1.5 – lista zmian

Lista zmian w patchu 1.5, który 3 maja trafi na serwer EU.

Główne zmiany

1. Konto premium WoT

Wprowadzamy nowy typ konta premium (konto premium WoT/KP WoT).

Ten typ konta premium działa tylko w WoT. Konto premium WoT zapewnia bonusy do doświadczenia, doświadczenia załogi i kredytów oraz dostęp do nowych funkcjonalności:

  1. Zasoby rezerwowe
    Zasoby rezerwowe umożliwiają otrzymanie dodatkowych 750 000 kredytów tygodniowo. Dodatkowe 10% bonusu do kredytów zarabianych w bitwach trafi do specjalnego skarbca. Co 7 dni skarbiec zostanie otwarty, a wszystkie kredyty z niego zostaną automatycznie przeniesione na Wasze konto.
  2. Premia plutonowa
    Jeśli przynajmniej jeden gracz w plutonie ma KP WoT, ten gracz otrzyma +15% do kredytów za każdą bitwę. Członkowie plutonu, którzy nie mają KP WoT, otrzymają +10% do kredytów.
  3. Zarządzany bonus do PD
    Dzięki kontu premium WoT gracze będą mogli zastosować mnożnik x3 i zwiększyć doświadczenie uzyskane w swojej ostatniej zwycięskiej bitwie. Ten mnożnik x3 można zastosować do wyników bitwy pięć razy dziennie.
  4. Misje premium
    Posiadacze konta premium WoT będą mieli możliwość ukończenia łańcucha 3 prostych misji dziennych.
  5. Wszyscy posiadacze KP WoT będą mieli o jedno miejsce więcej na wykluczanie map, więc będą mogli wykluczyć łącznie 2 mapy. Tak długo, jak długo konto premium WoT jest aktywne, gracz nie będzie walczył na dwóch wykluczonych mapach w bitwach losowych (tylko dla bitew standardowych).

Szczegóły wprowadzenia konta premium WoT

Wszyscy gracze otrzymają tę samą liczbę dni standardowego konta premium w postaci konta premium World of Tanks w dniu wprowadzenia aktualizacji.

Obie wersje konta premium będą istniały obok siebie, ale konto premium WoT będzie aktywne w kliencie gry. Standardowe konto premium może być aktywne tylko po upłynięciu konta premium WoT.

Powiązane zmiany w kliencie gry

  1. Dostosowano interfejs konta gracza. Teraz kliknięcie nazwy gracza w garażu wyświetla interfejs statusu konta, w którym gracz będzie mógł zobaczyć swój aktualny status konta premium i przejść do interfejsu opcji nowego konta premium WoT. Ten interfejs pozwala również na zarządzanie rezerwami osobistymi.
  2. Dodano wyjaśnienia i opisy do wszystkich nowych funkcjonalności konta premium WoT orach narzędzi do zarządzania nimi.
  3. Premia plutonowa konta premium WoT jest teraz dodawana do istniejącego bonusu dla gry w plutonie.
  4. W sklepie gracze mogą kupić tylko konto premium WoT.
  5. Standardowego konta premium nie można już kupić ani otrzymać w kliencie gry. Standardowe konto premium zostanie zastąpione przez konto premium WoT we wszystkich aspektach gry, wliczając: misje, wydarzenia, misje osobiste itp.

2. Wielkie bitwy dla pojazdów VIII poziomu

  • Wprowadzenie do Wielkich bitew pojazdów VIII poziomu zostaje opóźnione, gdyż potrzeba więcej czasu na testy.

3. Wykluczone mapy

  1. Gracze mogą wykluczać jedną lub dwie mapy z listy map dla bitew losowych.
  2. Konto standardowe pozwala na wykluczenie jednej mapy, a konto premium WoT pozwala na wykluczenie dwóch map.
  3. Wykluczanie map działa tylko dla pojazdów IV i wyższych poziomów.
  4. Prosimy zauważyć, że mapy można wykluczyć tylko w trybie bitew losowych (tylko dla bitew standardowych). Przykładowo, gracz wykluczył mapę Linia Zygfryda, ale będzie nadal walczyć na tej mapie w natarciach i bitwach spotkaniowych, jeśli odpowiednie opcje są włączone w ustawieniach.
  5. Map dla Wielkich bitew nie da się wykluczyć.
  6. Wykluczone mapy można ponownie zmienić po upłynięciu 4 godzin.
  7. Podczas gry w plutonie, priorytet mają mapy wykluczone przez dowódcę plutonu.

