1.5 – funkcjonalności aktualizacji

Dzisiaj rozpoczynamy pierwszy test publiczny aktualizacji 1.5, który wprowadzi szwedzkie czołgi średnie z unikalną funkcjonalnością: zawieszeniem pneumatycznym. W trakcie testu publicznego będziecie mieli możliwość sprawdzenia nowej odsłony konta premium i wykluczania map, jednej z funkcjonalności, o którą najczęściej prosiliście. Oprócz tego przygotujcie się na świeży powiew w bitwach ze zrównoważonymi działami samobieżnymi i szwedzkimi czołgami ciężkimi. Czytajcie dalej, by dowiedzieć się wszystkiego o nowościach!

Szwedzkie czołgi średnie

Nie tak dawno temu pojawiły się francuskie pojazdy kołowe, a my już możemy pochwalić się czymś nowym!W aktualizacji 1.5 zostaną dodane także trzy nowe, śmiertelnie groźne pojazdy: szwedzkie czołgi średnie wysokich poziomów. Mamy już szwedzkie czołgi średnie w World of Tanks, ale tylko do poziomu VII. Teraz dodajemy rodzaj szwedzkiej „podgałęzi” na poziomach VIII, IX i X. Badanie nowej gałęzi rozpocznie się na poziomie VII od Leo.

Począwszy od poziomu VIII, wszystkie szwedzkie średniaki mają unikalną funkcjonalność, zawieszenie pneumatyczne. Będą w stanie dostosować prześwit i zmienić kąt nachylenia kadłuba, co da im lepsze kąty opuszczenia lufy. Ta funkcjonalność jest włączana automatycznie, gdy tylko prędkość jazdy spadnie poniżej 10 km/h. Jeśli zaczniecie przyspieszać i poruszacie się szybciej niż 19 km/h, mechanizm zostanie wyłączony, a kadłub się wyrówna.

Zawieszenie nowych czołgów jest podobne do tego ze szwedzkich niszczycieli czołgów, ale nie daje żadnej dodatkowej przewagi, poza dodatkowym nachyleniem kadłuba. Więcej o nowych szwedzkich czołgach średnich i ich unikalnym właściwościom w grze dowiecie się z dedykowanego im artykułu.

Równoważenie szwedzkich czołgów ciężkich

Wspomnieliśmy wcześniej, że w 2019 zamierzamy ulepszyć niektóre pojazdy, których efektywność jest na razie słaba, oraz przerobić nieco niektóre czołgi, które są zbyt mocne. A zatem, wraz z nadejściem nowej gałęzi szwedzkich średniaków przyjrzymy się również niektórym innym pojazdom z tego kraju – w szczególności tym z gałęzi pojazdów ciężkich.

Jesteśmy gotowi, by przyjrzeć się charakterystykom następujących pojazdów:

Wszystkie te czołgi mają aktualnie czteropociskowy system automatycznego ładowania i właśnie tę rzecz chcemy zmienić. Mamy w planach ponownie wyposażyć je w trzypociskowe mechanizmy automatycznego ładowania, by wszystkie trzy pojazdy przeładowywały się szybciej i miały większe uszkodzenia alfa. W wyniku tego zwiększą się im również uszkodzenia na minutę. Będziecie zatem spędzać mniej czasu na przeładowywaniu, za to częściej wchodzić w potyczki z przeciwnikiem. Wraz z innymi poprawkami powiększymy uszkodzenia na minutę w Kranvagn o więcej niż 20%.

EmilI

EmilII

Kranvagn

Charakterystyki techniczne pojazdów podane są dla najlepszej konfiguracji modułów.

Wykluczone mapy

Jest nam również bardzo miło ogłosić, że jesteśmy gotowi do wprowadzenia jednej z najbardziej wyczekiwanych funkcjonalności: Wykluczanie map. Teraz będziecie mogli zablokować jedną wybraną przez siebie mapę i omijać ją w kolejce mechanizmu losującego. Ta opcja będzie dostępna tylko dla bitew standardowych, nie dla natarcia ani bitew spotkaniowych. Ponadto będzie ona działać tylko podczas gry pojazdami przynajmniej IV poziomu i będzie wyłączona dla wszystkich trzech map do Wielkich bitew (Klondike, Nebelburg i Zaplecze).

