1.4 – lista zmian

Lista zmian w wersji 1.4 World of Tanks.

Główne zmiany

  • Zrównoważono misje z drugiej operacji w ramach kampanii Drugiego Frontu.
  • Dodano wsparcie dla renderowania współbieżnego poprawiające wydajność poprzez równomierne obciążenie wszystkich dostępnych rdzeni procesora.
  • Zoptymalizowano wydajność sklepu.

Zmiany dla pojazdów kołowych

  1. Zoptymalizowano wydajność fizyki ruchu.
  2. Dokonano pewnych zmian równowagi.

Zmiany w wyglądzie pojazdów

  • Dodano numery taktyczne, nowy typ zewnętrznych elementów (trzycyfrowe numery, które mogą być wprowadzone ręcznie, czcionka również może zostać wybrana ręcznie).
  • Dodano funkcjonalność przesuwania naklejek na wstępnie ustalonych miejscach na pojazdach premium z poziomu VIII.
  • Dodano nowy styl dla każdej narodowości w zakładce Style domyślne.

Zmiany w sklepie i magazynie

  • W magazynie dodano nową sekcję unikalnych stylów, które nie są kompatybilne z pojazdami gracza w garażu. W szczególności zawierać ona będzie style otrzymane w czasie operacji świątecznych, jeśli odpowiadające im pojazdy nie będą dostępne w garażu gracza.
  • Dodano liczniki na ikonach pakietów zawierających kilka przedmiotów: teraz gracze będą w stanie sprawdzić, ile np. apteczek pakiet zawiera.

Zmiany w mapach

Dokonano zmian w terenie na trudno dostępnych obszarach (nie przeznaczonych do gry) na następujących mapach.

Poprawiono problemy na następujących mapach:

  • Karelia
  • Dębina
  • Lakeville
  • Urwisko
  • Murowanka
  • El Haluf
  • Lotnisko
  • Stepy
  • Mińsk
  • Granica imperium
  • Klondike
  • Nebelburg
  • Klasztor

Wyłączono tryb bitwy „szturm” dla mapy „Granica cesarstwa”.

Dodano mapę „Miasto duchów” w trybie bitew losowych (w tym szturm i bitwa spotkaniowa), jak również tryb atak/obrona w treningu drużynowym. Wprowadzono znaczne zmiany w mapie tak, by pasowała do trybów i typów bitew.Mapa będzie dostępna dla pojazdów poziomów IV – X.

Inne zmiany

  • Zaktualizowano wiadomości głosowe w bitwie dla dowódców w pojazdach japońskich (głos męski i żeński, jeśli jest wybrana opcja dowódcy).
  • US East (USE) zniknął z listy wyboru serwerów. (information is only for WoT NA).

Zmiany w charakterystykach technicznych pojazdów

Wielka Brytania

Chimera

  • Zmniejszono rozrzut podczas ruchu o 17%.
  • Zmniejszono rozrzut podczas obrotu kadłuba o 17%.
  • Zmniejszono rozrzut z 0,38 na 0,36 m
  • Zmieniono czas celowania z 2,7 na 2,5 s
  • Zmieniono zasięg widzenia z 360 na 380 m
  • Zwiększono prędkość pocisku AP Mk. 1 o 30%
  • Zwiększono prędkość pocisku APDS Mk. 1 o 20%
  • Zmieniono wskaźnik penetracji pocisku AP Mk. 1 z 202 na 218 mm

ZSRR

Object 279 (e)

  • Zmniejszono rozrzut z 0,38 na 0,36 m
  • Zmieniono rozrzut przy obrocie wieży o 25%
  • Zmieniono czas celowania z 2,5 na 2,3 s
  • Poprawiono opancerzenie kadłuba.

U.S.

Oddano do testowania niszczyciel czołgów premium VIII poziomu TS-5 dla graczy-supertesterów.