4. Personalizacja pojazdów

Teraz malowania można nanosić na pojazdy wszystkich poziomów.

5. Zmiany w mechanice ogłuszania

  1. Dodatkowy czas trwania ogłuszenia (zadawanego już ogłuszonym pojazdom) zmniejszono o połowę.
  2. Bardzo duża osłona przeciwodłamkowa dodatkowo skraca czas powtórnych ogłuszeń o 20%, a Duża osłona przeciwodłamkowa zmniejsza go o 10%.
  3. Minimalny czas ogłuszenia przez wszystkie działa samobieżne w grze zmniejszono o 5% maksymalnego czasu ogłuszenia.
  4. Uszkodzenia na krawędzi promienia rażenia zmieniono z 0,15 na 0,05 dla pocisków OB (dla dział samobieżnych i innych pojazdów strzelających pociskami OB). Powoduje to przeliczenie uszkodzeń wewnątrz promienia rażenia. Zmniejszają się uszkodzenia zadawane przez niebezpośrednie trafienia pociskami OB. Zmniejsza się również czas ogłuszenia. Te zmiany będą miały nieznaczny wpływ na bezpośrednie trafienia pociskami OB.
  5. Zmiany w charakterystykach technicznych niektórych dział samobieżnych.

6. Pojazdy za obligacje

Funkcjonalność pojazdów za obligacje została opóźniona i nie zostanie dodana w wersji 1.5. Będziemy pracować nad tą funkcjonalnością w przyszłych wersjach, więc wypatrujcie informacji o niej na portalu gry.

7. Zmiany charakterystyk technicznych

Wielka Brytania:

Conqueror Gun Carriage

* Zmniejszono prędkość pocisków HE Mk. 18 o 9%

* Zmniejszono prędkość pocisków HE Mk. 19 o 9%

* Zmniejszono promień rażenia o 5%

FV4005 Stage II

* Zmieniono prędkość obrotu z 30 na 26 st./s

* Zmieniono rozrzut z 0,38 na 0,42 m

* Zmieniono czas celowania z 3 na 3,7 s

* Zmieniono maksymalną prędkość z 35 na 32 km/godz.

* Zmieniono prędkość jazdy wstecz z 12 na 8 km/godz.

Niemcy:

G.W. Panther

* Zmieniono rozrzut działa 15 cm s.F.H. 18 L/29.5 z 0,66 na 0,68 m

* Zwiększono rozrzut przy obrocie działa 15 cm s.F.H. 18 L/29.5 o 4%

* Zmieniono rozrzut działa 15 cm s.F.H. 43 z 0,62 na 0,64 m

* Zwiększono rozrzut przy obrocie działa 15 cm s.F.H. 43 o 5%

* Zmieniono czas przeładowania działa 15 cm s.F.H. 18 L/29.5 z 27,2 na 28,2 s

* Zmieniono czas przeładowania działa 15 cm s.F.H. 43 z 26 na 27 s

* Zmniejszono promień rażenia o 5%

Hummel

* Zmniejszono promień rażenia o 5%

GW Tiger P

* Zmniejszono promień rażenia o 5%

G.W. Tiger

* Zmniejszono promień rażenia o 5%

G.W. E 100

* Zmniejszono promień rażenia o 5%

ZSRR:

Object 261

* Zmieniono pojemność magazynu amunicji z 18 na 20 pocisków

T-44-122

* Zmniejszono rozrzut podczas ruchu o 18%

* Zmniejszono rozrzut podczas obrotu kadłuba o 18%

* Zmieniono rozrzut z 0,43 na 0,41 m

* Zmniejszono rozrzut podczas obrotu wieży o 12%

* Zmieniono czas celowania z 3,4 na 3,0 s

* Zmieniono zasięg widzenia z 370 na 380 m

* Zmieniono prędkość obrotu wieży z 48 na 42 st./s

* Zmieniono kąt opuszczenia lufy z -4 na -5 stopni

SU-14-2 

* Zmniejszono promień rażenia o 5%

S-51 

* Zmniejszono promień rażenia o 5%

SU-14-1

* Zmniejszono promień rażenia o 5%

212А

* Zmniejszono promień rażenia o 5%

USA:

Zmiany w charakterystykach technicznych:

M12

* Zmniejszono promień rażenia o 5%

M40/M43

* Zmniejszono promień rażenia o 5%

M53/M55

* Zmniejszono promień rażenia o 5%

Szwecja:

Dodano następujące pojazdy:

* UDES 16

* UDES 15/16

* UDES 14 Alt 5

Zmiany charakterystyk technicznych następujących pojazdów:

Kranvagn

* Zmieniono czas przeładowania z 33 na 21,5 s

* Zmniejszono czas przeładowania pomiędzy pociskami w magazynku o 9%

* Zmieniono liczbę pocisków w magazynku z 4 na 3

* Zmieniono prędkość obrotu wieży z 25 na 28 st./s

* Zmieniono wartość uszkodzeń pocisku psgr m/51 z 400 na 440

* Zmieniono wartość uszkodzeń pocisku sgr m/51 z 515 na 530

* Zmieniono wartość uszkodzeń pocisku slpprj m/51 z 400 na 440

* Zmieniono pojemność magazynu amunicji z 40 na 48 pocisków

* Zmieniono moc silnika z 700 na 810 KM

Emil II

* Zmieniono czas przeładowania działa 10,5 cm TK 105-9 z 30 na 22 s

* Zmieniono czas przeładowania działa 12 cm akan L/40 z 40 na 25 s

* Zmniejszono czas przeładowania pomiędzy pociskami w magazynku działa 12 cm akan L/40 o 11%

* Zmieniono liczbę pocisków w magazynku działa 10,5 cm TK 105-9 z 4 na 3

*Zmieniono liczbę pocisków w magazynku działa 12 cm akan L/40 z 4 na 3

* Zmieniono wartość uszkodzeń pocisku sgr m/51 dla działa 10,5 cm TK 105-9 z 420 na 460

* Zmieniono wartość uszkodzeń pocisku slpprj m/52 dla działa 10,5 cm TK 105-9 z 320 na 360

* Zmieniono wartość uszkodzeń pocisku slpprj m/52 dla działa 10,5 cm TK 105-9 z 320 na 360

* Zmieniono wartość uszkodzeń pocisku psgr m/51 dla działa 12 cm akan L/40 z 400 na 440

* Zmieniono wartość uszkodzeń pocisku the sgr m/51 dla działa 12 cm akan L/40 z 515 na 530

* Zmieniono wartość uszkodzeń pocisku slpprj m/51 dla działa 12 cm akan L/40 z 400 na 440

* Zmieniono pojemność magazynu amunicji działa 10,5 cm TK 105-9 z 40 na 60 pocisków

* Zmieniono pojemność magazynu amunicji działa 12 cm akan L/40 z 40 na 48 pocisków