Konto premium WoT

W aktualizacji 1.5 zamierzamy przedstawić oddzielne konto premium WoT, wyłącznie dla graczy World of Tanks. Standardowe konto premium pozostanie dokładnie takie samo jak dla całej trylogii Wargaming (World of Tanks, World of Warships, World of Warplanes). Ale oddzielne konto premium WoT da Wam dodatkowe możliwości i premie, w tym jedną dodatkową możliwość wykluczania, czyli będziecie mogli wykluczyć 2 mapy dla bitew losowych zamiast jednej.

Więcej informacji na temat konta premium WoT znajdziecie w dedykowanym artykule.

UWAGA: Konto premium World of Tanks jest dostępne w trakcie testu publicznego wyłącznie dla wstępnych testów, więc konkretne wartości premii mogą się zmienić, gdy zostanie ostatecznie wprowadzone.

Równoważenie dział samobieżnych

Po raz pierwszy od 2017 roku postanowiliśmy przerobić podstawowe parametry artylerii, wyjątkowej klasy pojazdów w World of Tanks. Mamy zamiar zmniejszyć:

  1. Minimalny czas ogłuszenia
  2. Czas trwania ogłuszenia od wszystkich trafień artylerii na już ogłuszonych pojazdach
  3. Czas ogłuszenia, gdy pocisk artylerii trafia pojazd, który już jest pod wpływem ogłuszenia, jeśli pojazd posiada osłonę przeciwodłamkową.
  4. Ilość uszkodzeń na krawędzi eksplozji

Planujemy też dopracować charakterystyki i efektywność konkretnych dział samobieżnych po tym, jak omawiane zmiany wejdą w życie.

Wszystkie powyższe zmiany są dość złożone, by omówić je w krótkim przeglądzie, dlatego możecie przeczytać szczegółowe informacje o nich w dedykowanym artykule.

Bitwy rankingowe

Zbliża się nowy sezon bitew rankingowych, Dowódcy! Rozpoczyna się po wprowadzeniu aktualizacji 1.5, ale już teraz macie możliwość sprawdzenia go w pierwszym teście publicznym.

W nowym sezonie zmieni się część mechaniki bitew rankingowych, ale omówimy je w szczegółach trochę później w osobnym artykule.

Uwaga: Ustawienia i konkretne wartości bitew rankingowych obowiązujące w teście publicznym mogą się zmienić w oficjalnym wydaniu.

A teraz lećcie i testujcie nowe możliwości, Dowódcy! Nie możemy się doczekać Waszych opinii!

Czołgi za obligacje

Wraz z wprowadzeniem aktualizacji 1.5 dajemy możliwość zakupu czołgów za obligacje. W trakcie testu publicznego będziecie mogli sprawdzić, jak działa ta opcja w próbnych warunkach. W sklepie premium, w dziale „Przedmioty za obligacje” znajdziecie zakładkę „Pojazdy”, gdzie znajduje się pierwszy czołg dostępny za obligacje: T2 Light Tank. Jego cena w czasie testu publicznego wynosi tylko … 1 obligację!

UWAGA: T2 Light jest dostępny wyłącznie w sklepie za obligacje w trakcie testu publicznego i zostanie stamtąd usunięty po jego zakończeniu. W tej chwili zestawiamy listę innych pojazdów, które będzie można kupić za obligacje. Można zdecydowanie powiedzieć, że będą to czołgi różnych poziomów, ale ich nazwy i ceny ogłosimy dopiero w momencie wprowadzania aktualizacji 1.5, więc bądźcie czujni!

Równoważenie czołgów

Już wkrótce zmienione wersje Type 4 Heavy, Type 5 Heavy i FV4005 zostaną trafią do testu publicznego. Zmiąny są znaczące, dlatego przyjrzyjmy się im bliżej:

Type4h

Type5h

Fv4005


Patchnotes

Main Changes:

1. WoT Premium Account

A new type of the Premium Account (WoT Premium Account/WoT PA) is introduced.

