1.5 – Conqueror Gun Carriage, bug

WG przez przypadek zmieniło nie tylko prędkość, ale i trajektorię oraz zasięg pocisków brytyjskiego działa SPG X tieru – Conqueror Gun Carriage.

Zmiany:
• prędkość pocisku HE Mk. 18 zmniejszono o 9%
• prędkość pocisku HE Mk. 19 zmniejszono o 9%

Co błędnie implikuje:
• zasięg ostrzału został zredukowany o 17%
• parabola lotu pocisków została spłaszczona

Bug zostanie wkrótce naprawiony, ALE… zredukowana prędkość pocisków pozostanie.

0 0 votes
Oceń wpis:
17 komentarzy
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze
FiveMen

Ten wywiad od VDR-a z tym hiszpańskim pracownikiem WG chyba jednak był na serio…

Revanche25

Dom1n coś ci się pomyliło ale zmiany prędkości pocisków były planowane.
„We will also make individual adjustments to the performance characteristics of the following SPGs:
Conqueror Gun Carriage:
Reduce shell velocity by 35 m/s (395 -> 360).”

Xenlin

Uhm… Patch 8.7 – pojawia się CGC… 9.8 – nerf CGC (wydłużenie czasu celowania, pogorszenie celności) 9.18 – nerf CGC (rebalans artylerii) w międzyczasie zmiana dyspersji pocisków w okręgu celowania, czyli w sumie nerf CGC także 1.5 – nerf CGC prędkości lotu pocisków + nerf ogłuszenia kombinowanego od dział SPG. Ludzie… Ileż można gnoić jedno działo SPG zmianami? Nie dość, że ładuje wolniej od T92, strzela za mniej i w mniejszym zasięgu splashu od T92 to już kolejny raz dostaje po dupie nerfem i teraz pociski będą latać rok świetlny do celu. Poważnie – obecnie po zmianach i tak SPG… Czytaj więcej »

dundee447

… teraz jeszcze znerfiono mu zasięg rażenia do 836m (przy 32m różnicy poziomów – na korzyść CGC w stosunku do poziomu celu)

Formbi

i bardzo dobrze

Marek

Ja bym był w niebie po usunięciu SPG. Nie dość że stoi praktycznie na końcu mapy to po wystrzale w ogóle się nie świeci a to już jest nie fair wobec innych pojazdów. Więc dlaczego żałować nerfów dla tych maszyn? Ciężki czołg sobie powalczyć spokojnie nie może w walce 1 na 1 bo taka małpa się dołączy i zacznie przeszkadzać i to bez znaczenia czy swój czy wróg. I to ma być przyjemna gra w takich chwilach? Wątpię.

mickey93

jak to się nie świecą? śwecą się i to bardziej niż lodówki tylko że stoją daleko to nie są spotowane, ale w końcowej fazie bitew strzał arty = spot

Gregooo

Mam i CGC i T92 zrobione dawno temu, nie mam nic przeciwko nerfieniu którejkolwiek, mogą z tego zrobić kupę złomu.Jak doprowadzą do sytuacji że nikt tym nie będzie chciał grać też złego słowa nie powiem.

Wicu

Niech juz nie nerfia. Jezeli wprowadzili ten typ pojazdow to niech jest ale niech ogranicza ilosc do max 2 na bitwe (najlepiej 1). I wtedy by bylo ok.

Spioszeq

Rok świetlny to jednostka odległości, a nie czasu.

mickey93

CGC ma coś czego nie mają inne arty tego poźiomu…….. możliwość wsadzenia pocisku praktycznie w większość miejsc
mam T92 nie mam CGC ale na pewno T92 nie jest lepsze od CGC

rysiek94

mam 40 tys bitew z czego prawie 15 tys na artach. na T92 obecnie mam 4 tys bitew na CGC prawie 5 tys. Na tą chwilę T92 jest lepsze od CGC. Co z tego, że nie ma wrzutki skoro ma o niebo lepszy czas skupiania, celownik się tak nie rozpierdziela. i generalnie na randomi T92 jest lepsze pod każdynm względem. CW i twierdze to co innego, tam często GC służy do rozbijania kampy i jest lepszy od T92.

hp!s

delete artys 🙂

SuPPreSSoR

Oczywiscie usuncie arty(sarkazm)
Jesli by do tego doszlo to bitwa 15 minutowa bylaby za krotka gdyz zaden pomidor by za kamienia/domku/krzaka nie wyjechal bo by sie nie bal.
A ci co placza na temat art to albo jeden z w/w albo nie umie sie z glowa przemieszczac ewentualnie ktos komu nieudolnie idzie na arcie i mu zal dupe sciska.

Od dawna w przeroznych formacjach wojskowych artyleria byla uzywana(chociazby katapulty i trebusze) jak i jest uzywana po dzis dzien wiec moze czas skonczyc plakac i nauczyc sie grac?

Sinecode

Thanks you Captain Obvious!