* Zmieniono moc silnika AV-1195 z 400 na 420 KM

* Zmieniono moc silnika AVS-1195 z 520 na 550 KM

Emil I

* Zwiększono rozrzut podczas ruchu dla zawieszenia Emil Alt 1 o 12%

* Zwiększono rozrzut podczas ruchu dla zawieszenia Emil Alt 2 o 4%

* Zwiększono rozrzut podczas obrotu kadłuba dla zawieszenia Emil Alt 1 o 12%

* Zwiększono rozrzut podczas obrotu kadłuba dla zawieszenia Emil Alt 2 o 4%

* Zmieniono prędkość obrotu dla zawieszenia Emil Alt 1 z 27 na 24 st./s

* Zmieniono prędkość obrotu dla zawieszenia Emil Alt 2 z 30 na 26 st./s

* Zmieniono czas przeładowania działa 10,5 cm lvkan m/42 z 37 na 22,7 s

* Zmieniono czas przeładowania działa 10,5 cm TK 105-9 z 34 na 27 s

* Zmieniono rozrzut działa 10,5 cm lvkan m/42 z 0,38 na 0,39 m

* Zmieniono czas celowania działa 10,5 cm lvkan m/42 z 3 na 3,2 s

* Zmieniono liczbę pocisków w magazynku działa 10,5 cm lvkan m/42 z 4 na 3

* Zmieniono liczbę pocisków w magazynku działa 10,5 cm TK 105-9 z 4 na 3

* Zmieniono wartość uszkodzeń pocisku slpprj m/52 dla działa 10,5 cm TK 105-9 z 320 na 360

* Zmieniono wartość uszkodzeń pocisku slpprj m/52 dla działa 10,5 cm TK 105-9 z 320 na 360

* Zmieniono wartość uszkodzeń pocisku sgr m/51 dla działa 10,5 cm TK 105-9 z 420 na 460

* Zmieniono pojemność magazynu amunicji dla działa 10,5 cm lvkan m/42 z 52 na 57 pocisków

* Zmieniono pojemność magazynu amunicji dla działa 10,5 cm TK 105-9 z 52 na 57 pocisków

Japonia:

Type 5 Heavy

* Zmniejszono rozrzut podczas ruchu zawieszenia o 11%

* Zmniejszono rozrzut podczas obrotu kadłuba o 20%

* Zmieniono prędkość obrotu z 17 na 22 st./s

* Zmieniono wartość penetracji pocisku 14 cm Capped Common Semi-AP dla działa 14 cm/50 3rd Year Type z 249 na 257 mm

* Zmieniono wartość penetracji pocisku 14 cm Capped Common Semi-AP Kai dla działa 14 cm/50 3rd Year Type z 282 na 290 mm

* Zmieniono wartość penetracji pocisku Common Type 0 Kai dla działa 15 cm/45 41st Year Type z 75 na 192 mm

* Zmieniono wartość uszkodzeń pocisku Common Type 0 Kai dla działa 15 cm/45 41st Year Type z 1400 na 900

* Zmieniono wartość uszkodzeń pocisku Common Type 0 dla działa 15 cm/45 41st Year Type z 1100 na 900

* Zmieniono prędkość jazdy wstecz z 11 na 15 km/godz.

* Zmieniono kolejność badania dla dział 14 cm/50 3rd Year Type oraz 15 cm/45 41st Year Type

* Zmieniono koszt działa 14 cm/50 3rd Year Type z 330 000 na 332 000

* Zmieniono koszt działa 15 cm/45 41st Year Type z 332 000 na 330 000

* Zmieniono moc silnika z 1200 na 1370 KM

Type 4 Heavy

* Zmieniono wartość penetracji pocisku Common Type 0 Kai dla działa 15 cm/45 41st Year Type z 75 na 192 mm

* Zmieniono czas przeładowania działa 15 cm/45 41st Year Type z 24,5 na 22 s

* Zmieniono wartość penetracji pocisku 14 cm Capped Common Semi-AP Kai dla działa 14 cm/50 3rd Year Type z 282 na 290 mm

* Zmieniono wartość penetracji pocisku 14 cm Capped Common Semi-AP dla działa 14 cm/50 3rd Year Type z 249 na 257 mm

* Zmieniono wartość uszkodzeń pocisku Common Type 0 Kai dla działa 15 cm/45 41st Year Type z 1400 na 900

* Zmieniono wartość uszkodzeń pocisku Common Type 0 dla działa 15 cm/45 41st Year Type z 1100 na 900

* Zmieniono kolejność badania dla dział 14 cm/50 3rd Year Type oraz 15 cm/45 41st Year Type

* Zmieniono koszt działa 15 cm/45 41st Year Type z 332 000 na 330 000

* Zmieniono koszt działa 14 cm/50 3rd Year Type z 330 000 na 332 000

O-I

* Zmieniono wartość uszkodzeń pocisku HE Type 96 dla działa 15 cm Howitzer Type 96 z 910 na 890

