1.7.1: szczegóły

Świąteczny sezon już za nami, ale w dalszym ciągu mamy dla Was ekscytujące nowości. Dzień jest szczególny, ponieważ od dawna wyczekiwane dwudziałowe pojazdy zmierzają w stronę supertestu*! Oprócz nowej podgałęzi dwulufowych, radzieckich czołgów ciężkich w aktualizacji 1.7.1, testujemy nową funkcję, zestaw demontażowy, która zgodnie z planem zostanie wprowadzona równolegle z nimi. Oszczędzi Wam ona złota przy demontażu złożonego wyposażenia. Przyjrzyjmy się temu z bliska.

Czym jest supertest?
Supertest jest sposobem testowania projektu na wczesnych etapach wdrażania, w przypadku zaistnienia takiej konieczności. Test polega na sprawdzeniu konceptu nowej funkcji lub wersji i wyszukaniu najbardziej krytycznych problemów. W World of Tanks supertesty są podzielone na testy produkcyjne poszczególnych funkcji, przeprowadzane podczas ich rozwoju (testowanie nowych map, balansowanie nowego pojazdu, etc.) i testy ostatecznie wprowadzonych pełnych wersji.

Celem supertestów jest sprawdzenie zawartości gry w żywym środowisku przy określonej liczbie graczy (supertesterów) przed ostateczną publikacją. Jeżeli supertesty dowiodą, że zawartość jest gotowa, przeprowadzane są testy publiczne.

Dwa działa = podwójna zabawa!

Może już natknęliście się w bitwach losowych na nadzwyczajny Object 703 Version II, pierwszy w historii World of Tanks dwudziałowy pojazd premium VIII poziomu. Swoim szczęśliwym właścicielom zapewnia świeżą, dynamiczną rozgrywkę i błyskawicznie przyciąga uwagę na polu bitewnym. Nadszedł czas, aby do tego pioniera dołączyli inny dwudziałowi sojusznicy i przedstawienie tej z niecierpliwością wyczekiwanej podgałęzi tych stalowych gigantów.

Nowa podgałąź dwudziałowych, ciężkich czołgów sowieckich ruszy wraz z KV-3 na poziomie VII. Będziecie mieli wybór poruszania się po ciężkiej gałęzi lub badania tych nowych dwudziałowych łowców. W aktualizacji 1.7.1, te trzy nowe pojazdy wjadą z hukiem na pole bitewne:

123qweasd

• IS-2-II (poziom VIII)

Portal New Tanks Is-2-ii Grey

Wstępna charakterystyka:
Tier: VIII, HT ZSRR
DMG: 300/300/360
Penetracja: 221/256/50 mm
Czas przeładowania: 8,5/8,5 s
• czas przygotowania podwójnego strzału: 2 s
• blokada działa po podwójnym wystrzale: 4 s
• odstęp między pojedynczymi strzałami: 4 s
Celność: 0,36 0,38
Czas celowania: 2,4 2,5 s
Wychył pionowy działa: -7°/20°
V-max: +34/-12 km/h
Moc silnika: 750 KM
Stosunek mocy do masy: 14,72 KM/t
Ilość HP: 1.500
Pancerz kadłuba: 110/90/60 mm
Pancerz wieży: 235/140/120 mm
Liczba załogantów: 5

• IS-3-II (poziom IX)

Portal New Tanks Is-3-ii GreyWstępna charakterystyka:
Tier: IX, HT ZSRR
DMG: 390/390/530
Penetracja: 243/292/68 mm
Czas przeładowania: 10,5/10,5 s
• czas przygotowania podwójnego strzału: 2,5 s
• blokada działa po podwójnym wystrzale: 4 s
• odstęp między pojedynczymi strzałami: 5 s
Celność: 0,38 0,4
Czas celowania: 2,88 3 s
Wychył pionowy działa: -8°/20°
V-max: +38/-15 km/h
Moc silnika: 780 KM
Stosunek mocy do masy: 14,06 KM/t
Ilość HP: 1.800
Pancerz kadłuba: 145/90/60 mm
Pancerz wieży: 280/150/130 mm
Liczba załogantów: 5

• ST-II (poziom X)