This type of the Premium Account works only in WoT. WoT Premium Account provides bonuses to experience, Crew Experience, and credits, as well as access to new functionality:

  1. Reserve Stock
    The Reserve Stock allows receiving extra 750,000 credits per week. An additional 10% bonus on top of the credits you earn in battles will fall into a special vault. Every 7 days, the vault will open, and all credits accumulated in it will be automatically moved to your account.
  2. Platoon bonus
    If at least one player in a Platoon has WoT PA, that player will earn +15% to credits for every battle. The one who doesn’t have WoT PA, will receive +10% to credits.
  3. Manageble bonus to XP
    Thanks to WoT Premium Account, players will be able to apply the x3 multiplier and increase the experience earned in their latest victorious battle. This x3 multiplier can be applied to the Battle Results five times a day.
  4. Premium missions
    Owners of WoT Premium Account will have the opportunity to complete a chain of 3 simple daily missions.
  5. All owners of WoT PA will have one more slot for map blacklisting, so they will be able to exclude 2 maps in total. As long as WoT Premium Account is active, the player will not fight on two excluded maps in the Random Battles (for Standard Battles only).

Specifics of the WoT Premium Account Release

All players will receive the same number of days of regular Premium Account, in the form of World of Tanks Premium account, on release day.

Both versions of the Premium Account will exist together, however WoT Premium Account will be active in the game client. Regular Premium Account can be active only if WoT Premium Account expires.

Related Game Client Changes

  1. The interface of the Player’s Account has been reworked. Now, a click on the player’s nickname in the Garage displays the Account Status interface, where a player will be able to view their current Premium Account status and go to the interface of the new WoT Premium Account options. The interface also allows managing Personal Reserves.
  2. Added explanations and descriptions for all new entities of the new WoT Premium Account, as well as management tools for them.
  3. The Platoon bonus of WoT Premium Account is now added to the existing bonus, when playing in Platoon.
  4. In the Store, players can purchase only WoT Premium Account.
  5. Regular Premium Account is no longer available for purchasing or receiving in the game client. Regular Premium Account will be replaced with WoT Premium Account through all aspects of the game, including: missions, events, Personal Missions, etc.

2. Changes to the Ranked Battles

  1. Added the Role Experience functionality that replaced experience „for active combat engagement”. In the Battle Notifications, implemented additional indication of completing role actions.
  2. Reworked the player’s progression, added divisions and the Bonus Battle mechanics.
  3. Reworked the home screen interface for the Ranked Battle mode considering introduction of the divisions.
  4. Added the Annual Rewards mechanics. Reworked the interface of the reward screen.
  5. Disabled friendly fire (with shots and by ramming). Reworked the sounds and effects of direct hits fired by allies. Improved the system of penalties for damaging modules and stunning allies.
  6. Reworked the Season Leaders interface. Revised the conditions of taking a position on the leaderboard.

3. Excluded Maps

  1. Players can exclude one or two maps from the map list of the Random Battles.
  2. Standard Account allows excluding one map; WoT Premium Account allows excluding two maps.
  3. Excluded maps work only for vehicles of Tier IV or higher.
  4. Note that maps can be excluded only in the Random Battles mode (for the Standard Battle only). For example, a player excludes Siegfried Line but they will keep fighting on the map in the Assault and Encounter Battle types, if the corresponding options are enabled in the Settings.
  5. Maps of the Grand Battles cannot be excluded.
  6. Excluded maps can be changed when the 4-hour cooldown elapses.
  7. When playing in Platoon, the maps excluded by the Platoon Commander have the priority.

4. Vehicle Customization

1. Now paints can be applied to vehicles of all tiers.

5. Changes to the Stun Mechanics

  1. Additional stun duration (caused to vehicles that are already stunned) decreases in time by half.
  2. The Superheavy Spall Liner additionally decreases duration of repeated stuns by 20%; the Heavy Spall Liner decreases it by 10%.
  3. The minimum stun duration of all SPGs in the game has been reduced by 5% of the maximum stun duration.
  4. The damage at the edge of the burst radius has been changed from 0.15 to 0.05 for all HE shells (SPGs and other vehicles firing HE shells). It results in a damage re-calcuation within the burst radius. Damage caused by indirect hits of HE shells decreases. Stun duration also decreases. These changes will insignificantly affect direct hits of HE shells.
  5. Changes to the Technical Characteristics of some SPGs.

