9.0 – co zawiera patch

9.0 jest już po pierwszych supertestach, co zawiera patch?

Bez żadnych szczegółów, ale możemy się spodziewać między innymi:

– nowe niemieckie pojazdy
Pz.Kpfw. IV Ausf. A, tier III, MT
Pz.Kpfw. IV Ausf. D, tier IV, MT
StuG III Ausf. B, tier IV, TD
– dodano Bitwy Historyczne
– nowy interfejs okna ustawień graficznych
– wyłączono Bitwy Narodowe
– poprawiono niektóre mapy, m.in. Redshire, Cichy Brzeg
– dodano możliwość zredukowania rozdzielczości gry bez zmiany rozdzielczości interfejsu (że co?!) – jest to funkcja „dynamicznej rozdzielczości”
– dodano możliwość ustawienia FOV
– dodano możliwość regulacji natężenia filtrów koloru
– „a ta mała świnka zrobiła fruuuuu”, czyli odpadające wieże – witamy!
– przerobiono efekt wydobywających się z pojazdu spalin
– dodano wybór języka na ekranie logowania
– zmieniono warunki otrzymania Stalowej Ściany
– zmieniono okno statystyk i nagród + naprawiono bugi
– nowe odznaczenia, m.in. „Bóg Wojny”, „Decydujący strzał”
– poprawiono statystyki Mk. VIC oraz killera T7 Combat Car
– potencjalne otrzymane obrażenia zmieniają się na „dmg powstrzymany przez pancerz”
– poprawiono błędy w głosach załogi
– naprawiono bug wariujących pocisków artyleryjskich oraz naprawiono (ponownie) bug animacji wybuchu w powietrzu
– naprawiono zwiechy klienta podczas wychodzenia z gry

źródło: wasz Domcio

0 0 votes
Oceń wpis:
28 komentarzy
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze
Danter_89

WG kiedyś w odpowiedziach pochwaliło się, że nowo dodawane czołgi do gry będą od razu w wersji HD.
Czyli mamy się spodziewać nie tylko 12 modeli, ale także tych 3 nowych ?

megami

„poprawiono statystyki Mk. VIC oraz killera T7 Combat Car”

Łał!!! 🙂

Grzegorz Barczyk

Znając życie będą to jakieś śmieszne zmiany, które w niczym nie pomogą bo i tak walki (1vs1) z T18 nie przeżyją a w sumie to jest jedyny problem tych czołgów.

Danter_89

T7 CC

– maximum forward speed changed from 38,6 to 56 km/h
– maximum reverse speed changed from 16 to 20 km/h
– ammo carried from 1100 to 1350 rounds
– rate of fire from 450 to 550 RPM
– maximum firing range from 350 to 395 meters
– penetration from 22 to 27mm

Mk.VIc

– maximum firing range from 350 to 395 meters
– penetration from 25 to 27mm

Czy ja wiem…. T7 CC dostał mega bufffa do prędkości, penetracje, szybkostrzelność (haha bo tego mu brakowało)… stanie się o wiele lepszy.

Papryk

”…+ naprawiono bugi” I dodano nowe, żeby gracze się nie nudzili.

Roophert

Zgłosiłeś się na ochotnika. Po wprowadzeniu 9.0 opracujesz newsa dla Dom1na, w którym wskażesz konkretne bugi, które usunięto i konkretne bugi, które „wprowadzono”. Oczywiście nie trzeba chyba pisać, że praca ma być rzetelna.

I bynajmniej nie zaprzeczam temu co napisałeś (ani nie potwierdzam). Nie mam dobrego rozeznania w tej kwestii, a chciałbym się dowiedzieć.
Populistyczne hasełka rzuca tutaj większość, zobaczmy kto reprezentuje sobą coś więcej 🙂

Tap Chan

– dodano możliwość zredukowania rozdzielczości gry bez zmiany rozdzielczości interfejsu (że co?!) – jest to funkcja „dynamicznej rozdzielczości”
Domin, chodzi o to, że jak zmieniasz rozdzielczość na mniejszą, to interfejs powiększa się, zmniejszając pole widzenia. Spójrz na przykład na screeny z laptopów, gdzie lista drużyny sięga aż do okna statusu czołgu. Mnie to na laptopie denerwuje, że mam tak małe pole widzenia ze względu na niższą rozdzielczość niż na PC.

jarifari

SerB: Nie graj na laptopie… 😉 ^^

wisnia

– dodano możliwość zredukowania rozdzielczości gry bez zmiany rozdzielczości interfejsu (że co?!) – jest to funkcja „dynamicznej rozdzielczości”

Przydałaby się opcja dla słabszych komputerów. By można było oglądać czołgi w wysokiej jakości w garażu, a bitwę jechać na minimalnych detalach.

