8.6 test #2 – patch noty

tylko te ważniejsze:

– SP powrócił do swojego modelu z 8.5; został również usunięty ze sklepu (w patchu 8.6 już go nie będzie)
– dodany poprawki do Świętej Doliny
– zmniejszono zarobki SPG tieru VIII, IX i X, średnio o 5-15%
– zmniejszono maksymalny poziom tierów, które będą walczyć na mapie Bezdroża
– zmniejszono wstrząsy na dynamicznej kamerze
– osłony PO teraz będą wchłaniać odpowiednio 20, 25, 30 i 50% uszkodzeń od HE
– krzaki mają teraz współczynnik na poziomie 0,8, w porównaniu do 8.5
– dodano automatyczną jakość tekstur
– dodany parę zmian do dźwięków
– dodano nową zasadę dla art, tak żeby pojawiały się na dole swoich tierów

6 Odpowiedzi do “8.6 test #2 – patch noty

  1. ” dodano automatyczną jakość tekstur”
    – czy to ma związek z tą nową opcją w zakładce „grafika” –> Dynamic change of effects quality – Dynamiczna zmiana jakości efektów ???

    Czy tu chodzi całkiem o co innego? Może mi to ktoś wytłumaczyć?

  2. „dodano nową zasadę dla art, tak żeby pojawiały się na dole swoich tierów”
    Artyleria jest na tyle specyficznym typem pojazdu, że powinna być zawsze na dole listy niezależnie od tieru, albo jeszcze lepiej pod listą czołgów w wykazie artylerii. Tak aby szybkim rzutem oka na listę zobaczyć czy artyleria jest jeszcze w bitwie a nie szukać 7 tieru arty gdzieś między 8 i 6 tierami. Obecność i ilość artylerii jest ważniejsza niż jej tier.

Dodaj komentarz