 na 15.* Dopuszczalne są tylko poziomy VIII i X.
  • Dobieranie opiera się na typie pojazdu.
  • Cel: Zająć bazę przeciwnika lub zniszczyć wszystkie jego pojazdy.
  • Plutony są dozwolone.
  • Wyniki bitwy w tym trybie nie będą wliczane do Waszych statystyk. Nie musicie niczego udowadniać, więc po prostu cieszcie się grą!
  • Zarobki w kredytach i bojowych PD, a także koszt napraw i materiałów eksploatacyjnych, są określane tak samo jak w bitwach losowych.
  • W tym trybie nie można zdobywać obligacji ani punktów Przepustki bitewnej.
  • Misje bojowe na kredyty będą dostępne w bitwach X-poziomowych.
  • Zasad fair play należy przestrzegać we wszystkich bitwach.
*Każda z edycji Automatu do gier będzie mieć odrębne kolejki dla pojazdów poziomu VIII oraz X. Jeśli nie ma wystarczającej liczby graczy w kolejce, mechanizm dobierania może zacząć bitwę z mniejszą liczbą uczestników.

Bitwy w edycjach trybu Automat do gier będą rozgrywane na następujących mapach:

Działo elektromagnetyczne

+6 map

Element zaskoczenia

+6 map

Spokój

+6 map

Udajcie się do Automatu do gier, by cieszyć się weekendowymi bitwami z niestandardowymi zasadami i świeżą perspektywą!

ź: WoT

Jedna odpowiedź dla “Automat do gier: Element zaskoczenia”

  1. „ELEMENT ZASKOCZENIA” Hmm zgadza się? Pop tylu latach? Jakiś myślący człowiek o graczach (gry) o tematyce „wojennej” i to za darmo 🙂 Zobaczył? Zrozumiał, że ta dojna krowa przestaje dawać mleko…

Wyłączono możliwość dodawania komentarzy.