Portal New Tanks St-ii GreyWstępna charakterystyka:
Tier: X, HT ZSRR
DMG: 440/440/530
Penetracja: 258/340/68 mm
Czas przeładowania: 11,7/11,7 s
• czas przygotowania podwójnego strzału: 2,5 s
• blokada działa po podwójnym wystrzale: 3 s
• odstęp między pojedynczymi strzałami: 5 s
Celność: 0,38 0,4
Czas celowania: 2,78 3 s
Wychył pionowy działa: -8°/20°
V-max: +40/-13 km/h
Moc silnika: 800 840 KM
Stosunek mocy do masy: 11,54 12,1 KM/t
Ilość HP: 2.500
Pancerz kadłuba: 150/140/100 mm
Pancerz wieży: 300/160/160 mm
Liczba załogantów: 5

Nerfy celności i czasu celowania mogą wynikać z pokrętnej logiki WG i dość dziwnego zaokrąglania wartości.

Załoga wszystkich dwudziałowych pojazdów składa się z pięciu członków:

  • Dowódca (radiooperator)
  • Celowniczy
  • Kierowca
  • Dwóch ładowniczych

W miarę posuwania się w górę nowej gałęzi, odkryjesz, że posiadasz coraz więcej pancerza, więcej siły ognia i coraz większej frajdy z prowadzenia tych czołgów. Ale ich najistotniejszą cechą jest posiadanie kilku trybów oddawania strzału, a każdy z nich różni się od pozostałych. Przyjrzyjmy się im więc.

 

Cykliczny (standardowo): Strzelanie z jednego działa, które przeładowuje się po oddaniu strzału

Po strzale, aktywne, powiedzmy, że lewe, działo zaczyna przeładowywać. Drugie (prawe działo) staje się wtedy aktywne. Kiedy załadowywane jest lewe działo, oddaj strzał prawym. Następnie prawe działo zaczyna przeładunek, lewe ponownie staje się aktywne i cykl zostaje odnowiony.

Sekwencyjny: Sekwencyjny ostrzał z obu dział

Po wystrzale z aktywnego lewego działa, kamera przesuwa się, ale nie możesz od razu strzelać drugim. Licznik na lewo pokazuje, kiedy można oddać strzał. Kiedy skończy odliczanie, możesz strzelać z drugiego działa. Nie zapominajcie: załadowanie pierwszego działa będzie przerwane, a sekwencyjny załadunek obu pocisków zacznie się od nowa.

Podwójny strzał: Jednoczesny ostrzał z oby dział

Musicie przytrzymać lewy przycisk myszy, by przygotować strzał (zajmie to parę sekund). Postęp procesu przeładowania wyświetlany jest w obszarze celownika. Kiedy przygotowanie dobiegnie końca, automatycznie dochodzi do podwójnego strzału. Kiedy zwolnicie lewy przycisk myszy przed zakończeniem operacji, proces ulegnie wyzerowaniu. Uwaga: możecie ponownie przypisać przycisk podwójnego strzału w menu ustawień sterowania korzystając z klawiszu podwójnego strzału.

Wszystkie charakterystyki tych czołgów istotne dla supertestu nie są ostateczne i mogą zostać dopasowane zanim pojazdy zadebiutują na serwerze zwykłym. Wypatrujcie dalszych informacji o rozgrywce dwulufowymi pojazdami, które zawarte będą w nadchodzącym dedykowanym artykule!

Zestaw demontażowy: Oszczędzajcie swoje złoto!

Począwszy od aktualizacji 1.7.1, możliwe będzie odinstalowanie i wysłanie złożonego wyposażenia do magazynu za darmo i bez konieczności wydawania 10 szt. złota. By tego dokonać musicie użyć nowego zestawu demontażowego. Posiada on zmienną szansę na wylosowanie z dużych Nagród za zasługi w piątej rundzie tej wyjątkowej nagrody w grze.

Każdy zestaw demontażowy może zostać użyty tylko raz do odmontowania jednej sztuki złożonego wyposażenia. W dalszym ciągu możecie przeprowadzić demontaż złożonego wyposażenia w zamian za złoto – po prostu wybierzcie opcję z menu ekranu wyposażenia. Ale dlaczego by nie usunąć go za darmo i zachować złoto na coś innego?

Zdobyte zestawy demontażowe będą trzymane w sekcji Rezerw zakładki materiały eksploatacyjne w Waszych magazynach i automatycznie pobierane z konta po użyciu. Pamiętajcie: te przedmioty nie podlegają sprzedaży!