Francja

Dodano następujące pojazdy kołowe. Gałąź pojazdów rozpoczyna się od ELC AMX BIS.

  • Poziom VI: Panhard AMD 178B
  • Poziom VII: Hotchkiss EBR
  • Poziom VIII: Panhard AML Lynx 6×6
  • Poziom IX: Panhard EBR 90
  • Poziom X: Panhard EBR 105

Dodano następujący pojazd kołowy II poziomu: AM 39 Gendron-Somua

Szwecja

Dodano Lansen C (do testowania przez graczy-supertesterów)

Naprawione usterki

  • Status elitarny jest nadawany pojazdom V poziomu, jeśli następujący po nich pojazd (poziom VI) zostanie zakupiony za żeton zdobyty na unitarce.
  • Pozycja gracza w Lidze jest teraz poprawnie wyświetlana w ekranie domowym bitew rankingowych.
  • Długie nazwy nagród w oknie szczegółowego opisu misji nie są już obcinane.
  • Gracze mogą teraz przyjmować zaproszenia do plutonu w wielkich bitwach, kiedy panele drużyn są całkowicie schowane.
  • Ilości zdobytego doświadczenia w wynikach bitew i w wiadomościach w centrum powiadomień zostały ujednolicone.
  • Naprawiono problem z zachowaniem się widoku trajektorii przy celowaniu wewnątrz obiektów i pod mostami.
  • Naprawiono problem uniemożliwiający graczom zastosowanie unikalnego kamuflażu do całego pojazdu.

Znane problemy

  • Gracze mogą przeszkolić członków załogi do pojazdów specjalnych, które nie są aktualnie dostępne w grze.
  • Nie ma zabezpieczenia przed nadmiernym klikaniem na minimapie.
  • Problem migających naklejek naniesionych na pojazdach utrzymuje się w niektórych konfiguracjach komputera.
  • Ikony typów pojazdów na panelach pojazdów nie zmieniają dynamicznie koloru, gdy wybrany w bitwie jest tryb dla daltonistów.
  • Niedostępne „darmowe” przeszkolenie załogi dla pojazdów tego samego typu.
  • Gdy gracz zniszczy pojazd przewracając go, nie zalicza się on do całkowitej liczby pojazdów zniszczonych przez gracza.
  • Odznaka sygnalizująca zajęcie bazy może zostać wyświetlona przedwcześnie, nawet zanim zostanie zebrana wskazana liczba punktów.
  • Kolejność zdarzeń za otrzymane uszkodzenia jest czasem wymieszana w dzienniku uszkodzeń.
  • Tekst warunków misji nie jest wyświetlany w oknie z gratulacjami, jeśli wymagany typ pojazdu jest wymieniony w warunkach misji.
  • Gdy wykryty pojazd przeciwnika jest ogłuszony, przestaje być widoczny i gdy ogłuszony gracz wykorzystuje apteczkę, pozostając nadal niewykrytym, wskaźnik ogłuszenia jest nadal widoczny dla przeciwnika ponad pojazdem po ponownym wykryciu.
  • Gdy pojazd jest zniszczony, dziennik znika w przypadku, gdy gracz nie wybrał opcji „Pokaż w trybie pośmiertnym pojazd, który zniszczył Twój pojazd”.
  • Ilość otrzymanych uszkodzeń od strzału, który zniszczył pojazd gracza, nie jest wyświetlana w dzienniku.
  • Klienta gry nie można powiększyć do trybu pełnoekranowego, jeśli gracz jest w trakcie rozmowy przez Skype.
  • Poziomy pojazdów na ekranie wyświetlanym po naciśnięciu klawisza TAB nie są wyśrodkowane względem ikon pojazdów.
  • Jeśli pojazd uderzy w ziemię, nie uszkadzając modułów, odtwarzany jest dźwięk odnoszenia uszkodzeń.
  • Wskaźnik penetracji jest wyświetlany na zielono, gdy przed nacelowanym pojazdem przeciwnika stoi inny zniszczony pojazd.