O-Ho

* Zmieniono czas przeładowania działa 15 cm Howitzer Type 96 z 17 na 22 s

* Zmieniono wartość uszkodzeń pocisku HE Type 96 dla działa 15 cm Howitzer Type 96 z 910 na 890

O-Ni

* Zmieniono czas przeładowania działa 15 cm Howitzer Type 96 z 23 na 24 s

* Zmieniono wartość uszkodzeń pocisku HE Type 96 dla działa 15 cm Howitzer Type 96 z 910 na 890

8. Znane problemy

  • Gracze mogą przekwalifikować członków załogi do pojazdów specjalnych, które nie są aktualnie dostępne w grze.
  • Nie ma zabezpieczenia przed nadmiernie częstym klikaniem na minimapie.
  • Ikony typów pojazdów w rozszerzonych panelach pojazdów nie zmieniają swoich kolorów dynamicznie przy wyborze trybu alternatywnego zestawu koloróww bitwie.
  • Wyłączone darmowe przekwalifikowanie załogi do pojazdów tego samego typu.
  • Kiedy gracz zniszczy pojazd, przewracając go, ten pojazd nie liczy się do łącznej liczby pojazdów zniszczonych przez gracza.
  • Powiadomienie o zajęciu bazy jest wyświetlane przed zebraniem wymaganej liczby punktów zajęcia.
  • Kolejność zdarzeń dla otrzymanych uszkodzeń jest czasem przemieszana w dzienniku uszkodzeń.
  • Tekst warunków misji nie jest wyświetlany w oknie z gratulacjami, jeśli w warunkach misji jest podany wymagany typ pojazdu.
  • Klienta nie można zmaksymalizować do trybu pełnoekranowego, jeśli gracz jest w trakcie rozmowy przez Skype.
  • Poziomy pojazdów na ekranie wyświetlanym po naciśnięciu klawisza TAB nie są wyśrodkowane względem ikon pojazdów.
  • Kiedy pojazd uderzy w ziemię, nie uszkadzając modułów, odgrywany jest dźwięk odnoszonych uszkodzeń.
  • Trzęsący się okrąg celownika w zbliżeniach 16x i 25x w trybie ostrzału w bitwach Linii frontu.
  • Wydarzenia z końca bitwy nie są synchronizowane z tekstem wyniku bitwy.
  • W pewnych przypadkach automatyczna naprawa/uzupełnienie amunicji i materiałów eksploatacyjnych po bitwie nie odbywa się, kiedy na koncie jest wystarczająco dużo kredytów.
  • Znacznik działa pozostaje na dziale samobieżnym po przełączeniu w tryb artyleryjski, jeśli czerwona linia częściowo przecina pojazd.

9. Naprawione błędy

  • Naprawiono problemy z kamerą trzęsącą się w trybie snajperskim przy przełączaniu pomiędzy trybami jazdy (dla szwedzkich niszczycieli czołgów).
  • Po ukończeniu misji osobistej dotyczącej podpalenia pojazdu przeciwnika wskaźnik działa poprawnie.
  • Naprawiono błąd powodujący, że wskaźnik czasu trwania ogłuszenia nie był wyświetlany po trafieniu przez Nalot.
  • Wyniki bitwy dla bitwy na Linii frontu można wyświetlić po kliknięciu PPM.
  • Naprawiono błąd powodujący, że ogłuszenie było omyłkowo zaliczane do misji osobistych wymagających uszkodzenia modułów wewnętrznych.
  • Automatyczne celowanie dla pojazdów kołowych teraz blokuje się na celu znajdującym się za przezroczystym ogrodzeniem.
  • Kiedy wykryty pojazd przeciwnika zostanie ogłuszony, przestanie być widoczny, a ogłuszony gracz użyje apteczki, wciąż pozostając niewidocznym, to po jego ponownym wykryciu jego przeciwnicy nie będą widzieli nad nim wyświetlanego wskaźnika ogłuszenia.
  • Naprawiono błąd powodujący wstrząsy znacznika działa na nieregularnościach terenu.
  • Naprawiono opis pojazdów-nagród w kliencie gry.
0 0 votes
Oceń wpis:
18 komentarzy
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze
Natxd