6. Changes to Technical Characteristics

U.K.:

* Conqueror Gun Carriage

* Decreased the velocity of the HE Mk. 18 shell by 9%

* Decreased the velocity of the HE Mk. 19 shell by 9%

* Reduced the burst radius by 5%

* FV4005 Stage II

* Changed the traverse speed from 30 to 26 deg/s

* Changed dispersion from 0.38 to 0.42 m

* Changed the aiming time from 3 to 3.7 s

* Changed the top speed from 35 to 32 km/h

* Changed the reverse speed from 12 to 8 km/h

Germany:

G.W. Panther

* Changed dispersion of the 15 cm s.F.H. 18 L/29.5 gun from 0.66 to 0.68 m

* Increased dispersion on gun traverse of the 15 cm s.F.H. 18 L/29.5 gun by 4%

* Changed dispersion of the 15 cm s.F.H. 43 gun from 0.62 to 0.64 m

* Increased dispersion on gun traverse of the 15 cm s.F.H. 43 gun by 5%

* Changed the reload time of the 15 cm s.F.H. 18 L/29.5 gun from 27.2 to 28.2 s

* Changed the reload time of the 15 cm s.F.H. 43 gun from 26 to 27 s

* Reduced the burst radius by 5%

Hummel

* Reduced the burst radius by 5%

GW Tiger P

* Reduced the burst radius by 5%

G.W. Tiger

* Reduced the burst radius by 5%

G.W. E 100

* Reduced the burst radius by 5%

U.S.S.R.:

Object 261

* Changed the ammo rack capacity from 18 to 20 shells

SU-14-2

* Reduced the burst radius by 5%

S-51

* Reduced the burst radius by 5%

SU-14-1

* Reduced the burst radius by 5%

212А

* Reduced the burst radius by 5%

U.S.A.:

Changes to technical characteristics:

M12

* Reduced the burst radius by 5%

M40/M43

* Reduced the burst radius by 5%

M53/M55

* Reduced the burst radius by 5%

Sweden:

Added the following vehicles:

UDES 16

UDES 15/16

UDES 14 Alt 5

Changes to the technical characteristics of the following vehicles:

Kranvagn

* Changed the reload time from 33 to 21.5 s

* Decreased the reload time between shots within the magazine by 9%

* Changed the number of shells in the magazine from 4 to 3

* Changed the turret traverse speed from 25 to 28 deg/s

* Changed damage of the psgr m/51 shell from 400 to 440

* Changed damage of the sgr m/51 shell from 515 to 530

* Changed damage of the slpprj m/51 shell from 400 to 440

* Changed the ammo rack capacity from 40 to 48 shells

* Changed the engine power from 700 to 810 h.p.

Emil II

* Changed the reload time of the 10,5 cm TK 105-9 gun from 34 to 27 s

* Changed the reload time of the 12 cm akan L/40 gun from 40 to 25 s

* Decreased the reload time between shots within the magazine for the 12 cm akan L/40 gun by 11%

* Changed the number of shells in the magazine for the 10,5 cm TK 105-9 gun from 4 to 3

* Changed the number of shells in the magazine for the 12 cm akan L/40 gun from 4 to 3

* Changed damage of the sgr m/51 shell for the 10,5 cm TK 105-9 gun from 420 to 460

* Changed damage of the slpprj m/52 shell for the 10,5 cm TK 105-9 gun from 320 to 360

* Changed damage of the slpprj m/52 shell for the 10,5 cm TK 105-9 gun from 320 to 360

* Changed damage of the psgr m/51 shell for the 12 cm akan L/40 gun from 400 to 440

* Changed damage of the sgr m/51 shell for the 12 cm akan L/40 gun from 515 to 530

* Changed damage of the slpprj m/51 shell for the 12 cm akan L/40 gun from 400 to 440

* Changed the ammo capacity for the 10,5 cm TK 105-9 gun from 40 to 60 shells

* Changed the ammo capacity for the 12 cm akan L/40 gun from 40 to 48 shells

* Changed the engine power of the AV-1195 engine from 400 to 420 h.p.

* Changed the engine power of the AVS-1195 engine from 520 to 550 h.p.