4 Odpowiedzi do “1.4 – lista zmian

  1. Mialem już olać tą zręcznościową strzelankę na korzyść WarThundera, ale tak kontrolnie pobralem tą aktualizację WoT i sprawdzilem. W przypadku mojego laptopa ta zachwalana wielowątkowośćc spowodowała pogorszenie czyli wyrazny spadek FPSa

  2. No to Panie i Panowie mamy wielkie gówno. A właściwie ja mam. Krótkie testy:
    Mam słabą grafę radeon hd 6800 series, ustawienia grafy dosyć niskie, gram na modach aslaina (usuwacz mgly i dalekiego planu, nieruchome drzewa, wywalone slady gasienic, dymu i inne poprawiacze)
    Wczoraj na starej wersji takie osiągi:
    w garazu (ogranicznik na riva tuner)
    fps 30 uzycie gpu 55
    fps 45 uzcie 83 max 87 – wentylator jeszcze znośnie
    fps 60 uzycie 99 – wentylator wyje

    w grze
    fps 30 uzycie gpu 55
    fps 40 uzcie 83 max 86 – i to był mój tryb na jakim grałem cały czas, tu zdarzały mi się nie tyle spadki FPS co irytująca „czkawka” tak jakby co jakiś czas gra stawała na ułamek sekundy ale wskaźnik FPS był cały czas na 40
    fps 60 uzycie brak danych bo mam i tak ogranicznik na stale do 40 fps.

    No ok, to teraz jak to wygląda po aktualizacji do 1.4 na dokładnie tych samych ustawieniach:
    garaz bez modow:
    30fps / zużycie grafy 83
    40fps / GPU 99 czyli już masakra z wentylatorem

    gra bez modow
    30fps / gpu 95 – już wentylator wyje
    40fps /gpu 98
    60fps /gpu 99 ale skoki fps od 20-40 a w trybie snajperskim nawet do 50fps. Początkowo gra bez zacinania (takiego jak przy 40fps w starej wersji) ale po dłuższym testowaniu na takiej mapie Minsk rwie i spadki do 20 fps wiec powrot do trybu wczesniejszego

    Po dodaniu modow Aslaina jest niewielka poprawa w trybie 60fps ale i tak niegrywalnie, natomiast 40fps bez zmian czyli gpu nadal prawie na 100% i wentylator szaleje.

    Jednym słowem owszem teraz gra wyciska z grafy więcej ale to nie oznacza, że jest lepiej. Jest dużo gorzej. Wcześniej w miarę sensownie mogłem pograć w 40fpsach mając od czasu do czasu na niektórych mapach lekkie ściny ale za to wentylator nie wył jak szalony. Obecnie na dokładnie tych samych ustawieniach mam niemal identyczne efekty graficzne (na razie jakby ta „czkawka” się nie pojawiła ale to wymaga dłuższych testów) za to komfort grania drastycznie spadł bo grafa się przegrzewa i hałasuje niemiłośiernie.
    Jedyne rozwiązanie to szukanie w ustawieniach na czym by tu jeszcze zejść co oczywiście nie gwarantuje mi tego, że będzie ciszej. Mało tego, samo zejście do 30 FPSow też nie ma wpływu na ten komfort bo raptem zużycie GPU jest o te 3 % mniejszy a jednak płynność o te 10FPS niższa i dalej zostaje hałas.
    Cóż miało być lepiej ale na starym sprzęcie jest dużo gorzej.

    Co do samego procka i7 4rdzenie 8 wątków to ie wdać praktycznie różnicy.

  3. No tak. Najlepszy tryb na Imperium wywalony, ale Mannerheim nie został naprawiony… Wrzuca do bitwy po minucie, ale WG woli i tak usuwać najlepsze tryby z fajnych map niż naprawić błędy.

Wyłączono możliwość dodawania komentarzy.