Przed nami mnóstwo interesujących nowinek w grze, a wraz z nimi nowe, ekscytujące wydarzenia. Zostańcie z nami i powodzenia na polu bitwy!


W aktualizacji 1.7.1 pojawią się również zestawy stylizacyjne 3D; więcej informacji TUTAJ.

0 0 votes
Oceń wpis:
9 komentarzy
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze
Paweł W

Premka całkiem fajna.

No i ciekawe kiedy się wezmą za wprowadzanie zmian związanych z amunicją i HP. Bo wydaje mi się, że jest to bardziej palący problem niż brak „od dawna wyczekiwanych dwudziałowych pojazdów”.

Roophert

Rebalans pojazdów i amunicji to ogromna i ważna aktualizacja. Tego rodzaju rzeczy są dodawane w kluczowych momentach, np. teraz jest dużo aktywnych graczy po wydarzeniach świątecznych, więc zostaje wydana mało znacząca aktualizacja z dodatkowymi maszynami do grindu. Dobrym terminem na wprowadzenie rebalansu jest okres letni, bo wtedy jest największy odpływ graczy… i faktycznie wstępnie WG planuje wydać aktualizację końcem wiosny: – Chcemy przeprowadzić jeszcze jedną rundę piaskownicy, w której będą dostępne wszystkie funkcje pomocnicze: nowe, uproszczone drzewka rozwoju oraz statystyki (jeśli będzie to technicznie możliwe) i wszystkie inne zmiany balansu. Zobaczmy, jak to wszystko działa razem, a jeśli wszystko pójdzie… Czytaj więcej »

Ten_warrior_

tak problem i to palący, że takie głupoty w ogóle testują. Niech wybór amunicji ma sens, a nie ładujesz golda, a i tak się dingasz, jednocześnie przebijasz APekiem, bo celność, czy pene polosowało…

woo_zie

Zestaw demontażowy ha bardzo fajna opcja tylko jak zaczynałem w 2013 bez premek i kont premium szkoda że dopiero teraz to wprowadzają, wtedy często nawet nie miałem wyposażenia… A jak miałem to sprzedawałem przy sprzedaży pojazdu.

Sinecode

Statystyki dla tej produkcji są brutalne- coraz więcej durny zmian, coraz więcej osób stwierdza że ma dość tej durnej produkcji i ucieka do konkurencji. Stąd takie ostatnie podrygi na zachętę do grania. A nóż widelec jakiś jeleń się złapie.

RexScul

O tych ostatnich podrygach czytam już od wielu lat. Tymczasem tytuł nadal jest wśród najlepiej zarabiających. Takiego „trupa” to ja jak żyję nie widziałem.

Sinecode

Znajdź filmik Quick Baby’ego o umierającym WoT. Każda durna nowość, idiotyczna zmiana, zaimplementowanie czegoś co doprowadzało graczy do szału powodowało piękny odpływ i spadek liczby grających. WoT umiera jak każda gierka która miała może swój złoty czas ale albo ludziom się znudziła albo sami twórcy doprowadzili do zniechęcenia grających. To jest proces długi i nie ma co się oszukiwać że tylko czekać aż to dupnie. I w sumie co się dziwić że dobrze zarabia skoro są jelenie które wydają po 2000 euro na paczki świąteczne tylko dlatego że wrzucili do nich czołg z 2 rurami. Tak, są tacy.

RexScul

W tym co napisałeś jedno się zgadza – WoT umiera jak każda inna gra. Kiedyś zagrywałem się Settlers 1. Później przestałem jak wielu innych graczy. Naturalny cykl życia produktu. Aktualizacje nic tu nie zmienią – nawet Imperium Rzymskie nie trwało wiecznie. W tym kontekście faktycznie umiera i żadne aktualizacje tego procesu nie zatrzymają. Co najwyżej odwloką to w czasie. Ale wy ciągle piszecie o innym upadku – a ten to bzdura i zaklinanie rzeczywistości. Coś jak przewidywanie końców świata, których przeżyłem już multum. Kiedyś ten świat się skończy – to pewne. Ale wszelkie wróże plotą bzdury, bo nie mają bladego… Czytaj więcej »

Pray2Win

Wychodzi z kawuczy, ale czy z działka VIII tierowego? Pewnie tak. A jakby nie to i tak nafarmione tyle expa, że przeskoczę.