Emil I

* Increased dispersion during movement of the Emil Alt 1 suspension by 12%

* Increased dispersion during movement of the Emil Alt 2 suspension by 4%

* Increased dispersion on hull traverse of the Emil Alt 1 suspension by 12%

* Increased dispersion on hull traverse of the Emil Alt 2 suspension by 4%

* Changed the traverse speed of the Emil Alt 1 suspension by 27 to 24 deg/s

* Changed the traverse speed of the Emil Alt 2 suspension by 30 to 26 deg/s

* Changed the reload time of the 10,5 cm lvkan m/42 gun from 37 to 18.5 s

* Changed the reload time of the 10,5 cm TK 105-9 gun from 34 to 27 s

* Changed the number of shells in the magazine for the 10,5 cm lvkan m/42 gun from 4 to 3

* Changed the number of shells in the magazine for the 10,5 cm TK 105-9 gun from 4 to 3

* Changed damage of the slpprj m/52 shell for the 10,5 cm TK 105-9 gun from 320 to 360

* Changed damage of the slpprj m/52 shell for the 10,5 cm TK 105-9 gun from 320 to 360

* Changed damage of the sgr m/51 shell for the 10,5 cm TK 105-9 gun from 420 to 460

* Changed the ammo rack capacity for the 10,5 cm lvkan m/42 gun from 52 to 57 shells

* Changed the dispersion of the 10,5 cm lvkan m/42 gun from 0.38 to 0.39 m

*Changed the aiming time of the 10,5 cm lvkan m/42 gun from 3 to 3.2 sec

* Changed the ammo rack capacity for the 10,5 cm TK 105-9 gun from 52 to 57 shells

Japan:

Type 5 Heavy

* Decreased dispersion during movement suspension by 11%

* Decreased dispersion on hull traverse by 20%

* Changed the traverse speed from 17 to 22 deg/s.

* Changed the penetration value of the 14 cm Capped Common Semi-AP shell for the 14 cm/50 3rd Year Type gun from 249 to 252 mm

* Changed the penetration value of the 14 cm Capped Common Semi-AP Kai shell for the 14 cm/50 3rd Year Type gun from 282 to 290 mm

* Changed the penetration value of the Common Type 0 Kai shell for the 15 cm/45 41st Year Type gun from 75 to 192 mm

* Changed the damage value of the Common Type 0 Kai shell for the 15 cm/45 41st Year Type gun from 1,400 to 900

* Changed the damage value of the Common Type 0 shell for the 15 cm/45 41st Year Type gun from 1,100 to 900

* Changed the reverse speed from 11 to 15 km/h

* Changed the research order for the 14 cm/50 3rd Year Type and 15 cm/45 41st Year Type guns

* Changed the cost of the 14 cm/50 3rd Year Type gun from 330,000 to 332,000

* Changed the cost of the 15 cm/45 41st Year Type gun from 332,000 to 330,000

Type 4 Heavy

* Changed the penetration value of the Common Type 0 Kai shell for the 15 cm/45 41st Year Type gun from 75 to 192 mm

* Changed the penetration value of the 14 cm Capped Common Semi-AP Kai shell for the 14 cm/50 3rd Year Type gun from 282 to 290 mm

* Changed the penetration value of the 14 cm Capped Common Semi-AP shell for the 14 cm/50 3rd Year Type gun from 249 to 252 mm

* Changed the damage value of the Common Type 0 Kai shell for the 15 cm/45 41st Year Type gun from 1,400 to 900

* Changed the damage value of the Common Type 0 shell for the 15 cm/45 41st Year Type gun from 1,100 to 900

* Changed the research order for the 14 cm/50 3rd Year Type and 15 cm/45 41st Year Type guns

* Changed the cost of the 15 cm/45 41st Year Type gun from 332,000 to 330,000

* Changed the cost of the 14 cm/50 3rd Year Type gun from 330,000 to 332,000

0 0 votes
Oceń wpis:
22 komentarzy
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze
Jisaburo Ozawa

Od kiedy ma być ten T2 Light w sklepie za 1 o? W sklepie czy w grze? Dzis jest od dzisiaj i nic nie widzę.

Владимир Владимирович Путин

Czytanie nie boli.

Jisaburo Ozawa

Ja nie gram w Wota 10 lat tylko 7 miesięcy i nie muszę wiedzieć wszystkiego. Nie sciągam serwerów testowych, nie gram w plutonach i w klanach, nie kupuję premek i kont premium, nie zeżarłem wszystkich rozumów. Я не играю 10 лет в Vota, мне не нужно знать все. Я не загружаю тестовые серверы, я не играю в взводах и кланах, я не покупаю премиум и премиум аккаунты, я не съел все свои мозги, вы понимаете,

undertaker

1. Przeczytałeś artykuł który właśnie skomentowałeś?
2. Zrozumiałeś artykuł który właśnie skomentowałeś?
3. Poważnie pytam i kolega wyżej też ma wątpliwości.