Buff dla T-44-122? Coś się szykuje 😛

Girshak Fenrir

I żegnaj Lodówko pa a Wg żegnaj się za te nerfy z moimi pieniędzmi. Time to free to play

e30318i1985

Prawda jest taka że ta gra jest już zupełnie skopana wprowadzili za dużo tanków i zaczynają sie gubić w balansie ,praktycznie nie da sie grac

Jisaburo Ozawa

Taki jest myk aby sowieci byli górą. Chociaż i tak faulują bo sowieci dostali prawdziwe peryskopy czołgowe jak zdobyli polskie TKS i 7TP. Zanim je wprowadzili do użytku ich wozy i dowódcy byli slepi i gówno ogarniali, no ale gra tego nie uwzględnia.

Alex Tanker

Dwa piętra niżej (post: 1.5 data wprowadzenia) jest napisane że aktualizacja zawita do nas 2-go maja tutaj że 3-go to kiedy mamy się spodziewać ?

Pray2Win

Pewnie 9 maja, żebyśmy nie zapomnieli poprzez tą giereczkę, że byliśmy wdzięczni sowieckim oddziałom, że im się chciało dymać tyle km. Ale się nie dziwię, jak mieli lufy NKWD za plecami i generalnie maszyna wojenna szła pełną pizd… .

Falathi

Ja bym obstawiał jutro.

Alex Tanker

Thx

crreeyz

Czyli tak planowane zmiany w koncie premium znaczne zwiększą ilość framionego srebra przez co można będzie zupełnie bezstresowo jeździć na full gold i dużych materiałach eksploatacyjnych i dalej dobrze zarabiać, zwłaszcza gdy ma się jako taki klan i bonusy z niego. Zmianę tą mogło by jedynie zniwelować zapowiadana przeróbka amunicji premium.
Mnie to bardziej by cieszyło konto premium nie na czas a na ilość bitw, bo ja gram maks kilkanaście bitw tygodniowo i normalne konto premium to okrutne marnowanie pieniędzy, a do klanu z taką aktywnością ciężko.

Falathi

Rebalans amunicji premium też nas czeka. Jeszcze nie w 1.5, ale nadejdzie.

Marek Łapiński

Blokowanie map, ale ciekawe czy WG nie zrobi ludzi w „chuja” i nie doda np Fiordom i Urwisku spotkaniówki czy szturmu aby tak „nie do końca” dało się uniknąć nielubianych map. Raczej nie bez powodu napisali że blokada dotyczy trybu standardowego. Jeśli nagle wycofali czołgi za obligacje to bym się nie zdziwił jak obecnie dostępne tylko w standardzie mapy dostały z dupy spotkaniówke i szturm. Tak aby zgodnie z tradycją dać coś fajnego, ale tylko na papierze. A niestety dałoby się przerobić Fiordy czy urwisko na spotkaniówkę lub szturm.

Jisaburo Ozawa

Na Urwisku spotkaniówka to baza do kapowania na latarni 🙂

eXtreme8

Siemka male pytanie dotyczace konta premium WOT. jezeli aktualnie mam konto premium ogolne na rok to czy po wprowadzeniu patcha bedzie mozliwość zamiany na konto premium WOT?? moim zdaniem powinna byc taka mozliwosc

Alex Tanker

Z automatu dostaniesz tyle samo dni konta premium WOT ile posiadasz w tym momencie starej premki.

bansai

patch chyba nie 3 maja a 2 maja !!!

Lee Tom

To co zrobili w tym patchu to jest masakra ! Większość bitew tier +1 albo +2 , bitwy po 3-5 min jednostronne ! Nie ma możlwiości normalnego grania ! RNG – nie wiem co odwalili ale 50% trafień to cud !

Lee Tom

A nie wiem co WG odwaliło w Wygranych bitwach ale na koncie premium po Patchu 1.5 mam całe 25% Winratio z dzisiaj ! Same pozytywne rzeczy ! Z każdą łatką WG pokazuję że tą grę można jeszcze bardziej ustawiać – więc niech grają same BOTy !

Gapcio Dumbeldoreq2k5

Kurcze a wgl to kiedy będzie dostępny Wot ct ?