5tryjek

Czyli mamy patcha 8.12 bo nie widzę jakieś mega zmiany :). No chyba że po pachtu 9.0 będzie 10 kolejnych nie znaczących śmiecio-patchy i nowa fizyka modele HD pojawią sie w patchu 10.0.

Tak btw. nie ma żadnych opóźnień w WT:GF może dlatego wszystko w WG się odkłada.

Jedrek95

bez przesady, reszta havoka w 9.1 i modele hd co patch kilka, w 1.0 pewnie system wielowieżowy

Miszczu

WG powiedziało, że system wielowieżowy być może będzie w przyszłym roku.

Zuy

że czego nie ma? Opóźnień w WT GF??? Jasne, po prostu gra jest w fazie alfa, może kiedyś wejdzie w betę. W sumie w obecnej postaci GF – WG mogłoby poprzestać tylko na wizualizacji czołgów – bo póki co w WT GF dobre jest jedno: modele czołgów. A reszta… reszta się rozwinie. Kiedyś.

Juras

Wiadomo coś więcej o tych nowych oznaczeniach i o zmianach w stalowej ścianie?

AZP

Teraz T7 CC będzie jeszcze bardziej OP (pozdro dla kumatych)

Xenlin

Czyżby aluzja do magicznych filmów na YT, gdzie T7 CC zjada WTF E100 :D?

jedras96

„T7 CC jest OP bo może strzelać przez okienko” Haha :DD

Esprite12

Czyli nadal nie ma obsługi wielu rdzeni !?
Narobili smaku a teraz co.. nie wywiązują się z obowiązków czy jak ?
w ASAP było że w 9.0 dostaniemy obsługę wielu rdzeni a tu niczego takiego nie widzę ?

Stig

O ile dobrze umiem czytać jak i słuchać to do tej pory nie było ASAP-u 9.0. Były dzienniki deweloperów na temat przyszłości gry, a to nie jest przecież to samo.

Maciej Nikiel

Ktoś wie, jak będzie z podzielenie stuga?
Czy tak jak kiedyś z kw, że gracze dostali dodatkowe czołgi czy po prosu dojdą nowe w drzewku.
Zastanawiam się czy nie kupić pz4i stuga w tym celu 😛

testovir

nie będzie nic za darmo

Maciej Nikiel

Kiedyś był, z chyba KW-1 dostawało się extra KW-1S i KW-2, albo jakoś tak 😀

Fenomen

Co za brednie! Ludzie jeśli nie macie o czymś pojęcia to zamknąć dupy.

KamilossPL

Czyli tak szumnie zapowiadanej fizyki nie będzie…. w sumie ta łatka nie wprowadza nic przełomowego.

—————————————-
http://warmodeling.blogspot.com

Stachu

T7 Combat Car i brytyjczyk zbuffowani ? NIE MOŻE BYĆ XD…. teraz ci mówili że to gówno pewnie trochę zmienią swą pozycję

Party_is_Up

Ciekawe, co zrobią z częstym problemem (ciężko się przyzwyczaić), kiedy celujemy, wystawiając tylko wieżę zza jakiegoś pagórka czy coś w tym stylu i w trybie snajperskim mimo, że nasz celownik jest w pełni ponad ziemią, oddajemy strzał w ziemię. No i kiedy??

zamaszysty

„- dodano możliwość zredukowania rozdzielczości gry bez zmiany rozdzielczości interfejsu (że co?!) – jest to funkcja „dynamicznej rozdzielczości””

Coś Ci się tam powaliło strasznie … w tekście chodzi o to, że gra dla zachowania wydajności może zmniejszyć dynamicznie rozdzielczość wyświetlanych tekstur i elementów, co ma poprawić czas ich renderowania, ale nie będzie to doyczyło interfejsu, więc nawet jak dynamicznie będzie Ci się zmieniać wszystko na ekranie, to nie będzie sytuacji, że rozmazana stanie się minimapa, czy inne ważne elementy. 🙂