Grytek1

T2 Light jest dostępny wyłącznie w sklepie za obligacje w trakcie testu publicznego i zostanie stamtąd usunięty po jego zakończeniu.

User_3543234

I tacy ludzie mają prawa wyborcze

Jisaburo Ozawa

Widać że najlepiej się nie pytać bo mongoły wszystkowiedzące stwierdzą że są i tak najpiękniejsi i najmądrzejsi.

esenpe

Myślenie nie boli! Warto spróbować!

ZOLTRAN

Dostępny w sklepie, w dziale Czołgi za obligacje. Alenie wiadomo czy w sklepie w grze, czy w sklepie na stronie. Na stronie nie ma takiego czegoś, więc domyślam się, że w sklepie w grze, na kliencie testowym. Kolega zapytał, bo nie umie tego znaleźć, a banda mądralińskich musiała napisać 10 komentarzy, wyśmiewających, ale żadnego rzeczowego. BRAWO! JESTEŚCIE SUPER!

nie

czegoś nie bardzo rozumiem
Emil 1 – jego głównym stylem rozgrywki jest walka na krótkim dystansie
więc zmniejszyli mu, i tak niską, moc silnika?

poza tym 380KM to on ma teraz, poza tym podpis jest do Emila 2, więc zmniejszą mu do 330?
ze stosunkiem mocy na tonę 11,5 będzie konkurował z KW-4 czy Lowe
a do tego zabierają mu kolejne 2st obrotu gąsienic, co w połączeniu z niską wartością obrotu wieży, czyni ten czołg bardzo niemobilnym
i gdzie tu filozofia walki na krótkim dystansie?

nie

nie zauważyłem, że pod spodem są jeszcze bardziej szczegółowe zmiany i muszę powiedzieć, że infografika wygląda jakby była robiona dla zmyłki
– obrót zawieszenie nie zmienia się z 30 do 28, tylko z 30 do 26
– stockowe działo dostaje gigantycznego kopa do dpmu z 1700 do 2400, ale czas celowania i celność dostają nerfa
– nerf do rozrzutu podczas ruchu kadłubem i ruchu wieżą jest dużo większy niż 0,01
– w szczegółowych nic nie ma na temat silnika

Rain

Gdzie zawieszenie pneumatyczne dla STB1 ja się pytam.

Sqbany17

To jest bardzo dobre pytanie. Według mnie oprócz tego zawieszenia powinien jeszcze coś lepszego dostać np. mniejsze RnG celności.

ZOLTRAN

<3

Stachu Jones

Mam dwa pytania jako iż miałem 2 letnią przerwę od wot. Serwer testowy nadal pobiera się osobnym klientem i trzeba pobrać całą grę? Jeśli tak to ile on waży? No i do kiedy potrwa? Nie mogę tego sprawdzić sam w tej chwili stąd pytania

Sqbany17

Nadal trzeba osobną grę. Jeśli już masz zainstalowanego, to pobierze się tylko updated do najnowszej wersji. Waży (po instalacji) mniej więcej tyle co normalny, czyli koło 25GB. Zazwyczaj trwa jakieś dwa tygodnie.

Pray2Win

Chciałem zacząć szwedzka linie żeby dojść do ciężkich.
Już nie chcę.
Zostały medy, potestuje tylko mobilność i ogólna jazdę bo na testowym nic więcej się nie da.

Jarek

Jak zabrali ten jeden pocisk to sobie odpuść i tak teraz jebie kalafiory emil 1 /2 i kranwagen rozrzutnik gnoju i tyle te czołgi a oni jeszcze ujebali po amunicji.druga spraw wypluwanie pestki co 3 sec tez boli.

witoldk65

nerf artylerii ,a nikt nie pokusił się by w związku z tym ułatwić nimi misje osobiste BRAWO WG !!!

ZOLTRAN

Mówili, że jak wprowadzą aktualizację i nazbierają danych to wezmą się za misje.

Pray2Win

Dla IS-6, Leoparda 1, STB oraz E-100 zbierają informacje już długo

Sqbany17

Nerfio moc silnika na lodówce. Ciekawe czy inne wysoko tierowe tenki, które mają taki sam silnik (Super Kuń), nie oberwą rykoszetem.